Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

וידוי של אישתי

הכל התחיל בבקשה של חברה של אישתי שהייתה בהיריון בחודשים הראשונים. דנה חברתה הטובה של אישתי מעל 20 שנה נכנסה להיריון בטעות והחליטה להביא את את הילד לעולם בטח מאיזה סקס מזדמן. אישתי נועה, בת 30, אם לשתי ילדי, חברה מאוד טובה של דנה ולכן החליטה ללוות אותה בכל תהליך ההיריון.

קיבלתי שיחה טלפון מנועה, היא רצתה שאני אחפש את העגלת תינוק, ואת המוניטורים של התינוקות. זכרתי שהכל נמצא במחסן ארוז והבטחתי לה שאני אחזור מהעבודה אני אטפל זה. הגעתי הביתה ומצאתי את הארגז עם כל אביזרי התינוקות. הכל היה במצב די חדש למעט המוניטורים שהייתי חייב לבדוק אותם. פיזרתי 3 מתוכם ברחבי הבית: בחדר ילדים, בחדר שינה שלנו ובסלון. רציתי לבדוק שזה אכן עובד והמערכת מתריעה ברגע שיש קולות בכי או רעש.

אחרי שחיברתי את כל המערכת, הנחתי את המערכת שמע במטבח ופיזרתי את המוניטרים. נכנסתי להתקלח, ונועה חזרה מהעבודה ואמרה לי להתלבש מהר כי דנה צריכה להגיע בשביל להשאיל שמלה ולמדוד אותה. תוך כדי שאני מתלבש זרקתי בצחוק שאני יכול להישאר ודנה אוהבת את הטעם שלי בבגדים. נועה צחקה ואמרה לי שאני חי בסרט ושאני ירד למטה לפתוח את הדלת כי דנה בכניסה. פתחתי את הדלת ודנה עמדה מולי עם בטן קטנה והריונית ושמלה פרחים קצרה. אמרתי לדנה שנועה נמצאת למעלה בחדר שינה ושאם היא רוצה לשתות משהו. היא ביקשה קפה ועלתה למעלה. בזמן שאני מכין את הקפה אני שומע במוניטור מהחדר שינה את נועה ודנה מדברות, ושנועה אישתי הולכת לשירותים. עליתי לחדר עם הכוס קפה, דפקתי בדלת ופתחתי את הדלת. דנה נעמדה מולי עם תחתוני טחרה ובלי חזייה. הציצי שלה נשפך והפטמות הזדקרו. דנה ראתה אותי וכיסתה מהר את עצמה וצחקה. "סליחה" מילמתי וצחקתי, הנחתי את הכוס בשידה ויצאתי החוצה. ברקע אני שומע את נועה צועקת, "רן אתה כזה אדיוט, פעם הבאה אל תכנס בלי שמאשרים לך".

חזרתי למטבח, הכנתי לי כוס קפה והתחלתי להתעסק עם המוניטור בשביל לכוון את השמע. המערכת סימנה לי שיש קולות בחדר שינה והתחלתי להגביר את הווליום. דנה ונועה דיברנו ביניהם. דנה אמרה לנועה שאני ממש חמוד ושזה בסדר שראיתי אותה ככה. נועה שאלה את דנה אם השמלה שהיא לובשת זה מהטיול דרום אמריקה שהם עשו ביחד. דנה ענתה בחיוב, שזה אותה שמלה שהיא קנתה מברזיל בזמן שנועה הייתה עם קרלוס. ידעתי שנועה שכבה עם מישהו מדרום אמריקה אבל לא ידעתי את הסיפור המלא.

דנה המשיכה להוציא עוד מידע מנועה, "את יודעת שבחיים לא סיפרת לי מה עשית ביחד עם קרלוס, כל צהריים היית נעלמת איתו לשעה שעתיים והיית חוזרת תמיד מסמיקה".

"הדלת סגורה נכון?" נועה שואלת את דנה.

דנה עונה "כן, רן ירד למטה נבוך אחרי שראה את הציצי שלי נשפך, אין סיבה שהוא יעלה שוב וישמע משהו". נועה המשיכה "את חייבת להישבע שזה לא יצא ממך, אף אחד לא יודע את הסיפור המלא" והמשיכה,

"היינו נוסעים ביחד על הקטנוע לבית שלו ושותים כוס יין ביחד. באחד מין הימים היינו ממש שיכורים והייתי ממש סקרנית לראות את הזין שלו, אז החלטנו לשכוב ביחד. היה לו את הזין הכי גדול שחוויתי. זה היה פשוט ענק ובגלל שהוא גם היה נימול הזין שלו היה כמו פטריה ענקית. האורך שלו היה לפחות 16 ס''מ ועבה מאוד.  זה היה עוד הגודל הסטנדרטי שלו מבלי שהיה קשה לגמרי, הוא תמיד היה מתקרב אלי בזמן שהייתי שוכבת על הגב, הוא מתחכך בשפתיים של הדגדגן שלי עד שהיו רטובות לגמרי. רק מהחיכוך הייתי גומרת ומשפריצה".

תנוחת המסיונרית

נועה המשיכה לספר "קרלוס היה פורש את הרגליים שלי לצדדים, מעביר את היד מלמטה למעלה בזמן שהיה מלטף את הדגדגן ואת הפטמות שלי. הוא הושיט יד מאחור לתיקו והוציא בקבוק ענק של שמן תינוקות ואז התקדם לעבר האזור שמאחורי הראש שלי, לפתע השמן פגע בי ויצר בריכה גדולה ליד הטבור שלי. הידיים של קרלוס הופיעו מאחורי ראשי והתחילו לעבוד על השמן על שדיי בתנועות סיבוביות, אבל הוא נמנע מהפטמות הקשות שלי, הוא העביר בעדינות את השמן במורד הבטן שלי בכל תנועה. הטקס היה נערך תמיד כ10 דקות עד שהייתי מתכווצת ומתחננת שהוא יחדור לתוכי.

קרלוס הרים מעט את גופו והתחיל לדחוף בעדינות מהזין הענק שלו לתוכי, הרגשתי שכל חבטה שלו מושכת את שפתי הכוס שלי אחורה כשהוא נסוג מעט ואז שפתי הכוס שלי היו מחליקות אחורה ככל שהמשיכות שלו גדלות.

יכולתי להרגיש את ורידי הזין שלו כשהוא החליק פנימה והחוצה ממני כשזה פגע בי, הבטן שלי הרגישה נפוחה כשהבנתי, הוא עכשיו לגמרי בתוכי והוא פשוט שם. קרלוס העביר את אחת הידיים שלו על הדגדגן שלי כשהוא התחיל להכניס את הזין שלו פנימה והחוצה ממני לאט אז התרגלתי אליו ואז התחלתי להגביר את הקצב שלו, זה הרגיש כל כך סמיך כשהוא החליק מעלי ופעם הוא התחיל לשחק עם הדגדגן שלי פשוט התפוצצתי. רציתי עוד ואמרתי לקרלוס שעכשיו הוא יכול ללכת קצת יותר מהר, קרלוס פרש את הרגליים שלי עד הסוף ועבר לרחף מעלי כך שהגוף שלו היה מעלי והוא התחיל להחדיר את הזין שלו לגמרי פנימה והחוצה. בכל פעם שהיה גומר הייתי מרגישה את איך הזין שלו מתנפח וזרם של נוזל חם פוגע ברחם שלי..

"עכשיו אני מבינה למה תמיד את זוכרת את השמלה שלי, את פשוט נזכרת בזיון הכי טוב שהיה לך בחיים" דנה צחקה. "איך את מרגישה מסופקת עם רן אחרי כל מה שעברת עם קרלוס?" דנה שאלה.

"רן תמיד גורם לי לגמור שאנחנו מקיימים יחסי מין, לפעמים אני מדמיינת את הזין הענק של קרלוס אבל גם הזין של רן לא רע בכלל. הוא בדיוק קנה שרוול מיוחד להאריך את הזין שלו, הוא רוצה שנפלפל קצת את החיי מין שלנו ואני כמובן נענתי בחיוב. אם אפשר להגדיל את הזין של רן בעוד כמה סנטימטרים זה יהיה מושלם".

"ואי נועה הפתעת אותי מאוד עם הסיפור הזה" דנה צחקה בזמן שהורידה את השמלה שמדדה.

"את חייבת להישבע שזה ישאר ביננו, רן יודע על חלק מהסיפור אבל לא מכיר את קרלוס".

דנה פתחה את הדלת, ואני מיהרתי לסגור את המערכת שמע של המוניטור. דנה ירדה למטה ביחד עם נועה והודתה על הקפה. אחרי שדנה יצאה, נועה התקרבה אלי, לחשה לי באוזן "אני נכנסת להתקלח אתה מוזמן להצטרף אלי עם המוצר החדש שקנית".

התכנים הבאים מאוד יעניינו אותך!

  • סקס באילת

    אני והיא באילת מסתובבים ברחוב, כולם חצי ערומים וערומות, אני רק עם בוקסר והיא בחזיה ומכנסי ספורט קצרצרים פתוחים משני הצדד

  • מתחת לשולחן

    אני שואל אותה אם היא מסתדרת עם הנושאים ותוך כדי מנגב את השפיך שנשאר לי על היד על המפה ומכניס את הזין המגורה שלי פנימה. א

  • בת 17 עם ספטום וחולת מין

    כמה בנות מהשבט מתחת כולם התלבשו צנוע חוץ מאיזה אחת שלבשה מין שמלה שחורה סקסית כזאות עם מחשוף קטן ומחוך ענק שחשף כמעט את

השארת תגובה