Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

טליה המורה ליוגה שהפכה אותי ללסבית

אני מאוד אוהבת יוגה, מזה כמה שנים שאני מתרגלת יוגה מסוג אשטנגה בסטודיו ליד הדירה שלי בתל אביב. יש מורה קבועה בשם שקד שאני תמיד הולכת לשיעורים שלה אבל לפני כשנתיים קרה משהו שממש לא ציפיתי לו.

טליה - המורה המחליפה לשיעורי אשטנגה

18:50 הגעתי לסטודיו ליד הדירה שלי, פתחתי את המזרן יוגה, התיישבתי עליו וחיכיתי שהמורה תיכנס ויתחיל השיעור. ב19:00 נכנסת מורה חדשה שאני לא מכירה, בחורה יפה עם שיער חום אסוף בצורה מדוייקת, עיניים ירוקות זוהרות, גוף חטוב וגמיש עם טייץ ורוד וטופ ירוק של המותג אלו יוגה. המורה החדשה נכנסת עם ביטחון עצמי גבוהה, מחייכת ואומרת לכל התלמידים: 

"שלום לכולם שמי טליה, שקד לא מרגישה טוב אז אני מחליפה אותה היום באופן חד פעמי"

טליה סיפרה על עצמה שהיא סיימה קורס מורי יוגה לפני כחודשיים בדרמסאללה בהודו ושהיא מאוד מתרגשת לקראת השיעורים הראשונים שלה. היא הייתה כזאת מתוקה ובעלת חן מדבק שגרם לי לחייך בלי הפסקה. היא לא הפסיקה להסתכל עליי בזמן שהיא דיברה  והרגשתי שקיים איזה מתח בינינו.

מגע בלתי צפוי - אבל מאוד נעים וטבעי

התחלנו את תרגול היוגה, תירגלנו כלב מביט לאחור, לוחם 1, לוחם 2, ברכת השמש ועוד תנוחות יוגה מוכרות. עד שטליה ביקשה מאיתנו לבצע תנוחה לא כל כך מוכרת, זרמנו איתה כמובן. היא הדגימה לנו איך מבצעים אותה וזאת הייתה תנוחה מאוד מיוחדת, עמידה על הראש עם רגליים פתוחות וכפות רגליים פונות כלפי השמיים. כל אחד מהמתרגלים ניסה לבצע את התנוחה וטליה עברה בין כולם ותיקנה בהתאם. הייתי בטוחה שאני מבצעת את התנוחה באופן מושלם לכן לא חשבתי שטליה תגיע לתקן אותי, אבל לפתע היא הגיעה. היא נגעה בירכיים וחידדה לי את הדגשים שצריך להקפיד עליהם, אבל לאט לאט אני קולטת שהיא ממשיכה לגעת בי והידיים שלה מתחילות לנוע לכיוון אזור הפות. כעבור כמה שניות כבר לא היה ספק: היא התחילה למשש לי את הכוס ואפילו לדחוף אצבעות, בזמן שאני עושה עמידת ראש כשהרגליים פתוחות. חשוב לציין כי באותה תקופה היה לי בן זוג כבר 3 שנים והייתי בטוחה שאנחנו מתחתנים, עד אותו הרגע שטליה התחילה לגעת לי בפות והבנתי שזה מאוד נעים.

טליה חזרה לעבור בין שאר המתרגלים ונתנה להם דגשים מקצועיים (בניגוד אליי שהיא אשכרה דחפה לי אצבעות לכוס). הסתכלתי על הדגשים שהיא נותנת לאחרים ורציתי לוודא שאף אחת אחרת לא מקבלת את אותו היחס שאני מקבלת. אכן רק אני קיבלתי יחס מיוחד ונעים.

סוף שיעור - תחילת חיים חדשים

סיימנו את השיעור בשעה 20:30, טליה אמרה שהיא מאוד נהנתה להעביר לנו את השיעור וכל הזמן הסתכלה עליי. חיכיתי שכולם ייעלמו מהסטודיו שיהיה לי קצת זמן לבד עם טליה להבין מה קורה פה.

לאחר שכולם יצאו מהסטודיו, טליה ניגשה אלי ואמרה לי:

"בזמן שעשית את התנוחה המיוחדת, ראיתי דרך הטייץ שלך שאת מרטיבה מהכוס. לא יכולתי שלא לגעת באזור שם ולטעום אותו, מצטערת שזה נעשה ללא רשות ואפילו ביחסי מרות אבל את כל כך סקסית, קלטתי את זה בשנייה שנכנסתי לסטודיו ואז שראיתי את הרטיבות באזור הכוס, הייתי חייב לגעת ולטעום"

לא האמנתי למה שהיא מספרת, היא דחפה לי אצבעות לכוס במהלך השיעור כדי לטעום את הנוזלים שליי. מצד אחד זה היה מאוד מטריד וסוטה אבל מנגד מאוד אהבתי את זה.

טליה שאלה אותי איפה אני גרה, אמרתי לה שאני בזוגיות ושאני גרה עם חבר שלי. היא אמרה שהיא גרה בדירת יחיד גדולה במרחק של 5 דק' הליכה מהסטודיו ושאלה אם אני רוצה לשתות איתה כוס יין. אמרתי לה שאני רוצה ויצאנו לכיוון הדירה שלה. 

נדב, חבר שלי ידע שאני צריכה לחזור הביתה ממש דק' בודדות לאחר שייגמר השיעור כי הוא בישל לנו ארוחת  ערב, אבל אני לא הגעתי כי הלכתי לדירה של טליה לקיים איתה יחסי מין עם אישה בפעם הראשונה בחיי. הוא שלח לי 300 הודעות והתקשר 40 פעמים. לא עניתי לו.

עכשיו אני מבינה גברים שמתאהבים בנשים

הגענו לדירה של טליה, דירה קטנה וחמודה, מלאה בצמחים ובריח של יחסי מין.

היא הוציאה בקבוק יין לבן מהמקרר, שתי כוסות יין ומזגה לנו. היא סיפרה לי שהיא גם פעם הייתה רק עם גברים עד שהיא הכירה בחורה אוסטרלית בהודו ומבחינתה גילתה עולם חדש. היא אמרה לי שהיא לא מבינה איך בנות מסוגלות להימשך לגברים כשהם יצורים כל כך מוזנחים, שעירים, מסריחים ומגעילים. המשיכה להגיד שבנות זה עם ששומר על ניקיון, ריח טוב, בעל מודעות לטיפוח ושבכללי פות זה יותר טוב מזין מגעיל ומסריח שחונק אותך בגרון.

סיפרתי לה שיש לי חבר בשם נדב כבר שלוש שנים ושאנחנו מתכננים להתארס בקרוב. היא אמרה לי שזו טעות ענקית ושתוך כמה שנים אנחנו בוודאות נתגרש. האמת שהיא דיי צדקה כי כבר לא כזה נמשכתי אליו והרגשתי שצריכים להתחתן כי ככה כולם עושים וזה מה שמצופה מאיתנו בחברה. 

המשכנו לדבר על החיים, צחקנו בלי הפסקה, שתינו מלא יין עד שטליה הפשיטה אותי לחלוטין והתחילה ללקק לי את הפטמות. וואו זה היה נהדר, כשבחורה מלקקת את הפטמות זה לא כמו גבר שלא מבין, היא גם בעלת פטמות ככה שהיא יודעת בידיוק איך לעשות את זה בצורה מדהימה. לאחר מכן היא הורידה לי את המכנס ואת התחתונים ואמרה לי שהיא רוצה שנכנס למקלחת ביחד. 

אוי מה שהיא עשתה לי במקלחת אני לא אשכח בחיים. 

 נכנסו למקלחת והתנשקנו בתשוקה מטורפת כמו שלא הייתה לי עם נדב אפילו בתחילת הקשר. המים החמים שזרמו עלינו מלמעלה רק שידרגו את האינטימיות ואז טליה ירדה על הברכיים והתחילה לבצע בי מין אוראלי כמו שאף גבר לא ירד לי, ומשהו כמו 30 גברים שונים ירדו לי במשך 26 שנות חיי, כן הייתי זונה גדולה בעבר ואני לא מתחרטת על כך. טליה המשיכה לרדת לי והמתקדה בלמצוץ לי את הדגדגן תוך כדי שהיא דוחפת לי יד שלמה לתוך הכוס ולאחר 7 דק' של ירידה אלוהית גמרתי. 

יצאנו מהמקלחת, התיישבנו וישבנו בסלון.

היא שאלה אותי איך היה לי, אמרתי לה שהיה מדהים אבל שכן חסר לי איבר מין גברי שיחדור אלי, ושאצבעות זה ממש כיף אבל צריך משהו קצת יותר מרגש.

היא צחקקה ושלפה מהמגירה תיק נחמד, היא פתחה אותו והיו בו 5 ויברטורים שונים! 

"מי צריכה זין כשיש ויברטורים כאלה טובים?" זה הרבה יותר טוב מזין, זה לא גומר אחרי 2 דק' כמו רוב הגברים ותמיד מבצע את העבודה בנאמנות, וגם בגודל גדול יותר מרוב הבולבולים שיש היום"

בשלב הזה כבר לגמרי התאהבתי בטליה, נישקתי אותה בטירוף עד שהיא פשוט לקחה את אחד הויברטורים ודחפה לי לכוס בלי לחשוב פעמיים. היא המשיכה להחדיר אותה פנימה והחוצה במהירות מדהימה תוך כדי שהוא רוטט בעוצמה חזקה מאוד. ולפתע היא שולפת עוד ויברטור ודוחפת לי אותה לחור של התחת.

"ברוכה הבאה לעולם של החיים הטובים, עולם של כוס וצעצועי מין שיגרמו לך לשכוח מכל הפעמים שעשית סקס בינוני עם גברים מעפנים, אני מזהירה מראש - את בוודאות תיפרדי מנדב אחרי שערב המדהים הזה ייגמר, את בטוחה שאת רוצה להמשיך?"

אמרתי לה שכן.

למחרת חזרתי הביתה בבוקר, נדב חיכה לי בסלון.

הוא שאל אותי איפה הייתי ולמה לא עניתי. אמרתי לו שאני לסבית ושאני מאוהבת במישהי, וכך נפרדתי מנדב.

 

רוצים לקנות אביזרי מין ברמה עולמית, במחיר מדהים ושיגיע הביתה תוך 3 ימים באופן דיסקרטי? כנסו לכאן

 

השארת תגובה