Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

מציצה בהפתעה

הקדמה

שמי נאור (שם בדוי) בן 24 לומד במכללה למנהל, שיער שחור קצר, עיניים בהירות בצבע ירוק, יחסית מלא אבל זה אף פעם לא הפריע לי להתחיל עם בנות. אני סטודנט לשנה שנייה מצטיין דיקן ובדר''כ משתתף בשיעורים ומקבל המון פירגון מהחברים לתואר. אני שוכר יחידת דיור בראשון לציון, רווק לאחר פרידה מזוגיות של 4 שנים. בחודשים האחרונים בעיקר השקעתי בלימודים והזנחתי את חיי המין שלי. הייתי מוצא את עצמי כל יום לומד עד 8 -9 בערב. מכין לעצמי אוכל, שותה כוס יין ומחפש סרט פורנו טוב לעשות ביד.

סמסטר ב' שנה ב'

לאחר סמסטר א' קשוח התחלנו את סמסטר ב' ואחד הקורסים שהיה לי זה מימון. תמיד התחברתי למספרים וכל מה שקשור לכסף ולכן היה לי מאוד קל. בשיעור הראשון המרצה שאל המון שאלות על מימון: ריביות, הלוואות, אג''ח ועוד. הייתי בין הסטודנטים הבודדים שהצליחו לענות כל השאלות וזה גרף המון מחמאות. בסוף השיעור ניגשה אלי דנה בהתלהבות ואמרה שהיא מופתעת מרמת הידע שלי. דנה הייתה סטודנטית במחלקה שלי: נמוכה גובה 1.61 , שיער חום ועיניים בהירות ירוקות כמו שלי. היה לה גוף ממוצע אבל שדיים ענקיים ובכל פעם שהייתי מסתכל עליה זה היה נראה שהחזייה שלה עוד רגע מתפוצצת. את האמת שהייתי מופתע שדנה פנתה אלי, מכיוון שלא היה לנו בכלל אינטרקציה במהלך שנה א' והיא הייתה יחסית סטודנטית שקטה לעומת הצפונבניות שאיתי במחלקה. עניתי בחזרה לדנה ואמרתי לה תודה על הפירגון. היא חייכה אליי והסתובבה. לדנה היה תחת יחסית גדול אבל היה ניתן לראות שהוא מעוצב והיא משקיעה באימוני ספורט. שלושה ימים לאחר מכן הגיע התרגול. המתרגלת הודיעה לנו שיש חמישה תרגילי בית להגשה וזה בזוגות. לא עבר 10 שניות והפלאפון התריע לי שקיבלתי הודעת וואטצפ. הסתכלתי בפלאפון וראיתי הודעה מדנה: " היי נאור, זאת דנה מהתואר אשמח לעשות איתך ביחד את התרגילי בית במימון ושנגיש ביחד". בדר''כ יש לי חבר טוב שאנחנו עושים הכל ביחד, אבל אמרתי לעצמי שזה טוב להכיר עוד סטודנטים ולפתח קשרים. עניתי בחיוב לדנה ורשמתי לה בשמחה, עם סמיילי קורץ. כבר בסוף השיעור קיבלנו תרגיל ראשון להגשה. ניגשתי לדנה ואמרתי לה אם נוח לה להיפגש בספרייה בשעה 18 לאחר הלימודים. היא אמרה שיש לה שיעור יוגה ואפשר להיפגש ב19 אצלה בבית. החלפנו כתובות ונפרדנו לשלום.

תרגיל בית ראשון

הגעתי לדנה הביתה כמו שקבענו, מתברר שהיא שוכרת דירה עם עוד שותפה ממש קרוב אלי. הדירה הייתה ריקה כשנכנסתי כי השותפה שלה הייתה בחופשה, והייתה אווירה נעימה בדירה. דנה לבשה טייץ צמוד בהיר של הלו יוגה, חוטיני אדום שבלט בקצה הטייץ, טופ צמוד שהצמיד את השדיים שלה ממש והזין שלי לאותת לי אחרי תקופת יובש דיי ארוכה. ניסיתי להסתיר את זה אבל אני חושב שהיא קלטה שמשהו אצלי התחיל להתרומם. הלכתי לחדר שלה, וחיכיתי שתגיע. באותו זמן ראיתי קופסא ורודה מתחת למיטה וניסיתי לקרוא מה רשום על זה. בדקתי שדנה לא מגיעה והוצאתי את הקופסא מתחת למיטה וראיתי שהיה רשום על זה ויברטור של חברת סטיספייר. נדהמתי בהתחלה כי זה היה די מפתיע שהיא לא ניסתה להסתיר את זה. תוך כדי שאני מתכופף להחזיר את זה, דנה נכנסה עם מגש וכוסות קפה וצחקה בקול כשהחזרתי את הקופסא למקום. הייתי נבוך ואמרתי לה שאני מצטער והייתי מאוד סקרן לראות מה זה. היא אמרה לי שזה ויברטור ורוד שהיא קיבלה מלפני חודש ממסיבת רווקות של חברה טובה שלה. שאלתי אותה בציניות " ונו את מרוצה?" דנה צחקה ואמרה שעדיין לא השתמשה בזה.

ישבנו בשולחן והתחלנו לפתור את התרגילים, כל מה שעבר לי בראש זה שבא לי לזיין את דנה ושהמון זמן לא גמרתי בכוס של אישה. דנה קלטה שאני מעופף והרימה את הרגל שלה לכסא. תוך כדי שהיא זזה עם הרגל היא פגעה לי בזין. פלטתי צעקת כאב ודנה מהר מאוד התנצלה. אני צחקתי ואמרתי שזה בסדר ושזה מקום רגיש אז מצטער על הצעקה. דנה הסתכלה על הבליטה במכנסיים ומהר מאוד הרימה את הראש לכיוון המחברת עם חיוך קל. הזין שלי המשיך לגדול עד לזקפה מלאה והייתי חייב להסתיר את הבליטה אז שמתי את הרגל אחד מעל השנייה. הסתכלתי על דנה והיא הסתכלה עלי, החלפנו מבטים ושמתי את היד על הירך שלה. היא המשיכה לפתור את התרגילים ושמה את היד שלה על היד שלי. היא הייתה חמה מאוד וזה הדליק אותי. היא התחילה להזיז את היד שלה לכיוון הזין שלי והניחה את היד עליו. זה הדליק אותי מאוד שהיא המשיכה לפתור את התרגילים תוך כדי שהיא שמה את היד על הזקפה שלי. לפתע היא מניחה את העט ואומרת ״זהו סיימתי פתרתי את הכל״. השוונו תוצאות ותוך כדי אני מזיז את היד מהירך לכיוון הדגדגן שלה יכולתי להרגיש את השפתיים של הדגדגן שלה בגלל הטייץ הצמוד אז התחלתי לשפשף אותה בעדינות. דנה הרימה את היד שלה והכניסה אותה מתחת למכנס שלי. היא תפסה לי את הזין והתחילה ללטף אותו ולעשות לי ביד. מרוב שהייתי חרמן יצא לי קצת נוזל בקצה של הפין ודנה אמרה שהתחלתי לפלוט והיא צחקה. אמרתי לה שלא עשיתי ביד כבר כמה ימים ואני ממש חרמן. היא הורידה לי את המכנס ואת התחתונים בעודי יושב על הכיסא, התכופפה והתחילה למצוץ לי את הזין תוך כדי אני ממשיך ללטף את הפות שלה עד שהחלטתי גם להכניס את האצבעות לבפנים. היא המשיכה למצוץ בהנאה מרובה, ואני שפשפתי לה את הדגדגן בעדינות. מהר מאוד הכל היה רטוב והיה ניתן להבחין שהיא הייתה ממש חרמנית.

לאחר 2 דק אמרתי לה שאני עומד לגמור, היא הגבירה את הקצב וגמרתי לה בתוך הפה. הייתי בהלם כי זה היה הפעם הראשונה שלי שאני גומר למישהי בתוך הפה. דנה קמה וניקתה את הפה והלכה לשירותים. אני סידרתי את המכנס ואת כל הציוד שלי. דנה חזרה ואמרה לי תודה, שהמון זמן היא לא נהנתה ממין אוראלי כמו עכשיו. החלפנו עוד כמה מילים ונפרדנו לשלום. כל הדרך הביתה כל מה שעבר לי בראש זה איך לא ירדתי לדנה.

למחרת נפגשנו במכללה והחלפנו מילים כאילו כלום לא קרה, היא הייתה מאוד קלילה וזה הפתיעה אותי. עבר שבוע והחלפנו קצת הודעות בפלאפון, מעבר לזה לא היה כלום עד שקיבלנו הודעה שיש תרגיל בית שני להגשה. קבענו להיפגש הפעם אצלי.

תרגיל בית שני

דנה הגיעה אלי הביתה וקניתי מראש יין מיוחד. היה ברור שכבר התרגילי בית הפכו להיות הדבר המשני במפגש שלנו. התחלנו לשתות תוך כדי הכנת התרגיל וסיימנו מהר מהצפוי. הלכנו לספה ואמרתי לה שמאוד נהנתי פעם שעברה. היא אמרה שגם היא ושהשארתי אותה לא מסופקת. היא סיפרה לי שהיא השתמשה בויברטור אבל לא הצליחה לגמור איתו כי היה קטן לה מדי וזה לא סיפק אותה בכלל. הבטתי בעינייה ואמרתי לה שאני מוכן לספק אותה היום כמו שהיא רוצה. דנה התקרבה אלי ותפסה לי את הזין. אני תפסתי לה את השידיים והתחלתי למצוץ בעדינות את הפיטמות שלה. היא התחילה להשמיע קולות גניחה, והורדתי לה את המכנס והתחתונים. בהתחלה החדרתי אצבע אחת ולאחר מכן שתיים לתוך הדגדגן שלה. התחלתי ללקק בעדינות את השפתיים והיא התחילה לזוז ולהתכווץ. לאחר דקה וחצי היא התחילה לגמור ולצעוק מהנאה כאילו זה לא קרה לה הרבה זמן. כשהיא סיימה הורדתי את המכנס, היא שמה לי קונדום על הזקפה ועלתה עליי. היא התחילה לרכוב בקצב מהיר ולקחה לי את היידים והצמידה לשדיים שלה. אהבתי את האסרטיביות. לפתע היא התחילה לצעוק ולגמור שוב ואני הייתי בהלם מצד אחד ומצד שני הרגשתי מלך. תפסתי את התחת שלה והתחלתי לדחוף אותה הלוך ושוב עד שגם אני גמרתי די מהר. הרגשתי כאילו השפריץ קרע לי את הקונדום מרוב שהוא היה חזק.

כששנינו סיימנו היא שמה עלי את הראש והיה ניתן לשמוע את הקצב לב של שנינו והדופק הגבוה. הייתי בהלם מהאירוע ושאלתי אותה, מתי נפתח להגשה תרגיל בית מספר שלוש?. שנינו צחקנו בקול.

התכנים הבאים מאוד יעניינו אותך!

  • האפי אנדינג

    השנה היא 2014, אני ואשתי נשואים טריים, מחפשים יעד חם ואטרקטיבי לירח הדבש שלנו. אחרי שבועיים של מחקר מעמיק מחליטים שטסים

  • השכנה שלי מצרפת חלק א'

    תקופת הקורונה הייתה מטורפת לכולם, אבל חיי המין שלי היו מטורפים ברמות שלא ניתן לתאר. כל ערב הייתי שוכב עם מישהי אחרת, עד

  • סקס בשירותים במועדון בת"א עם אישה נשואה

    אחד הערבים הכי מטורפים שהיו לי בחיים התחיל בסיום של עוד תל תל אביבי גרוע ומשעמם ונגמר בסקס מטורף בשירותים עם מילפית לא מ

השארת תגובה