Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

יש זיונים גם בהייטק חלק ב'

סיפור זה הוא המשך לחלק א' – מי שלא קרא אותו, מוזמן.

סשן במקלחת

אז אחרי הסשן הארוך שהיה לנו בחדר במשרד, עלה לשרון הרעיון ללכת למקלחות שהיו לנו במשרדים – כן כן, בהייטק יש מקלחות.

היינו באמת שני מלוכלכים, מלאים בזרע ובמיצי כוס. עברתי במשרד שוב כדי לוודא שכולם כבר הלכו הביתה להתחיל את הסוף שבוע שלהם. ראיתי שהמשרד ריק ואני ושרון דילגנו אל עבר המקלחות.

נכנסנו יחד למקלחת, שנינו דיי נבוכים מהסיטואציה אבל היה לגמרי כיף. היא הייתה כל כך כוסית כשהמים נפלו ירדו עליה, על אחת כמה וכמה כשהיא ביקשה ממנה לסבן לה את הגב. היא הסתובבה והיה אפשר לראות את הטוסיק החטוב שלה פשוט מחכה לסטירה או לחדירה. סיבנתי לה את הגב ותוך כדי לא יכולתי לשלוט בעצמי אז שיחקתי עם האצבעות שלי בדגדגן שלה מאחורה. היה אפשר לשמוע את האנחה שלה, שקטה ועדינה אבל הייתה מספיקה בשביל להעמיד לי את הזין. נצמדתי לה לטוסיק תוך כדי שאני משפשף לה את הדגדגן הרטוב ביד אחת וביד השניה אני מחזיק לה את השדיים. כשראיתי שהיא כבר עוד שניה גומרת מהאצבעות שלי החלטתי להכניס את הזין שלי לתמונה. השענתי אותה על הקיר והחדרתי את הזין שלי לכוס שלה כאשר היא עם הגב אליי. התחלתי לפמפם אותה ולדפוק אותה על הקיר, היא גנחה כמו משוגעת, והרעש של הזין שלי חודר אליה הרעידו את המשרד. חששתי ששומעים אותנו בבניין אבל באיזשהו שלב כבר לא היה אכפת לי.

החלטתי להיות אמיץ ולשנות תנוחה, הוצאתי את הזין שלי ממנה וסובבתי אותה אליי, השענתי אותה על הקיר והרמתי לה רגל אחת כדי שאוכל לחדור לה מקדימה, היא הייתה בהלם מהמהלך אבל אהבה את היוזמה. היא לא הייתה גדולה ולכן כבר החלטתי לאחר שחדרתי להרים אותה לגובה כאשר הגב שלה צמוד לקיר. הזיון היה כל כך רטוב, והרעש היה כל כך חזק, גניחות שלי, גניחות שלה, הרעש של הגופות שלנו נחבטות אחת בשניה. כעבור כ2 דקות כשהרגליים לי רועדות, כל הכוכבים הסתדרו לי, שנינו הגענו כבר לקצה וגמרנו יחד כשהמים יורדים עלינו ובמקביל הרבה נוזלים יוצאים מאיתנו. בסה"כ היה כיף אבל היינו צריכים כמה ימים כדי להתאפס על עצמנו.

לא נשאר לנו הרבה זמן יחד 

כמה ימים לאחר מכן במשרד, היה בינינו קצת ריחוק, שרון סיפרה לי שהיא ככל הנראה עושה רילוקיישן לארה"ב לנסות למצוא את עצמה שם. היה לי קשה לקבל את זה שככל הנראה לא הולך להיות בינינו כלום. בוקר אחד קמתי עם מרץ אז שלחתי לה פרחים למשרד, סתם כי היה בא לי, החיוך שלה על הפנים כשהיא קיבלה את הפרחים היה שווה את הכל. בארוחת צהריים ישבנו אחד ליד השניה ודיברנו על זה שהיא עוזבת, אמרתי לה שזה לדעתי פספוס אדיר אבל אם זאת ההחלטה אז כדאי לנצל כל דקה פנויה שיש לנו. שרון הסכימה איתי ואמרה שבא לה לעשות משהו ספונטני וכיף.

סוף שבוע בלתי נשכח בצפון

החלטתי להשכיר לנו חדר בבית מלון חמישה כוכבים בצפון הארץ לסוף שבוע, הנסיעה הייתה כיפית  וכשהגענו למלון נדהמנו מהרמה, הכל היה נראה טוב, האווירה היתה יוקרתית. הגענו לקבלה ואמרתי את השם שלי. עובדת הקבלה הריצה את שמי ביעילות במערכת שלה ואמרה, "אה כן, מצאתי. הזמנה לשניים ללילה אחד בסוויטה הגדולה שלנו. האם זה נכון?" "כן, נכון," עניתי. ראיתי את עיניה של שרון נפערות כשעובדת הקבלה הזכירה סוויטה מפוארת. היא הייתה בהלם וזה היה שווה את זה. באנו עם 2 תיקי גב, ידענו שלא נצטרך יותר מידי בשביל להנות.

עלינו יחד במעלית לחדר, כאשר שרון אמרה לי בפירוש שהיא בהלם מזה שהזמנתי את הסוויטה.. אבל מה נאמר? חיים רק פעם אחת. "אם זה יהיה הזמן היחיד שלנו ביחד, זה צריך להיות מיוחד." אמרתי לה. הגענו לקומה העשירית והלכנו במסדרון עם שטיח קטיפה לחדר שלנו. אגרטלים ענקיים של פרחים טריים הוצבו כל עשרים מטרים, ממלאים את האוויר בניחוח נפלא. ליד הדלת שלנו היה לוח זהב עם הכיתוב 'סוויטה ב'. פתחתי את הדלת הכבדה ונכנסנו לחלל הגדול.

הסוויטה הייתה בקלות פי שלושה מחדר סטנדרטי. בחדרי השינה הייתה מיטת קינג סייז עם אמבטיה סגורה ואזור הלבשה נפרד. רצפת החדר הראשי הייתה שקועה, וכל הרהיטים פנו לקיר של חלונות מהרצפה עד התקרה. זה היה מרשים.

 

שרון רצה אל החלונות ועמדה והביטה בנוף המרהיב. ניגשתי מאחוריה והנחתי את ידי סביב מותניה ונשקתי את צווארה. "הנוף מכאן מטורף," היא צווחה. "כן, זה די מדהים," עניתי. "מעולם לא הייתי כאן לפני כן, אבל אמרו לי שזה שווה את המחיר". השארתי אותה ליד החלון בזמן שהלכתי לטלפון והזמנתי לחדר בקבוק שמפניה יקר. הזמנתי גם קערת תותים וקצת קצפת לאווירה. רציתי לעשות הכל כדי שהיא לעולם לא תשכח את הערב שלנו. חזרתי לחלון, שם היא עדיין נהנתה מהנוף. היא הסתובבה אלי ועטפה אותי בזרועותיה. נשענתי פנימה, נישקתי אותה בחוזקה, תוך כדי שאני מתענג על החמימות הרכה של שפתיה. היא נישקה אותי בחזרה כשהלשונות שלנו רקדו ריקוד מטורף, מתענגים זה על טעמו של זה. מצצתי את לשונה כשהיא נאנחה בשקט לתוך פי. החלקתי את ידי במורד גבה, כשהיד ירדה למטה, לא עצרתי עד שחפנתי את לחייה היציבים של התחת. לחצתי בעדינות, אוהב את התחושה של ישבנה החטוב מבעד למכנסי הג'ינס הקצרים הדקים.

 

השדיים שלה נלחצו אל החזה שלי, והבנתי שהם החלק היחיד בגופה שעדיין לא ראיתי עירום. אני מקווה שזה ישתנה היום. היא חיבקה אותי בחזרה, לחצה אותי חזק, כאילו היא מנסה נואשות להחזיק ברגע הזה לנצח. אני מניח ששנינו היינו קצת מיואשים מהמחשבה על סיום הרומן שלנו. דפיקה בדלת קטעה את החיבוק שלנו. חציתי את החדר הגדול אל הדלת ופתחתי אותה. מלווה במדים ועגלה כסופה אוחז בדלי קרח ובקבוק שמפניה. "האם אתה רוצה שאפתח את הבקבוק,?" שאל המלווה. עניתי, "כן, בבקשה." והסתכלנו יחד איך הוא מקפיץ במיומנות את הפקק ומחזיר את הבקבוק על הקרח. זה היה נראה טוב.

נתתי לו טיפ וחיכיתי עד שהוא יצא מהחדר שלנו. שרון ניגשה לראות מה הוא בדיוק הביא. היא הרימה מכסה אחד וראתה כמה תותים גדולים וטריים יחד עם כמה שוקולדים ערוכים על צלחת קריסטל. הרמת המכסה השני חשפה קערית כסף קטנה מלאה בקצפת. הרמתי את הבקבוק ומילאתי ​​את שתי הכוסות. הושטתי לה אחד ולקחתי את השני, הרמתי אותו גבוה. "לחיים," התחלתי. בהיתי בה כשהיא לקחה כמה לגימות, תוך כדי שהיא מרוקנת את הכוס. "וואו, לאט שם," הזהרתי אותה. "שלא אמצא אותך שיכורה יותר מידי." שרון קירבה אותי אליה צמוד, לקחה נשימה עמוקה לפני שדיברה, "הזמן שלנו ביחד היה נפלא והלוואי שזה לא ייגמר לעולם. אבל שנינו יודעים שזה לא יכול להיות. אתה ואני עשינו דברים שלא חשבתי שיקרו עד החתונה. אבל אנחנו כאן ואני רוצה שתתן לי את הערב הכי בלתי נשכח שאפשר לדמיין".

הייתי המום. וחסר מילים, היחידי שדיבר היה הזין שלי שעמד כמו טיל. לחצתי את הבליטה שלי אל גופה ואמרתי, "אני מקווה שאת מוכנה". הרגשתי את היד שלה מחליקה בינינו כשהיא תפסה את הזין שלי דרך המכנסיים הקצרים שלי ולחצה. עכשיו הגיע תורי לגנוח. החלקתי את ידי מטה ולחצתי את החזה שלה, מרגיש את החמימות הרכה שלו. "אפשר להפשיט אותך?" שאלתי. היא אחזה בידי והובילה אותי למיטה. בלי לומר מילה, היא עמדה מולי והרימה גבה כאילו אמרה, "למה אתה מחכה?" הושטתי יד מאחוריה והתרתי את הקשר התחתון של החולצה שלה. זה איפשר לי להחליק את ידי מתחת לחולצה ולכסות את שני השדיים. לחצתי כל כדור גמיש וחם, מרגישה את פטמותיה מתקשות כנגד כפות ידי. "טוב, עכשיו," היא צרחה. "זה מרגיש נפלא." הושטתי יד מאחורי צווארה ושחררתי את החוט הנותר ונסוגתי אחורה, צופה בחולצה נופלת על הקרקע. היא הייתה עירומה מהמותניים ומעלה, והשדיים שלה הוצגו בפניי בפעם הראשונה כמו שצריך ולא באופן חפוז. נשענתי למטה, והכנסתי את השדיים שלה לפה שלי ומצצתי כאילו אני יונק אותה. הלשון עבדה היטב על השדיים שלה והחליקה על קצה הגומי הקשה של פטמתה עד ששמעתי אותה מתנשפת. "אלוהים," היא לחשה, "זה מרגיש כל כך טוב!" עברתי אל הפטמה השנייה שלה, ונתתי שם עבודה גם. הרגשתי אותה תופסת את ראשי כשהיא לוחצת אותי חזק יותר על החזה שלה. אחרי עוד כמה ליקוקי פטמה, השתחררתי כדי להמשיך להפשיט אותה. פתחתי את המכנסיים הקצרים שלה ומשכתי את הרוכסן כלפי מטה. תפסתי את החגורה שלה, החלקתי את המכנסיים הקצרים שלה לרצפה, שם היא בעטה בהם הצידה. עכשיו היא הייתה עירומה לגמרי חוץ מהתחתונים הלבנים והפשוטים שלה בגזרה צנועה. יכולתי לראות שגוון הבד בין ירכיה היה די לח מההתרגשות שלה. הושטתי יד, חפנתי את הכוס החם שלה בכף ידי ולחצתי בעדינות. דחפתי את הבד לתוך החריץ הרטוב שלה והחלקתי את האצבע שלי למעלה ולמטה, מרגיש את המיצים מחלחלים דרך הבד. הייתי בטירוף לזיין אותה, אבל גם רציתי להתענג על איזה משחק מקדים טוב. נסוגתי לאחור, כרעתי על ברכיי והסתכלתי על הכוס שלה. שיער הערווה הבלונדיני שלה היה רווי מיצים, מה שאפשר לי לראות את הוורוד שבתוך השפתיים שלה. פרשתי את שפתיה עם אצבעותיי, טמנתי את לשוני בנקיק החם והרטוב וליקקתי אותה מלמטה למעלה. כשהלשון שלי מלטפת את הדגדגן שלה, היא צעקה מההנאה העזה. למעלה ולמטה הלשון שלי גלשה עד שהיא שוב צעקה.

קצת מין אוראלי לא יזיק לאף אחת

קמתי, הרמתי אותה אל זרועותיי וזרקתי אותה על המיטה. לקחתי עשר שניות לפשוט את הבגדים שלי ולמקם את ראשי בין רגליה. טמנתי את פני בכוס שלה, ממלא את נחיריי בניחוח החריף והמתוק שלה. המיצים שלה זרמו בחופשיות כשליקקתי כל זכר מהמיץ שלה. צללתי עם הלשון שלי עמוק לתוך הנרתיק שלה תוך כדי עיסוי של הדגדגן שלה באצבעותיי. זה היה שילוב הקסם כשהאורגזמה שלה פגעה במהירות וגופה התחיל להתעוות. היא תפסה את ראשי, אילצה את לשוני להכנס עמוק יותר בתוכה כשדפנות הנרתיק שלה התכווצו. "אוי אלוהים," היא חזרה שוב ושוב. זזתי אחורה והתיישבתי בין רגליה, רק כדי שאוכל ליהנות מהנוף של האישה היפה הזו באושר פוסט-אורגזמי. הפטמות שלה היו כמו חיצים נוקשים שהצביעו לעבר התקרה, והיה לה חיוך גדול על פניה. הרגשתי שהיא פשוט חוותה חוויה נהדרת. "את יודעת," התחלתי, "כמה שזה היה נהדר, הסקס יהיה פי מאה יותר טוב. אז תחסכי קצת אנרגיה לסיבוב השני". היא משכה את עצמה לתנוחת ישיבה והסתכלה עליי. ראיתי אותה מביטה למטה במפשעה שלי, רואה את הזין הקשה שלי מצביע כלפי מעלה. הראש של הזין שלי המשיך לטפטף כשישבתי והסתכלתי עליה. "נראה שאתה צריך קצת תשומת לב," היא אמרה והצביעה על הזקפה שלי. אני יכולה לעזור בזה?"

 

"חשבתי שלעולם לא תשאלי," אמרתי בעודי עובר לקצה המיטה והתיישבתי. "מוזמנת לבוא בין הרגליים שלי".

 בליעה מפתיעה

תוך שניות, היא הייתה בין רגלי והחזיקה את הצינור שלי בידה. היא ליטפה אותי, מרחה את המיצים שהיו לי על כל הזין שלי. "זה כמו ברז דולף," היא אמרה וציחקקה. "זה פשוט לא מפסיק לטפטף." היא רכנה קדימה וליקקה את חור הזין שלי ואז סובבה את לשונה על כל הכיפה שלי. התחושה הייתה כל כך טובה, הזין שלי הוציא עוד קצת מיץ ואז היא פתחה את פיה ומצצה פנימה את כל ראש הזין שלי, ועטפה אותו בפיה הרטוב והחם. היא ראתה אותי נאנח ובתגובה, היא מצצה את מהזין שלי הרבה יותר עמוק וסחררה את לשונה סביב הכיפה שלי. יכולתי לראות את גרונה דופק כשהיא בלעה את תערובת הרוק שלה והמיצים שלי. היד שלה לא הפסיקה לשפשף, והחשק המיני שלי עלה באש. ידעתי שלא אחזיק מעמד זמן רב. "אני הולך לגמור בקרוב," הצלחתי לומר בין גניחות. "אתה לא צריכה לבלוע את זה אם את לא רוצה." בפה מלא היה לה קשה לחייך, אבל יכולתי לראות שהיא מנסה. היא אחזה בזין שלי בחוזקה יותר והאיצה את תנועתה כשהיא המשיכה לחבוט את הלשון שלה בזין שלי. ימים של בהיה בשרון ומספר שעות היום של צפייה בציצים שלה קופצים ללא מעצורים בחולצות שלה, דחפו את האורגזמה שלי להיות גרעינית. הזין שלי היה עמוק בפיה כשסילון הזרע הראשון פרץ, וראיתי את עיניה נפערות לנוכח ההלם. אני לא יודע איך היא עשתה את זה, אבל הפעם היא לא השתעלה או נחנקה ולא משכה אותי החוצה. היא הפסיקה ללטף אותי, אבל החזיקה את שפתיה כרוכות סביב הצינור הנוקשה שלי. יכולתי לראות את הלחיים שלה זזות, אבל לא היה לי מושג מה היא עושה. ריר קטן של זרע טפטף מזווית פיה, מה שלא היה מפתיע בהתחשב בכמות השפיך שהבאתי זה עתה. ואז היא החליקה אותי לאט מאוד מהפה שלה. לקח לי שנייה להבין שהלחיים שלה מלאות בזרע שלי והיא ניסתה לא לשפוך את זה החוצה.

הנחתי שהיא רק הולכת לירוק את זה החוצה, אז הרמתי את ידיי כדי שתוכל לירוק את זה לידיים שלי. במקום זה, היא הסתכלה ישר לתוך עיניי ועשתה תנועת בליעה אדירה ואז היא פתחה את פיה לרווחה והראתה לי שהוא ריק. כל מה שיכולתי לראות היה ציפוי לבן על הלשון שלה. "וואו!" הייתי בהלם, היא ניגבה את שפתיה בגב ידה ואמרה, "כשסיפרתי לחברה שלי מה תכננתי להיום, היא הציעה לא לבלוע את השפיך שלך עד שתסיים. היא אמרה שאם אחזיק את הזרע בלחיים, זה ימנע ממני להיחנק. וזה עבד! "אני מניח שלשפיך שלי לא היה טעם נורא מדי? שאלתי. "תטעם בעצמך," היא אמרה כשהיא תפסה אותי ונישקה אותי. כשהיא דחפה את לשונה המתוק לתוך פי, יכולתי לטעום קצת מליחות מרה. אבל זה לא היה רע בכלל. מצצתי בשקיקה את לשונה ומשכתי אותה איתי למיטה. לא יכולתי להסתפק מלגעת בכל חלק שלה כשידיי שוטטו על ישבנה ההדוק.

 הגיע הזמן להזדיין

הינו צריכים פיפי והסוויטה כללה שני חדרי רחצה, אז שנינו הלכנו לדרכנו. נפגשנו בחזרה במיטה, שם מזגתי עוד כוס שמפניה צוננת לכל אחד מאיתנו. הפעם היא לגמה לאט, מתענגת על הטעם המעולה. תוך כדי לגימה, נהנתי מהנוף החושני שלפניי. הגוף שלה היה יצירת אמנות, השדיים שלה התנדנדו כשהיא זזה, וכמעט הרגשתי מהופנט כשצפיתי בהם. חלמתי על הרגע שעוד כמה דקות מעכשיו אוכל להיכנס אליה סוף סוף. כבר הזין שלי התחיל להתקשח מהציפייה. לפתע הבזיקה מחשבה במוחי, מכה בי כמו פטיש. "אוי לא!" אמרתי עם עצב אמיתי בקול. " הבנתי משהו." "מה?" שאלה בבהלה. "מה לא בסדר?" כשתכננתי את היום שלנו יחד, שכחתי להביא קונדום!". ציפיתי לראות את פניה נופלות עם ההבנה שאנחנו לא הולכים לעשות את זה (הכל היה סגור). אבל במקום זה היא פשוט חייכה, "אנחנו לא צריכים קונדומים. יש לך מחלות כלשהן, מחלות מין?" "לא שאני יודע עליהן" אמרתי. "את האמת, עברה יותר משנה מאז שהייתי עם בחורה. אז אין דאגות שם. אבל מחלה היא לא מה שאני מודאג ממנו". "אני מבינה אבל אנחנו בסדר כי אני בטוחה לחלוטין. אם אתה זוכר, קיבלתי את המחזור בתחילת השבוע שעבר והוא הסתיים רק לפני כמה ימים. אין סיכוי שאני מבייצת". היא הושיטה את ידה ולקחה את ידי בידה. "בנוסף, אני ממש לא רוצה להשתמש בקונדום. סקס מרגיש הרבה יותר טוב כשהזין חודר בלי. וזה מה שאני רוצה". עפתי על הישירות שלה והתחלנו ישר להתנשק,  כשהתנשקנו, המשכתי לחקור את את הגוף שלה בידיים שלי. המוצקות המדהימה של ישבנה והקימורים החושניים של המותניים שלה; הכריות הרכות והמגרות של השדיים שלה והכי טוב, החום הרטוב של הכוס שלה. ברגע שהיד שלי מצאה את הדגדגן שלה, לא יכולתי להתנתק. הרגשתי את השפתיים השמנמנות של הכוס שלה מבעד לרכות שער הערווה שלה. רציתי כבר לחדור אליה. שרון הייתה עסוקה בלנשק אותי וללטף את הזין הקשה שלי. היא נישקה אותי על הצוואר ולחשה, " אני מוכנה. בחיים שלי לא רציתי משהו כל כך. רק תגיד לי מה לעשות." שמתי אותה במרכז המיטה ונחתי מתחת לראש שלה 2 כריות, היא פיסקה את רגליה לרווחה. עליתי בין ירכיה והסתכלתי מטה, לקחתי רגע להתענג על הנוף של הגוף שלה. השתמשתי באצבעותיי כדי להחליק את שיער הערווה הלח שלה, מה שמקל עליי לראות את הכניסה לנרתיק שלה. הזין שלי צרח עליי, הנחתי את ראש הזין שלי בפתח הכוס שלה, יכולתי להרגיש חום קורן ממנה. דחפתי פנימה וצפיתי איך הנרתיק שלה מתרחב לאט סביב הזין השמן שלי. לחצתי קדימה, מחליק באיטיות עוד שני סנטימטרים לתוך הכוס הכי צמוד שזיינתי אי פעם. האחיזה סביב הזין שלי הייתה מדהימה. זה היה חם ומפנק ואם לא הייתי נזהר, הייתי גומר ברגע.

היא הרימה את ירכיה, ואילצה אותי להחליק עוד כמה סנטימטרים לתוך הכוס שלה. דחפתי קדימה, קובר את כל ה-14סנטימטרים שלי לתוך הכוס שלה. היא נשכבה אחורה ותפסה את זרועותי בזמן שהייתי מעליה. נסוגתי לאחור כמה סנטימטרים לפני שדחפתי קדימה. היא גנחה שוב, הפעם חזק יותר. בעזרת דחיפות רדודות עבדתי לאט ונתתי לגופה להסתגל לחדירה. כשהרגשתי שהיא נרגעת, התחלתי למשוך החוצה כמעט לגמרי לפני שדחפתי בחזרה פנימה הכי עמוק שיכולתי להכנס. עיניה של שרון היו עצומות, ושפתיה היו פשוקות כשהיא התנשפה בגניחות מתמשכות של עונג.

הכוס הצופף שלה פשוט הטריף את הזין שלי והתאפקתי ממש לא לגמור. הייתי נחוש לתת לה לגמור קודם. התחלתי לדחוף מהר יותר. הרגשתי את הידיים שלה תופסות את כתפי כשהיא משכה אותי קרוב יותר. הפטמות שלה התחככו בחזה שלי בכל דחיפה. הלשונות שלנו הסתחררו יחד, פשוט התענגנו על האינטימיות. הזין שלי החליק בקלות רבה יותר מכל הנוזלים שהיו בפנים ושרון התחילה להרים את ירכיה, כדי לקבל חדירה יותר עמוקה. אני נשבע שהרגשתי את קצה הזין שלי חודר לנשמתה. תוך שניות, גופה החל להתעוות כשהאורגזמה שלה הגיעה. הכוס שלה התהדק סביב הזין שלי וזה כל מה שהייתי צריך כדי להתפוצץ לתוכה.

כשהגעתי לשיא, שרון כמעט צרחה לתוך הפה שלי כשגלים של עונג עז הרעידו את גופה. הזין שלי זרק שפריצים של זרע לחלל הכי צפוף שהיה אי פעם. לא היה להפרשות שלי לאן ללכת, ויכולתי להרגיש אותה מתיזה החוצה ומכסה את הביצים שלי במיצים שלה. המשכתי לדחוף כשהגוף שלה נרגע והאורגזמה שלה האטה. אוי אלוהים אם רק היה אפשר לשמוע את הקולות של הגוף שלנו באותו הרגע.

יצאתי ממנה, ושנינו הרגשנו את כל המיצים ששטפו אותנו. התגלגלתי לצד ומשכתי אותה איתי עד ששכבנו פנים אל פנים. חיבקתי אותה בחוזקה והבטתי בעיניה הכחולות המדהימות, מנסה לקבע את הרגע לנצח בזיכרון שלי. "אני רעבה," היא אמרה. "מה דעתך שננסה את התותים האלה ונסיים את השמפניה?" קמתי ומשכתי את עגלת ההגשה ליד המיטה. ישבנו כל אחד ברגליים משולבות, ברך אל ברך, כשמזגתי עוד שתי כוסות מהשמפניה. טבלתי את התות בקצפת והצמדתי אותו אל פיה כדי שהיא תוכל לנגוס. עדיין נשאר הרבה קצפת, אז טבלתי את האצבע שלי ומרחתי קצת על כל אחת מהפטמות שלה. נשענתי קדימה, ליקקתי כל פטמה נקייה ונהניתי להרגיש אותן מתקשות בתוך הפה שלי. מרחתי עוד קצפת על הבטן שלה והמשכתי ללקק את הטבור שלה עד שהיה נקי. "שניים יכולים לשחק במשחק הזה," היא ציחקקה והמשיכה לשפוך גוש קצפת לתוך כף ידה.

 Cant Get Enough

לפני שהספקתי להגיב, היא תפסה את הזין הרפוי שלי, ציפתה אותו לגמרי בקצפת ודחפה אותי אחורה תוך כדי שהיא מבקשת ממני לשכב. שרון לקחה את הזין המכוסה קצפת שלי לתוך פיה והחלה למצוץ אותו עד שהיה נקי. תוך שניות, שוב הייתי חצי קשה ולמרות שהקצפת בוודאי נוקתה, היא המשיכה למצוץ וללטף את הזין שלי. ליטפתי את הכתף שלה ואמרתי, "שרון, מותק, זה מרגיש נפלא. אבל הזין המסכן שלי צריך קצת זמן להתאושש. את יכולה להפסיק עכשיו." היא החליקה לאט, בחושניות את שפתיה מהזין שלי והתיישבה מולי. "סעמק," היא התעצבנה בצחוק. "חיכיתי למשהו מלוח שיתאים למתוק. אתם הזקנים פשוט לא יכולים לעמוד בקצב. אני מניח שאני צריכה למצוא לי חתיך צעיר יותר." נעניתי לאתגר, הושבתי אותה על המיטה ודחפתי את הזין שלי לתוך הפה שלי כשאני עומד. זיינתי את הפה שלה כל כך חזק תוך כדי שאני אומר לה – " בוא נראה איזה גבר יעשה לך את זה", בחיוך ענק היא המשיכה למצוץ לי ושאמרתי לה שאני גומר היא הוציא את הזין מהפה שלי ושיפשפה את הזין שלי על החזה שלה עד שמילאתי אותה בזרע.

 

 

 

התכנים הבאים מאוד יעניינו אותך!

  • בת 24 ומכורה לכניעות

    נתי, בת 24 ומכורה להיות נשלטת. "אין גבולות, אפשר הכל", היא אמרה לי.

  • המורה ללשון והמורה לחינוך גופני

    אני מורה ללשון, בלונדינית יפייפיה בת 26, חרמנית שדלוקה על המורה לחינוך הגופני שבמקרה הוא גם נשוי ועם ילדים

  • האפי אנדינג

    השנה היא 2014, אני ואשתי נשואים טריים, מחפשים יעד חם ואטרקטיבי לירח הדבש שלנו. אחרי שבועיים של מחקר מעמיק מחליטים שטסים

השארת תגובה