Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

אישתי החרמנית רוצה שלישייה

היורד הטוב במערב

אשתי מיקה ואני (רותם) נשואים כ-3 שנים. שנינו התחתנו כשהיינו בני 25, תמיד היו לנו חיי מין בריאים מאוד. כבר לפני החתונה היו לנו חיי מין מגוונים, היינו עושים המון שטויות אחד עם השניה. מיקה אוהבת במיוחד מין אוראלי, גם לקבל וגם לתת. היינו עושים כל מיני משחקים שבהם אני גורם לה להתחנן שארד לה. כשאני אומר להתחנן, היא לא באמת עשתה זאת, זה היה משחק ששיחקנו. היא הייתה מייללת לי שארד לה והייתה מבטיחה הבטחות שאחר כך הייתה צריכה לכסות. אחרי שהייתי מביא אותה לקצה, זה בדרך כלל היה נגמר בזה שאני קורע ממנה את הבגדים, שותה לה את הכוס ואחר כך מזיין אותה בדוגי על הספה בבית. הסקס היה מדהים.

בחודשים האחרונים היא התחילה לדבר על בחורה מהעבודה שלה בשם דיאנה (שם בדוי). דיאנה הייתה גדולה מאיתנו בחמש שנים, והייתה גרושה, או אלוהים כמה שאני אוהב גרושות, כל כך מגובשות, יודעות מהן רוצות ומה טוב להן. דיאנה נראתה די ידידותית וככל שחלף הזמן שמעתי עליה יותר ויותר. מיקה אמרה לי שהם התגרשו כי בעלה עשה בגד בה ולאחר מכן היא עזבה אותו, מסתבר שלא הייתה עם גבר כבר כמה שנים טובות. כל זה לא באמת עניין אותי. אבל כן הקשבתי והעמדתי פנים כאילו זה מעניין. "אוי זה נורא" אמרתי. מיקה צחקה כי הבינה שאני מרחף בעולם אחר.

באתי לעזרת חברה

ערב שישי אחד, מיקה ואני יצאנו לארוחת ערב ולאחר מכן סיבוב קצר בכמה דאנס ברים. היה נראה שמיקה שותה יותר מהרגיל. הגענו הביתה והיא התכרבלה בתוכי, "זכור שהזכרתי את דיאנה?" היא אמרה. "כן, חברה שלך מהעבודה, לא?" "כן" אמרה דיאנה "טוב, היא אמרה לי שהיא מעולם לא קיימה יחסי מין אוראליים עם גבר ואמרתי לה שאתה מלקק כוס הכי טוב שפגשתי בחיי. היא רוצה לפגוש אותך". תשמעו, שתיתי משקה או שלושה אבל לא הצלחתי להבין בדיוק למה היא מתכוונת. "רגע" אמרתי "את מתכוונת שדיברת איתה על חיי המין שלנו?" הייתי בהלם. היא חייכה "כן מותק" אמרה וחיבקה אותי "אמרתי לה הכל. אפילו איך את אוהב שאני מוצצת את הזין שלך".

המוח שלי נכנס להילוך 6. האם אשתי היקרה רצתה שאני אלך על החברה שלה? האם היא הציעה לי איזושהי שלישייה? הרגשתי בסכנה. "תקשיבי מותק" אמרתי "אני לא רוצה להתעסק עם אף אחת מלבדך. את כל מה שאני צריך" אבל באותו זמן הזין שלי התחיל לעמוד קצת ולסמן את אותותיו. בסדר, המחשבה על שלישייה, בתיאוריה, הייתה "מעוררת" אבל בחיים האמיתיים מאוד מסוכנת. "אני יודעת שאתה אוהב אותי מאמי" היא אמרה "ואני יודעת שאתה לא רוצה אף אחת אחרת. אני רק חושבת שזה לא ישפיע עלינו אם אתה, אתה יודע, תעשה משהו בשביל החברה שלי". הדיבורים האלה חירמנו אותי יותר מידי אז לפתע נעצרה השיחה ופשוט התחלתי לזיין אותה כמו ארנב.

למחרת בבוקר, הייתי קצת יותר מפוכח, ציפיתי שהיא תהיה כולה "לא התכוונתי לזה" "זה היה האלכוהול שדיבר", במקום זאת היא שוב הזכירה את רצונה לעזור לחברתה לחוות את מה שהיא כל כך אהבה. החלטתי לזרום. חשבתי שזו איזו פנטזיה שיש לה והיא תדעך בקרוב. אבל לא, כשהיא חזרה הביתה למחרת היא אמרה שהוזמנו לארוחת ערב בביתה של דיאנה למחרת בלילה. הפחד שלי חזר. האם זה היה סוג של מבחן? האם מדובר בחתול בשק? היה לי קשה להאמין שאני כזה בר מזל.

ארוחת ערב בלתי נשכחת

הגיע היום שלמחרת ומיקה החלה להתארגן. היא בדרך כלל מתלבשת די שמרנית כשאנחנו יוצאים. אני בנתיים חיכיתי לה בסלון ואז היא כשהיא הגיעה הלסת שלי נשמטה. היא לבשה את השמלה השחורה הקטנה שלה, זה היה סטרפלס עם חתך נמוך. השמלה היתה כל כך קצרה שבקושי כיסה את ישבנה הקטן והחטוב. רגליה נראו ארוכות עוד יותר עם זוג עקבים חתוליים, "אלוהים אדירים" אמרתי "את יוצאת ככה?" היא צחקה "כן מותק. אני יודעת שאתה אוהב את השמלה הזאת". נאלצתי להודות שכן; מתחת לשמלה היא לבשה חוטיני, יכולתי לראות את הפטמות שלה זקופות והזין שלי מיהר להגיב. "את רוצה לבטל?" שאלתי "יש לי חשק לזיין אותך עכשיו". היא צחקה "מאוחר יותר מותק" היא אמרה "דיאנה תתאכזב מאוד אם לא נגיע." משכתי בכתפי. "בסדר" אמרתי "אבל שתדעי שאת הולכת לחטוף כשנחזור הביתה".

 

בשלב זה, כל מה שידעתי על דיאנה היה שהיא גרושה, בת 35 ולא הזדיינה כבר תקופה ארוכה. באמת לא ידעתי איך היא נראית, דמיינתי שהיא אישה עצובה ושחוקה. הגענו לכתובת ודפקנו על דלת הכניסה. דיאנה ענתה ואני הייתי בהלם. כל כך טעיתי. עמדה שם אישה יפה ביותר, 9 מתוך 10, היא לבשה חצאית קצרה וחולצה שקופה עם חצי חזייה שגרמה לשדיה להיראות גדולים עוד יותר. היא נעלה נעלי עקב והיה נראה כאילו הדבר היחידי שהיא רוצה לעשות זה לקבל זין. "מה נשמע? נעים להכיר, בבקשה תיכנסו" אמרה דיאנה, "אני כל כך שמחה לפגוש אותך סוף סוף רותם. שמעתי עליך הרבה דברים טובים".

כולנו נכנסנו לסלון ושלוש כוסות יין לבן כבר היו על שולחן הקפה. מיקה ואני ישבנו על הספה ודיאנה ישבה על כיסא נוח ממול. כשהתיישבה שמלתה, שכבר הייתה קצרה, עלתה למעלה וחשפה את ירכיה העליונות. "בעלה לשעבר בטח היה אידיוט גמור" חשבתי "האישה הזו היא הקוגרית של החיים". מיקה ודיאנה פטפטו בזמן שישבתי והקשבתי. מתי השניים האלה מתכוונת להגיד לי שהן מתחו אותי? זה הדבר היחידי שעבר לי בראש. דיאנה הביטה בי וחייכה. מסוג החיוך שגורם לסערה במכנסיים של גבר. "אתה מאוד שקט רותם" היא אמרה "מיקה אומרת לי שאתה חיית לילה לא קטנה". חייכתי במבוכה.

עד אליי בזחילה

דיאנה הסתכלה על מיקה "אמרת לו מה אני רוצה?" היא שאלה. "טוב לא בדיוק" אמרה מיקה "רק נתתי רמזים קטנים וקיוויתי שהוא הבין". דיאנה הסתכלה אלי בחזרה "רותם אתה מבין מה קורה כאן?" היא שאלה, כחכחתי בגרוני "ובכן מיקה אמרה שמעולם לא, איך אני אגיד את זה, מעולם לא קיבלת סקס אוראלי מגבר". "כן" אמרה דיאנה "ומיקה אמרה שאתה מומחה בתחום. היא גם אמרה שהיא תאפשר לך להיות הראשון שלי". זה היה מביך בטירוף והרגשתי שזה מבחן, כשהסתכלתי על מיקה היא סימנה לי עם הפרצוף "קדימה". תוך כדי שאני נבוך אני רואה כבר את דיאנה משתלטת על העניינים, תוך כדי שהיא מורידה את החוטיני שלה ואומרת לי "בוא רותם, זחול אליי ותראה לי במה מדובר, אני מתחננת כבר להבין במה מדובר".

אחרי שצפתי כמה שניות, החלקתי מהספה וזחלתי על הידיים והברכיים לעבר דיאנה. היא משכה את החצאית עד למעלה וחשפה לחלוטין את המפשעה שלה. יכולתי לראות את שפתי הכוס שלה נפוחות ומוכנות. היא פרשה את רגליה לרווחה יותר וראיתי שהיא כבר הייתה לחה. לכוס שלה, על פי הדיווחים, לא היה גבר במשך שנים, הגיע הזמן לקבל את הלשון האמתנית שלי. העברתי לשון על  הדגדגן שלה ושמעתי צווחה, הו, היא הייתה כל כך מוכנה. התחלתי לעבוד, תחילה חיכחתי לה את הכוס, אחר כך את הדגדגן שלה, ואז שוב ושוב. היא נאנחה חזק יותר ואני הרגשתי שהיא עומדת לגמור. דיאנה התחילה לצווך ולרעוד מכף רגל ועד ראש. "אל תפסיק" היא נאנקה "אני רוצה עוד. אלוהים מיקה כמה צדקת". דיאנה גמרה פעמיים עד שהיא אמרה לי להפסיק. הסתכלתי מסביב כדי לראות מה קורה עם מיקה וראיתי אותה עם התחתונים למטה מאוננת בפראות. הרמתי את מבטי אל דיאנה והיא פתחה את כפתור החולצה, הורידה את החזייה וליטפה את שדיה. חשבתי שהזין שלי עומד להתפוצץ. אם השניים האלה רוצות שלישייה אני מוכן לעבוד.

חזרתי לספה ונשקתי את מיקה שעדיין מששה את עצמה. "זה היה כל כך טוב מותק" היא אמרה "תראה את דיאנה המסכנה. היא כל כך דלוקה – תזיין אותה אני רוצה להסתכל", לא היה אכפת לי כבר מכלום, התפשטתי ועמדתי מול דיאנה עם הזין עומד כמו דגל ישראל ביום העצמאות. היא התחילה ללקק אותי תוך כדי שהיא חופנת לי את הביצים. שלפתי את הזין שלי מהפה שלה, התיישבתי על הכורסא היוקרתית שלה והושבתי אותה עליי כשהיא פונה לכיוון מיקה, חדרתי אליה עמוק תוך כדי שהיא יושבת עליי ואני רואה את הטוסיק השווה שלה נחבט ברגליים שלי, זה היה מדהים, היא שמה את הידיים שלי על השדיים הגדולים שלה. בדיוק שחשבתי שלא יכול להיות יותר טוב, מיקה נגשה לדיאנה והתחילה להתנשק איתה תוך כדי שהיא מאוננת לעצמה ותוך כדי שאני מזיין את דיאנה, אם הייתי יכול להקליט לכם את הרעש שהיא בחדר זה היה פרייסלס – פשוט שרשרת גניחות מטורפת. ברגע שראיתי אותן מתנשקות השפרצתי את כל מה שיש לי בתוך דיאנה.

 

לכו תדעו, אולי יהיה לנו עוד מפגש לספר עליו..

 

התכנים הבאים מאוד יעניינו אותך!

  • בת 24 ומכורה לכניעות

    נתי, בת 24 ומכורה להיות נשלטת. "אין גבולות, אפשר הכל", היא אמרה לי.

  • המורה ללשון והמורה לחינוך גופני

    אני מורה ללשון, בלונדינית יפייפיה בת 26, חרמנית שדלוקה על המורה לחינוך הגופני שבמקרה הוא גם נשוי ועם ילדים

  • האפי אנדינג

    השנה היא 2014, אני ואשתי נשואים טריים, מחפשים יעד חם ואטרקטיבי לירח הדבש שלנו. אחרי שבועיים של מחקר מעמיק מחליטים שטסים

השארת תגובה