Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

הנקמה בדני הג'ינג'ית

סטודנט למדעי המחשב 

חיי המין קשים כשאתה סטודנט למדעי המחשב. במיוחד כשאתה חנון הארדקור. ותתפלאו – אני נראה טוב (באופן סובייקטיבי). חטוב, 1.78, שופע שיער, לא רע. אז המקום שבו הסיפור הזה מתחיל הוא תחילת מאי בשנתי האחרונה באקדמיה. התלבטתי בדיוק מה יהיה השלב הבא, האם להכנס לתפקיד ראשון ותובעני בעולם ההייטק או להמשיך לתואר שני ולהכנס לעולם המחקר. באופן עקרוני דיי התחברתי לעולם האקדמיה, הייתי דיי טוב בתחום הריאלי, גם נהנתי לעזור לאנשים בלימודים במיוחד לבחורות השוות בכיתה (והיו לא מעט כאלה).

באחד הימים האחרונים של הסמסטר, התבקשתי מהמרצה לגשת ללוח ולפתור חידה לא פשוטה, רוב התלמידים בכיתה נכשלו בה. קמתי ללוח לפתור את זה מול כולם, זה לא לקח לי הרבה זמן, בדרך ללוח כבר הבנתי הכל. רשמתי את הפתרון, הנחתי את הטוש על השולחן וחזרתי לשולחן שלי. בדרך חזרה שמתי לב לדני, אחת הבנות היותר לוהטות בכיתה שלי לדעתי, יושבת עם רגליים פשוקות. החצאית המשובצת שלה הייתה קצרה, ורגליה פשוקות באופן מגרה ביותר כך שיצא לי לתפוס מבט חטוף בתחתוני התחרה הלבנים שלה. ניסיתי להסיט את מבטי במהירות, אבל נמשכתי פנימה בגלל העובדה שהיא מוצצת את העט שלה ויכולתי לראות את הרוק מכסה אותו.

מת על ג'ינג'יות

דני הייתה גם בת 25, לא הייתה המשקיענית הכי גדולה בכיתה והייתה יחסית לתלמידת תואר ראשון במדעי המחשב – דיי פרועה. היו עליה כל מיני שמועות שהיא מזדיינת עם אחד המרצים וזה משהו שתמיד חירמן אותי בה. היה לה מבט חולה בעיניים, מבט של מישהי שאין לה גבולות וזה עשה לי את זה. במהלך השנים הרגשתי שהיא קצת סולדת ממני אבל לא הייתי סגור על זה במאה אחוז, בכנות, זה רק גרם לי לחשוב עליה יותר, פינטזתי על זה שאנחנו במיטה ואני משפיל אותה תוך כדי שאני מזיין אותה. כבר התחלתי לגבש תוכנית, אבל חיכיתי לסוף השנה.

הייתי כל כך חרמן על דני שברוב הלילות חיפשתי כוכבות פורנו שדומות לדני ואוננתי עליהן בזעם. שמחתי שנשאר לי עוד זמן איתה בכיתה כדי שאוכל להגשים את הפנטזיות שלי. מוחי נסחף כל הזמן בחזרה לאופן שבו היא החזיקה בעט שלה, וכמה הוא היה רטוב מהרוק שלה. איך שיערה האדום ייראה מעל הציצים החיוורים שלה. ג'נג'יות חייבות להיות חולות מין. באחד הימים בהיתי בה קצת יותר מידי והיא פתאום זרקה לי "הכל טוב? נראה לי שאתה בוהה בי קצת יותר מידי". היא אמרה את זה חזק מספיק כדי שכל הכיתה תשמע. הרגשתי דיי מובך, כולם הסתכלו עליי וקצת גיחכו. הרגשתי שכולם חושבים שאני סוטה.

הנקמה

ביציאה להפסקה מהדלת שמעתי את דני אומרת מאחורי "אני לא יודעת למה חנונים חושבים שזה בסדר להסתכל עליי ככה, מוזר". המשפט הזה גרם לי להתחרפן מעצבים. הרבה זמן חשבתי על דרך לנקום באופן שיספק אותי מצד אחד אבל מצד שני הייתי חייב להזהר לא לסכן את עצמי ואת העתיד שלי. התוכנית שלי הייתה פשוטה – שמתי לב שדני בכל הפסקה גדולה הולכת ללוקר שלה מוציאה משם קרם ומורחת על הפנים שלה. הלוקר שלה היה קרוב לשירותים והצלחתי אחרי כמה מבטים חטופים להבין גם מה הקוד של הלוקר שלה. כל מה שרציתי לעשות הוא לקחת את הקרם שלה בסוף היום, לאונן לתוכו ולהחזיר לה ללוקר. הקרם שלה היה ממש במרקם של זרע אז ציפיתי שהיא לא תבדיל. הייתי כל כך חדור מטרה שהתאמנתי על זה כמה פעמים, באתי לשירותים בשעות הפנויות שלי ואוננתי. המטרה הייתה לעשות את זה כמה שיותר מהר בלי שאף אחד ישים לב. לא הייתי צריך פורנו ולא כלום, מספיק היה לחשוב על המבט שלה, על השדיים החיוורים שלה ועל הרגליים הפשוקות שלה.  אף פעם לא נכשלתי לגמור במהירות, וזה בהחלט לא נראה שהיום הולך להיות אותו היום. אפילו לא הייתי צריך שיהיה לי פורנו פתוח בטלפון, כל מה שהייתי צריך לחשוב עליו זה המראות שהיא נתנה לי היום. מספיק היה להחליף את הזין שלי בעט שהיא מצצה ונגמר הסיפור. הצלחתי במשימה, אוננתי דיי מהר לתוך הקרם, עירבבתי אותו והחזרתי אותו למקום כאילו לא קרה כלום.

זרע על הפנים

יום לאחר מכן דני הגיעה לארון שלה, פתחה את הדלת ושלפה את הקרם שלה. הזמן כאילו האט כשהיא פתחה אותו ומרחה אותו על פניה. משהו השתנה כשהיא העבירה את הקרם סביב הפנים שלה באופן מעגלי. תנועותיה נראו באופן מוזר יותר נמהרות ופחות מפתות ושיטתיות כמו שהיו תמיד. אחרי כמה מריחות, היה נראה שהיא מרגישה שמשהו לא בסדר, היא נתנה מבט חטוף לצד וקלטה אותי, באותו הרגע היא סגרה את הלוקר והלכה לכיוון שלי במהירות, הפחד היכה בי, חשבתי שהיא הריחה את הזרע וישר חשדה בי. משהו היה בה מוזר, במקום להיראות כועסת או נגעלת, כמו שהיא עושה בדרך כלל, עיניה נראו רכות יותר והמראה שלה נחוש יותר. הדבר הבא שקרה תפס אותי לגמרי בהפתעה. ברגע שהיא הגיעה אליי, היא משכה אותי פנימה לכיתה והתחילה לנשק אותי. השפתיים שלה היו כל כך רכות על שלי, הרגשתי שהיא יונקת אותי. אחרי כל יניקה של השפתיים שלי, הלשון שלה הייתה מזנקת פנימה ומחבקת אותן, ואז היא הייתה צוללת חזרה פנימה לשאיבה נוספת של השפה התחתונה שלי. הייתי המום מדי ולא מוכן לסיטואציה, ולצערי זה נגמר מהר. דני פתאום נעצרה, נסוגה ממני ואמרה "אני לא מבינה מה קורה כאן".

הכל קרה מהר מידי וכבר חזרנו לשיעור, זה היה כאילו כלום לא קרה, כאילו הכל היה בראש שלי. שאר היום קרה כאילו כלום לא קרה בינינו. למחרת, גם שום דבר לא קרה. אף אחד לא הזכיר את מה שהיה והיא חזרה להתנהג אלי כמו שהיא תמיד נהגה. כבר לא הבנתי האם דמיינתי את זה או לא.

ביום רביעי בבוקר, יומיים אחרי הנשיקה הראשונית, מצאתי את עצמי שוב בשירותים. מאונן באגרסיביות, השתמשתי בנשיקה הזו כדלק לאוננות שלי. דמיינתי מה אעשה אם זה יקרה שוב. איך הייתי נותן לידיים שלי לטמא אותה, ולנצל עד תום את ההזדמנות. דמיינתי שאני דוחף אותה אל הארונית, מרים את החצאית שלה למעלה, שומט את המכנסיים שלי וטוחן את הזין שלי את הכוס שלה עד שהיא צורחת לשמיים. דמיינתי שאני מזיין אותה בכל מקום ומזריע אותו בליטרים של זרע.  רק מעצם המחשבה על זה, הזין שלי התפוצץ כל פעם מחדש.

חזרנו על הרוטניה, שוב פעם היא ניגשת ללוקר שלה, מורחת את הקרם, מסתכלת עליי, פונה אליי ומושכת אותי לנשיקה נוספת. הפעם הייתי מוכן להכל. למרות שהייתי מוכן, בדיוק כמו בפעם הראשונה זה התחיל ונגמר ממש מהר. לא היה ברור לי מה היא מנסה להשיג.

משהו לא היה תקין אבל כן המוח המדעי שלי הסיק שהמכנה המשותף הוא הזרע שלי שנגע בעורה. אני לא יודע איך זה אפשרי, אבל לא התכוונתי לתת לניסוי להסתיים כאן. יצאתי מהשיעור ואמרתי למורה שאני לא מרגיש טוב, יצאתי לתכנן את השלב הבא. רציתי לגרום שוב לזרע שלי לפגוש אותה ואז אולי אצליח לזיין אותה. פתאום זה הכה בי כמו ברק, לדני היה בקבוק מים בארונית, היא מעולם לא לקחה את הבקבוק איתה לשיעור ובדרך כלל הייתה שותה בין שיעור לשיעור.  

ידעתי שאם אני הולך לעשות את זה, אני צריך ללכת על כל הקופה ולתת שם מנה נכבדת של זרע. לקחתי לה את הבקבוק בתחילת בוקר אחד וגמרתי לבפנים כמות מכובדת. השתדלתי לנער את הזרע טוב עם המים כדי שהיא לא תרגיש. באחת ההפסקות דני ניגשה ללוקר שלה עם שתי החברות הכי טובות שלה, חשבתי בוודאות שזה יהרוס את התוכנית שלי. היא פתחה את בקבוק המים, לגמה שלוק ואמרה "היי בנות, אכפת לכן לפגוש אותי בכיתה? אני חייבת להשתמש בשירותים."

הבנות התפצלו ודני נעלה את העיניים שלה עליי והתקרבה אליי במהירות. התחלתי להתכווץ, חשבתי שהיא שוב באה לנשק אותי, אבל לא, היא תפסה אותי ביד ומשכה אותי בכיוון השני לשירותים.

לזיין אותה בשירותים של האוניברסיטה

היא משכה אותי ישר פנימה אל אחד התאים, ודחפה אותי לשבת על האסלה. דני הפשיטה אותי מהמכנסיים שלי וקרעה לי את התחתונים, כאילו השתלט עליה דיבוק. הזין שלי התקשה כמו שלא התקשה אף פעם, היא אפילו לא היססה לרגע ומיד לקחה את הזין שלי לתוך הפה שלה. הרגשתי את הלשון שלה מערבלת את הזין שלי כמו סוכריה על מקל. הרוק שלה פשוט נזל לי על כל הביצים, זו הייתה חוויה חוץ גופית. עמדתי לגמור. הרגשתי את הביצים שלי מתכווצות, וברגע זה היא עצרה לפתע ומשכה את ראשה בחזרה מעלה מהזין שלי. היא הרימה את הראש והסתכלה עליי, זה היה נראה כאילו היא לא הולכת להמשיך, הכל היה כל כך פאסיב אגרסיב. לא היה אכפת לי מכלום, הושטתי את היד, תפסתי אותה בשערה האדום ומשכתי את ראשה בחזרה אל הזין שלי. דחפתי את המותניים שלי אל פניה, טמנתי את הזין שלי עמוק בפיה, דני אהבה את זה. ראיתי שהיא אוהבת אגרסיביות. הזין שלי התחיל לפרוק ליטרים של זרע לתוך הפה שלה ולא היה נראה שהיא סובלת; להפך, היא בלעה כל שפריץ אפשרי.

כשהיא סיימה היא הרימה את מבטה אלי בעיניים הכחולות והמפתות שלה, ליקקה את שפתיה והתחילה לקום. הפעם, זה לא היה כדי לברוח, זה היה כדי להרים את החצאית שלה ולמשוך את התחתונים הצידה. שפתי הכוס היפות והמגולחות שלה היו סנטימטרים בלבד מהפנים שלי. הם נצצו מחומר הסיכה הטבעי של הכוס הרטוב שלה. אבל לא הספקתי לחשוב יותר מידי כשהיא הורידה את עצמה במהירות על הזין שלי, והחלה לקפוץ למעלה ולמטה, גונחת כמו כלבה.

 

הציצים היפים שלה היו בפנים שלי, קופצים מעלה ומטה עם הקצב של הקפיצות שלה. למרבה הצער הם היו כלואים בחולצת הכפתורים הלבנה שלה, אבל ידעתי איך לתקן את זה כשקרעתי את הכל ממנה כדי שהיא תוכל לקפוץ בחופשיות. דני מעולם לא לבשה חזייה, מה שהשאיר מעט מקום לדמיון. טרפתי את השד השמאלי שלה, סובבתי את פטמותיה הזקופות עם הלשון שלי. היא נאנחה מעט תוך כדי שאני נושך אותה. לאחר מכן עברתי אל הפטמה הימנית שלה, ועשיתי את אותו הדבר שם.

את האמת? לא ציפיתי לגמור 3 פעמים ביום, אבל לא היה אכפת לי מכלום. הרמתי את מבטי מהציצים שלה והבנתי שזה ככל הנראה הולך להיות משהו חד פעמי ולכן אני לא הולך לבזבז את ההזדמנות שלי על סקס נחמד. אני רוצה לשבור אותה.

הקמתי אותה ממני וסובבתי אותה על הקיר של התא, לא היה אכפת לי שאנשים מבחוץ שומעים, שנינו התנהגנו כמו חיות. סובבתי אותה על הקיר והחדרתי את הזין שלי לכוס שלה כשהיא עם הגב אליי. יצאה לה גניחה דיי חזקה אז שמתי יד אחת על הפה שלה ויד שני עוטפת לה את השדיים. ברגע שכל הידיים היו במקום התחלתי לחבוט בה מאחור עם הזין שלי, כל השנים של הזלזול והמבטים המלגלגים יצאו ברגע הזה, היה אפשר לשמוע את הזיון בכל המסדרון של הקומה. כעבור 2 דקות של חבטות וזיעה חמה שעוברת בינינו, דני גמרה כשהיא נושכת לי את היד ואני גמרתי כשאני נושך לה את השכמה.

רוקנתי את הזרע שלי בתוכה ולאחר מכן הוצאתי את הזין ומרחתי לה הכל על הישבן המזיע שלה.

לא דיברנו יותר מידי, התלבשנו בחזרה וחזרנו כל אחד לעולמו אבל אני לפחות זכיתי להגשים את הפנטזיה שלי.

 

 

התכנים הבאים מאוד יעניינו אותך!

השארת תגובה