Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

החברה הבריטית המושלמת שלי

הקדמה- אני גבר צעיר מהדרום, בן 25 בגובה 1.87 עם מבנה גוף ממוצע. לחברה שלי קוראים אמנדה והיא בחורה בריטית בת 21 שהכרתי במהלך טיול באוסטרליה. היא מאוד מאוד יפה עם גוף רזה וציצי גדול.

רקע כללי על הסיפור שלנו

הכרתי אותה במועדון, התחלנו לרקוד ביחד צמוד יחסית והיה חיבור מיידי. באותו ערב כבר שכבנו. היא האירופאית הראשונה והיחידה שאני מזיין והרגשתי שזה היה פשוט חלום ופנטזיה בו זמנית. בכללי מרגיש לי שהאירופאיות יודעות את העבודה יותר טוב מישראליות. הן הרבה יותר פתוחות במיטה, הרבה יותר נועזות והרבה יותר קינקיות.

המשכנו לטייל ביחד במשך 6 חודשים והכל עבר חלק ומדהים, זאת המערכת יחסית הכי טובה שהייתה לי אי פעם. הרגשנו מאוד פתוחים אחד עם השנייה והצלחנו להגשים חלומות ופנטזיות שתמיד חלמתי עליהן, כמו אנאלי, רימינג, חדירה עם דילדו כפול, משחקי תפקיד, סאדו מאזו ועוד.

 

סיפורי סקס - אהבה עם הבריטית שלי

 

רימינג באגם הקסום

הייתה פעם אחת במהלך הטיול שהיא עשתה לי רימינג (מי שלא יודע זה האקט שהיא מלקקת לך החור של התחת ובו זמנית מביאה לך ביד) באמצע טרק מטורף שעשינו ביחד בניו זילנד. כל הטרק אנחנו מתחרמנים והיא לא מפסיקה להגיד מה היא תעשה לי במהלך הרימינג ופשוט במהלך כל הדרך עד האקט עצמו, עמד לי הזין ורק חיכיתי לרגע הזה שהיא תיגע בי. בגלל שהיינו יחסית מסריחים כי אנחנו מטרקים ברחבי ניו זילנד, חיפשנו מקור מים להתקלח בו קצת (כמובן שערומים) ואחרי שמצאנו אגם יחסית מבודד, התפשטנו ונכנסנו למים. היא כמעט אנסה אותי במים וגררה אותי החוצה לדשא ואז התחילה את האקט. אחרי 10 דקות של גן עדן גמרתי לה בפה ואמרתי תודה לאלוהים שהכרתי בחורה כל כך מדהימה שיודעת לענג גבר ברמה הכי גבוהה שיש. לאחר שגמרתי לה בפה, פמפמתי אותה בדוגי במשך 20 דקות, היא גמרה פעמיים וצרחה כל כך חזק שבעיירה שנמצאת 2 קילומטר משם בוודאות שמעו אותה. התלבשנו בחזרה והמשכנו את הטרק.

 

השלישייה הראשונה שלי

לאחר כמה ימים סיימנו את הטרק ולכבוד האירוע, קנינו בקבוק וויסקי איכותי שעלה לא מעט כסף. השתכרנו למוות, התחרמנו וחשבנו מה יהיה האקט המטורף הבא שנעשה ביחד. חשוב לציין כי רמת הסקס שלנו היא מאוד גבוהה ואיתה גם רמת הריגוש, כך שסקס רגיל ממש לא בא בחשבון. במקרה עברה לידינו מקומית בשם רייצ'ל. בלונדינית יפייפיה, נמוכה באזור ה1.50, רזה עם ציצי לא גדול במיוחד, בת 28. רייצ'ל הייתה מלאה באנרגיה חיובית ובכללי קסומה. הזמנו אותה לשתות איתנו את הוויסקי והיא כמובן הסכימה. במשך שעתיים רק שתינו, צחקנו ודיברנו שטויות. באיזה שלב מסוים קלטתי שאמנדה ורייצ'ל מתקרבות אחת לשנייה, בהתחלה זה היה סתם דחיפות קטנות כאלה אבל התקדם לליטופים מחרמנים ומשלם לנגיעות באזור האינטימי. אני הייתי בהלם מוחלט! לא ידעתי מה לעשות באותה סיטואציה ואפילו הרגשתי סוג של נבגד. כן ידעתי שאמנדה גם נמשכת לבנות אבל לא חשבתי שהיא אשכרה תיגע בבחורה לידי. לאחר נגיעות בלתי פוסקות הן התחילו להתנשק ורמזו לי שהן רוצות להתקדם לחדר ביחד איתי. נכנסו לחדר שלושתנו ביחד, רייצ'ל ואמנדה התחרמנו ביחד על המיטה ואני פשוט צפיתי בהן, הבאתי ביד וגמרתי לאחר 30 שניות של צפייה. באיזה שלב מסוים, אמנדה התחילה לבצע מין אוראלי ברייצ'ל. רייצ'ל הסתכלה עליי במבט סוטה וביקשה ממני להתקרב כדי שהיא תוכל לרדת לי. התקרבתי ונתתי לה למצוץ לי בזמן שפאקינג חברה שלי אמנדה יורדת לה. אחרי 15 דק' של פינוק מטורף שקיבלתי מרייצ'ל, אמנדה ביקשה להתחלף. רייצ'ל ירדה לאמנדה בזמן שהיא מצצה לי. וואי איזה כיף היה! השלב הבא היה לזיין את רייצ'ל מאחור וכל כמה דקות הן התחלפו ביניהן. אחרי חצי שעה בערך אמנדה פשוט דחפה אותי על המיטה והתיישבה עליי בצורה אגרסיבית וסוטה. בו זמנית רייצ'ל רכבה עליי וזה היה השלב שכבר גמרתי ולא יכולתי להמשיך יותר.

זה היה הערב הכי טוב שהיה לי בחיים.

השארת תגובה