Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

זיון בתא הלבשה- חלק ב'

חוזרת הביתה אחרי זיון מושלם בעבודה וחוזרת הביתה למשמרת ב' להיות עם הילד. כל מה שעובר לי בראש זה מה הנרי עושה עכשיו. האם הוא גם חושב על הסקס מהבוקר? תוהה לעצמי.

השעה 22, הילד ישן ואני נכנסת להתקלח. המחשבות על הנרי לא מפסיקות ואני מחליטה לפנק את עצמי עם הראש דוש במקלחת. אני מגבירה את הזרם ומכוונת לאזור הנרתיק. המחשבה שהזדיינתי איתו בתא הלבשה מדליקה אותי עוד יותר. אני מחדירה 2 אצבעות בעדינות לנרתיק ועם היד השניה מכוונת את הזרם מים ישירות לבפנים. מוסיפה עוד אצבע ומתחילה לעשות ביד בקצב מהיר יותר. לא חולפים יותר מ3 דק' ואני גומרת. אני מתפתלת, מתכווצת, לא יכולה לשלוט ברגש המתפרץ של האורגזמה.

יום חדש

בוקר, קמתי באנרגיה טובה. בעיקר כי יום לפני גמרתי 3 פעמים בצורה מדויקת וטובה. החלטתי ללבוש חצאית צמודה וקצרה עם נעלי עקב נמוכות. חולצה בד עם שרוכים מאחורה בלי חזייה. למזלי אין לי חזה כל כך גדול ולפעמים אני יכולה להרשות לעצמי לעבוד בלי חזייה.

הגעתי למשמרת, הוצאתי את הכרטיס ביקור שקיבלתי מהנרי וחייגתי אליו. "שלום מי זה?" הנרי שאל. "טלי מהחנות, מה שלומך?". "ואי איזה כיף לקבל ממך שיחה, אתמול חשבתי עליך ולא היה לי את הנייד שלך,אני חייב להגיד לך שמאוד נהנתי אתמול והייתי שמח לשבת איתך לארוחת צהריים,מה את עושה היום?"."אני במשמרת בוקר כרגיל, מוזמן להגיע ב13 ונצא לארוחת צהריים פה במסעדה ליד"

קינוח מיוחד

השעה 13, והנרי עומד בכניסה לחנות עם מכנס לבן קצר וחולצה מכופתרת בצבע תכלת של טומי. אני מסתכלת מרחוק, מודיעה לעובדת שאיתי שאני יוצאת לצהריים ומגיעה עוד חצי שעה. מתקרבת לכיוון הנרי, הוא בא לעברי ונותן לי נשיקה בלחי, חיבוק קטן ושואל לשלומי.

הנרי מסתכל לי בעיניים ואומר לי כמה אני יפה. נמסתי במקום, הבחור הסקסי הזה מתחיל איתי ואני בעננים. מתיישבים במסעדה ומזמינים אוכל. במהלך הארוחה הנרי מספר על עצמו ואני מספרת על עצמי. החיבור היה טוב והכל היה מדויק להפליא. התיק שלי היה מונח בצד והיה פתוח. הנרי הסתכל וראה את הויברטור הורוד שלי והתחיל לצחוק. שאלתי מדוע והוא הנהן עם הראש לכיוון התיק. "אוי שיט לא היית צריך לראות את זה". צחקנו ביחד והנרי אמר לעברי "את לא צריכה להסתובב עם הדבר הזה מהיום יש לך אותי. מתי שרק תרצי אני זמין לסקס עבורך". נמסתי במקום, ברגע שהוא אמר את זה נשכתי את השפה והסתכלתי עליו והוא הביט בי. לקחתי את הכיסא ועברתי לשבת לידו. התחלנו להתנשק. הוא הביט לצדדים שאף אחד לא מסתכל והחדיר את היד לתוך החצאית שלי ונגע לי בכוס דרך החוטיני. הוא נגע באלגנטיות והתחיל ללטף את השפתיים של הנרתיק. אמרתי לו לעצור ושנמשיך במקום אחר כי אני חייבת לחזור לעבודה. קבענו להיפגש בבית שלי היום בערב.

חדירה רטובה

פעמון מצלצל, הנרי בדלת עם זר פרחים. לא רק סקסי אלא גם רומנטיקן אמיתי. הילד ישן בחדר ואני אומרת להנרי להיות בשקט. הוא מתנפל עלי בנשיקות וזורק אותי על הספה בסלון. הוא מוריד לי את המכנס ומתחיל לנשק בעדינות את הכוס שלי. בחיים לא קיבלתי ירידה כמו שהנרי מצץ לי את השפתיים של הכוס תוך כדי שהוא מחדיר לי אצבע בעדינות פנימה. אני מתחילה להתקפל והשרירים מתכווצים. אני אומרת להנרי להמשיך והוא מגביר את הקצב עם האצבע תוך כדי שהוא מלקק את הכוס במרץ. גמרתי לו בפה והוא הסתכל עלי וחייך. משכתי אותו לעברי והורדתי לו את החולצה והמכנס. בהתחלה שכבנו בתנוחת המיסיונרית תוך כדי שהוא מרים לי את הרגליים ואומר לי לפתל מסביב לאגן שלו. לאחר מכן הוא ביקש שנסתובב ועברנו לדוגי. שכבתי על הספה והוא חדר אלי באגרסיביות מאחורה. התחלתי לגנוח בקול רם ונשכתי את הכרית של הסלון בשביל לא להעיר את הילד. תוך כדי הדוגי הוא הפליק לי בעדינות בתחת ושאל אם אני רוצה שיחדיר לי אצבע לתחת בשביל להגביר את ההנאה. אמרתי שכן. האמת אף פעם לא ניסיתי ופתאום זה הגביר את העוצמה של האורגזמה. תוך כדי תפסתי לו את הביצים מלמטה והוא צעק יותר חזק והוא עומד לגמור. הוא הגביר את הקצב וגמר בתוך הכוס שלי.

לא דמיינתי שאני יכיר גבר כזה סקסי בחנות בגדים.

התכנים הבאים מאוד יעניינו אותך!

  • המורה ללשון והמורה לחינוך גופני

    אני מורה ללשון, בלונדינית יפייפיה בת 26, חרמנית שדלוקה על המורה לחינוך הגופני שבמקרה הוא גם נשוי ועם ילדים

  • האפי אנדינג

    השנה היא 2014, אני ואשתי נשואים טריים, מחפשים יעד חם ואטרקטיבי לירח הדבש שלנו. אחרי שבועיים של מחקר מעמיק מחליטים שטסים

  • השכנה שלי מצרפת חלק א'

    תקופת הקורונה הייתה מטורפת לכולם, אבל חיי המין שלי היו מטורפים ברמות שלא ניתן לתאר. כל ערב הייתי שוכב עם מישהי אחרת, עד

השארת תגובה