Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

סקס חלומי עם הגולשת המפורסמת

פוארטו אסקונדידו, טיול אחרי צבא, עיירת גלישה מטריפה במקסיקו שכל מה שעושים שם זה גלישה, מסיבות וסקס מטורף.

במהלך היום אין מה לעשות חוץ מלגלוש ולסמן את מטרות התקיפה למסיבה בערב.

בין גל לגל מסתכלים ובודקים למי מהגולשות יש טוסיק טוב, למי יש שדיים גדולים ועסיסיים ומי נראית הכי זונה במיטה. הכלל היה מאוד ברור - ככל שהיא גולשת טוב יותר, היא יותר סקסית, יותר נחשקת ויותר נמשכת לגולשים מקצוענים.

מי שרוצה לעשות סקס עם הגולשות הטובות ביותר, חייב להיות הגולש הכי טוב במים. אין מקום לטעויות.

הייתה גולשת אחת מקליפורניה, מהממת ביופייה, במיוחד כשהיא גולשת אז הטוסיק המושלם שלה תופס לכולם את תשומת הלב, אחת כזאת שלהקת הביץ' בויז כתבו עליה את השיר SURFER GIRL מתישהו בשנות ה60 ופשוט גורמת לכל גבר לרצות להיות המשרת האישי שלה ולעשות כל אשר ברצונה.

פלירטוט ראשוני

12:00 בצהריים, השמש בשיאה, הגלים גבוהים, הים מפוצצץ בגולשים וגולשות שבאים לתת שואו ולהראות לכולם למי יש את הזין הגדול ביותר.

היו לא מעט גולשות סקסיות מאוד אבל הגולשת המפורסמת, שמה היה קרוליין והיא פשוט שרפה את הגלים. לא רואה בעיניים. כל גל שהיא תופסת כולם מסתכלים עליה בהערצה ובחרמנות מוגזמת. היא תמיד גולשת עם חוטיני ורוד ובגד ים סקסי שגורם לך להשפיץ רק מלהסתכל עליה.

השילוב של הסקסיות שלה ביחד עם הביצועים שלה במים פשוט היו בלתי ניתנים להסבר מילולי וכולם רק רצו לשכב איתה.

הגיע התור שלי להרשים אותה, ידעתי שיש לי רק הזדמנות אחת - אם אני דופק את ההזמדנות ולא מצליח להרשים אותה - אין לי סיכוי איתה.

מגיע גל גדול, גל מושלם, בידיוק אליי ולעוד 2 גולשים גרמניים שאני רב איתם במים על הגלים. אני חייב לתפוס את הגל, הם גם מנסים לתפוס אותו ולתת שואו. נכנסה בי אנרגיית אדרנלין מטורפת, לא ראיתי בעיניים,  נכנסתי לעמדה, התחלתי לחתור והופ אני תופס את הגל הכי גבוה שהיה בסשן הנוכחי.

עשיתי כל טריק אפשרי על הגל, וחיפשתי את הגולשת לוודא שהיא מסתכלת עליי וכן תפסתי אותה ויצרנו קשר עין לעשירית השנייה. דפקתי לה קריצה ושגרמה לה לצחקק ולהוכיח לכולם שאני הבוס במים ואף אחד אחר לא ישכב איתה חוץ ממני.

מסיבת חוף בלתי נשכחת

התחלנו כל החברה לשתות משהו כמו שעה לפי השיא של המסיבה, הייתי בראש אש, הייתי באנרגיית שיא אחרי סשן הגלישה המעולה שהיה לי בצהריים.

נכנסים לאזור של המסיבה, מוזיקת טכנו עם וייב מאוד מאוד מיני שמייצר מתח מטורף במסיבה. העיניים שלי מתחילות לסרוק את הגולשת קרוליין עד שהן נתקלות בה, אני קולט שהיא מוקפת בלא פחות מ20 גברים שמקרקרים סביבה וכל אחד בתורו מנסה להזרים אותה לריקוד. התקרבתי לאזור שהיא רוקדת וחיכיתי שהעיניים שלי יצטלבו. בום! נוצר קשר עין והיא חייכה לכיווני והתקרבה אליי.

"I love the way you surfed today, it was super sexy"

וואו איך התרגשתי מהמחמאה הזאת, איך הייתי גאה בעצמי שהרשמתי אותה היום בגלישה.

התחלנו לרקוד ביחד, שמתי את הידיים שלי על המותניים שלה ורקדנו צמודים צמודים. הזין שלי נהיה קשה, היא הרגישה את זה ואהבה את זה שהזין שלי מתחכך בה. המשכנו לרקוד בסקסיות והתחלנו להתנשק במרכז הרחבה בזמן שכולם בוהים בנו וכל הגברים מקנאים בי שהצלחתי לתפוס את הגולשת הכי סקסית בעיירה.

היא שאלה אותי אם יש לי קונדום בכיס ושהיא רוצה שנעבור למקום קצת יותר אינטימי בחוף.

יצאנו מאזור המסיבה מחובקים ומחורמנים ומצאנו לנו פינה שקטה שאף אחד לא יוכל לראות אותנו. המשכנו להתחרמן בטירוף תוך כדי שהיא מכניסה ידיים למכנסיים שלי . הייתי בלי תחתונים וזה עוד יותר הדליק אותה אפילו. היא הורידה לי לגמרי את המכנסיים ובאסרטיביות מדהימה החליקה את הזין שלי לגרון שלה והתחילה לינוק לי את הזין ולהביא ביד תוך כדי. הפה שלה היה חם ונעים. השילוב של השפשוף בין הזין שלי למגע שלה עם המציצה היה חלומי ורק רציתי שזה ימשיך לנצח. הסתכלתי לה עמוק בעיניים הירוקות תוך כדי שהיא יורדת לי. כל הגוף שלי רעד והיא ידעה בידיוק להפעיל את הקצב הנכון - מתי להגביר ומתי להוריד את הקצב. הרגשתי שאני באורגזמה אלוהית מתמשכת.

דוגי על הסירת דייגים

גמרתי לה בפה. איזה כיף.

לקחנו הפסקה של כמה דק', היא הניחה את הראש שלה על החזה שלי וצפינו ביחד בכוכבים, זה היה רגע מאוד רומנטי עבורינו.

שמתי את היד שלי על הירכיים שלה ובתנועות איטיות נגעתי לה באזור האינטימי והתחלתי למשש לה את הפות דרך התחתונים ואוי כמה שהיא הייתה רטובה. הורדתי לה את התחתונים ודחפתי לה שתי אצבעות עמוק פנימה אל נקודת הג'י. היד שלי עבדה כמו מכונה משומנת. נתתי עבודת חדירה עם היד עד שהיא השפריצה בטירוף וחייב להגיד שזה אחד הדברים הכי מספקים לגרום לבחורה להשפריץ.

מצאנו איזו סירת דייגים ממש קרובה ועלינו עליה.

שמתי קונדום ונכנסתי בה בדוגי אגרסיבי.

אף אחד מאיתנו לא ציפה למה שקרה לנו במהלך הדוגי..

לפרק ב' הקליקו פה

התכנים הבאים מאוד יעניינו אותך!