Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

סקס רותח במטוס

  הקדמה 

שמי שגיא, משוחרר מזה כשנתיים ועובד כמאבטח טיסות באל-על כבר שנה. הסיפור ישמע לכם מעט מפתיע אבל כל מה שנכתב כאן אמת, מוזמנים לבדוק עם חברים שעובדים כמאבטחים מה קורה מאחורי הקלעים בחדרי המיטות של הדיילות אוויר. עד שהתחלתי לעבוד ידעתי מעט מאוד על סקס, חייל משוחרר שבילה את השלוש שנים האחרונות בשטח. כל הפעמים שקיימתי סקס עם נשים זה היה בדרך כלל עם חברות שלי ובחיים לא ניהלתי סטוצים. תמיד זה היה בנאלי, משחק מקדים של כמה נגיעות בזין שלי ולאחר מכן ירידה וגמירה בתוך בת הזוג. התנוחות היו סובבות סביב דוגי או מסיונרית ואז אני גומר. כמעט ולא היה ריגוש ובדרך כלל תמיד זה היה הופך לסקס שגרתי עם כל אחת שהייתי איתה. כשהגעתי להתחיל את ההכשרה כל החברים שלי אמרו לי תוודא שאתה מגיע רווק. בהתחלה לא הבנתי מה הכוונה אבל עם הטיסה הראשונה התברר לי הכל.
 

הטיסה הראשונה שלי 

טיסה ראשונה לקנדה, מגיע לחדר תדריכים ופוגש את יואב. יואב מאבטח ותיק מסתכל עלי ושואל לשלומי. עונה לו בחיוך ואומר שקצת מתרגש מהטיסה הראשונה. יואב עונה בחזרה ושואל אותי אם אני רווק, אני עונה בחיוב והוא אומר לי ״אל תדאג אני מכיר כמה דיילות מהטיסה היום אני אדאג שתתרגש ממשהו אחר היום״. על פניו מוזר, לא ציפיתי שזו תהיה האווירה אבל בכל זאת הייתי יחסית סקפטי והתחלנו ללכת לכיוון הטרקלין.
עלינו למטוס וראיתי את יואב מפלרטט עם אחת הדיילות ומצביע עלי. התיישבתי במושב וניגשת אליי פצצת מין עם חצאית שחורה צמודה, חולצה לבנה מכופתרת צמודה לגוף ובנדנה אדומה על צווארה. היא מתקרבת אלי ואני קולט מזווית העין שקוראים לה רוני. רוני הייתה הדבר הכי יפה שנתקלתי בו מאז השחרור. ניסיתי להתחיל איתה ואמרתי לה שיש לה שם יפה. היא צחקקה בצחוק מתוק ושאלה אם אני צריך משהו מהבר מאחורה. אמרתי שלא, ושיותר מאוחר כשהיא תתפנה שוב היא תבוא אלי. הטיסה התחילה ואני כולי דיי מתוח, בכל זאת הטיסה הראשונה שלי כמאבטח. המראנו לאוויר ויש לי קטע מוזר בטיסות, יש אנשים שנסתמות להם האוזניים בזמן טיסה, אז אני נהיה חרמן בקטע יוצא דופן. התחילה לי זיקפה, הזין שלי יחסית גדול 15 ס׳׳׳מ וזה משהו שדי בולט כשהוא מחליט להתעורר. בעודי מביט בחלון אני שומע ״שגיא, אתה רוצה משהו לשתות?״. אני פוקח את העיניים ורואה את רוני מולי מחייכת. אני מנסה להתאפס על עצמי ופתאום אני קולט שהזין שלי עוד רגע יוצא מהמכנס. אני מהר מסדר את החבילה ורוני רואה את כל המאורע ופשוט צוחקת. לידי גבר זקן נוחר ואני משתדל לא להעיר אותו תוך כדי שאני זז. אני מסתכל על רוני ורואה אותה נושכת את שפתייה תוך כדי שהיא מביטה בי. נדלקתי ישר ושאלתי אותה אם היא רווקה. היא חייכה ואמרה שכן. לפני שהתחלנו את הטיסה יואב עשה לי סיור במטוס והראה לי שיש מיטות מנוחה לדיילות כאשר הן בהפסקה. לכן השאלה הבאה שלי הייתה זה מתי היא יוצאת להפסקה. רוני ענתה בחזרה ״עוד 10 דקות״. חייב להודות שהעשר דקות האלה הרגישו כמו נצח והזמן פשוט לא זז.
 

מיטות מין 

בחלוף עשר הדקות, אני קולט את רוני מרחוק מסמנת עם הראש לבוא. אני הולך אחריה והיא מזיזה את הוילון לתוך המיטות מנוחה של הדיילות. היא בודקת שאין עוד אף אחת בפנים והיא קופצת עלי ישר ומתחילה לנשק אותי. היא דוחפת את הלשון ואני מחזיר בחזרה. אני מתחיל לפתוח את הכפתורים של החולצה והיא פותחת לי את החגורה של המכנס. פתחתי את החולצה וישר ניגשתי לחזייה, ברגע שפתחתי את החזייה קפצו עליי זוג שדיים ענקיים ותוך כדי שאני אוחז אותם אני שואל אותה איך היא הצליחה להסתיר אותם. היא פותחת עוד וילון בצד החדר ואז אני קולט מיטת יחיד יחסית נמוכה. היא נשענת על המיטה ומתכופפת. אני מוריד לה את החצאית השחורה, לובש קונדום שהיה לי בארנק מהר ומכניס את הזין עמוק לתוך הכוס שלה מאחור. היא מתחילה לגנוח ואני דופק אותה ללא מעצורים. לא עובר שנייה והיא שולפת מהתיק פלאג אנאלי ודוחפת לתוך התחת שלה. עצרתי לשנייה להסתכל על זה והמשכתי חזק. לאחר דקה היא עוצרת אותי, ושואלת אותי אם עשיתי בעבר סקס אנאלי? אמרתי לה שבחיים לא עשיתי, והיא אמרה לי במילים האלו ״יופי אני רוצה שתזיין אותי בתחת הפעם״. היא קפצה על המיטה עם הבטן, שלפה את הפלאג מהתחת, ואני מעליה מנסה להחדיר את הזין שלי לתוך פי הטבעת שלה. לא עובר 5 שניות ואני מרגיש שהוא מתחיל להחליק פנימה. היא מניחה את היד שלה על הבטן שלי ואומרת ״בהתחלה בעדינות ולאט לאט תגביר״. אני ממשיך בתנועות איטיות ואני קולט איך היא רוצה לצעוק ומצמידה מהר את הראש לתוך הכרית. אני מתחיל להגביר את הקצב והיא בעננים. היא מרימה את הגוף כלפי מעלה ועכשיו אני כבר מזיין אותה בדוגי אבל דרך התחת. לא דמיינתי לעצמי שבנות נהנות ממין אנאלי כמו שהיא נהנתה. אמרתי לה שאני עומד לגמור והיא תוך שנייה תפסה לי הביצים מלמטה בעדינות ואני גמרתי. היא מסתובבת אלי ואומרת ״יואב צדק, אתה באמת משהו מיוחד״. שנינו התלבשנו מהר ונפרדנו לשלום, היא נשארה להתארגן ואני חזרתי למושב שלי בתקווה שאף אחד מהאנשים בטיסה לא הבחין / שמע את מה שקרה. לאחר כחצי שעה היא ניגשה אלי עם אוכל ושאלה עם אני רעב. אמרתי לה שאני רעב למשהו אחר.. היא צחקה ואמרה שהיא יוצאת להפסקה עוד שעה שוב. תנחשו מה קרה? אחרי שעה הזדיינו שוב רק הפעם בשירותים.
  
זו הייתה תחילתה של יזיזות נפלאה...  

השארת תגובה