Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

נקמה מתוקה

רקע:

שמי יוני, ובזמן שאני כותב את זה אני בן 45. בשנת 2002 הייתי בן עשרים וחמש, יש לומר בחור גבוה עם שיער שטני, עיניים ירוקות, בעל מבנה גוף דיי רזה (בעברי הייתי מתעמל אקרובטיקה). התחתנתי עם בחורה בשם שני, היא הייתה בת עשרים ואחת אז, בחורה סופר מושכת, מטר 75, חטובה, עם שיער חום, עיניים חומות ושדיים קטנים אך עליזים יש לומר. היא הייתה מעלפת והיא ידעה את זה. הנישואים היו טעות מההתחלה וזה היה אחד מהמצבים שבהם כולם ידעו זאת חוץ ממני. המערכת יחסים החלה להתדרדר אחרי שנה בערך, ואחרי כשנתיים גיליתי שהיא בגדה בי עם איזה בחור במשרד שלה ושם כבר אפשר לומר שזה היה פחות או יותר הסוף.

היא עברה מהבית דיי מהר והייתי אסיר תודה על כך כי אחרת הדברים היו יכולים להסתבך הרבה יותר ולהיגמר הרבה יותר מגעיל מאשר זה נגמר. בזמנו לא היו לנו ילדים והנכס היחיד שלנו לריב עליו היה הבית שהוחלט שאשמור עליו ואשלם לה על החלק שמגיע לה. אלה היו גירושים חלקים למדי.

ברגע ששני עזבה את הבית והפרידה התפרסמה בקרב החברים, הטלפונים החלו לצלצל, החברים הציעו תמיכה ושאלו לשלומי. קיבלתי בין היתר טלפונים מחבריי הוותיקים, גם מכמה מחברינו המשותפים, ואפילו שניים מחברי ילדות של שני. כמעט כל מי שהתקשר הסכים על דבר אחד: שני הייתה בחורה בעייתית בלשון המעטה.

תפנית בעלילה:

כמה שבועות אחרי ששני עזבה אותי, אמה שלה דנית התקשרה אליי. דנית הייתה אז בשנות החמישים לחייה, אולי חמישים ושלוש או חמישים וארבע. היא הייתה גרושה מאביה של שני במשך שנים והיתה נשואה בשנית לאדם בשם רפי, שגם איתו הסתדרתי היטב. היא הייתה שווה כמו הבת שלה, בלונדינית, בערך באותו גובה ורזה, אולי עשרה קילוגרמים יותר משני עם אותן עיניים חומות. הציצים שלה היו מעט יותר גדולים משל שני, אבל עדיין נראו די מוצקים ונאים. היה לה גוף מטופח מאוד. תמיד הסתדרנו בצורה טובה, למעשה פגשתי אותה רק פעם אחת כשהיא אישרה לשני להתחתן איתי, ומלכתחילה דנית התעקשה שאקרא לה בשמה הפרטי. שני ואני היינו מבקרים בבית של אמא שלה בעיקר בחגים והולכים עם דנית לדירה שלה על החוף בהרצליה. היינו די פתוחים איתה וזה היה מרענן.

שיחת הטלפון עם דנית הייתה די כמו האחרות שקיבלתי מכולם: "איך אתה מרגיש?, מה שלום המשפחה שלך?, האם אתה בסדר?" וכו'. היא אמרה לי כמה היא מצטערת ודיברה על שני ועל כמה היא לא יודעת מה היא עושה ועל כמה היא מבולבלת ובלה בלה בלה – בסוף הודיתי לה על כך שהתקשרה וניתקנו את השיחה.

כעבור כחודש בערך היא התקשרה אליי שוב. זה התחיל בדיוק כמו השיחה הקודמת, ואז לפתע היא שינתה את כיוון השיחה וקצת הפתיעה אותי.

"האם יצאת עם מישהי חדשה?" היא שאלה.

קצת היססתי ועניתי - "אה, לא ממש." את האמת נפגשתי עם שתי נשים שונות מיד אחרי ששני עזבה, אבל עורך הדין שלי אמר לי שאם אתחיל לצאת עם נשים אז רצוי להיות דיסקרטי עד שהגירושין יוסדרו. בכל אופן היא ממשיכה - "אוי בחייך, יוני, אתה יכול לספר לי. אני יודעת שהנישואים שלכם הסתיימו. אני לא אספר לאף אחד, במיוחד לא לשני, אני פשוט מרגישה נורא שהיא עזבה אותך מלכתחילה. אכפת לי בעיקר ממך ואני רוצה לראות אותך ממשיך הלאה, מגיע לך יותר טוב. אז אתה יוצא עם מישהי?"

"טוב, כן, יצאתי." הרגשתי בנוח לספר לה. "אוקי. איך קוראים לה?"

"למעשה ראיתי כמה נשים שונות," עניתי.

"או, עכשיו אתה מדבר," אמרה דנית. את האמת שצחקתי מזה, השתחררתי קצת. "אז מה השמות שלהן ואיך נפגשתם?"

" לאחת קוראים דנה, פגשתי אותה במסגרת העבודה. ולשניה דורין, פגשתי אותה בחדר כושר מסתבר שפעם עשיתי שיעור פרטי לבן הקטן שלה.

דנית נשמעה מופתעת. "בן שלה? היא בטח קצת מבוגרת ממך לא?."

"כן, היא כן. את האמת, שתיהן מבוגרות ממני." עניתי כבר בלי בושה.

"וואלה יוני, לא ידעתי שאתה אוהב סקס עם מבוגרות!" אמרה דנית. ואוו, זה הפתיע אותי. בחיים לא שמעתי אותה מדברת ככה נגוע, ואת האמת שזה הדליק אותי קצת.

אז צחקתי ואמרתי, "טוב, מה רע להן שהן מקבלות זין כזה צעיר?"

שנינו צחקנו. היא השיבה, "אני מניחה שלג'נגל בין שתיהן זה מעסיק אותך כל השבוע?"

"לא באמת, תלוי. יש להן ילדים שיעסיקו אותם", אמרתי, "רוב הזמן התוכניות שלנו הן רק בלהט הרגע".

הייתה שתיקה קצת מביכה במשך כמה שניות לפני שדנית המשיכה. "יוני, תן לי לשאול אותך שאלה. יש לך תוכניות בערב שבת הזה?" "עדיין לא," עניתי.

"תקשיב. אני יורדת לדירה בהרצליה בסוף השבוע הזה, יש לי כמה פגישות עסקיות. למה שלא תבוא בשבת אחר הצהריים, אקח אותך לארוחת ערב ונוכל לדבר, אני אשמח להתעדכן ולשמוע עדכונים על כל הנשים האלה שאתה פוגש."

התחלתי לגמגם כי קצת הבנתי לאן זה הולך ואז היא חתכה אותי.

"אל תדאג; אף אחד אחר לא יהיה שם, רק אני. בסה"כ אחרי כל מה שקרה יהיה נחמד לראות אותך שוב באווירה טובה במקום שהכל יסתיים בנימה חמוצה. לא ככה?"

"על איזה שעה חשבת?"

"בשעה שלוש או ארבע. נוכל לשתות כמה משקאות, לשוחח ואז נצא לאיזה ארוחת ערב טובה קרוב לדירה."

"טוב, בסדר, אגיע לשם בסביבות ארבע. אני משלם על ארוחת הערב!."

"לא חמוד, הזמנתי אותך, אז אני משלמת. אני מצפה לזה. אראה אותך בסביבות ארבע?" אמרה בטון דיי החלטי שלא משאיר לי יותר מידי מקום.

סיכמנו על השעה וניתקנו את השיחה כשאני בהלם טוטאלי. הייתי בהלם כי הרגשתי שעברנו את הגבול. בשבת הגעתי אליה דיי מהר מהדירה שלי בתל אביב, התנועה הייתה דיי זורמת (בכל זאת היום היחיד שכביש 1 לא פקוק) והגעתי לדירה של דנית בול בזמן כשאני רואה את היגואר הכחולה שלה חונה בחוץ. עליתי במדרגות כשאני קצת רועד ומהוסס, לא ידעתי מה הולך לקרות, קצת לחוץ לקחתי נשימה ודפקתי בדלת.

בדירה על הים:

הדלת נפתחה והיא הייתה יפה במקסימום שלה. הריח שלה היה פשוט ממכר, לבשה בגדים צמודים שהבליטו את החיטוב שלה, היא נראתה בשיא שלה. היא פתחה לי את הדלת עם חיוך רחב, צחקנו קצת והיא הכניסה אותי פנימה, התחבקנו, והיא נישקה אותי על הלחי כמו תמיד.

"היכנס, שב. בדיוק עמדתי למזוג כוס יין, למזוג לך גם?" "יאללה, בכיף". עניתי. בזמן שהיא מזגה לי הסתכלתי על הנוף המהפנט שיש לדירה שלה אל עבר הים התיכון. היא ניגשה אלי והגישה לי את הכוס; "אי אפשר להתעייף מהנוף הזה", היא אמרה. ואז פשוט עניתי באופן לא קשור "תשמעי, אני אוהב את השיער שלך".

"הו תודה לך. אני בדיוק עושה עליו כמה ניסויים. ובכן, קדימה, שב. בוא נתעדכן קצת. ואני מבטיחה: לא מדברים על שני!"

אז ישבנו קצת על הספה מול הנוף, דיברנו לא מעט, שתינו גם לא מעט, דיברנו על עסקים, על תחביבים ואת האמת זה היה כיף.

נפל לי האסימון - אני רוצה לזיין את חמתי:

קצת אחרי שש בערב יצאנו לארוחת ערב, היה קצת גשום אז פשוט החזקנו ידיים ורצנו למסעדה מעבר לכביש. היו רגעים שהיא רצה לפני וראיתי את המבנה גוף שלה; במיוחד את אזור הישבן שהיה פשוט חטוב וחצוף.

התיישבנו במסעדה, המשכנו לשתות כמו מטורפים ואז הגיעה השאלה- "ספר לי על הנשים האלה שאתה מזיין" בטון נמוך.

וואו! את זה עוד לא שמעתי אותה אומרת מקודם. שוב תפסה אותי לא מוכן, חייכתי, השפלתי את מבטי והנדתי בראשי.

"אוי בחייך. התחלת לספר לי על הנשים האלה אתמול בלילה, אז אל תתגרה בי. תספר לי את שאר הסיפור."

היא הייתה כל כך סקסית, פתאום זה נפל לי. אני אשכרה רוצה לזיין אותה. אני רוצה לזיין את חמתי. לא יאמן.

"טוב.. מאיפה להתחיל?" שאלתי. "תתחיל עם זאתי מהחדר כושר, איך קוראים לה?"

"דורין" "דורין. בת כמה היא?" "חמישים או חמישים ואחת, אולי חמישים ושתיים". "אז, ספר לי הכל על דורין בבקשה".

"אין הרבה מה לספר. היא התגרשה פעמיים עם שני ילדים גדולים יחסית. הם גרים בבית קטן וישן כמה רחובות משלי. היא מאוד פעילה בחדר כושר. מגיעה 4 פעמים בשבוע לחד"כ לבושה במכנסיים קצרים וגופייה ומשגעת את כל המאמנים והמתאמנים".

"יש לה גוף טוב?" "אוי.. כן" אמרתי. "איך הסקס?" היא שאלה ישר ולעניין. "בסדר," עניתי.

"רק בסדר?" שאלה דנית. "כן, סקס דיי בנאלי. הרגשתי שאני פשוט ממלא צורך פיזי עבורה. היא באה, פורקת והולכת". "היא מדליקה אותך?"

"יש לה גוף נהדר. זה מדליק אותי. אבל בשק.." עצרתי. "מה לא בסדר?"

"אני לא מאמין שאני מספר לך את הדברים האלה, את פאקינג החמה לשעבר שלי"

התפניתי שניה לשירותים וכשחזרתי הוגשו ארוחות הערב שלנו. אחרי שהכל הונח במקום, דנית התחילה מיד. "בסדר, מספיק עם דורין. ספר לי על הבחורה השנייה. ספר לי איך פגשת אותה ואיך נכנסת למיטה שלה." היא לא הרפתה.

בצחקוק עניתי, "דנה. היא שמה עליי את העיניים שלה מהיום הראשון. אני מכיר אותה כבר כמה חודשים. עבדנו ביחד, והייתה בינינו כימיה מההתחלה אבל התעלמנו מזה כי שנינו נשואים. כשגילינו ששנינו נפרדנו והתגרשנו זה לא לקח הרבה זמן. היא בת שלושים ושש ויש לה בת בת עשר שמחלקת את הזמן בין המקום שלה לזה של האב, אז אני נפגש איתה בסופי השבוע כשהילדה אצל האבא".

"אוקי, מעניין. ואיך היא? סקסית?"

"היא מושכת מאוד. שיער חום קצר, עיניים ירוקות, גוף רזה, ציצים יפים". הסתכלתי על דנית ואמרתי ברכות, "והיא אוהבת להזדיין."

"אוי, ספר לי עוד." אמרה.

"טוב, היא לא מתביישת, את זה אני יכול להגיד. היא באה אליי הביתה יום אחד בשבוע שעבר כדי לקחת כמה דברים שקשורים לעבודה והיא אמרה לבתה לחכות במכונית כשהיא נכנסה פנימה, התנשקנו קצת והיא אמרה, "אין לי הרבה זמן, הילדה שלי במכונית", ואז התחילה להוריד את המכנסיים שלי. עשינו את זה בעמידה כשנשענו על גב הספה בסלון שלי. אחר כך היא הזדקפה, הרימה את הדברים, נישקה אותי לשלום והלכה. היא נעלמה תוך פחות מחמש עשרה דקות"

"איך היא אוהבת את זה?"

עצרתי וחשבתי קצת "היא אוהבת הכל. היא אוהבת לדבר מלוכלך, והיא אוהבת אוראלי כמו משוגעת.".

דנית התלהבה ושאלה בקול נמוך, "היא אוהבת למצוץ או שיורדים לה?"

"טוב, היא אוהבת את שניהם. אבל בדרך כלל אם אני יורד לה והיא גומרת פעמיים – שלוש ואז הופכת לחיה".

דנית הסיטה את מבטה לרגע והיה נראה שהיא קצת רועדת. היא לגמה מעט מים, ואז תפסה את הארנק שלה. "סליחה רגע. אני חייבת ללכת לשירותים."

כשהיא ברחה תהיתי אם עברתי את הגבול, אולי אמרתי משהו לא בסדר. ידעתי שהייתי קצת תיאורי מידי אבל לא חשבתי שפגעתי בה; למעשה נראה היה שהיא נהנתה מזה. אכלתי את הביסים האחרונים של ארוחת הערב שלי ואז היא חזרה לכיסא שלה.

"סיימת?" שאלה דנית. "כן ואת? לא נראה שאכלת יותר מידי."

היא לקחה עוד שני ביסים מהירים ואמרה, "בוא נלך." היא השאירה כמות מכובדת של מזומנים ונתנה לי את היד שלה, קמנו והלכנו לכיוון הדלת. שוב פעם התפעלתי מהמראה שלה מאחור שהטריף אותי.

הזיון הכי טוב בחיים שלי:

כשהגענו לדירה, היה קצת לא נעים, כי לא דיברנו מה נעשה אחרי המסעדה אז פשוט הודיתי לה על ארוחת הערב, ואמרתי לה כמה נהדר היה לראות אותה.

פתאום דנית תפסה לי את היד והפנתה אותי לעברה. היא אמרה, "יוני, תעשה לי טובה?"

"ברור. מה?" עניתי, "נשק אותי." הסתכלתי עליה בעיני עגל לשנייה או שתיים בלי לומר דבר ואז היא אמרה את זה שוב – "נשק אותי עכשיו".

בהיתי בעיניים החומות הגדולות שלה והיא עדיין לא הרפתה לי מהיד. זרועה הימנית ירדה לחלק האחורי של הראש שלי ומשכה אותי אליה. היא מצצה את לי את הלשון ואז הכניסה את לשונה לתוך הפה שלי. זו הייתה נשיקה ארוכה, נלהבת ואגרסיבית.

"בוא נהיה רעים," היא לחשה.

היא התרוממה ומשכה את ראשי אליה. היא נישקה אותי בעדינות הפעם, השפתיים שלה פגשו את שלי ולשונה חקרה את פי לאט ואני, אני פשוט זרמתי. זרועי השמאלית אחזה בכתפיה ויד ימין שלי ליטפה את ישבנה. הנשיקה שלנו הייתה רכה ורטובה. היא נשענה אליי והרגישה את הזין שלי שמפריד בינינו, עומד בטירוף.

לבסוף היא זזה אחורה ואמרה, "בוא למעלה."

אני כמו ילד צייתן מסתכל עליה כשהיא מחייכת אליי, אוחזת בזרועי ומובילה אותי במעלה המדרגות.

הלכנו לחדר השינה שלה, הליכה קצרה במסדרון וקרסנו על מיטת הקינג סייז שלה. התנשקנו עוד קצת וליטפתי את השד השמאלי שלה ביד ימין ויד ימין שלה נשמטה מטה כדי לגעת בזין הקשיח שלי.

תוך כדי שהיא מעסה את הזין שלי היא הביטה בי ואמרה לי, "יוני, אני חייבת להגיד לך משהו. במסעדה, כשסיפרת לי על המין שלך עם דורין, חירמנת אותי בטירוף והייתה לי אשכרה אורגזמה ענקית. בגלל זה הייתי צריכה להתפנות לשירותים ולנקות את עצמי".

"את רצינית?", "רצינית בטירוף" היא ענתה.

"תשמע, את האמת, קינאתי לא פעם בבת שלי כשהיא איתך. ועכשיו אני רוצה שתיתן לי את כל מה שאי פעם נתת לה."

נישקתי אותה בעדינות על השפתיים, ואז אמרתי, "בסדר, אבל קודם נצטרף להעיף ממך את הבגדים".

היא הורידה את הסוודר שלה בתנועה אחת ואז פתחה את החזייה. היא התחילה להוריד כבר את המכנסיים שלה אבל אני עצרתי אותה. אמרתי "רגע, תני לי להוריד את המכנסיים שלך כשאהיה מוכן, בסדר?"

היא הנהנה ונשכבה על המיטה כנועה. נישקתי קודם את שפתיה, אחר כך את המצח שלה, אחר כך את אוזניה, תנוכי אוזניה, צווארה, כתפיה. היא גנחה כשפי ירד ללקק את שדיה ומצצתי את הפטמות שלה בפעם הראשונה, עד שהרגשתי אותן מתרחבות ומתקשות בפי. נישקתי את בטנה וליקקתי את טבורה בלשון שירדה לאורך החלק העליון של מכנסיה. היא פלטה גניחה והניעה את פלג גופה כשידי נסחפות בין רגליה. קמתי אליה ונישקתי אותה. "את נראית פאקינג אלוהית במכנסיים האלה הלילה" אמרתי, כשהיד שלי בין הרגליים שלה. "אבל הגיע הזמן שאוריד אותם ממך."

היא רק הנהנה כמו חיילת טובה. הייתי עסוק בלפתוח את הרוכסן. משכתי את המכנסיים והגרביים שלה והשלכתי אותם הצידה. הבטתי בכוס שלה ופשוט שיפשפתי את העיניים שאני אשכרה רואה את הכוס של החמה שלי לשעבר. קמתי, נתתי לדנית נשיקה נוספת והורדתי את פני אל רגלה השמאלית. ליקקתי, נישקתי ומצצתי את רגלה השמאלית כל הדרך במורד הירך עד הברך אל השוק ומשם לכפות רגליה, מצצתי את כל אצבעות הרגליים שלה אחת אחת. משם עברתי לרגל ימין שלה, מצצתי את כל אצבעות הרגליים שלה בזו אחר זו וליקקתי ומצצתי במעלה רגלה באותה הדרך ולבסוף הגעתי לירך העליונה. בשלב זה היא הייתה כדור ג'לי רטוב ומכווץ, נאנקת ורועדת, וכאשר תקעתי את פני במפשעה שלה, דחפתי את הלשון שלי לתוך הכוס שלה והידקתי את שפתי סביב הדגדגן שלה, היא פשוט התפרקה. גל של מיץ שלה ניתז לתוך הפה והסנטר שלי. היא צרחה, כל דבר שעולה לכם לראש. אני כמובן לא נרתע; השארתי את השפתיים שלי כרוכות סביב הדגדגן שלה, יציב כמו חצובה, כאשר הלשון שלי משוטטת בתוכה. הראש שלי והמותניים שלה נכנסו לקצב קבוע כשהפנים שלי נשארו מודבקות לכוס שלה. לחצתי את לחיי ישבנה בשתי ידיי באותו הקצב, והיא גנחה לפי הקצב. מהירות התנועה שלנו עלתה לאט, יבבותיה גדלו בעוצמתן יחד עם הקצב שלנו.

 

דנית התחילה לצעוק שוב והפעם כבר היא התפוצצה. הרגשתי שטף נוסף של הנוזל שלה לתוך הפנים שלי. נשארתי שם למטה עוד זמן קצר, קיבלתי כמה השפרצות אחרונות ואז התקדמתי לידה. הפנים והפה שלי היו מכוסים בגמירה שלה, אבל זה לא עניין אותנו והמשכנו להתנשק.

קמתי והתחלתי להתפשט מולה. לאט לאט פתחתי את כפתורי החולצה שלי, הורדתי אותה והשלכתי אותה על כיסא. התחלתי לפתוח את רוכסן הג'ינס שלי והזין שלי צץ החוצה, זקוף לגמרי ורועד מרוב חרמנות.

דנית ראתה את הזין שלי ועיניה נפתחו. עברתי למיטה לידה, הסתכלתי לה בעיניים ואמרתי, "תמיד חשבתי שאת פצצה אבל אף פעם לא חשבתי שאי פעם אזיין אותך."

"קדימה תזיין אותי כבר" היא אמרה. היא תפסה את הזין שלי והובילה אותו לתוכה. היא הייתה רטובה ואני החלקתי ישר פנימה. היא פלטה גניחה חזקה והתחלנו בקצב איטי, אבל מהר מאוד הקצב עלה. דפקתי לתוכה את הזין הקשה שלי שוב ושוב, שוב לוחץ תוך כדי את ישבנה. המשכנו בהרמוניה עד שעוד מעט הגיע תורי להתפוצץ, כשהתפוצצתי גמרתי חצי ליטר של שפיך לתוכה. נאנחתי בקול כשזה קרה, ומיד לאחר מכן דנית צעקה וקיבלה אורגזמה נוספת.

התמוטטתי לצידה, כולי רועד. שמתי את זרועי השמאלית סביבה והיא הניחה את ראשה על החזה שלי, ואת ידה השמאלית על הבטן שלי. לא דיברנו יותר מידי. אחרי כמה דקות היא נישקה את החזה שלי ואת הפטמות שלי והיד שלה נסחפה אל הביצים שלי. היא עיסתה את הביצים שלי בעדינות ואז התחילה להעביר את קצה האצבע שלה לאורך ציר הזין שלי, מהבסיס לקצה ושוב חזרה, שלוש או ארבע פעמים. זה לא לקח הרבה זמן ושוב הייתי קשה. הייתי מוכן לסיבוב נוסף.

"אני רוצה שתירגע," אמרה לי דנית. "פשוט נשכב. זה תורי לשמח אותך." היא רכנה אל שידת הלילה וטבלה את אצבעה בצנצנת רדודה. היא התגלגלה לאחור והתרווחה למצב עם ראשה מעל הזין שלי. היא הורידה את ראשה, נישקה את הזין שלי, ליקקה את הביצים שלי והחליקה את הלשון שלה סביב שפת ישבני, משהו שמעולם לא הרגשתי קודם. האצבע המסומנת שלה נכנסה לתחת שלי בערך סנטימטר בתנועה עדינה פנימה והחוצה, ואני נאנקתי כשהאצבע שלה התגנבה קצת יותר פנימה. החזקתי את התלתלים שלה ביד שמאל כדי שאוכל לראות איך היא שמה את פיה סביב הזין שלי. חצי מהזין הנפוח שלי נעלם בפיה כשהיא הורידה את ראשה, ובכל תנועה היא לקחה עוד קצת ממני לתוך פיה כשהאצבע שלה זזה קדימה ואחורה בתחת שלי.

אחרי דקה או שתיים היא הפסיקה. היא הרימה את פיה ממני, וכשהאצבע עדיין בתחת שלי, אמרה "איך אתה אוהב את זה עד עכשיו?"

"מעולם לא הרגשתי דבר כזה בחיי".

"טוב, זה הולך להשתפר עוד יותר. אתה רק צריך לעשות דבר אחד, בסדר? תגיד לי ממש לפני שאתה עומד לגמור. טוב?"

הנהנתי והיא חזרה לעבודה. היא חזרה עם האצבע לזיין לי את התחת וליקקה את הזין שלי כמה פעמים לפני שהחזירה אותו לתוך פיה. ואז לאחר מספר מציצות קצרות שלוקחת בערך חצי מהזין שלי בפיה, בתנועה חזקה אחת מהירה ראשה ירד מעל הזין שלי ובאותו הזמן האצבע שלה ירתה עד התחת שלי. פלטתי צעקה כמו שלא הייתה לי מעולם.

קשה היה להאמין למה שקורה בפועל: אני בגיל 25, במיטתה של השועלה הזו, מבוגרת ממני ב-25 שנים, הייתה אשכרה חמותי, ולא רק שהיא נוגעת בי, אלא שהאצבע שלה נמצאת כל הדרך בחלק האחורי של התחת שלי, במקום שבו אף אישה אחרת מעולם לא חדרה.

היא הרפתה. האצבע שלה חזרה בחזרה אל שפת התחת שלי, ופיה אל ראש הזין שלי. היא עצרה לזמן קצר.. ואז היא עשתה את זה שוב! פאק ! בדחיפה אלימה אחת הפה שלה קלט את כל הזין שלי והאצבע שלה נורתה כמו כדור בחזרה לתוך התחת שלי. התנדנדתי כמו נדנדה אבל האצבע שלה לא עצרה ופיה פשוט חנק את הזין שלי, עד הביצים.

"אני הולך לגמור," התנשמתי. "אני הולך לגמור... הנה..."

דנית החזירה את הזין שלי לפה שלה אבל האצבע שלה לא הפסיקה לזיין את התחת שלי. היא הניחה את פיה ממש סביב קצה הפין שלי. יכולתי להרגיש את הזרע שלי עובר דרך הצינור שלי כמו שלא היה מעולם, בלחץ של צינור כיבוי אש. ואז פלטתי צעקה שיכולה הייתה להישמע בכביש המהיר. בדיוק כשהזרע שלי עשה את דרכו דרך הזין שלי, דנית מצצה את חור הזין שלי בכוח שמעולם לא הרגשתי קודם. הזרע שלי זלג כלפי מעלה כשדנית מצצה אותו ממני כמו קש. רעדתי ורעדתי כשהיא המשיכה לינוק כאילו הייתי הטיפות האחרונות של משקה קר במדבר, ולאורך שבע או שמונה התכווצויות משתוללות שלי האצבע שלה לא הפסיקה לזוז לי בתחת.

זהו.. ראשה של דנית נח על כתפי, ויד שמאל שלה נחה על החזה שלי. שכבנו שם דקה אחד והיא לא אמרה כלום. "וואו," אמרתי. "אני לא יודע מה להגיד. תודה." "אהבת את זה?" היא שאלה.

"אהבתי את זה? בחיים שלי לא הרגשתי משהו כזה, זה היה פאקינג לא ייאמן! אף אישה אף פעם לא לקחה את כל הזין שלי לתוך הפה שלה לפני כן, זה לא יאמן! והתחת שלי... את הראשונה שטיילה שם. מה זה היה?"

דנית חייכה, משכה בכתפיה ואמרה. " אני שמחה שזה היה טוב... גם אני נהניתי. את האמת שציפיתי לזה כל השבוע".

"את כל הדבר הזה תיכננת?" שאלתי.

"טוב, אני חושבת עליך מאז יום שלישי בערב כשדיברנו בטלפון. לא הייתי בטוחה אם תקבל את ההזמנה שלי ללכת לארוחת ערב הערב. שמחתי כשאמרת כן. וגם אחרי שהסכמת לא היה לי מושג אם נגיע למיטה. קיוויתי שנצליח אבל לא היה לי מושג איך הדברים יתנהלו ברגע שתגיע לכאן. רציתי להיות מוכנה למקרה שזה יקרה... ואם זה יקרה, רציתי שזה יהיה הלילה הגדול ביותר אי פעם שיהיה לך, לילה שלא נשכח. אז התאמנתי".

 

"את האמת... הצלחת, זה הכי מדהים שהיה לי אי פעם..." התחלתי ואז תפסתי את עצמי. "התאמנת? מה זאת אומרת התאמנת?"

דנית צחקה והסתכלה עליי. "כשדיברנו בטלפון ואמרת לי שאתה פוגש כמה נשים מבוגרות, זה ממש הדליק אותי. ושאר הלילה ההוא פינטזתי עליך בלילה, אפילו אוננתי במיטה. אני אומר לך יותר מזה, הלכתי לסופר יום אחרי זה וקניתי כמה מלפפונים. התאמנתי איתם טוב טוב במשך ארבעה ימים. עם הפה שלי הייתי מתאמנת מול מראה כדי שאוכל לראות כמה אני עמוק אני יכולה לקחת. זה לקח קצת זמן. היו לי כל כך הרבה מלפפונים בפה השבוע, אני מרגישה צמחונית. אבל שהתאמנתי עם המלפפון למטה היה לי הרבה יותר קל. פשוט הכנסתי את זה בתוכי וחשבתי על הערב. תקשיב, גמרתי שלוש פעמים אתמול בלילה ופעמיים הבוקר".

הייתי בהלם ותוך כדי שהיא מספרת לי את זה, לא תאמינו. נהייתי חרמן שוב והיא קלטה את זה. לא עברה דקה אחת מהרגע שהיא זיהתה את זה וחזרנו להזדיין כמו שני ארנבים.

בבוקר התעוררתי שדנית יצאה מהשירותים וחזרה למיטה ונישקה את שפתי. הייתה לי זקפה מלאה, לא יאמן שעדיין יש לי זרימת דם באזור. היא שמה לב מיד, הגיעה אליו ואמרה, "אני מבינה שאתה שמח לראות אותי". לא ספרתי כמה שניות והיא כבר הסתובבה והתאימה את עצמה למצב שישים ותשע. לא יאמן. היא מיד התחילה לנשק את הזין שלי וללוש לי את הביצים והכוס שלה היה ממש מול הפנים שלי. אני לא יודע מה היא עשתה בשירותים אבל היא הריחה פשוט מתוק. פרשתי את שפתיה באצבעותיי ועטפתי את הדגדגן שלה בשפתיי ופשוט ליקקתי אותה. היא החזיקה את הזין שלי בפה והתחילה לעשות את שלה, למעלה ולמטה, פנימה והחוצה, עמוק יותר ויותר לתוך הגרון. האצבע שלה החליקה לתוך ישבני ללא התנגדות, תואמת את תנועות פיה. זה היה הרמז שלי גם לנסות. דגדגתי את ישבנה עם האצבע האמצעית השמאלית שלי, היא פלטה גניחה מלאה תוך כדי שהזין שלי בגרון שלה עמוק. מצצנו אחד את השניה במהירות הולכת וגוברת, ואז דחפתי את האצבע שלי כל הדרך לתוך פי הטבעת שלה. היא פלטה צעקה ופשוט גל של גמירה נוסף שלה שטף את הפה והפנים שלי. גופה התכווץ, היא רעדה כמה פעמים. היא התרחקה ממני ובהבזק הייתה למעלה לידי, פניה צמודות אלי, ואמרה שתי מילים: "תזיין אותי."

מיד נכנסתי לתוכה, חמקתי פנימה והחוצה. דחפתי את עצמי לתוכה בחוזקה, שוב ושוב. רציתי לתקוע את הזין שלי לאישה הזו ככל שיכולתי כל עוד אני יכול. נאנחתי, היא נאנקה, היא שאגה, נאנחתי. המשכתי לזיין אותה, המשכתי לדפוק, אבל ידעתי שאני מתקרב להתפוצץ ורציתי להאריך את הרגע הזה, אז האטתי. דנית הסתכלה עליי במבט מודאג עליה "מה לא בסדר?" היא שאלה.

"שום דבר. הכל מושלם. אני רק מרגיע את הקצב קצת. אני לא רוצה לגמור מוקדם מדי ולקלקל לך את זה."

"אני רוצה אותך בתחת שלי," היא אמרה בשקט." "את בטוחה? מעולם לא עשיתי את זה לפני כן." הייתי שוב פעם בהלם.  היא הנמיכה את קולה ונאנחה, "אני רוצה להרגיש אותך בתחת שלי. היא הושיטה את ידה אל השולחן ותפסה את צנצנת חומר הסיכה. היא מרחה את זה על כל הזין שלי ואז היא החליקה את האצבע שלה לעצמה כמה פעמים כדי לוודא תקינות. היא תפסה כרית והניחה אותה תחתיה, ואז פרשה את רגליה לגובה רב, ואמרה, "תן לי".

תפסתי את איבר מיני והנחתי את הקצה על השפה שלה. התרגשתי והזדקרתי בטירוף. התחלתי לדחוף אותו פנימה. "תעבוד לאט, אני רוצה להרגיש כל סנטימטר בך" היא אמרה.

התחלנו נדנוד עדין. החיכוך החלק היה משכר, קירות פי הטבעת שלה התכווצו סביב הזין שלי. המשכנו בנדנודנו העדין הלוך ושוב. "איך זה מרגיש?" שאלתי בשקט.

"גדול," זה כל מה שהיא אמרה בהתחלה. "מה איתך?" "טוֹב. טוב ומהודק."

"כמה רחוק אתה מגמירה?"

הסתכלתי למטה ואמרתי, "אולי באמצע הדרך." האצתי לאט את קצב הנדנוד שלנו ודנית זרמה עם זה. שנינו יכולנו להרגיש את הזין שלי נבלע עמוק יותר בתוכה. היא לקחה את ידה הימנית והחלה לעסות את הדגדגן שלה, תוך כדי שהביצים שלי נחבטות בתחת שלה יצאה לה צרחה, ואני לא עצרתי, דחפתי את הזין שלי פנימה והחוצה ממנה.

"אלוהים ישמור!" היא קראה בקול כשהמשכתי לחבוט בה, ישבנה לוקח אותי פנימה ולוחץ את הזין שלי. "אני לא מאמין שאתה מזיין אותי בתחת. תמשיך. תמשיך לזיין את התחת שלי. אלוהים, אני מרגישה שיש צינור בתחת שלי!" התקדמנו מהר יותר, במהירות לעבר השיא. "אני הולך לגמור," נאנחתי. "קדימה תשפריץ, אני רוצה להרגיש את זה" היא אמרה. זהו – זה עשה את שלו והשפרצתי כמו מטורף לתוכה. תוך כדי שזה קורה היא שפשפה את עצמה מהר יותר בזין שלי. התנדנדנו עם כל אחת מהגניחות שלה, ואז שמתי את ידי על לחיי ישבנה ולחצתי חזק. אחרי שלוש או ארבע התכווצויות היא צווחה כמו מטורפת והמיץ כוס שלה פרץ החוצה.

נשכבנו לאחור, מותשים. "פו!" היא אמרה. "את מדהימה," אמרתי. "אני לא מאמין שהרגע עשינו את זה." "גם אני לא מאמינה. היית מדהים."

החזקנו אחד את השני במיטה הרבה זמן בלי לומר יותר מדי. החלטנו שנתקלח, ואז אקח אותה לבראנץ'. זו הייתה חוויה נפלאה, משהו שלא חוויתי לעולם. כשחזרנו מהבראנץ' הורדתי אותה בפתח ביתה, שניה לפני שהיא ירדה היא אמרה לי "זה מוזר, שני תהיה בבית הזה עוד הרבה פעמים, תתקלח במלקחת שהתקלחנו בה, יתכן ותישן גם במיטה שהשתגענו בה כל הלילה .. אבל אתה יודע מה? אני לא מתחרטת על שום דבר שעשינו".

"ואללה.. גם אני לא מתחרט, היה מדהים" עניתי כשאני עדיין בהלם מכל מה שהיה.

נפרדנו לשלום והחלטנו לא להתראות יותר.. אבל אין לדעת מה יוליד יום.

 

-סוף-

השארת תגובה