Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

לזיין את אחותי – חלום או סיוט?

השעון המעורר צלצל בדיוק כשאיתי התהפך במיטה; איתי הושיט את ידו והצליח ללחוץ על לחצן הנודניק בזמן שהוא משך את השמיכה שלו על פניו. קרני שמש זרמו לחדר מסביב לתריסים כשקול הבוקר של ציפורים על העץ בחצר האחורית המשיך לצייץ. הוא הצליח לפקוח עין אחת למחצה כשהביט בזמן. השעה הייתה מאוחרת, אפילו ביחס ליום שבת ואיתי הרגיש עייף אפילו יותר מאשר בימים בהם הוא מתעורר ב0630 בבוקר.

חלום בעירום

איתי הרגיש תחושה רגילה מתחת למותניו כשהחל להתעורר לאט לאט. הזין שלו עמד והוא העביר את ידו הימנית מטה לאזור התחתון שלו, נותן לזין שלו כמה תנועות מהירות כדי לוודא שהכל עובד. "איפה הבוקסר שלי? אני די בטוח שלבשתי אותם כשנכנסתי לישון אתמול בלילה" חשב איתי לעצמו. הוא רכן על צד המיטה וחיפש את הבוקסר שלו, אולי הוא זרק אותם באמצע הלילה, אלא שזה לא הגיוני, סיכם איתי במחשבותיו. הוא סרק את הרצפה ולא ראה שום דבר הקשור לבגדים. בקבוק מים, כובע מצחיה, אבל שום בוקסר.

טוב נו, אולי אמא שלו נכנסה לחדר שלו ולקחה את הבוקסר לכביסה. איתי עיקם את גופו והתיישב על המיטה. הוא שפשף את עיניו כשניגש לשידה שלו כדי לתפוס את בגדיו. משום מה לא הייתה שידה. היא היתה צריכה להיות שם, אבל במקום זה היה פוטון שיושב בפינת החדר. בן ה-20 החל להיכנס לפאניקה. זה היה מוזר מדי. לקום עירום זה היה דבר אחד אבל עכשיו הוא לא מוצא שום בגדים בחדר שלו. איתי ניגש במהירות לארון שלו. בפעם האחרונה שראה, היו הרבה בגדים בארון שלו. ג'ינס, קפוצ'ונים, חולצות ומכנסיים. משהו חייב להיות שם.

הוא משך את דלת ההזזה ימינה והסתכל פנימה. מלא זבל אבל אין שום בגדים. "אני בדוק חולם" אמר איתי לעצמו בטון נמוך. הוא התחיל לעשות כל מה שעלה בדעתו כדי להעיר את עצמו. צבט בזרועו כמה פעמים, עדיין כלום. הוא אפילו נתן לעצמו מכות קטנות בפנים. שום דבר לא השתנה.

איתי הרים את מבטו אל המדף של הארון שלו והוא נאנח אנחת רווחה מהירה כשראה כמה מגבות מקופלות על המדף. בחלקן מגבות רחצה בסיסיות, ובחלקן מגבות חוף המשמשות לבריכה המשפחתית. הוא מעולם לא זכר שהיה לו כל כך הרבה מגבות, הוא תפס אחת וכרך אותה סביב עצמו.

איתי פנה אל המראה שעל דלת חדר השינה שלו והסתכל על עצמו. הוא הקדיש כמה שניות להסתכל במראה בגופו. איתי לא היה דוגמן גברי לפי כל דמיון, אבל אפשר לומר שהיה בכושר. הוא התנשא לגובה של 1.75 עם שיער ברונטי ותספורת קצרה בסיסית, גופו היה בעל גוון די טוב. להיות ללא חולצה לא היה משהו שלאיתי היה נוח מדי בחוץ, למעט החוף והבריכה כסטנדרטים של החברה הרגילה.

למה אחותי עירומה?

כשהסתובב בחזרה אל המראה, כמה דפיקות מהירות על דלתו הבהילו אותו. איתי משך את המגבת שלו לאחור סביב מותניו בדיוק בזמן לפני ששמע קול נשי מוכר.

 

"היי איתי אתה ער?" שאלה אחותו הצעירה לורן כשהיא פתחה את הדלת וקיבלה את פניו. עיניו של איתי נפערו לרווחה ממה שראה. היא הייתה עירומה מכף רגל ועד ראש. איתי נראה המום כשסרק במהירות את גופה העירום של אחותו בת ה-18 מכף רגל ועד ראש. לורן הייתה גבוהה למדי עבור נערה, עמדה בסביבות ה1.70. היה לה גוף רזה עם רגליים ארוכות ויפות. הגוף שלה היה בנוי כמו ממש 60 90 60, וזה כלל שדיים עומדים וגוף חטוב מהסרטים.

איתי לא הפסיק לבהות שכן זו היתה הפעם הראשונה שהוא ראה את אחותו עירומה. "טוב שאתה ער! מוכן לפארק המים היום?" היא שאלה אותו בנונשלנטיות. איתי יצא מהציפה שלו וצעק על אחותו "לורן מה לעזאזל???" ללורן היה מבט מבולבל מאוד על פניה, כאילו איתי היה איכשהו המשוגע בסיפור. "על מה לעזאזל אתה מדבר?" היא התפרצה בצורה מבולבלת אך עצבנית.

 

"את עירומה בחדר שלי" ענה איתי. הוא הושיט את ידיו כאילו כדי לכסות את עיניו ממנה והלך והתיישב על מיטתו. הוא השפיל את מבטו והניד בראשו. "מה רע בזה, יא מוזר?" היא אמרה כשהיא מרימה את ידיה והוציאה הצידה מבט מבולבל. איכשהו היא הייתה מבולבלת באותה מידה אם לא יותר מאיתי. "בכל מקרה, אני צריכה לשאול את אחת המגבות של" היא אמרה כשהיא פנתה שמאלה וניגשה לארון שלו. איתי הרים את מבטו והסתכל טוב על ישבנה כשהיא תפסה מגבת. זה היה תחת מוצק ונחמד. הכוס הקטן והחמוד שלה ריחף מול הפרצוף של איתי. איתי הסתובב מהתבוננות בלורן. לא ידע מה לעשות עם עצמו. "אני מנחשת שגם אתה עמדת להתקלח? תצטרף אליי" היא ענתה חזרה והביטה למטה במגבת שלו כשהיא יצאה מחדרו לכיוון חדר האמבטיה. איכשהו, איתי נראה מבולבל אפילו יותר ממה שנראה קודם לכן. תחילה היא מופיעה בחדרו עירומה, ואז היא אומרת לו להצטרף אליה למקלחת.

איתי קם והביט סביב החדר. הוא לא הרגיש שהוא באמת בחדר שלו, ומשהו חייב היה לקרות אתמול בלילה. הוא סרק את התמונות והדברים שעל הקיר. הדבר הראשון שהוא הבחין היה בפוסטר של סרט. זה היה הסרט של וונדרוומן. גל גדות עמדה שם גאה וגבוהה, עם פוזה הירואית שאפיינה אותה. אלא שדבר אחד היה שונה, היא הייתה עירומה לגמרי, אוחזת בשוט שלה. המגן שלה היה גם סביב פרק ​​כף היד שלה, אבל הציצים והכוס שלה יצאו לראווה. איתי ניגש לתמונה והביט בה היטב. זה היה אמיתי, והיה לו את זה על הקיר. איך הוא יכול לשים משהו כזה על הקיר שלו ?

 

איתי הציץ מהחלון, החלון שלו השקיף על כמה בתים בחצר האחורית שלו. החצר האחורית המשפחתית הייתה די נחמדה, עם בריכה בקרקע וסיפון בינוני עם ריהוט פטיו עליו. החלון שלו יכול לראות את החצרות האחוריות של השכנים. בצד אחד הייתה משפחת הוכמן. זוג צעיר יותר בשנות ה-40 המוקדמות לחייהם שעברו לגור לפני כמה שנים, אבל איתי מעולם לא דיבר איתם מספיק כדי אפילו לדעת את שמותיהם. אור דולק בבית, סימן שלפחות מישהו בבית. דלת המרפסת האחורית נפתחה והאישה יצאה עם משקפי שמש וכפפות גינון. היא הייתה עירומה לגמרי כשניגשה לגן והחלה לחפור עם כף על הברכיים שלה. בסמוך אליה, מר דורי, ג'נטלמן מבוגר אך אדיב, יצא מהמרפסת האחורית שלו עירום גם הוא. הוא התמתח וקלט את מזג האוויר היפה של הבוקר, ואז הסתובב ונופף לגברת הוכמן, שנופפה לאחור כאילו זה אירוע רגיל, לא כאילו שניהם עירומים בחוץ מסיבה מוזרה. איתי עדיין לא ראה שום פריט לבוש, ועדיין לא ראה שלמישהו אכפת שזה המצב.

 זה היה יותר מדי בשביל איתי.. רק שהעניין הוא שזו הייתה רק ההתחלה.

"בוקר טוב ישנוני" הוא שמע קול בוגר שנשמע מאחוריו. זו הייתה אמא ​​שלו. איתי לא העז להסתכל אחורה, הוא ידע מה הוא הולך לראות אם יעשה זאת. איתי בהה ישר קדימה והסתכל על הקיר. כעבור כמה שניות בזווית עינו הוא יכול היה לראות אותה לידו, שדיה מזדקרים לפניהם. אמו הייתה בערך בת 45, ועבור אמא בגילה, היא הייתה בכושר. המחיר של לידות וגידול ילדים שינה את גופה מאז שנישאה לראשונה, אבל היא הייתה MILF רצינית. שערה הבלונדיני נעצר ממש מתחת לכתפיה ותמיד היה לה חיוך מנחם על פניה.

אמא שלו חייכה אליו כששניהם מסתכלים על תמונה של החופשה המשפחתית האחרונה שלהם. "אה, אני לא יכולה לחכות ללכת לים לחופשה שוב השנה" היא אומרת תוך כדי שהיא מנסה לגרום לבנה להגיד משהו. "אני מקווה שאורגיית הלילה האחרונה של השנה תהיה טובה כמו בשנים שעברו" היא מחייכת אליו. אמא שלו, שהבינה שההערה איכשהו עשתה יותר נזק מתועלת, נתנה לו מבט מודאג ושאלה "אתה בסדר?" הערת האורגיה הזו הייתה הקש ששבר את גב הגמל. איתי הבין שהוא בחלום או יותר נכון סיוט. "אני פשוט... כל כך מבולבל..." הוא מלמל בעודו נראה כאילו הוא על סף דמעות. אמו זיהתה זאת מיד ונכנסה לעזור. "בוא הנה" היא אמרה כשהיא מושיטה את ידיה כדי לתת לו חיבוק. לאחר שהם התנתקו מהחיבוק שלהם, איתי נסוג לאחור והמגבת שלו נפלה. אמו אפילו לא נרתעה. הוא הושיט יד ועטף את המגבת במהירות סביב עצמו.

 

שיפשוף נעים עם אחותי במקלחת

איתי הרגיש שהוא חייב מקלחת חמה שתעזור לו להירגע קצת ולהשתחרר. הוא חזר למעלה כאשר הדלת של המקלחת הייתה פתוחה, הוא נכנס לחדר האמבטיה עד שהבין מי עוד נמצאת שם.

 

לורן עמדה מתחת לאחד מראשי המקלחת מול הקיר. גופה ספוג מכף רגל ועד ראש במים בזמן שחפפה את שיערה. חדר האמבטיה נראה מאוד דומה למה שהוא היה בדרך כלל, למעט מקלחת טיפוסית עם מסגרת זכוכית מסביב, המקלחת הזו הייתה פתוחה לרווחה וכל אחד יכל לראות את מי שמתקלח. איתי המשיך לבהות באחותו כשהיא סיימה לשטוף את שיערה. הגוף שלה נראה יפה כשהיא במצב הכי טבעי שלה. הוא לא יכול היה להסיר את עיניו ממנה, וזה נראה מתחת למגבת שלו, כשהזין שלו לאט לאט התחיל להתעורר.

 

לורן פקחה את עיניה כשראתה את איתי בוהה בה. היא חייכה "סוף סוף באת להצטרף אליי, הא? תקפוץ". לורן תמיד הייתה האחות הצעירה והחצופה, והיריבות בין האחים שלהם תמיד הייתה אופיינית לכל אחים שחלקו תחומי עניין משותפים. אבל עכשיו זה הרגיש אחרת. הזין שלו פאקינג עמד. בתת מודע, הוא ידע שבסופו של דבר הוא יצטרך להפיל את המגבת, ולמרות שלא רצה קודם לכן, התוכניות שלו השתנו כשהביט באחותו מתקלחת. בכל מקרה היא כבר ראתה אותו עירום, אז זה לא שהיא תתחרפן מזה. איתי נשם נשימה עמוקה והפיל לאט את המגבת שלו על הרצפה. הוא היה עירום, ועכשיו חשוף לחלוטין. הוא נכנס למקלחת ושם קצת שמפו בידו והחל לחפוף את שיערו. לורן הסתובבה אליו והתחילה למרוח את הסבון על הכוס שלה. כשסיימה היא הסתובבה ואמרה לאיתי "תעשה לי את הגב בבקשה" היא אמרה את זה יותר כפקודה מאשר בשאלה. איתי לא ידע איך להגיב, אבל הוא רצה להמשיך לנסות ולשחק המשחק. הוא הושיט את ידו לשטיפת הגוף ושפך קצת על ידיו. הוא החל להקציף לה את הגב, התרכז בכתפיה ובגב העליון, ועשה כמה תנועות לגבה התחתון, מרגיש את עורה החשוף והרך בזמן שניקה אותה. איתי עצר והתחיל לשטוף את גופו. לורן הפנתה את ראשה אליו בחזרה "מה לגבי הישבן שלי? "לא ידעתי שזה חלק מהגב" אמר איתי בזמן ששטף במהירות את החלק הקדמי של גופו. "כן, כאילו זה אי פעם עצר אותך בעבר" היא התבדחה.

"אוקיי אוקיי תירגעי" הוא אומר כשהוא מעביר חלק מהסבון מהגב שלה אל ישבנה. איתי לקח נשימה מהירה והחל לשפשף את הסבון על ישבנה. הוא הרגיש את החלקות של ישבנה כשהקציף אותה. הוא מעולם לא דמיין שיעשה לה את זה, על אחת כמה וכמה לראות את גופה העירום בתצוגה מלאה. גם הזין שלו הגיב בדיוק כמצופה. לורן הסתכלה על איתי ונתנה לו מבט חטוף על הזין שלו וחייכה. "תסתובב" היא אמרה כשהיא עושה תנועת סיבוב עם האצבע. איתי הסתובב והיא התחילה להקציף את גופו בסבון. הזמן טס כשהרגיש את ידיה העדינות על גופו. איתי עצם את עיניו כדי להתענג על הרגע, אבל נבהל ממה שקרה אחר כך. לורן התקרבה אל גופו, שדיה החצופים אך המתוחים נדחפו אל גבו עם פטמותיה המתקשות עליו, מפשעתה על ישבנו כשהיא מתחככת בו. היא הושיטה יד ותפסה את הזין הקשה שלו. איתי קפא אבל הפעם הוא נתן לזה לקרות. הוא היה שבוי ברגע.

לורן התחילה ללטף את הזין שלו יחד עם הסבון. "צריך לוודא שהוא באמת יהיה נקי להיום" היא לחשה לו בצורה הכי תמימה אך מפתה שאפשר; היא המשיכה ללטף עם ידה לאורך כל הדרך למעלה ולמטה את איבר מינו, ידה השנייה מעסה ברכות את הביצים שלו. איתי פלט גניחה רכה מהנאה. לורן עצרה ויצאה מהמקלחת, אני מקווה שאמא הכינה ארוחת בוקר, תסיים, סבבה?" היא אומרת כשהיא יוצאת מהמקלחת ומייבשת את עצמה. היא מחייכת וקורצת לו בזמן שהיא מתרחקת ומייבשת את שיערה.

איתי נשם עמוק ותלה את המגבת שלו. הוא יצא מהשירותים והביט סביבו. אף אחד לא היה שם לראות אותו. הוא ירד באיטיות במדרגות אל הסלון. האוויר מהמזגן פגע בגופו העירום בכל צעד שעשה. במטבח ישבה לורן ליד השולחן, שערה עדיין רטוב מהמקלחת האחרונה, אכלה ביצים מקושקשות. "נהנית מהמקלחת?" שאלה אותו אמו כשהיא מניחה את הצלחת שלו מולו. לורן חייכה חיוך שובב אל איתי לפני שהוא הגיב. "כן יחסית נרגעתי" הוא הנהן.

הכל היה מוזר, הטלוויזיה חזרה מפרסומות וברקע היתה תכנית הבוקר. המגישות היו עירומות לגמרי. הן החלו לבקר כל מיני מוצרים שהיו על השולחן, במקרה היה מדובר בסדרה של ויברטורים.  אחת המנחות פשוט פרשה את רגליה והחלה להפעיל את הוויברטור על עצמה.

 

איתי היה המום מזה. איך דבר כזה יכול להיות בטלוויזיה הלאומית? זה היה פורנו. הוא הסתכל על אחותו כדי לראות מה הייתה תגובתה, אבל היא המשיכה לצפות בזה כאילו זו הייתה כל תוכנית אחרת.

נוסעים לפא(ר)ק המים

איתי והמשפחה יצאו לכיוון פארק המים, איתי הבין שהוא בחלום הזוי כולם מסביבו היו מאוד מיניים; הוא הביט סביבו תוך כדי נסיעה, אנשים היו עירומים, מכל הגילאים, עשו דברים רגילים כמו ריצה, גינון בעירום וגם דברים אחרים כמו אדם שיושב על ספסל ומאונן, אישה שכרעה על ברכיה ונתנה מציצה לבעלה במרפסת הקדמית שלהם. הם המשיכו את דרכם לפארק המים וככל שהם נהגו יותר, כך הם ראו יותר דברים מיניים. הם הגיעו לרמזור אדום ואיתי הביט בסטודיו ליוגה שהיה בצידי הדרך. שיעור היוגה כנראה הסתיים, כי עכשיו היו כמה זוגות שהזדיינו בסטודיו. איתי נעל עיניים על אישה כפופה ליד החלון, הציצים שלה על הזכוכית בזמן שדפקו אותה מאחור. היא קרצה לו במהירות ועצמה את עיניה שוב. האור הפך לירוק וצופר של מכונית הוציא אותו מהציפה. הוא השפיל את מבטו וראה שהזין שלו התחיל לעמוד שוב. הוא הסתכל על אחותו וראה שהיא פיזרה מעט את רגליה והחלה לשפשף לעצמה בנונשלנטיות.

הם עצרו וחנו, לאט לאט איתי הרגיש בנוח להסתובב עירום, הוא פשוט זרם עם הסיטואציה. הם קנו כרטיסים והתקדמו לכיוון הפארק. איתי עשה את צעדיו הראשונים לתוך הפארק והסתכל סביבו. זה היה פא(ר)ק של סדום ועמורה. כולם שם אחד על השני, מזדיינים, מביאים ביד, מוצצים, זה היה לא נורמלי. לורן משכה את איתי קדימה לכיוון המגלשות. הם נעמדו בתור מאחורי זוג עם שיער בלונדיני בערך באותו גיל שלהם. הבחורה הייתה כפופה מעל המעקה כשהבחור זיין אותה בעוצמה רבה. מתוך אינסטינקט, איתי החל להתחיל ללטף את הזין הקשה שלו, צופה בבחורה צווחת בהתלהבות ובהנאה כשהיא מקבלת את הזין של הבחור מאחוריה.

"אתה רוצה שאני אעזור לך עם זה?" שאלה אותו לורן. כל מה שאיתי יכול היה לעשות זה להנהן בראשו ולמלמל "בבקשה", אבל לורן כבר ירדה על ברכיה. היא דחפה את ידו מהזין שלו והשתלטה עליו בעצמה, לקלקה את הזין שלו ופשוט ברגע בלעה לו את כל הזין. איתי כבר קיבל כמה מציצות מהחברות לשעבר שלו, אבל שום דבר לא הכין אותו למציצה של אחותו. היא העבירה את פיה למעלה ולמטה על הצינור שלו, משמיעה קולות של הנאה כשהיא מוצצת אותו. היא הייתה מוציאה אותו מדי פעם מפיה, ונותנת מבט בעיניו של איתי וחוזרת למצוץ תוך כדי שהיא שולקת את הביצים שלו. איתי נעזר במעקה כדי לא ליפול. הבחורה שהוא הסתכל עליה לפני כבר התחילה לצרוח ולגמור והכל היה פשוט חולה.

איתי הסתכל שוב על אחותו שמצצה לו תוך כדי שהיא על הברכיים שלה. היא הרימה את מבטה אליו בעיניים תמימות ובפה מלא זין. היא קרצה לו במהירות. זה היה יותר מדי בשבילו, "פאק לורן אני הולך לגמור" הוא גנח בפניה, אבל היא לא נרתעה והמשיכה למצוץ. לאיתי לא הייתה ברירה אלא לגמור לה בפה. לורן הפסיקה לזוז ושמרה את כל הזרע של איתי בפיה. אחרי שהוא סיים לגמור, היא הוציאה את הפה שלה ובלעה הכל.

לזיין את אחותי

הם בדיוק סיימו בזמן למגלשה, עלו עליה וירדו אותה כאשר שניהם עירומים. איתי המשיך להרגיש שהכל מוזר, הם ירדו לבריכה הגדולה וכולם במים טוחנים אחד את השניה, כולם עסקו בפעילות מינית כלשהי- מין אוראלי, אוננות, סקס, שלישיות - הכל. כל הסיטואציה הזו החזירה את איתי להיות חרמן ברגע אחד. "בוא נמצא מקום לשבת בו" אמרה לורן כשהם עברו ליד זוג שמזדיין בדוגי על הדשא. איתי לא יכל יותר, הוא עצר אותה, זרק אותה על הרצפה והם התחילו להתנשק באופן אגרסיבי, איתי פישק את רגילה של לורן והתחיל ללקק לה את הכוס, הוא הוציא את לשונו החוצה וליקק מסביב לתחת שלה עד לחלק העליון של הכוס שלה, מתמקד בדגדגן שלה. הוא הרגיש את החום שיצא ממנה. "אוי אלוהים, זה מרגיש כל כך טוב לעזאזל" היא צרחה תוך כדי שהיא אוחזת בדשא סביבה בידיה הקפוצות. איתי החליט להיות נועז ולהגביר קצת את הקצב; אחותו התחילה להתקפל ולצרוח יותר חזק. לורן הידקה את רגליה כנגד איתי כשהרגיש שהאורגזמה שלה עומדת להגיע והיא הגיע בתופים ובמחולות. כשהיא סיימה איתי נתן לה כמה רגעים להתאפס וברגע שראה שהיא מאופסת, הוא רצה כבר לזיין אותה והיה נראה שהיא מוכנה לזה. איתי התחיל לדחוף פנימה והחוצה מאחותו את הזין שלו תוך כדי שהם נותנים זה לזה נשיקות מהירות ונלהבות בזמן שהוא ממשיך לזיין אותה. איתי משך את עצמו כלפי מעלה והחל לדחוף מזווית אחרת. הגניחות של אחותו נשמעו בכל הפארק. "הכוס שלך כל כך..פאקינג צר" הוא גנח לעברה. לורן ידעה שהוא קרוב לגמור ואמרה "תן לי להיות למעלה". איתי שלף החוצה את הזין שלו וסובב את עצמו, שוכב על גבו עם הזין שלו בגודל 18 ס"מ מצביע למעלה כמו דגל ביום העצמאות נוצץ עם המיצים של לורן עליו. לורן קמה ועמדה מעליו. היא ליקקה את ידה ונתנה לכוס שלה החלקה מהירה  עם היד הרטובה לפני שהורידה את עצמה באיטיות על הזין שלו, משתמשת בידה כדי לכוון אותו פנימה. שניהם פלטו גניחות עדינות כשהיא עטפה את הזין שלו עם הכוס שלה, רגליה הארוכות פרושות לרווחה, התחילה את תנועותיה. היא התחילה לקפוץ לאט על הזין שלו, סטירת העור והחבטות נשמעו גם הם בכל הפארק. איתי הניח לה לעשות את כל העבודה. הוא הרים את מבטו אליה, תוך כדי שהוא אשכרה מבין שהוא מזיין את אחותו המעצבנת. היא היתה כל כך כוסית תוך כדי שהיא רוכבת עליו באגרסיביות, במקביל מכל הצדדים היא אפשר לראות פשוט מלא מלא זיונים בכל מיני סגנונות מה שהוביל את שניהם לגמור בטירוף.

אורגיית רביעיה של אחים ואחיות

לאט לאט, לורן הוציאה את הכוס שלה מהזין של איתי. שניהם שכבו אחד על השניה מותשים, בידיעה שהם הזדיינו עכשיו כמו משוגעים ושהכוס של לורן מלא בזרע של אחיה. הם החליטו לקום וללכת לאכול, כשסיימו לאכול הם החליטו ללכת לאחד המתקנים האחרים. בדרך לאחד המתקנים הם ראו שני חברים שלהם מהעבר, אלכס ומרינה – גם הם אחים. הם עצרו לדבר, בהתחלה זה היה קצת מביך ואחר כך אלכס הציע שהם ילכו יחד לבריכה הגדולה קצת להשתעשע, איתי ולורן היו בעניין והם הלכו לכיוון הבריכה. הם הגיעו לבריכה ואלכס הביט אל איתי, שניהם הניעו את הראש באופן אינסטינקטיבי. בתנועה מהירה אחת שניהם הושיטו את ידם ודחפו את אחיותיהן למים תוך כדי ששני הבנים קפצו פנימה לאחר מכן. לאחר שהבנות צחקו מזה שהבנים זרקו אותן למים, הן פנו אל דופן הבריכה ודיברו ביניהן. המפגש לא היה טעון מינית כמו שאיתי חשב שיהיה. הם דיברו על בית הספר, תחביבים, החיים, תוך שהם פשוט נתנו למים לקרר אותם. אחרי קצת דיבורים, איתי הרגיש שיד נוגעת בזין שלו. הוא הסתובב וראה את מרינה מחייכת אליו. לורן עשתה את אותו הדבר לאלכס. אלכס הגיב כאילו כלום לא קרה והמשיך לדבר עם איתי. ברגע אחד מרינה ולורן התחילו למצוץ לאיתי ואלכס בהתאמה.

איתי לא האמין שזה מה שקורה, הוא המשיך להסתכל על מרינה תוך כדי שהיא שואבת את הזין הקשה לגמרי שלו עם הפה שלה, ממשיכה למצוץ למעלה ולמטה על הצינור שלו עם הלסת שלה, האווירה הייתה לגמרי רגועה וכיפית. "אני חושב שכנראה שהגיע הזמן לזיין קצת, הא?" אלכס הציע. לורן שלפה את הזין שלה אלכס מפיה תוך כדי שהוא עוזר לה לצאת מהבריכה. איתי עשה את אותו הדבר עם מרינה. מרינה הייתה קצת יותר נמוכה מלורן וקצת יותר מלאה אבל עדיין סקסית בטירוף. שדיה היו גדולים ובלטו החוצה הרבה יותר מהחזה של לורן, שערה הבלונדיני גלש לה עד לטוסיק. הכוס שלה היה חשוף לגמרי והיה לה קעקוע סמיילי קטן ממש לידו. התחת שלה היה מלא יותר מלורן, אבל עדיין היה נראה במקום. שתיהן עברו לדשא ועברו ישר למצב של דוגי, "היא כולה שלך" אמר אלכס כשהוא נתן לאיתי חבטה מהירה של מזל טוב והתקדם קדימה והעמיד את עצמו בשורה עם הכוס של לורן. איתי עשה את אותו הדבר וירד על ברכיו מאחורי מרינה, מכוון את הזין שלו לעבר הכוס הלח שלה ונכנס אליה באיטיות. הוא נתן כמה דחיפות קטנות ואז התחיל לעבוד, תוך שהוא שומר על קצב כשהוא נכנס ויוצא. מרינה גנחה מהזין של איתי והיה נראה שגם אלכס עושה עבודה טובה. זו הייתה סצינה מסרט פורנו מהטובים ביותר.

אלכס והוא התחילו לתפוס מומנטום כל אחד על הבחורה שלו; צלילים של סטירתו עור מילאו את האוויר סביבם. איתי נהנה לשמוע את הרעשים האלה, הוא החליט להיות קצת יותר נועז כשהחרמנות שלו השתלטה, הוא הושיט את ידו ותפס אגרוף משערה הבלונדיני של מרינה ומשך אותו בחזרה אליו, מה שגרם למרינה לגנוח פי 100 יותר חזק. מרינה ולורן גנחו בהתאמה, תוך כדי שאלכס ואיתי דופקים אותם בדוגי, היה נראה שכולם רוצים לגמור, אלכס ואיתי החליטו לצאת ולא לגמור בפנים, שניהם יצאו החוצה וסובבו את הבנות אליהם תוך כדי שהם מאוננים לעצמם וגומרים לבנות על הפנים והשדיים.

כולם היו כל כך מרוצים מהסיטואציה, מרינה ולורן מלאות בזרע אבל מרוצות בטירוף, אלכס ואיתי סחוטים וזרוקים על הרצפה. מי היה יודע שלזיין משפחה זה כזה מספק?

התכנים הבאים מאוד יעניינו אותך!

  • חילופי זוגות חרדי

    קוראים לי שמואל ולאשתי שלומית, אנו זוג חרדים בגיל 29 מירושלים שלומית 1.65 שיער שטני סקסית בטירוף. לשלומית יש חברה טובה ש

  • בת 24 ומכורה לכניעות

    נתי, בת 24 ומכורה להיות נשלטת. "אין גבולות, אפשר הכל", היא אמרה לי.

  • המורה ללשון והמורה לחינוך גופני

    אני מורה ללשון, בלונדינית יפייפיה בת 26, חרמנית שדלוקה על המורה לחינוך הגופני שבמקרה הוא גם נשוי ועם ילדים

השארת תגובה