Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

לזיין את האבא של החברה הכי טובה שלי

Dad Id like to fuck

בת 25 גרה באזור עמק חפר, סטודנטית שחיה את החיים. לא הייתי אומרת שאני התלמידה הכי טובה שיש; משתדלת לשים את הדגש יותר על הנאות וחוויות בחיים. הייתי מגדירה את עצמי כבחורה יחסית ביישנית אך סקרנית. אני 1.77, דיי גבוהה, שיער ברונטי עיניים חומות דבש. ביום יום אנחנו חבורה של בנות באותן הגילאים פחות או יותר, חיות את החיים, יוצאות למסיבות ולא נותנות דין וחשבון לאף אחד.

יש חברה אחת בחבורה בשם קורל (שם בדוי) והיא מהרצליה, מאז ומתמיד היו לה הורים שנראים יותר טוב מכל החבורה שלנו ביחד (חשוב לציין שהם גרושים). בואו נדבר על האבא, רונן. הבחור סמל מין, נראה כמו אנטוניו בנדרס רק בגרסה היותר מוצלחת. חטוב שלא ברא השטן, גבוה, שחום, עם עיניים תכלת וורידים בכל הידיים.

לקורל היה בית ענק בהרצליה – הבית של אבא שלה, הבית היה מאובזר עם בריכה, הינו נוהגות להסתובב שם לא מעט, לרבוץ בבריכה, לעשות על האש, מסיבות וכדו'. כל פעם שהיינו באות הינו עושות לקורל חיים קשים לגבי אבא שלה, כולן ידעו שהוא נראה טוב והזכרנו את זה לא מעט, אפשר לומר שקורל לא כלכך הרגישה בנוח עם זה אבל הוא היה חתיך מידי בשביל להפסיק להסתכל עליו או לדבר עליו.

אהבנו ללכת לבית שלה כי רונן היה "אבא מגניב" ונתן לנו לעשות מה שרצינו ולהישאר כמה שרצינו. תמיד חשבתי שהוא ממש מבוגר אבל מסתבר שהוא בסה"כ בן 45. היה לנו קטע שהרבה פעמים היינו מפלרטטות עם רונן רק כדי להקניט את קורל. היא הייתה מתעצבנת כל כך אבל זה היה חלק מהכיף והיה אפשר לראות שגם רונן נהנה מזה. בגלל שאני וקורל חבורת ילדות הרגשתי מאוד בנוח עם אבא שלה ופעם אחת התקרבתי אליו מאחורה, חיבקתי אותו ונתתי לו נשיקה גדולה על הלחי. הוא אשכרה הסתובב בבית עם השפתון האדום שלי על הלחי שלו. צחקנו ללא שליטה אבל למזלנו קורל לא שמה לב כי היא הייתה עסוקה בדברים אחרים ואז הוא כבר הספיק להוריד את זה.

על שולחן הביליארד

ככל שעבר הזמן, שמתי לב שרונן היה בוהה בי לא מעט, בעיקר שהינו מסתובבות בבריכה. אהבתי את תשומת הלב שלו ובאיזשהו שלב הייתי מתלבשת כדי להשוויץ ברגליים הארוכות שלי רק כדי להתסיס אותו.

לילה אחד קבענו כולנו להיפגש בבית של קורל. הגעתי לשם בדיוק בשעה 19:00 כפי שסוכם, אבל רק רונן היה שם. הוא פתח את הדלת "היי יובל, תיכנסי", הוא אמר, "קורל לא כאן, היא עם אמא שלה וצריכה להגיע בקרוב. את מוזמנת לחכות." היה להם שולחן ביליארד בסלון שלו והוא בדיוק שתה בירה, כנראה אחת מתוך כמה, בעודו משחק עם עצמו ביליארד, נשענתי על השולחן והתבוננתי בו. "רוצה לשחק משחק?" הוא שאל. "אני לא יודעת איך" עניתי בביישנות. "בכלל לא??... אתה אפילו לא יודעת לתת מכה קטנה?" הוא שאל. "לא, מעולם לא ניסיתי" עניתי לו. הוא עמד באותו צד שאני הייתי בו והדגים לי, "תחזיקי את זה ככה, יד אחת על השולחן". "הנה קחי את המקל." לקחתי  אותו והחזקתי אותו במבוכה", "שימי את ידך השמאלית על השולחן" הוא הורה לי לעשות. הנחתי את ידי על השולחן והוא התקרב אליי, הניח את זרועותיו סביבי והניח את המקל בידיי בצורה הנכונה. הוא הניח את ידיו על שלי והתכופף איתי מעט על השולחן כדי להכנס לפוזיציה הנכונה. רונן הנחה אותי לעשות לתת את המכה-  "תראי, בדיוק ככה." הוא אמר. בתור נערה צעירה וחרמנית, הייתי מודעת היטב לאופן שבו הוא נוגע בי, ואיך החלק הקדמי של הג'ינס שלו מצחצח לי את הישבן. הוא הניח את ידו על המותניים שלי "זוזי לכאן, בואי ננסה עוד אחד." את האמת שממש התרגשתי מהמגע שלו וקיוותי שאף אחת לא תכנס בזמן הקרוב.

ניסיתי עוד כמה מכות כאלה, החזית שלו הייתה צמודה לגב שלי. באיזשהו שלב ניסיתי אחד לבד, והחטאתי לחלוטין את המכה. הוא עמד מאחורי עדיין בקושי נוגע, ידיו על המותניים שלי. "איך זה היה?" שאלתי. "אל דאגה את בסוף תביני את זה, זה דורש תרגול." שמתי לב שהוא עדיין מחזיק אותי במותניים בשתי ידיים, מזיז בעדינות את ידיו על העור החשוף שלי. לבשתי חצאית ג'ינס צמודה וטופ של לולו למון, המותניים והבטן שלי היו חשופות.

 

אז ניסיתי עוד מכה אבל לא רציתי לזוז, הרגשתי את נשימתו איטית וכבדה על צווארי. השפתיים שלו כמעט נוגעות בי מאחורה. הוא מעביר את ידו הימנית למטה על הירכיים שלי כמעט על הישבן שלי. הגוף שלו בקושי נוגע בשלי. אני לא יודעת למה עשיתי את זה, זה היה כמו אינסטינקט ראשוני, אבל לחצתי בעדינות את הישבן שלי לאחור מעט אל כיוון המפשעה שלו. כשהוא חש בכך, הוא משך בעדינות את ירכיי מעט לאחור, לחץ את הבליטה שלו ממש בין לחיי ישבני. נשכתי את שפתיי במחשבה על העובדה שהפין שלו נמצא כעת במרחק של רק כמה שכבות של בגדים מהכוס שלי! נשארנו ככה כמה שניות, טחנו בעדינות מעט אחד את השני ואז הוא סובב אותי מולו. הוא מחזיק אותי חזק סביב המותניים ומשך אותי קרוב. עם העקבים שלי יצא שאנחנו באותו הגובה. השפתיים שלו היו כל כך קרובות לשלי והרגשתי את נשימתו הכבדה על פניי. ממש יכולתי להריח את ריח הבירה מהנשימה שלו.

קורל חזרה הביתה 

לאט לאט השפתיים שלו התחילו לגעת בשפתיים שלי. התנשקנו בעדינות ובחושניות. השפתיים שלו הנחו את שלי להעתיק את תנועותיו, הן היו כה רכות וחמות. הוא החזיק אותי חזק צמודה אליו ויכולתי ממש להרגיש את הזין שלו חודר אליי דרך הבגדים. הנשיקה שלו הייתה מחשמלת, הוא החליק את ידיו אל הישבן שלי ולחץ אותו בחוזקה. בביישנות, החלקתי את ידי מטה אל קדמת הג'ינס שלו הרגשתי בעדינות את הבליטה שלו ויכולתי להרגיש את קווי המתאר של איבר המין שלו דרך הג'ינס שלו, זה היה כל כך מוצק. בדיוק כשליטפתי לו את הזין, מכונית נכנסת לחניה. רונן שמע את זה ושחרר אותי. "אני מצטער!" הוא אמר, מבט של בהלה על פניו. ומיהר להיכנס לשירותים. כמה שניות לאחר מכן קורל פותחת את הדלת ונכנסת פנימה. ניסיתי להיות קולית ככל שהיה אפשר. רונן יצא מהשירותים, הוקל לי כשראיתי שהוא דאג שלא יהיה שום שפתון שלי על השפתיים שלו. "היי מותק", הוא אומר לקורל בעצבנות. הבנות האחרות הגיעו, ובילינו בסלון. רונן אירח אותנו כראוי והביא לנו צ'יפס וכל מיני קוקטיליים. שמתי לב שבכל פעם שהוא נכנס לחדר, הוא מנסה לא להסתכל עליי. הוא היה נראה מאוד לחוץ. לאורך כל הבילוי שלנו לא יכולתי להפסיק לחשוב על מה שהיה שם לפני שהן הגיעו.

להזדיין בקולנוע או לא להזדיין בקולנוע?

נהיה כבר מאוחר והחלטנו ללכת כולנו הביתה. חזרתי הביתה והתכוננתי לשינה. שכבתי שם ונזכרתי בנשיקה ואיך הגוף של רונן הרגיש. התחלתי לשחק עם עצמי במיטה תוך כדי שאני חושבת מה היה יכול להיות שם על השולחן ביליארד; מהר מאוד גמרתי ונרדמתי. כמה ימים לאחר מכן, נפגשנו בביתו של קורל והתכוננו ללכת לקולנוע. רונן החליט להצטרף אלינו באופן מפתיע. קנינו את הכרטיסים שלנו ועמדנו כמה דקות מחוץ לתיאטרון. אחד מעמיתיו לעבודה של רונן רואה אותו וניגש אליו, הם החליפו כמה מילים ואז הבחור שאל אותו האם אני אישתו? לא ידעתי אם לקחת את זה כמחמאה או לא אבל לא ממש הפריע לי  בתיאטרון ישבתי ליד רונן. ישבתי הכי קרוב אליו שאני יכולה בלי שזה ייראה מובן מאליו והוא קירב את רגלו כך שהרגליים שלנו יגעו אחת בשניה. מדי פעם הייתי מזיזה מעט את הרגל שלי, ומשפשפת אותה בשלו, הסתכלתי למטה על המפשעה שלו, למרות שזה היה חשוך היה דיי בולט שיש לו זקפה. כפי שהבנתם לא שמתי לב יותר מדי לסרט, לאורך כל הסרט פשוט פינטזתי שהוא מזיין אותי בשירותים של הקולנוע. הרמתי את מבטי אל פניו ותפסתי אותו מסתכל על רגליי. זה גרם לי להרגיש ממש טוב לדעת שהוא רוצה אותי. הסרט הסתיים ועזבנו את הקולנוע נוסעים בחזרה לביתה של קורל. כשהגענו לא ישר התפזרנו, ישבנו בסלון ודיברנו; כשהגיע הזמן ללכת, שמעתי את קורל מדברת עם אבא שלה ואומרת לו שבסופשבוע היא ואמא שלה נוסעות לחופש. המוח שלי התחיל לעבוד מאוד מהר והחלטתי "לשכוח" את הג'אקט שלי על הספה.

 חוזרת לקחת את הג'אקט

למחרת בבוקר, דאגתי לגלח את עצמי מכף רגל ועד ראש, לבשתי את תחתוני הסאטן הוורודים והסקסיים ביותר שלי, לבשתי גם חצאית לייקרה שחורה צמודה וחזיית פוש אפ עם חתך נמוך מאוד והרבה מחשוף. הסתכלתי במראה והרגשתי מאוד מרוצה מאיך שאני נראית. נסעתי לבית של קורל ודפקתי בדלת, רונן ענה והיה דיי מופתע לראות אותי. כשהוא פתח הוא אמר "היי יובל! קורל לא בבית, היא בבית של אמא שלה." "אני יודעת, השארתי את הז'קט שלי כאן אני חושבת" ונכנסתי פנימה. כשנכנסתי פנימה רונן ישר התחיל לחפש את הג'אקט שלי תוך כדי שהוא שואל אותי "רוצה בירה?". "בטח", חייכתי בשמחה. שמחה שהתוכנית הקטנה שלי עובדת. התבוננתי בו כשהוא הלך למקרר, לבש חולצת טריקו ומכנסיים קצרים והיה נראה כל כך לוהט. הושיט לי את הבירה ואמר "תרגיש בבית". תהיה בטוח.

 

לקחתי את הבירה, נוגעת עם הידיים שלי בידיים שלו, "תודה" אמרתי בחיוך פלרטטני. עמדתי סופר קרוב אליו, כמעט נוגעת בו עם הגוף, הייתי עם העקבים שלי ויצא שאנחנו אותו גובה. יכלתי לראות שהוא מסתכל למטה על הציצים שלי. הוא התקרב אליי קצת והניח את ידו על המותניים שלי, עצמתי את עיניי ופתחתי מעט את השפתיים, הרגשתי את השפתיים החמות שלו נוגעות בשפתי, הוא משך אותי אליו בחוזקה ונישק אותי בלהט. פתחתי את פי מעט וזה היה הקיו שלו להכניס את הלשון שלו לפי. הפעם הנשיקה הרגישה אחרת, היא הרגישה הרבה יותר מינית ואירוטית. הלשון שלו חקרה את שלי בחושניות ויכולתי להרגיש את כל הגוף שלו צמוד אליי, השדיים שלי נלחצו על החזה שלו, ויכולתי להרגיש את הפטמות שלי נצמדות לשלו. הוא הפסיק לנשק אותי ולקח אותי ביד לחדר השינה שלו, הוא דחף אותי בעדינות לכיוון מיטתו, שכבתי על הגב על המיטה שלו והוא שכב לידי עוטף אותי עם זרועותיו העצומות.

אחרי שהתנשקנו כמה דקות על המיטה הוא ירד למחשוף שלי תוך כדי שהוא לוחץ את פניו בין הציצים שלי, הפטמות שלי זקרו אפילו יותר. אלוהים... רציתי שהוא פשוט ילקק אותי מהכפות רגליים ועד למעלה. הוא הושיט יד והחליק את ידו על החצאית הקצרה שלי ולחץ לי את הישבן. הושטתי יד והרגשתי את החלק הקדמי של המכנסיים הקצרים שלו. הוא הוריד מעט את הטופ שלי וחשף את הפטמות שלי ולקח אותם לתוך פיו ומצץ אותם בעדינות ובלהט. רונן שוב הושיט את ידו לחצאית שלי הפעם בין רגליי, עצרתי את נשימתי כשהוא התחיל לשפשף וללטף את הכוס שלי. רק חשבתי על הזין שלו בתוכי.

ליטפנו אחד את השניה במשך כמה דקות, ואלוהים זה הרגיש מדהים! "אני רוצה אותך" הוא לחש לי. "גם אני רוצה אותך" לחשתי לו כמעט ללא נשימה. הוא עטף את אצבעותיו סביב הרצועה של תחתוני התחרה שלי והתחיל לשלוף אותם החוצה. הרמתי את הישבן שלי כדי שהם מחליקים לי בין הרגליים. ברגע שהתחתונים היו למטה הוא ירד לכיוון הירכיים, נישק את הירכיים הפנימיות שלי לאט ובעדינות, בכל פעם התקרב יותר ויותר אל החריץ שלי, נשמתי לאט ועמוק, לבסוף, הוא העביר לאט את לשונו במעלה הדגדגן הלח שלי. הרגשתי את התחושה הכי אירוטית שהרגשתי בחיי. הוא ידע מה הוא עושה. לא יכולתי שלא לשחרר גניחה ולהתנשף קצת, ורונן התחיל ללקק בעדינות את הדגדגן שלי ולא נעים להגיד אבל כבר התקרבתי לגמירה. הוא פשט את השפתיים שלי באצבעותיו והתחיל ללקק את הדגדגן שלי בתנועות קטנות ומהירות, הוא ידע בדיוק את המיקום.

לא יכלתי יותר, התחלתי לגמור, תוך כדי שאני חופרת עם הציפורניים שלי בכף היד שלו והוא המשיך ללקק וללקק בזמן שאני גומרת, עד שנרגעתי. "גמרת?" "כן" אני עונה תוך כדי מצחקקת מעט בנשימה. "זה היה מהיר", הוא אמר. הוא החליק לידי והוריד את המכנסיים הקצרים והתחתונים שלו, ואז הוריד את הטי-שירט שלו. הגוף שלו היה כל כך סקסי, העברתי את ידי על החזה הגדול שלו, העור השזוף בדבש שלו היה כל כך חם ונעים, ואיבר המין שלו זקוף וחטוב. לקחתי את הזין של וביד שלי וליטפתי אותו בעדינות, פחדתי לשרוט אותו עם הציפורניים הארוכות שלי.  

 כוויות של שפיך על הגב שלי

החלקתי למטה והחזקתי את איבר מינו בעדינות. עטפתי את השפתיים שלי סביב הכיפה שלו והתחלתי ללקק בעדינות תוך כדי שהוא התחיל לגנוח. לקחתי את הזין שלו עמוק בתוך הפה שלי והתחלתי למצוץ אותו כמו סוכריה הכי טעימה שאכלתי בחיי, תוך כדי שאני מעביר את הציפורניים שלי על הריבועים שלו בבטן. כעבור 3 דקות שמצצתי לו את הזין הרגשתי שאני כבר מתחילה להרטיב. הוא שם לב לזה, עצר אותי והנחה אותי לשכב על הגב. הוא הוריד ממני את החלק העליון והחצאית והחליק את הראש של איבר המין שלו למטה ולמעלה בין השפתיים המריירות שלי. כעבור כמה שניות הוא החליק את איבר מינו לתוכי, זה הרגיש מעולה, הוא הגביר את הקצב לאט לאט ואני צרחתי כאילו אין מחר. אלוהים מה היה קורה אם קורל הייתה תופסת אותנו. הוא חבט בי על המיטה הזו כאילו אני שק אגרוף, כעבור כשלוש דקות של חדירה ללא עצירה, הוא סובב אותי והפך אותי כמו מכונת כביסה, שכבתי על הבטן תוך כדי שהוא מרים לי את האגן קצת למטה ומחדיר לי את הזין שלו במעבר הצר, זה היה כל כך סקסי, והרגשתי שהגמירה הבאה תהיה החוויה הכי קרובה שלי לגן עדן וכך היה. הוא חדר אליי, ופשוט זיין אותי כשאני על הבטן, הרגשתי את הזין שלו נכנס לי לתוך הבטן מרוב שהוא היה גדול אבל זה לא הרתיע אותי, רציתי יותר חזק ויותר חזק, עד שבסוף הוא הרים אותי לדוגי ופשוט זיין אותי תוך כדי שאני מחזיקה את ראש המיטה. כשגמרתי הוא וידא שגמרתי ואז אמר לי להיות מוכנה כי הוא הולך להשפריץ עליי את כל מה שיש לו. כשהוא הגיע לשיא הוא שלף את הזין שלו מהכוס שלי וגמר לי על כל הגב והישבן – הרגשתי חצי כוויה אבל זה היה כל כך לוהט שלא היה אכפת לי מכלום.

גם לא מחברה שלי.

 

 

 

 

 

 

 

התכנים הבאים מאוד יעניינו אותך!

  • מתחת לשולחן

    אני שואל אותה אם היא מסתדרת עם הנושאים ותוך כדי מנגב את השפיך שנשאר לי על היד על המפה ומכניס את הזין המגורה שלי פנימה. א

  • בת 17 עם ספטום וחולת מין

    כמה בנות מהשבט מתחת כולם התלבשו צנוע חוץ מאיזה אחת שלבשה מין שמלה שחורה סקסית כזאות עם מחשוף קטן ומחוך ענק שחשף כמעט את

  • השכנה הנשואה עם הכוס הכי טעים שאכלתי אי פעם

    השכנה הנשואה היא הסיבה שאני כל כך אוהב לאכול כוס לארוחת בוקר, צהריים וערב.

השארת תגובה