Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

מכיכר דיזינגוף ישירות לדאנג'ן פרק א'

כשהייתי בן 29, היה לי תחביב - הייתי כל ערב יושב בכיכר דיזינגוף לבד ומתבונן בנשות תל אביב שמתהלכות בכיכר בשעות הערב. מדי פעם הייתי גם פונה אליהן ומנסה להזרים אליי הביתה לסקס מהיר ומזדמן. אפשר להגיד שהייתי דיי מוצלח בזה, 3 מתוך 10 בנות שהייתי פונה אליהן היו מביאות לי את המספר טלפון ו1 מתוך ה3 הייתה זורמת איתי לדרינק כבר באותו הערב. אני סה"כ גבר מאוד מאוד סקסי ומושך - הגובה שלי הוא 1.87, עיניים ירוקות, שרירי וחטוב, בלורית חומה וחיוך שמפיל בנות כמו זבובים. המראה המסוקס שלי היה מאוד עוזר לי להעמיס בנות ישירות מהכיכר אליי לדירה ולהעביר איתן לילה מהסרטים.

יוליה המושלמת

באחד מהערבים שישבתי לי בכיכר וחיפשתי אישה יפה לדפוק,  עברה לפתע בחורה בלונדינית, שיער חלק וארוך, עיניים כחולות, רגליים ארוכות ורזות, שדיים בינוניים ויפים שעומדים בצורה טבעית וכמובן תחת אלוהי שרק מלהתסכל עליו אתה חוטף זקפה של החיים.  היא לבשה טייטץ סקסי בצבע ורוד זוהר של המותג אלו יוגה וקלטתי שיש עוד לפחות 14 בנים אחרים שמסתכלים עליה בחרמנות יתר. היא בידיוק סיימה שיעור יוגה והלכה עם המזרן יוגה שלה לכיוון רחוב פינסקר. הייתי כל כך מהופנט מהמראה שלה שאפילו לא הצלחתי להתקרב אליה וליצור קשר עין.

למחרת ניסיתי את מזלי שוב ואמרתי לעצמי שאם אני רואה אותה, אני חייב לגשת ולעשות מהלך אגרסיבי. 

הגעתי לכיכר 10 דק' לפני השעה שראיתי אותה יום לפני וקיוויתי שהיא תעבור שם. חיכיתי, חיכיתי וחיכיתי ולצערי לא ראיתי אותה. עברו לפחות 100 בנות יפות אחרות אבל אף אחד פשוט לא עניינה אותי.

למחרת ניסיתי שוב לתפוס אותה. הגעתי לכיכר דיזינגוף סביב אותה שעה ובחנתי בחורה אחר בחורה עד שאני מוצא את הבלונדינית שאוהבת יוגה. 

זה כנראה היה יום המזל שלי - אחרי 10 דק' בידיוק של סריקה מטרידה, מצאתי אותה. היא שוב לבשה בגדי יוגה צמודים של אלו יוגה, אבל הפעם בצבע צהוב. ידעתי שיש לי חלון הזמדנות קטן מאוד וישר התקדמתי לכיוונה וניגשתי אליה.

אני:

"היי מה שלומך? אפשר להגיד לך משהו?"

יוליה:

"כן בטח"

אני:

"האמת שאני חושב שאת מאוד יפה ומגניבה ורציתי לשאול אם במקרה תרצי לשבת איתי לכוס יין מתישהו"

יוליה:

"חחחחח אתה ממש חמוד אבל אני אחרי פרידה ופחות בקטע של דייטים תל אביבים משעממים בהילטון בשקיעה, אם אתה בעניין למשהו יותר מעניין אז אשמח אבל אם אתה בקטע של דייט רומנטי אז פחות"

אני:

"וואו לא ציפיתי כזאת ישירות וכנות על השיחה הראשונה שלנו! משהו יותר מעניין מדייט תל אביבי רגיל נשמע מאוד מפתה ומגניב. קוראים לי יאיר דרך אגב"

יוליה:

"חח לי קוראים יוליה, נעים להכיר יאיר! תקשיב, אני גרה ברחוב פינסקר ממש 5 דק' הליכה מפה ויש לי רעיון מגניב מאוד, אתה זורם איתי לערב הרפתקני שכנראה לא חווית עדיין?"

אני:

"יאללה אני איתך, אעשה מה שתרצי"

והוספתי קריצה מפלרטטת למשפט האחרון.

 

חימום בדירת סטודיו

הגענו אליה לדירה. לא האמנתי למראה עיניי. כל הדירה שלה חשוכה עם אורות אדומים שמזכירים את החלונות האדומים באמסטרדם. על הקיר תמונות של דוגמנים ודוגמניות בעירום. בכל פינה בדירה יש איזה דילדו שחור שרק מוכן לחדירה ובגולת הכותרת - יש לה נדנדת סקס בסלון.

יוליה:

"אני חייבת להתקלח אחרי האימון יוגה, תרגיש בנוח בדירה, כפי שאתה רואה הדירה שלי לא רגילה ויש פה לא מעט אטרקציות מגניבות שאפשר להשתעשע איתן. כשאני יוצאת מהמקלחת אני רוצה לראות אותך ערום עם הזין שלך עומד ומוכן לעבודה, סבבה?"

אני: 

"כן, בדוק אני אהיה מוכן"

עמד לי הזין תוך השנייה אחרי מה שהיא אמרה. התפשטתי והתחלתי להביא לעצמי ביד עד שהיא תצא מהמקלחת. עינגתי את עצמי במשך 5 דק' עד שהיא יצאה מהמקלחת ערומה.

היא עברה לידי ערומה לגמרי בזמן שאני מאונן ערום. היא הביאה לי איזה פליק בתחת, בשיא העוצמה, אחד כזה כואב שמשאיר סימן אדום, אז הבנתי שמדובר בחולת נפש אמיתית.

היא התיישבה על הנדנדת סקס, הכניסה כל רגל שלה לתא המתאים.

"בוא תרד לי עכשיו יא חתיכת אפס חרמן, תראה לי אם יש לך מושג איך אוכלים כוס, בינתיים נראה שאתה רק יודע לאונן ושלא נגעת באישה כבר יותר משנתיים"

כל הדיבור שלה חירמן אותי בטירוף, הבאתי לה כאפה ויריקה בפנים והיא צחקה בקול רם. הייתי צריך להוכיח לה שאני לא פרייאר.

"אני אוהבות יריקות וכאפות, תרגיש חופשי"

סתמתי לה את הפה עם יד ימין שלי והיא התחילה ללקק לי את האצבעות ביד. זה הרגיש נהדר ונראה שהיא גם יודעת איך מוצצים ברמה מאוד גבוהה.

נשכתי את הפטמות הקשיחות שלה תוך כדי שאני מלקק אותן ולאט לאט הורדתי את הראש שלי לכיוון הכוס שלה ודחפתי את הלשון שלי ישירות לדגדגן. היא לא יכלה גם למצוץ לי את האצבעות ביד וגם להנות מהירידה המטורפת שלי, היא התחילה ליילל ולצעוק את שמי בטירוף ורק המשכתי והגברתי את הקצב. אכלתי לה את הדגדגן תוך כמה שאני מחדיר את כל היד שלי לכוס שלה ומבצע תנועות סיבוביות. הייתי חייב להוכיח לה שאני מקצוען ושיהיה משתלם להשקיע בה עכשיו כדי שהיא תפנק אותי בעתיד.

אחרי 10 דק' של מציצת הדגדגן וחדירה של היד שלי לתוכה, היא השפריצה מפל של נוזלים ישירות לפנים שלי. זה הרגיש נהדר. התחלתי לאונן  עליה באגרסיביות וממש תוך 20 שניות גמרתי לה על הפנים. הייתי חייב שנהיה מאוזנים מבחינת הנוזלים על הפנים שלנו.

התארגנות לקראת היציאה המטורפת בחיי

שנינו היינו רטובים, היא עם שפיך על הפנים ואני עם מיץ כוס שהרטיב לי את כל השיער והזקן אז היינו חייבים לעבור במקלחת רגע לנקות את עצמנו.

נכנסנו למקלחת ביחד ישירות למים חמים ונעימים. היא תפסה לי את האשכים ונישקה אותי בעוצמה תוך כדי שהיא נושכת לי את השפתיים והלשון. המגה שלה פשוט היה מטורף, כולה חולת מין ואהבתי את זה בטירוף. לפתע היא יצאה מהמקלחת ולכמה רגעים וחזרה עם שוט הצלפה. 

"תסתובב אני רוצה קצת להרביץ לך"

הסתובבתי וזרמתי איתה. היא לקחה שוט הצלפה מעור אמיתי והצליפה בי את נשמתה, לא פחות מ30 הצלפות בגב. כל הצלפה שלה חירמנה אותי יותר ויותר, ביקשתי ממנה שתמשיך. 

"אני חושבת שאתה מוכן לדבר האמיתי, האמת שלא ציפיתי ממך שתהיה כזה זורם ומגניב עם השריטות שלי. תתכונן כי אנחנו יוצאים לדאנג'ן. יש לי בגדי עור שחורים עבורך אל תדאג, אני מצויידת בהכל"

היא פתחה את הארון שלה וזרקה עליי בגדי עור שחורים עם שרשראות והוציאה לעצמה שמלה שחורה מחוטים דקים שתכלס אפשר לראות את כל הגוף שלה דרכה.

התלבשתי בבגדים שהיא הביאה לי ומזגתי לה כוסית וויסקי של מקאלן מבקבוק שהיה אצלה בסלון. קצת לשחרר את האווירה לפני הטירוף שאנחנו עומדים לחוות.

הרמנו את הכוסית וויסקי ביחד ומהר מאוד בלי שהספקתי בכלל לשים את הכוס בצד, היא התעלקה על הזין שלי והתחילה ללקק לי את האשכים באופן מאוד מחרמן ונעים. מליקוק האשכים היא עברה לבליעת הזין שלי תוך כדי שהיא מבצעת תנועות של אוננות. 

גמרתי לה בפה והיא בלעה הכל כמו ילדה גדולה. ירקתי לה שוב על הפנים והבאתי לה פליק רציני בתחת.

"יאללה אנחנו מוכנים, המונית תגיעה בעוד דקה למטה" היא אמרה.

ירדנו למטה עם הלבוש המיוחד ונכנסנו למונית. הנהג הסתכל עלינו בקנאה ושאל לאן אנחנו צריכים. אמרתי לו תיקח אותנו לדאנג'ן.

החוויה הכי משוגעת שהייתה לי בחיים

הגענו לדאנג'ן, ירדנו במדרגות ולא האמנתי למראה עיניי. 

רוצים לקרוא את חלק ב' של הסיפור? הקליקו כאן

התכנים הבאים מאוד יעניינו אותך!

  • המורה ללשון והמורה לחינוך גופני

    אני מורה ללשון, בלונדינית יפייפיה בת 26, חרמנית שדלוקה על המורה לחינוך הגופני שבמקרה הוא גם נשוי ועם ילדים

  • האפי אנדינג

    השנה היא 2014, אני ואשתי נשואים טריים, מחפשים יעד חם ואטרקטיבי לירח הדבש שלנו. אחרי שבועיים של מחקר מעמיק מחליטים שטסים

  • השכנה שלי מצרפת חלק א'

    תקופת הקורונה הייתה מטורפת לכולם, אבל חיי המין שלי היו מטורפים ברמות שלא ניתן לתאר. כל ערב הייתי שוכב עם מישהי אחרת, עד

השארת תגובה