Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

סקס לוהט עם גיא

תמיד חשקתי בו, בעבר הוא היה נער גבוה בן 18 עם שיער בלונדיני ועם חיוך כזה שישר כובש את כל הבנות. תמיד היתה בינינו משיכה ותמיד נשארה לי איזה קופסא פתוחה עם המון רגשות אליו.

היינו מקיימים המון שיחות סקס ואפילו נתתי לו לגמור מספר פעמים על הפנים שלי ובתוך הפה. אבל משהו תמיד עצר אותי להגיע לדבר האמיתי. וידעתי, פשוט ידעתי שזה יקרה בעתיד.

מדי פעם אני מקבלת ממנו הודעות אבל שנינו כבר גדלנו ועדיין, תמיד יש טעם של עוד.

היום שנינו כבר אחרי צבא וטיול גדול, הנער הבלונדיני הפך לגבר נאה ואני כבר הרבה יותר מושכת.  ההודעות התחילו להגיע בשבוע האחרון. כנראה בגלל שעברתי לתל אביב והוא גר שם כבר כמה שנים טובות. זה התחיל בטקסט שתמיד מתחיל את השיחה ביננו "נו הלילה זה קורה?" ואני תמיד הייתי עונה לו "עדיין לא חמוד, תצטרך לעבוד קשה יותר". אבל משהו קרה לי בשבוע האחרון, אולי זאת הבדידות בתל אביב והמעבר המהיר באמצע החיים לגור עם שותפות. משהו בתפיסה השתנתה עבורי והחלטתי שאולי כדאי לשים סוף סוף את הסיפור מאחורינו ונשגל ביחד.

ההודעה הקבועה ביום הגיעה, רק שהפעם החלטתי להגיב בחזרה "תלוי בך, תזמין אותי לבירה ונראה איך הדברים התגלגלו". כבר באותו רגע שרשמתי את זה, הגוף שלי נהיה חם, זרמים של חרמנות התחילו לזרום בתוכי ונזכרתי איך הוא היה יורד לי ומענג אותי באורגזומות מטורפות. הוא באמת היה טוב אומרת לעצמי בלב. קבענו להיפגש בשעה 21 בערב בבר.

הכנה מקדימה

נכנסתי להתקלח לפני המפגש והתחלתי לגעת בעצמי, משהו פתאום נדלק. ובין אצבע לאצבע שאני מעבירה בדגדגן הזרמים מתחילים לנוע יותר יותר בגוף. יד אחת תופסת את הפטמות שלי, ויד שנייה חודרת ומענגת את הדגדגן. לא חולף יותר מדקה, ואני מוצאת את עצמי גומרת במקלחת עם צעקות מטורפות. היד הרטובה חודרת במהירות, ומוצאת את עצמי כמעט עם יד שלמה בתוך הכוס שלי. כל זה מתבצע תוך מחשבות על איך גיא הולך לזיין אותי כל כך חזק הלילה.

שפשוף נעים

רציתי להיפגש במקום רחוק יחסית מהבית שלי ולכן נפגשנו ביפו בבר נחמד קרוב לבית שלו כהכנה לזה שנלך אליו אחר כך. בבר הכל זרם טוב והופתעתי לטובה שהוא לא ניסה להזרים אותי כל כך מהר. הייתי חייבת לעשות מהלך והתחלתי לשים את הרגל שלי קרוב אליו לרגל. הוא חייך אליי והתקרב עם הכיסא. הרמתי את הרגל לכיוון המפשעה והרגשתי איך הזין שלו הפך לבליטה קשה. שפשפתי מעט את המכנס והוא חייך והזמין אותי לעלות אליו הביתה. "רק אחרי 8 שנים מאז שהתחלנו להיפגש, אתה מזמין אותי לבית שלך. תתבייש!" אומרת בצחוק לגיא.

ספת החלומות

כשהגענו, אני זוכרת שלרגע חשבתי שאולי זה לא נכון שזה יקרה. שזה תמיד טוב להשאיר את המצב כחלום רטוב שתמיד נרצה בו יחד. הוא פתח את הדלת והוריד את הבגדים שלי כל כך מהר. הוא נגע בי וליטף אותי בכל חלק בגוף, נישק אותי בכל מקום. אני זוכרת שנעמדתי והרגליים לא הפסיקו לרעוד.

התיישבתי על הספה והוא עלה מעלי, הוא הניח את הזין שלו מעליי ואני כל כך רציתי שכבר יכנס פנימה לתוכי. הוא התחיל לנוע קדימה ואחורה מעל הדגדגן שלי ואני נכנעתי לתנועת הפנסיונרית, הרגשתי שהזין שלו היה כל כך קשה וחם עד שהפללתי כבר שיחדיר אותו פנימה.

הוא החזיק את הקרסוליים שלי והכניס אותם מתחת לברכיו. הפישוק הרחב רק הזמין אותו להיכנס אלי פנימה. "חיכיתי לרגע הזה כל כך הרבה זמן" גיא פלט תוך כדי שהוא ממשיך להתחכך בדגדגן שלי. "נו, למה אתה מחכה?" לא הספקתי לסיים את המשפט, והוא כבר החדיר אותו במהירות פנימה. כל כך עמוק עד שגניחה קלה נפלטה מפי.

הוא המשיך להיכנס ולצאת במהירות, עד שהחליט לשנות תנוחה. ברגע שהוא יצא ממני פשוט תפסתי לו את הזין ביד והתחלתי לשאוב את הביצים שלו בפה שלי. בלי שהוא שם לב עליתי לזין שלו והחדרתי אותו עמוקות בתוך הפה שלי. פה המשחק התחיל. עברנו ממסיונרית ל69. תוך כדי שאני מוצצת לו את הזין הוא התחיל לרדת לי בפראות. הרגשתי איך הלשון שלו זזה מצד לצד ואיך הדגדגן שלי צמא לעוד נשיכה ממנו. לא התאפקתי והאורגזמה התחילה להגיע תוך כדי שאני אוחזת לו את הזין ביד ואת הביצים ביד השנייה. הוא ממשיך ואני צועקת לו שאני גומרת. הוא מגביר קצב ואני מתחילה לרעוד מתחתיו. לא ידעתי שאני יכולה להגיע לעוצמות כאלה של אורגזמה.

הוא קם ממני, סובב אותי על הספה לתנוחת הדוגי, ומתחיל להצליף בי בתחת עם הזין שלו. אני מושיטה את היד מתחתי ותופסת לו את הביצים ומצמידה אותם קרוב אלי לדגדגן. הוא חודר פנימה ומתחיל לנוע במהירות, הוא מושיט את היד לשדיים שלי, ופשוט מזיין אותי בקצב מטורף. אני מרגישה איך כל חדירה פנימה הזין שלו פוגע בי עמוק בגוף. לפני שהוא גומר, הוא יוצא החוצה. ומתחיל לעשות ביד מעל התחת שלי. אני מושיטה את היד לביצים שלו ומחכה שזרם של שפיך יחמם לי את הגב. הוא מתחיל לגמור, ואני במקביל מחדירה אצבעות עמוק לתוך הכוס שלי, אני מתחילה לגמור ביחד איתו. "ואווו" גיא פולט, "איך חיכינו כל כך הרבה שנים בשביל סקס כל כך טוב ביחד".

התכנים הבאים מאוד יעניינו אותך!

השארת תגובה