Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

יש זיונים גם בהייטק חלק א'

המזכירה החדשה

שנת 2014, עוד לפני ההייפ המטורף של כל הטכנולוגיה, בינה מלאכותית, ביג דאטה וכל שאר מילות הבאז. הייתי בן 23 כאשר השתחררתי מ8200, החלטתי בניגוד לדעתם של הורי, להכנס ישר לעבודה בלי לקבל תואר באקדמיה.

תמיד רציתי לקחת חלק בסטארט אפ כזה או אחר, עם שאיפות גדולות, בלי הרבה עובדים, אווירה משפחתית. התקבלתי לחברה שבדיוק עונה על הציפיות שלי. היה כיף להגיע לעבודה כל יום, היה אין סוף עבודה, וחווינו צמיחה אדירה בזמן קצר. עם הצמיחה מצאנו את עצמנו המתכנתים מתעסקים בכל מיני דברים שאנחנו לא צריכים להתעסק במהלך היום יום, דברים שהם יותר אדמינסטרטיבים. מסיבה זו החליט הבעלים להרחיב את צוות הפקידות שלו כדי לעזור לתמוך במתכנתים היקרים שלו. הוא הצליח לגייס שתי מזכירות, לקח לו כשבועיים לגייס את מה שהתברר כמועמדת המושלמת. שמה היה שרון ולמרות שהיה לה אפס ניסיון משרדי, היא פיצתה על כך בהתלהבות ובסקרנות. היא הייתה להוטה ללמוד, ידידותית ולרוע המזל, היה לה חיסרון אחד גדול- היא הייתה הדבר הכי מיני שראיתי בחיי.

שרון הייתה הילדה ההיא, זאתי שאי אפשר להתקרב אליה בתיכון. היא הייתה בערך 1.65 עם שיער בלונדיני עד הכתפיים ועיניים כחולות כמו הים. היא הייתה רקדנית בעברה כמובן, היו לה ירכיים ותחת מעוגלים ויפים, השדיים שלה עמדו דום. מסוג הבנות שכל גבר היה רוצה, עד לרמה שההורים הדתיים שלה שלחו אותה לבית ספר לבנות.

אז למה להיות יפה היה חיסרון? אני מאמין שזה היה שילוב של קנאה מצד הנשים האחרות במשרד שהיו הרבה יותר מבוגרות, וגברים שלא היו מצליחים להתרכז יותר מידי בסביבתה. היא השתלבה סה"כ יפה במשרד, למרות שרוב העבודה שלה היה להביא קפה והנשים התנהגו אליה קצת כמו שפחה.

אני מתאר לעצמי שחלק מהאהדה שלי אליה נבעה מהגיל שלנו. עד ששרון הגיעה, הייתי התינוק של המשרד, כאשר כולם מבוגרים ממני בחמש שנים לפחות. עכשיו היא הייתה הצעירה ביותר, אם כי רק כשנה הפרידה בינינו. הקפדתי לשבת איתה בהפסקות הצהריים שלנו, שם גיליתי שהיא מצחיקה, אינטליגנטית ואפילו קצת חנונית. היה לה עניין עז במחשבים והייתה מעודכנת מאוד עם הטכנולוגיה העדכנית ביותר.

סיבוב על האופנוע 

בסופו של דבר היא הרגישה איתי מספיק בנוח כדי לדבר על חיי הבית המעיקים שלה. היא הייתה בת יחידה שחיה בבית קפדני ושמרני. היא הרגישה שההורים שלה סוגרים עליה ושהיא צריכה כבר לעזוב את הבית.

כששמעתי את כל זה, עשיתי הכל כדי ללמד אותה את העבודה. היה לי חשוב שתתקדם. היא הייתה לומדת להוטה והייתה בעלת כישרון אמיתי בתחום המחשבים. תוך כמה שבועות היא כבר היא הגיעה לרמה דיי גבוה וזה ריגש אותי. בין היתר, עם הזמן התחלתי לפתח רגשות. רגשות או לא, הייתי צריך לשים את השטויות האלה בצד. ראשית, לא מיהרתי לכבול את עצמי, ושנית, חרא כזה מעולם לא קרה לי וזה הרגיש לי קצת חדש. לא היה לי מושג אם היא מרגישה כך, ואין סיכוי שאהרוס את החברות שלנו שנבנתה.

היה לי אופנוע ספורטיבי שהגעתי איתם לעבודה מידי יום, יום אחד בארוחת הצהריים, שרון שאלה אותי איך זה לרכוב על אופנוע כל יום לעבודה? היא תמיד התעניינה האם רכיבה על אופנוע לא מפחידה אותי. מי שמכיר אותי יודע שאני מכור לריגושים; קשה מאוד לתאר למישהו שמעולם לא רכב. שרון אמרה שהיא רוצה לנסות והצעתי לה שארכיב אותה על האופנוע, תפסתי את הקסדה הפנויה ויצאנו למגרש החניה. האופניים היו גדולים ושרון התעקשה לעלות על המושב האחורי. הייתה לה חצאית צמודה והיא אפשר בקלות לראות את החוטיני שהיא לובשת.

כשהנעתי את האופנוע אמרתי לה להחזיק לי את המותניים לצורך יציבות, היה אפשר להרגיש שהיא מחזיקה אותי בצורה מאוד מתמסרת. התחלתי לאט מאוד ושייטתי במגרש החניה, נתתי לה להרגיש את הנסיעה. עשיתי כמה סיבובים, כדי שהיא תוכל לחוש כיצד האיזון משתנה. אחר כך יצאנו לכביש הראשי לנסיעה האמיתית. התנועה הייתה יחסית רגועה כך שהצלחנו לנסוע בצורה חלקה בלי הרבה עצירות והתנעות. בקטע אחד הצלחתי לנסוע יחסית מהר, היא פחדה קצת ונאחזה בי באחיזת פחד מוות, יכולתי להרגיש את השדיים שלה נלחצים לתוך הגב שלי.

 

לאחר סיור של עשר דקות נסיעה, חזרתי למשרד ועזרתי לה לרדת מהאופנוע. שוב פעם החצאית מיני שלה חשפה את החוטיני והזין שלי כבר התחיל להתעוות. בעקבות הרכיבה שלנו, היא נראתה אפילו יותר יפה, כשהפנים שלה סמוקות מהתרגשות ושערה הבלונדיני מבולגן מהקסדה. אבל מה שבאמת משך את תשומת לבי היו הפטמות הבולטות שלה שבלטו מהחולצה שלה. הנסיעה בוודאי ריגשה אותה, וגופה הגיב בהתאם. לרוע המזל, הזין שלי ייצר בליטה במכנסיים שלי, וראיתי אותה מעיפה מבט במפשעה שלי לפני שהסתכלתי הצידה. קצת הייתי נבוך.

 לאונן במשרד 

כשחזרנו למשרד, אכלנו ארוחת צהריים מהירה וחזרנו לעבודה. זה הרגע שבו הבנתי שהנסיעה אולי הייתה טעות. מיד החלו לרוץ רכילות על כך ששרון ואני יצאנו לדייט ושבטח יש עוד משהו שקורה. דיי הבנתי אותם כי זה באמת היה נראה כאילו שיש משהו בינינו. אני חזרתי מהנסיעה ממש חרמן, הייתי חייב להביא ביד. נכנסתי לשירותים, הוצאתי את הזין שלי שכבר היה רטוב, דיי התבאסתי כי ידעתי שזאת הולכת להיות אורגזמה מהירה, חשבתי על שרון, כאשר המוח שלי התמקד בתחושת השדיים שלה על הגב שלי ובחריץ התחתונים שלה שנלחץ לתוך השסע שלה בנהיגה, התחלתי לשפשף מהר יותר, דמיינתי שאני מזיין אותה בשירותים של העבודה כאשר היא גונחת לתוך היד שלי. יצא לי שפריץ חזק, שקרע את הנייר שהיה אמור להכיל אותו.

הסתובבתי לתפוס את המגבות כדי לנקות וקפאתי. שם בפתח של דלת השירותים עמדה שרון והסתכלה על הזין הזקוף עדיין שלי ועל הבלגן שהוא עשה. בעיניים פקוחות לרווחה, היא הצמידה את ידה אל פיה, בוהה בי. פניה היו אדומות כמו סלק ולא היה לי מושג כמה זמן היא עמדה שם. הייתי כל כך עטוף בפנטזיית האוננות שלי שאפילו לא שמעתי את הדלת נפתחת ולא ברור לי גם למה לא סגרתי אותה. שרון דיי ברחה מהסיטואציה וכשהלכתי לחפש אותה כדי לדבר איתה היה נראה שהיא נעלמה מפני השטח.

הגעתי מוקדם ביום שלישי וכשהשגתי סוף סוף את שרון היא נראה כאילו עבר עליה לילה קשה. היא הכינה קפה, לא היה נראה כאילו בה לה לדבר ואז בכל זאת הייתה חייב להוציא את זה ומיד ביקשתי סליחה על מה שהיא ראתה. שרון אמרה לי בקול נעים ושקט "יש לך זין נחמד", התכווצתי. אין דבר יותר מביך שבחורה אומרת לך שיש לך זין נחמד. שרון חייכה ואז ציחקקה. היא אמרה לי שהשפריץ שלי היה מרשים ולא ידעה שככה זה נראה כשמאוננים.

לא ידעתי מה לומר. לבסוף החלטתי שהכי טוב להגיד לה את האמת. "כמות השפיכה והעוצמה משתנות בהתאם למספר דברים שונים. אבל מה שראית אתמול היה בקצה הגבוה של הטווח שלי. התרגשתי יתר על המידה, והאורגזמה שלי הייתה הרבה יותר אינטנסיבית מהרגיל".

"אז למה התרגשת יתר על המידה, במיוחד במשרד?" שאלה אותי. יכולתי לראות שהיא לא מתכוונת לשחרר אותי. זה כמעט נראה כאילו היא משתעשעת איתי. בעודה מדברת איתי ראיתי אותה נוגסת מהתפוח וזה היה מחזה מרשים. יכולתי לחתום על זה שהיא מוצצת כמו משוגעת.

"אני לא לגמרי בטוח" שיקרתי. "אולי זה היה הרכיבה על האופנוע איתך. אין לי לעתים קרובות נוסעות מאחורה". "או אולי זה היה בגלל שהסתכלת פעמיים על השמלה שלי וראית את התחתונים שלי?" היא שאלה בחיוך. "אה, אה, טוב, אולי זה היה קשור לזה, הודיתי. " תשמעי אין איך לסובב את זה את יפה עד כאב, סליחה".

פתאום החלה תפנית בעלילה, "מה גורם לך לחשוב שלא רציתי שתראה?" היא שאלה בעצבנות. הופה. הזין שלי התחיל להתנפח שוב... שרון פלירטטה איתי בצורה הכי מינית שיש ולא ידעתי איך לאכול את זה.  היא נעלמה בתוך הבניין ואני ישבתי וחשבתי לעצמי מה לעזאזל קרה הרגע?

למרבה המזל, שאר היום היה ללא אירועים מיוחדים. התמקדתי בסיים בעבודה, והבוס ביקש משרון לארגן מחדש את ארון האחסון. בסביבות השעה חמש היא עצרה ליד השולחן שלי בדרכה הביתה.

עובדים עד מאוחר 

"היי שם," היא אמרה. "עובדים היום עד מאוחר בלילה?" היה אפשר לראות על הפרצוף שלי שזה הולך להיות לילה ארוך. שרון המשיכה "אני מבינה שכן. אם אתה משתעמם ומתחיל לחשוב עליי, השתמש באלה כדי להגן על הקירות", היא זרקה חבילה של מגבונים על השולחן שלי. "מצחיק מאוד," עניתי נבוך. היא רכנה אליי ולחשה, "טוב, בוא נגיד, שלא כל כך אכפת לי שתחשוב עליי." ועם זה היא הלכה.

הצלחתי לעבור את השבועות הבאים מבלי להכניס את שרון לצרות נוספות או לשפוך עוד מנוזלי הגוף שלי. כל המשרד היה עסוק בפרויקטים שונים, בניסיון לסכם את הדברים לפני חופשת החגים הארוכה המתקרבת. הגענו ליום חמישי ובאזור אחר הצהריים, רוב המשרד היה ריק כשאנשים עזבו כדי להתחיל את הסוף שבוע שלהם. הסתובבתי לי במשרד, השתמשתי בחדר הישיבות הגדול כדי לשרטט כמה רעיונות חדשים על לוחות הגיר הגדולים. בשעה חמש נראה היה לי שאני היחיד שנשאר וחשבתי שהגיע הזמן לצאת. לקחתי כמה דקות להעתיק הכל מהלוחות למחשב. הייתי באמצע מחיקת הלוח ופתאום שמעתי קול מאחוריי - "סיימת עם המחק?"

הסתובבתי וראיתי את שרון בפתח. "היי, לא ידעתי שאת עדיין כאן," אמרתי. "חשבתי שאת כבר בדרך לחוף להתחיל את הסוף שבוע." היא ענתה לי "לא, יש לי עוד קצת עבודה לעשות".

היא ישבה באחד הכיסאות וצפתה בי מוחק את הלוח. "לא בטוחה אם שמת לב, אבל יש לך אבק גיר על כל הג'ינס שלך," היא אמרה וצחקה. חשבתי אולי להביא מטלית רטובה אבל היא שרון אמרה "מטלית רטובה לא תעזור, רק מכונת כביסה תעזור, אני חושבת. הג'ינס שלך הוא כבר מקרה אבוד." הסתובבתי בחזרה ללוח כדי לסיים את המחיקה והרגשתי שמשהו פוגע בי חזק בתחת. התפתלתי והסתכלתי למטה וראיתי כתם לבן גדול על לחי התחת שלי – שרון החמודה זרקה עליי מחק. הסתכלתי עליה בפה פעור ואמרתי לה "מה לא הייתי מספיק מלוכלך בשבילך?", היא הביטה בי בתמימות פעורת עיניים ואמרה: "אין לי מושג למה אתה מתכוון. אני רק יושבת כאן."

הגיע הזמן להגשים פנטזיה

הבנתי ששרון משחקת איתי, אז החלטתי לשתף פעולה, זרקתי עליה גם את המחק ומצאנו את עצמנו פשוט רצים בתוך החדר וזורקים אחד על השני מחקים ונקרעים מצחוק עד שהצלחתי לתפוס את שרון בידיים. לפני שהספקתי לומר משהו, ראיתי אותה לפתע, דופקת על הזין שלי כשהיא כביכול מאבקת לי את כל המפשעה של הג'ינס שלי. הזין שלי התחיל להגיב לגירוי, מוזר ככל שהיה. אבל אז היא עברה לעשות תנועות מעגליות עם המחק, והזין שלי התעורר לחיים. שנינו נשמנו בחוזקה מהמאמץ, ויכולתי לראות את פניה סמוקות מהתרגשות. היא נראתה כל כך סקסית כשהיא התחילה לשפשף לי עם המחק. היא קלטה שאני עומד להגיד משהו ומיד אמרה לי  "ששש, אל תגיד לי להפסיק. הבליטה הזאת במכנסיים שלך אומרת לי שאתה נהנה מזה. אל תדאג גם אני נהנית מזה".

היא פסעה לאחור ופתחה רווח קטן בינינו. היא השפילה מבט אל הגוש המאובק הלבן במכנסיים שלי וחייכה. "נראה כאילו הוא רוצה לצאת קצת. אולי כדאי שתוציא אותו ותיתן לו קצת מקום." התחלתי לגמגם "אני... אני לא חושב שזה יהיה רעיון כל כך טוב,". "אני מפחד שאנחנו הולכים קצת רחוק מידי." אולי זה יעזור," היא לחשה, ולקחה את ידי, הנחיה אותם על החזה שלה. היא שמרה את היד על שלי והאיצה בי ללחוץ לה את השד. אני יודע, יכולתי להשתחרר בקלות מאחיזתה, אבל המוח שלי פשוט נהנה מהרכות החמה והגמישה של החזה שלה. כמעט מיד יכולתי להרגיש את הפטמה שלה מתקשה, לוחצת על כף ידי החשופה. הקול שלה טפטף מאירוטיות, והרגשתי איך הזין שלי מתקשה עוד יותר. הייתי צריך לעשות משהו כי הרגשתי קצת לחוץ, אבל החזה שלה הרגיש כל כך טוב, שכל מה שיכולתי לחשוב עליו היה לנשק אותו. היא הושיבה אותי על הכיסא ופשוט שלפה את הזין שלי מהמכנסיים. הייתי אבוד. נתתי לה לעשות בי כרצונה, נפלתי לכיסא כשהזין שלי מצביע ישר למעלה כמו תורן. החופש והאוויר הקריר הרגישו נפלא, והמראה שלה מביטה בזין העירום שלי היה סקסי כמו לא יודע מה. "נו?" אמרתי בקול מתוח. היא התיישבה בכיסא מולי ממש ברך אל ברך. אחר כך פתחה את כפתור חולצתה והסירה אותה, זרקה אותה על השולחן.

ישבתי מהופנט והסתכלתי על החזייה הלבנה והפשוטה שלה המעוטרת בעיטור תחרה. לא היה לו ריפוד ויכולתי לראות בקלות את קווי המתאר של הפטמות שלה מבעד לבד הדק. שדיה היו עגולים ומילאו את החזיה לגמרי, היה נראה שהם מתחננים שייגעו בהם. "הפין שלך נראה הרבה יותר גדול מהפעם הראשונה שראיתי אותו, אבל הפעם אין את היד שלך שכרוכה בו עכשיו, אז אולי זו הסיבה". היא הושיטה את ידה וכרכה את ידה סביב הצינור שלי. הכל הרגיש כל כך טוב. "כן, זה מרגיש טוב גם ביד שלי" היא אמרה, "הכל קשה וחלק וכל כך חם. אתה רוצה שאני אלטף אותך כמו שאתה עשית כשתפסתי אותך בשירותים?". "כן, בבקשה," זה כל מה שהצלחתי לומר.

 

היא ליטפה כלפי מעלה, עצרה ליד הכיפה שלי וחזרה למטה בעדינות, היא ירקה לעצמה על היד והמשיכה לשפשף לי. היה נראה שזו לא הפעם הראשונה שלה. היא ראתה אותי מתחיל להפריש נוזלים והיה נראה שהיא נדלקת, בלי אזהרה מוקדמת, היא רכנה קדימה ונישקה את ראש הזין שלי, ליקקה קצת את ההפרשות שיצאו לי. התחושה של הלשון שלה מתערבלת סביב ראש הזין שלי קרבה את האורגזמה שלי עוד יותר. ראיתי אותה מחייכת סביב הזין שלי וראיתי איך היא מחליקה עוד כמה סנטימטרים לתוך פיה. היה רטוב וחם להפליא, וידעתי שלא אחזיק מעמד עוד הרבה זמן. היא החליקה את שפתיה למעלה ולמטה על הצינור שלי בזמן שידה המשיכה ללטף אותי. יכולתי להרגיש את הביצים שלי מתהדקות והייתי צריך להזהיר אותה.

"שרון, מותק, אני עומד לגמור, אז אולי תרצי להוציא את זה מהפה שלך." היא לא הגיבה, אבל הרגשתי את אחיזתה מתהדקת, והיד שלה התחילה ללטף מהר יותר. תוך שניות, האורגזמה שלי התלקחה, וסילון הזרע הראשון יצא מהזין שלי ופגע בה בחלק האחורי של גרונה. היא ניסתה להחזיק מעמד, אבל כשהשפריץ השני והשלישי יצאו, היא שלפה אותו מפיה והחלה להשתעל. היא ישבה בכיסא וידה הייתה מצופה בזרע וגם כמה טפטופים נחתו על הג'ינס שלה. לקחתי כמה מפיות מהשולחן וניקיתי את שנינו הכי טוב שיכולתי. היא הייתה עדיין סקסית להחריד.

אורגזמה בחמישייה הראשונה 

שרון אמרה פתאום "זו הייתה הפעם הראשונה שלי שעשיתי את זה, אבל שמעתי על זה מהחברות שלי. אז היה לי מושג טוב למה לצפות" היא קמה ודחפה כמה כיסאות מהדרך. נדהמתי מהכנות שלה. הרגשתי לפי מה שהיא מדברת שהיא דיי לא מנוסה וממש רציתי לנסות לתת לה איזה אורגזמה טובה.  אמרתי לה, שהיה לי ממש כיף ושאם היא תסכים אני אשמח לעשות לה כמה דברים טובים שיגרמו לה להגיע לקצה. היא קצת היססה אבל אז אמרה "יאללה, אני שלך". שרון ישבה על גבי השולחן, עמדתי מולה והורדתי לה את העקבים. היו לה רגליים יחפות מקסימות עם מגע של לק אדום על כל אצבע. פתחתי את כפתורי הג'ינס שלה ומשכתי את הרוכסן כלפי מטה. היא הרימה את ישבנה, מה שאפשר לי להסיר לגמרי את המכנסיים שלה. עכשיו היא לבשה רק תחתונים, ועד כמה שהם היו פשוטים, הם עדיין נראו מדהימים. כמו החזייה שלה, התחתונים שלה היו לבנים טהורים ובגזרה צנועה. יכולתי לראות שמשולש הבד הקטן בין רגליה היה כהה מלחות. שוב היא הרימה את ישבנה ואני החלקתי את התחתונים שלה על ירכיה ובמורד רגילה. הסרתי אותם, ובלי לחשוב, החזקתי את המפשעה שלה קרובה לאף שלי ושאפתי, מתענג על ניחוח המאסק שלה. התמקמתי בין רגליה והתחלתי לנשק לה את הבטן. גררתי נשיקות במעלה ובמורד ירכיה ועל כל הבטן שלה, היה אפשר לראות שהיא מתחילה להתגרות. בעזרת האצבעות שלי, הזזתי בעדינות את השפתיים של הדגדגן שלה וראיתי את המיצים הנוצצים שבתוכו. התחלתי להעביר את אצבעותיי הלוך ושוב בחום שלה. התכופפתי ומצאתי את מכסה המנוע הקטן של הדגדגן שלה. בעזרת קצה אצבע אחת התחלתי לחקור את האזור והגעתי לחלק העליון של הדגדגן, עצם הנגיעה באזור הזה הובילה לזעזועים בגופה. שרון התחילה ליילל, לא רציתי לזוז מהר מדי, החלקתי את אצבעותיי מטה ונגעתי בכניסה לנרתיק שלה. המקום הזה נידף מיצים והרגיש חם להפליא. הכנסתי רק את קצה האצבע שלי ודחפתי לתוכה, הרגשתי רק מעט התנגדות. הגיע הזמן, הורדתי את הפה אל הכוס שלה וליקקתי את כל השסע הרטוב שלה, מקפיד לדגדג את הדגדגן שלה עם הלשון. היה אפשר לשמוע שהיא נאנקת מרוב שהיא נהנית. התחלתי ללקק את הכוס שלה בזמן שהשתמשתי באצבע שלי כדי לדגדג את הגוש הקטן של הדגדגן שלה. כל כמה מעברים, צללתי עם הלשון שלי לתוך הנרתיק שלה, נהניתי מהטעם של הנוזלים שלה. המיצים שלה זרמו בחופשיות וניסיתי לקחת כל טיפה. יכולתי להרגיש את הגוף שלה לוחץ כלפי מעלה כדי להגביר את הלחץ על הלשון שלי, וידעתי שהיא בוודאי מתקרבת לקצב. הלשון שלי ליקקה אותה מהר יותר ויותר כשהתחלתי לעשות עיגולים קטנים על הדגדגן שלה עם האצבע. לפתע, כל גופה התקשח, והמותניים שלה התכופפו כלפי מעלה, מעכו את הכוס שלה חזק אל פי. השרירים שלה התכווצו כשהאורגזמה טלטלה אותה מכף רגל ועד ראש. לפי הרעש היה נשמע כאילו היא מתנפצת, היא קיבלה אורגזמה שלא שמעתי בעבר עד לרמה שהיא השאירה שלולית על השולחן.

 

התיישבנו בחדר ופתאום שרון אמרה "זה הרגיש כל כך טוב, היא אמרה בקול חולמני. בהחלט אורגזמה בעשירייה הראשונה. אולי טופ 5. הלשון שלך הרגישה טוב במיוחד".

לא הצלחתי להקשיב לה בכלל, הייתי פשוט חרמן אבל שרון נראתה כאילו היא גמורה, אמרתי לה "תקשיבי אני יודע שאת גמורה, יפריע לך אם אני אאונן מולך?", היא אמרה שאין לה בעיה ואפילו בשמחה. משכתי את המכנסיים שלי למטה, התיישבתי בכיסא רק מטר מהכוס החשוף שלה. התחלתי ללטף אותו, דמיינתי שאני יכול להחליק רק את הראש של הזין שלי בתוך השרוול ההדוק שלה. צפיתי במיצים ממשיכים לזלוג ממנה והאורגזמה שלי התקדמה במהירות מהגירוי האינטנסיבי שהיה לי מהאכילה של הכוס שלה. הושטתי יד ושפשפתי לה קצת את הכוס תוך כדי ששרון לקחה את האצבעות שלי ומצצה את המיץ מהן – אצבע אצבע, לא יכולתי לחכות והתמונה הזאת שלה מוצצת לי את האצבעות כשהיא יושבת על השולחן ערומה גרמה לי פשוט להשפריץ כמו מטורף.  

 

עד כאן היה חלק א' של הסיפור והוא כלום לעומת חלק ב'.

 

 

התכנים הבאים מאוד יעניינו אותך!

  • סקס באילת

    אני והיא באילת מסתובבים ברחוב, כולם חצי ערומים וערומות, אני רק עם בוקסר והיא בחזיה ומכנסי ספורט קצרצרים פתוחים משני הצדד

  • מתחת לשולחן

    אני שואל אותה אם היא מסתדרת עם הנושאים ותוך כדי מנגב את השפיך שנשאר לי על היד על המפה ומכניס את הזין המגורה שלי פנימה. א

  • בת 17 עם ספטום וחולת מין

    כמה בנות מהשבט מתחת כולם התלבשו צנוע חוץ מאיזה אחת שלבשה מין שמלה שחורה סקסית כזאות עם מחשוף קטן ומחוך ענק שחשף כמעט את

השארת תגובה