Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

באקט ליסט של נשואים

הקדמה

אתמול בלילה אני ואשתי זכינו למחוק יעד אחד מה-"באקט ליסט" שלנו (רשימה של דברים שחייבים לעשות לפני שמתים). אתמול, ערב שבת רגיל ומשעמם, החלטנו ללכת לראות סרט בקולנוע ולהעביר את הזמן. אחרי הסרט קפצנו עם זוג חברים לבאולינג ואפילו שתינו כמה דרינקים. הייתה אחלה אווירה, קצת אלכוהול, צחוקים ואיך לא? דיבורים על סקס. אחרי שעתיים בערך של דרינקים וצחוקים אני ואשתי החלטנו לפרק את הישיבה ולחזור הביתה.

 

באמצע שום מקום

אנחנו גרים במושב מחוץ לתל אביב, ככה שכל כיוון הוא באיזור ה-30 דק. השעה הייתה מאוחרת והכבישים היו די ריקים. חלפנו על פני חניון חצץ כזה שהוא גם סוג של כניסה למסלול הליכה קטן. אישתי אומרת לי :"היי...מה דעתך שנעשה פרסה ונלך לחנות במגרש שם מאחור?"

לא ממש ידעתי מה היא רוצה? עד שנפל לי האסימון ולמען האמת הייתי די מופתע שהרעיון הזה בא ממנה. ישר עניתי לה :"את רצינית? אני למטה!"

היא ענתה לי :"כן! אין אף אחד בסביבה, אני קצת שתויה ונהייתי חרמנית, למה לא בעצם?"

אין צורך לספר שברגע הראשון שהייתה לי אופציה לעשות פרסה, הסתובבתי וחזרתי לשם בשיא המהירות. פתחתי את הג'ינס תוך כדי נסיעה והחלקתי אותם למטה בזמן שאני מנסה לנהוג ולתמרן תוך כדי.

זרקתי לאישתי יציאה :"מה דעתך להביא לי ביד בינתיים? להעמיד אותו"

אשתי התלהבה ותמיד אמרה שאחד הדברים האהובים עליה זה להרגיש את הזין שלי מקשיח לאט לאט בתוך היד שלה.

 

מגרש החצץ

כשהגענו למגרש החצץ, חניתי מאחורי כמה עצים וכיביתי את האורות, ואז הבנתי. שאלתי את אשתי :"היי, למה שלא נצא החוצה בעצם? אין פה כלב בחוץ, למה שלא נהנה ממזג האוויר היפה הזה, בזמן שאת על המכונית ואני דופק אותך בדוגי?"

אשתי - "בסדר! אני למטה! בוא נעשה את זה!"

מיהרנו לצאת מהמכונית והרגשנו באמת כמו זוג שרק עכשיו התחיל לחקור את חיי המין שלו ביחד ולא כמו זוג נשוי שכבר יחד יותר משש שנים ומכיר הכל מהכל. באמת הייתה התרגשות שיא. כמו ילדים קטנים בפארק שעשועים. הורדתי את המכנסיים למטה דחפתי את אשתי שתישען עם הבטן על תא המטען, היא תופסת את הזין שלי ומחדירה אותו לתוך הפות שלה. החום והתשוקה שטפו אותנו ואז התחילו הדיבורים המלוכלכים.

אני – "את אוהבת את זה? זונה קטנה שלי?" אני מכיר את אשתי טוב וידעתי איזה מילים יעשו לה יותר חשק.

אשתי – "ממממ, כןןן! אני כל כך אוהבת את זה! אני הזונה הקטנה שלך מאמי! תפליק לי חזק יותר!

היא מכירה אותי טוב מאוד ויודעת שכניעה ותגובות כאלה ישגעו אותי. תפסתי את החולצה שלה וקרעתי אותה, השדיים שלה זזו בחופשיות וקפצו בדיוק כמו שאני אוהב.

הגניחות שלה עשו הד בכל האיזור, וזה קצת הלם כי בדרך כלל אישתי לא כזו קולנית, אבל כמו שאמרתי זה היה לילה לא רגיל.

אשתי – "מאמי אני עוד שניה גומרת! מאמייי!

אני – "כן? תגמרי בשבילי מאמי תגמרי!

אשתי – "כן! כן! אווההה!!! פאקק!!

המילים האלו היו הרמז שלי לתת עבודה חזק יותר, התחלתי לזיין מהר יותר והרגשתי שהיא מתחילה לרעוד, ידעתי שעוד שניה והיא לא עומדת על הרגליים. אני דוחף חזק ומהר עוד ועוד והיא גומרת.

נחנו לרגע, לקחנו כמה נשימות ודיברנו על איזה כיף היה עכשיו וכמה זמן זה לא קרה לנו. נכנסנו לאוטו, אני מתיישב לצד הנהג והיא מתיישבת עליי בתנוחה של בוקרת. והנה אנחנו בסיבוב שני. היא רוכבת עליי חזק, אני תופס לה את הראש ומושך אחורה, שורט לה את כל הגב.

אשתי – "אההה אלוהים! אני מתה!"

אנחנו מזדיינים חזק וכל האוטו רועד, אני מרגיש שהקפיצים יוצאים מהמקום. אני גומר בתוכה והיא נשארת עליי לעוד חצי דקה, מתנשקים ומסתכלים אחד על השני, מנסים לעכל מה שקרה פה.

בלי לשים לב, הבוקר כבר עולה זריחה מבצבצת, ונהג משאית עובר וצופר לנו מרחוק, זה היה נשמע כמו צפירת פרגון. אנחנו מבסוטים עד השמיים ומחליטים שמעכשיו כל שבוע אנחנו הולכים להזדיין במקום ציבורי אחר. מעין באקט ליסט לבאקט ליסט עצמה. נתראה בפעם הבאה.

השארת תגובה