Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

הבלבוי במלון

הקדמה

שמי אווה, בת 46, אשת עסקים די מצליחה בתחום ייבוא מותגי הלבשה תחתונה לנשים. במסגרת העבודה שלי אני טסה המון במהלך השנה, לפעמים גם 3-4 פעמים בחודש למקומות שונים בעולם, כך שאפשר להגיד שאני חיה על מזוודות כל חיי. בדרך כלל אחרי יום שלם של טיסות ונסיעות אני מותשת ועייפה, וכל מה שאני רוצה זה להגיע לסוויטה במלון לשתות כוס וויסקי ולנוח. כמו תמיד, אני מגיעה לסוויטה מתפשטת ושמה על עצמי חלוק, מוזגת לי וויסקי איכותי ונושמת לרווחה. בשנים האחרונות פיתחתי הרגל, ולאחר הכוס השניה של הוויסקי בערבים שכאלו, אני מוציאה את וויברטור הקסמים שלי ומענגת את עצמי אל תוך הלילה.

 

 

מיאמי

זו הייתה עוד נסיעת עסקים רגילה, הפעם טסתי למיאמי תצוגת אופנה של מותג מאוד נחשב בעולם ההלבשה התחתונה. השעה הייתה שעת ערב מאוחרת ואני רק נחתתי בשדה, עולה על מונית היישר אל המלון, מותשת מתמיד. אני מגיעה אל המלון ועולה אל הסוויטה, מורידה את הבגדים, לובשת את החלוק, ומוזגת לעצמי כוס וויסקי, כמיטב המסורת. לפתע שמתי לב שהויברטור שלי מבצבץ לי מתוך התיק, אבל הייתי כל כך עייפה שחשבתי לסיים את הוויסקי וללכת לישון לקראת התצוגה בבוקר. אני מחליטה לקחת את הויברטור, מתיישבת על המיטה ופושטת את החלוק, מפעילה את הויברטור על עוצמה חלשה ומתחילה לאונן. לאחר דקה אני רטובה כולי ומגבירה את הקצב לבינוני בדרך לאורגזמה לילית מפנקת לפני השינה. לפתע אני שומעת רעש של דפיקה בדלת, אמרתי לעצמי שזה בטח מהמסדרון, ואני ממשיכה לאונן עד שאני צורחת מאורגזמה. אני פותחת את העיניים כולי רוטטת ורטובה ומולי עובד של המלון, שרק נכנס לחדר כדי למלא את המיני בר שלי.

 

 

העובד של המלון

אני פוקחת את העיניים ולא יודעת איפה לקבור את עצמי. כולי ערומה ורטובה בקושי מצליחה לדבר, אל מול הצעיר הזה שאומר תודה לאלוהים בלב על הרגע בו הוא נכנס לחדרי. היה לו גוף שרירי ואתלטי והוא היה שזוף בדיוק במידה. בלי לחשוב פעמיים הצעיר החצוף הזה שואל אותי האם אני יכולה להפעיל שוב את הויברטור ולהמשיך לאונן מולו. עד עצם היום הזה אין לי מושג למה אבל באותו רגע בלי לחשוב פשוט אמרתי לו כן, והפעלתי שוב את הויברטור, הפעם על העוצמה הכי חזקה שלו. מאוננת בחוזקה כשעוד לא נרגעתי מהאורגזמה הקודמת, ופתאום הוא מתקרב אליי ומוריד את המכנסיים שלו. נדהמתי למראה עיניי, מולי עומד בחור בן 20 עם הזין הכי גדול שראיתי אי פעם, הוא מביט בי מאוננת ומתחיל להביא ביד תוך כדי , שנינו מאוננים ועומדים לגמור יחד. אני מרגישה שאני קרובה לגמור וצועקת לו "אני עוד שניה גומרת!" , פתאום גמרתי בחוזקה והשפרצתי על כל המיטה, לא עברה שניה וגם הוא גומר לי על השדיים בחוזקה ונזרק על המיטה לידי. הזין שלו ממש קרוב אל הראש שלי, אז מתוך אינסטינקט פשוט הכנסתי אותו לפה שלי והתחלתי למצוץ לו.

אני מוצצת חזק במשך כמה דקות, הזין שלו כל כך גדול שהצלחתי להכניס רק חצי לפה שלי. הוא מרים אותי בקלילות וחודר אליי חזק, מקפיץ אותי במהירות באוויר על הזין שלו. רק כשהוא חדר אליי הבנתי עד כמה זה גדול, מעולם לא הזדיינתי עם מישהו כזה! בהתחלה זה קצת כאב אבל לאט לאט זה פשוט הפך לדבר הכי חלומי שיש. אני שוב קרובה לאורגזמה, שלישית במספר! אני גונחת וצועקת, ופתאום גומרת, לא מצליחה להחזיק. אני כבר גמורה ורוטטת, והוא אומר לי "עדיין לא סיימתי איתך".

הוא מצמיד אותי אל הקיר עם הגב אליו, יורד על הברכיים ומתחיל לאכול לי את הפות. הוא קם שוב מרים אותי ומניח הפעם על השולחן. מזיין אותי שוב בעוצמה ומהירות, כמו שבחיים לא זיינו אותי, לא חשבתי שזה בכלל אפשרי לעמוד בקצב כזה. אני מחליטה לקחת אותו אל המיטה ולעלות עליו כמו בוקרת. הוא שוכב על הגב ואני מתחילה לרכב עליו חזק וצועקת לו "עכשיו אני הולכת לזיין אותך ואתה הולך לגמור יותר חזק ממני". אני רוכבת עליו והוא מתקרב לאורגזמה, הוא לוקח את הויברטור ומניח אותו תוך כדי על הדגדגן שלי.

שנינו עוד רגע מגיעים לשיא ואחרי דקה גומרים ביחד בעוצמה. נזרקנו על המיטה למשך כמה דקות וניסינו להרגע מהטירוף שהרגע הלך פה בחדר. הוא קם ומתלבש, אומר תודה על ערב נפלא וממשיך לדרכו. אני נכנסת להתקלח ועדיין לא רגועה מהרטטים שעברו לי בגוף. יוצאת מהמקלחת, מתייבשת ושמה על עצמי את החלוק של המלון, מוזגת כוס וויסקי, ופתאום שיחת טלפון נכנסת מבעלי. הוא שואל איך היה היום שלי? איך עברה הטיסה? והאם קיבלתי את הסוויטה שרציתי. אני עונה לו ואומרת שהכל עבר חלק ואפילו קיבלתי שדרוג לסוויטה שלי, אבל חוץ מזה, יום די שגרתי...

 רוצים לצפות בזוגות אחרים שוכבים מול המצלמות ולפי הדרישות שלכם? כנסו לפה ותהנו במצלמות סקס בחינם

השארת תגובה