Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

סקס חלומי עם הגולשת המפורסמת חלק ב'

לא לקחתי את הזמן. 

נכנסתי אליה בדוגי באופן אגרסיבי ללא רחמים. כל חדירה אליה הייתה מדהימה, היא הייתה כל כך רטובה וחמה בפנים. התחת שלה היה מושלם, עגול, עסיסי וסקסי. שנינו היינו בטירוף חושים ואז היא התחילה עם הצרחות והגניחות ששומעים רק בסרטי פורנו מובחרים. 

ככל שהצרחות שלה הגבירו בווליום אז גם אני נכנסתי חזק יותר, הפעלתי את כל העוצמות שלי ואני בטוח שהייתי מאוד קשוח ללשבור לה את האגן. אחרי 10 דק' של הסקס הכי מטורף וחזק שאי פעם היה לי, שנינו חווינו אורגזמה משותפת שנמשכה משהו כמו 5 שניות שהרגישו כמו נצח. כל הגוף שלי רעד וזאת הייתה התחושה הכי טובה שהייתה לי בחיים.

שלפתי את הזין שלי החוצה. הקונדום שלי היה מפוצץ בזרע חם ולוהט.

התיישבתי לנוח לכמה רגעים, הרגשתי שאני אחרי ריצת מרתון במהירות בקצב של ספרינט והייתי חייב להירגע מהטירוף שעברתי עכשיו. 

אבל מה? היא ממש לא הייתה רגועה! היא הסתכלה עליי ודפקה לי מבט של אין סיכוי שאתה נח לי עכשיו.

"Are you seriously resting now? I thought you were in better shape. I'm not sure you are the right guy for me. Otherwise, you eat my pussy until I cum in your face."

אין סיכוי שיש לבחורה הזאת אנרגיה להמשיך. הרגע שברתי לה את הצורה והיא גמרה איזה 5 פעמים ברצף. לא יכול להיות שהחולת נפש הזאת רוצה להמשיך.

היא התיישבה מולי, פיסקה את הרגליים שלה וסימנה לי להתחיל להזיז את עצמי אל הכוס שלה. 

 לא יכולתי לאכזב אותה. נכנסתי לעמדת שכיבה על הבטן, התקרבתי עם הראש שלי לכוס שלה והתחלקתי ללקק לה אותו בעדינות. הקורבן הראשון היה הדגדגן שמצצתי לה אותו בעוצמה תוך כדי שאני נוגס בו בקטנות ומרגיש את התגובות שלה. כל נגיסה בדגדגן גרמה לה לרעוד לגמרי ולדחוף את הראש שלי חזק יותר פנימה לכוס שלה. 

 תוך כדי שאני אוכל לה את הדגדגן, דחפתי 2 אצבעות פנימה וישר התחלתי לגרד לה את נקודת הג'י ולבצע תנועות מעגליות סביב הנקודה המטורפת הזאת. 

היא הייתה בטירוף, אמנם שכבתי עם לא מעט נשים בחיי אבל איתה ספציפית הצלחתי לגרום לה להגיע לקיצון שזה כנראה האורגזמה הכי טובה שהיא אי פעם תחווה בחייה. תוך כדי שאני יורד לה ומשקיע כאילו זה פרוייקט חיי, פתאום וללא הכנה מוקדמת - היא השפריצה לי על הפנים כמות היסטרית של נוזלים. כל השיער שלי והפרצוף היו רטובים והיה נראה כאילו יצאתי מסשן גלישה של שעתיים.

 זאת הפעם הראשונה שלי שבחורה משפריצה לי על הפנים. כנראה שעשיתי עבודה מאוד טובה  וירדתי לה כמו שצריך. חייב לציין שזה שהטעם היה קצת מוזר אבל לגמרי תענוג לראות את הבחורה שלך משפריצה לך על הפנים. תחושת גאווה וסיפוק שקשה לי לתאר במילים. 

היא הייתה כזאת יפייפיה ושווה. חטובה באופן מושלם, שיער בלונדיני עם תווי פנים עדינות, עיניים ירוקות וזוהרות. עם בחורה כזאת אני מוכן לוותר על הכל ורק לרדת לה עד שהיא תרצה, מתי שהיא תרצה וכמה שהיא תרצה. אני מוכן להיות המשרת שלה ולענג אותה בכל רגע נתון. 

אחרי הערב המטורף הזה שעברנו ביחד, כל ערב היינו נפגשים ומזדיינים כל הלילה. למחרת קמים בבוקר ב11:00 ויוצאים לגלוש ביחד. אחרי הגלישה חוזרים לחדר, מתקלחים ביחד ושוב עושים סקס. המטרה שלי הייתה לגרום לה להשפריץ עליי כל יום לפחות פעמיים. 

עמדתי במשימה. זאת הייתה החופשה הכי טובה שהייתה לי בחיים

 

התכנים הבאים מאוד יעניינו אותך!

  • מתחת לשולחן

    אני שואל אותה אם היא מסתדרת עם הנושאים ותוך כדי מנגב את השפיך שנשאר לי על היד על המפה ומכניס את הזין המגורה שלי פנימה. א

  • בת 17 עם ספטום וחולת מין

    כמה בנות מהשבט מתחת כולם התלבשו צנוע חוץ מאיזה אחת שלבשה מין שמלה שחורה סקסית כזאות עם מחשוף קטן ומחוך ענק שחשף כמעט את

  • השכנה הנשואה עם הכוס הכי טעים שאכלתי אי פעם

    השכנה הנשואה היא הסיבה שאני כל כך אוהב לאכול כוס לארוחת בוקר, צהריים וערב.

השארת תגובה