Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

החרדית שאנסה אותי במאה שערים

חזרתי הביתה באוטובוס, מראיון עבודה מעייף ולפתע והתיישבה לידי חרדית נשואה, עם כיסוי ראש ועיניים ירוקות גדולות. היא הייתה בת 41 ואני הייתי בן 23. היא הייתה מאוד יפה אבל לא יכולתי לראות את הגוף שלה כיוון שהיה מכוסה לחלוטין. היא שאלה אותי בנימוס למה עליתי על הקו הזה כי זאת הפעם הראשונה שהיא ראתה אותי. סיפרתי לה שבידיוק סיימתי ראיון עבודה שלא הלך כל כך טוב לצערי ושאני עייף וחייב לאכול משהו. בדיוק האוטובוס הגיע לתחנה שהיא צריכה לרדת בה. 

"רוצה לעלות לאכול חלה עם טשולנט משבת? זה יהיה הטשולנט הכי טעים שתאכל בחיים, מתחייבת לך"

הייתי כל כך רעב והיא הייתה מאוד נחמדה אז לא יכולתי לסרב.

עלינו לדירה שלה, כל הדירה מלאה בתמונות של רבנים, בספרי קודש מכל הסוגים, תפילין על  שולחן, עמדה לסריגת כיפות והיה ריח של בית דתי.

היא הוציאה סיר טשולנט מהמקרר והכינה לי מנה מכובדת, חיממה במיקרו והגישה לי את המנה ביחד עם חלה טרייה שהיא קנתה מהמאפייה.

סיימתי לאכול בסלון ופתאום הכל התהפך.

"אני האכלתי אותך כמו שצריך, עכשיו תורך להאכיל אותי"

לא הבנתי מה היא רוצה. שאלתי אותה למה היא מתכוונת והיא אמרה:

"בעלי אברך עם זין קטן, הוא לא מצליח להעמיד אותו ובכללי הוא לא אוהב סקס, אני חייבת למצוא מישהו שיספק לי את הצרכים המיניים וידפוק אותי כמה שיותר חזק, תוריד את המכנסיים שלך עכשיו"

עדיין הייתי בהלם מהסיטואציה אבל לא התנגדתי בכלל, היא הייתה בחורה מאוד יפה ומסתבר שהיא גם מאוד אוהבת מין.

היא הורידה לי את המכנס והתחילה למשש לי את הזין באגרסיביות וממש תוך 3 שניות הוא נהיה קשה וחזק כמו גרזן. היא הורידה את התחתונים והכניסה את הזין שלי לפה שלה עמוק לגרון וביצעה בי מין אוראלי ברמה מאוד גבוהה. היא ידעה לשלב מעולה בין מציצה לבין ליקוק האשכים וידעה לגעת בידיוק בנקודות הכי רגישות ומטורפות. הפה שלה היה חם ונעים ולא היה לי הגיוני שבחורה חרדית יודעת למצוץ כל כך טוב. גמרתי לה בפה, היא בלעה את הזרע שלי ולקחנו הפסקה קטנה.

קורס מציצת זין

שאלתי אותה איך זה יכול להיות שהיא מוצצת כל כך טוב, היא אמרה לי שמאז ומתמיד היא הייתה חרמנית ורק חיכתה לרגע שהיא תוכל להתחתן ולעשות סקס. אבל בחוסר מזל היא התחתנה עם בחור חרדי שיש לו זין מאוד קטן ושבכלל לא אוהב סקס. היא כל ערב מנסה לפתות אותו למיטה אבל הוא מעדיף ללמוד תורה. היא חשבה שמשהו בה לא טוב, שהיא לא מספיק סקסית, לא מספיק מושכת או לא מוצצת מספיק טוב. לכן היא החליטה לקחת קורס שלימד אותה איך למצוץ ברמה הכי גבוהה בעולם, במטרה לספק את בעלה. אך זה לא עזר לה בכלל לטענתה, היא אפילו לא הצליחה להעמיד לו את הזין. 

"אני כבר מיואשת ממנו, זה לא הגיוני שהוא מעדיף ללמוד תורה מאשר לעשות סקס, נמאס לי ממנו ואני חייבת מישהו שיודע את העבודה, אני גם לא יכולה להתגרש ממנו כי זה מאוד לא מקובל אצלנו בקהילה"

סאדו מאזו במאה שערים

מפה לשם - היא פתאום הורידה לי כאפה ושאלה אותי אם אני אוהב סקס או שאני "אברך שלא אוהב סקס" כמו בעלה. 

אמרתי לה שאני מאוד אוהב סקס שאין לה מה לדאוג. 

היא הורידה לי עוד כאפה ודחפה אותי על הספה בכוחניות, הורידה לי את החולצה, קפצה עליי ורכבה כמו משוגעת, לא הצלחתי להשתלט עליה והיא כמעט שברה לי את הזין.

היא הייתה פרועה ברמות והיא המשיכה לרכב עליי תוך כדי שהיא מצליפה לי בפנים וצועקת עליי שצריך להגביר את הקצב. 

ללא ספק זאת הייתה היא שזיינה אותי ולא אני אותה. 

היא הייתה כל כך פרועה ואגרסיבית שלא היה לי מה לעשות, פשוט נשכבתי ונתתי לה לעשות את העבודה.

היא המשיכה לחלק לי סטירות דיי כואבות ואפילו גם התחילה לירוק לי בפנים, היא גם אנסה אותי וגם הרביצה וירקה עליי. הייתי בשוק מהסיטואציה ולא יכולתי לדמיין תרחיש אחר. 

חשוב לציין - עם כל האגרסיביות שלה, הכוחניות, האלימות - מאוד נהנתי מזה ובכללי אני שפוט של שליטה נשית.

לאחרי שהיא אנסה אותי בברוטליות מוחלטת, היא התיישבה עם הפות שלה על הפנים שלי והתחילה לזוז קדימה ואחורה תוך כדי שאני מלקק לה את הפות והדגדגן.

היו רגעים שאפילו לא יכולתי לנשום והיה ניכר שזה לא מעניין אותה בכלל, העיקר שהיא תקבל את מה שהיא רוצה.

וזה הסיפור איך החרדית אנסה אותי.

 

רוצים שבחורה אחרת תעשה מה שברצונכם בלייב במסך שלכם? כנסו לכאן ותהנו

השארת תגובה