Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

מתנת יום הולדת

זה היה יום הולדת 42 שלי, ואישתי נעמי קנתה לי עיסוי רקמות של 60 דק'. מתנה מוזרה אומר לעצמי בלב היות והיא יודעת שאני לא חובב גדול של מסאזים. נסעתי אחרי העבודה לכתובת שהייתה רשומה בהזמנה.

אני ונעמי נשואים כ-12 שנים ויש לנו שלושה ילדים שתופסים את רוב זמננו. בדרך כלל כבר בשעה 22 נעמי מתרסקת במיטה ונרדמת ברגע שראשה פוגש את הכרית. אני באמת כבר לא זוכר מתי פעם אחרונה שקיימנו יחסי מין. לעיתים קרובות הייתי עולה לעליית גג, צופה בפורנו ומאונן. ת'אמת אפילו קניתי מכשיר אוננות אוטומטי שידמה סקס. המכשיר הזה היה ממש מדהים כמו המציצות של נעמי בימים היפים שהיינו פעילים מינית.

המעסה שלי הייתה דפנה, והתברר שהיא קיבלה מכתב מאישתי והיה רשום לה להפוך את המתנה למשהו מיוחד ובלתי נשכח. ובדיעבד, זה אכן מה שקרה.

זו הייתה המשמרת האחרונה של דפנה, והיא הדליקה נרות רחניים בחדר, עמעמה את התאורה ושמה מוזיקה חושנית ונעימה.

"היי דביר, אני דפנה. נעים מאוד. שמעתי שזה יום ההולדת שלך, עשית כבר עיסוי בעבר?" שאלה דפנה עם החיוך הכי יפה שראיתי לאחרונה. די מפתיע למסאזיסטית.

"כן, אבל אישתי יודעת שאני לא חובב גדול, אני אפילו לא בטוח למה היא קנתה לי את המתנה הזאת". עניתי.

נכנסו לחדר, הריח היה מדהים, המוזיקה הייתה מרגיעה וחושנית, וכל מה שעבר לי בראש האם זה מסאז או יותר מזה.

"אז, העיסוי הזה הוא עיסוי רקמות לכל הגוף. יש לך 60 דקות. אני אעשה עיסוי גוף מלא. אם יש לך אזורים עדינים יותר, הודע לי ואני אקל על הלחץ. אני הולכת לצאת החוצה לכמה דקות בזמן שאתה מתפשט. יש לך שאלות לפני שנתחיל?" שאלה דפנה.

"האם אני צריך להיות ערום או עם בוקסר?" שאלתי בפליאה.

"זה לחלוטין העדפה שלך, רוב הגברים מורידים את הבוקסר מטעמי נוחות. אבל איך שנוח לך. הכי חשוב שתרפה". דפנה סגרה את הדלת וחיכתה בחוץ.

החלטתי להתפשט לגמרי. חיכיתי על המיטה והתחלתי לחשוב על כל האווירה מסביב: על הנרות מסביב לחדר, על המוזיקה השקטה והנעימה ועל דפנה. כן גם היא עברה לי בראש. דפנה הייתה בשנות ה-30 לחייה, רזה וגבוהה, בעלת שיער שחור שנמשך לקוקו לאחור. היא הייתה די לוהטת אני חייב לציין. לא חלף חמש שניות והמחשבה עליה גרם לזין שלי להיות קשה. הורדתי שתי סטירות וקיוותי שלא יהיה יותר מדי פדיחות.

שמעתי דפיקה רכה בדלת והתהפכתי במהירות בשביל להסתיר את הזין שלי שכבר עמד לגמרי. היא ראתה אותי שוכב על הבטן עם תחת חשוף והחלה לצחוק עלי. "יש לך תחת חמוד, תרד קצת למטה ואני אכסה אותך" דפנה לחשה.

העיסוי התחיל, זרם חמים ונעים של שמן עיסוי על הגב שלי החל לטפטף בעדינות. אם היא ממשיכה בקצב הזה אני לא יחזיק ממעמד יותר מחצי שעה ואני אגמור רק מהמגע.

דפנה שאלה אותי מה אני עושה למחייתי וכמה זמן אני נשוי. התחלתי לספר לדפנה תוך כדי העיסוי וסגרתי במשפט הבא "הנישואים שלנו מתחילים לשעמם אותי, אני חייב משהו שיתבל את זה או שזה ילך לכיוון לא טוב".

דפנה אמרה לי להסתובב, והיא דאגה לכסות את החלק הקידמי שלי עד לקו הטבור. היא הרגישה שהזין שלי קשה וראתה שאני זז באי נוחות.

"האם נוח לך הסדין?" שאלה דפנה.

"כן זה נהדר, קצת לוחץ אבל בסדר" עניתי בצחוק.

כיסיתי את עיני והייתי מוכן להמשך המסאז. לפתע שמעתי איזה משהו נשמט על הרצפה. המשכתי לעצום את עיני עד שהרגשתי את הסדין שכיסה את החלק העליון שלי נשמט מאיבר המין שלי. פותח את עיני ובהלה ורואה את דפנה ערומה, עם הציצים הגדולים שלה והפטמות שלה היו קשות. היא החלה לחמם את ידה ולשפשף אותם עם שמן סיכה בריח של תות. הבטתי בדפנה בזמן שהיא מתחילה לעסות את הזין שלי. הורדתי את הראש לאחור, ודפנה החלה להוריד את ראשה ולהכניס את הזין שלי לתוך הפה שלה.

היא החלה ללקק את הקצה של הזין, ואז החליקה עם הלשון למטה למעלה עד שהכניסה את כולו עמוק לתוך הגרון שלה. היא התחילה להזיז את הפה למעלה ומטה ואני נדהם ממציצה שבחיים לא קיבלתי מנעמי אישתי.

החלטתי לתפוס את ראשה והיא זרמה אותי, רגע לפני גמירה היא עצרה. תפסה אותי מהחזה והרימה אותי מהמושב. כל מה שעבר לי בראש זה שאני חייב להרגיש גם את הדגדגן שלה. החלטתי לסובב אותה והיא נשענה על המיטת עיסוי. התחלתי לנשק בעדינות את הדגדגן שלה ואני חייב להודות הטעם היה מעולה. התחלתי למצוץ במהירות והיא החלה לגמור ולצעוק "תמשיך.. תמשיךךךךך".

היא הייתה כל כך רטובה, ושאלתי אותה האם היא יכולה להגשים לי פנטזיה ושנעשה אנאלי. היא הנהנה עם הראש בזמן שהיא נושמת בכבדות מהאורגזמה שהיא קיבלה.

הזין שלי התקשה כל כך, ספוג בשמן סיכה, מחליק בעדינות לתוך הישבן ההדוק שלה.

התחלתי לזיין אותה בתחת, ודפנה השתגעה והחלה לענג את הדגדגן שלה במהירות בזמן שאני דופק אותה.

תפסתי את שדייה, ודפנה צעקה לעברי "כן יותר חזק, דפוק אותי בתחת חזק!"

התחלתי לגמור, הרגליים היו חלשות ושלפתי אותו במהירות מהתחת שלה והתחלתי לגמור לה על הגב בזמן שהיא מכניסה אצבעות עמוק לתוך הכוס שלה. "אויייי זה נעים, אני.. אניי גומ..." דפנה מתחילה לרעוד בזמן שאני ממשיך לשפוך את הזרע שלי על הגב של דפנה.

היא מסתובבת לעברי ואומרת "יום הולדת שמח דביר" בזמן שהיא נאנחת וקורצת.

התכנים הבאים מאוד יעניינו אותך!

  • האפי אנדינג

    השנה היא 2014, אני ואשתי נשואים טריים, מחפשים יעד חם ואטרקטיבי לירח הדבש שלנו. אחרי שבועיים של מחקר מעמיק מחליטים שטסים

  • השכנה שלי מצרפת חלק א'

    תקופת הקורונה הייתה מטורפת לכולם, אבל חיי המין שלי היו מטורפים ברמות שלא ניתן לתאר. כל ערב הייתי שוכב עם מישהי אחרת, עד

  • סקס בשירותים במועדון בת"א עם אישה נשואה

    אחד הערבים הכי מטורפים שהיו לי בחיים התחיל בסיום של עוד תל תל אביבי גרוע ומשעמם ונגמר בסקס מטורף בשירותים עם מילפית לא מ

השארת תגובה