Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

איש המכירות שהפך לג'יגולו

רקע:

 התחלתי עבודה חדשה כאיש מכירות, עבודה שבה אני הולך לבתים של אנשים כדי להראות להם דוגמאות של שטיחים וקטלוגים של רהיטים, בתמורה לעמלות דיי שמנות הייתי אומר. כן נשמע דיי משעמם, תאחלס ככה היה עד השבוע השני של העבודה שבו נשלחתי לבית של משפחת וייס (שם בדוי) בחיפה. אייל פתח לי את הדלת והזמין אותי להיכנס. הבית נראה ואוו, קרן, אישתו, ישבה על הספה והזמינה אותי להצטרף אליה. התיישבתי והנחתי את הדוגמאות על הרצפה; הם נראו זוג דיי נחמד ואחרי שהם החליטו על איזה שטיח הם רוצים וסגרנו את העסקה, קרן הציעה לי קפה וכולנו המשכנו את השיח,  אייל אמר לי שהם יצאו לפנסיה בגיל צעיר בעקבות מספר עסקאות נדלן מאוד מוצלחות. אני כמעט נחנקתי מהקפה שלי כששמעתי כמה כסף הם עשו מהעסקה האחרונה שהוציאה אותם לפנסיה. משהו בשיחה איתם דיי חירמן אותי. לא יכולתי להתאפק מלהסתכל על המחשוף של קרן כשהיא הניחה את הספל שלה על השולחן הקטן בינינו, הפסקתי כבר להקשיב להם מרוב שהיא השיחה את דעתי אבל השעה כבר היתה מאוחרת אז הודיתי להם על ההזמנה ונתתי להם את הכרטיס שלי והלכתי.

שיחת טלפון מפתיעה:

כשלושה ימים לאחר מכן קיבלתי טלפון מאייל ששאל אותי באופן מפתיע אם אוכל לקפוץ באותו ערב, את האמת, הם לא היו רחוקים ממני. הגעתי בערך בשעה 18:00 וקרן ענתה לדלת, היא לבשה שמלה שחשפה את הרגליים המהממות עם קו צוואר חשוף בצורה עמוקה מאוד שהראה את השדיים שלה, היא הזמינה אותי להיכנס וישבנו בסלון. קרן אמרה לי שהיא ביקשה מאייל להזמין אותי לכאן כי היא שמה לב לאופן שבו הסתכלתי עליה, קצת נחנקתי ובלעתי את הרוק שלי, לא עבר יותר מדי זמן  והדבר הבא שקרה הוא שהשפתיים שלי נצמדות לשלה, תוך כדי שהיא פותחת את הכפתורים של החולצה שלי. קרן התחילה לנשק את הצוואר שלי ואז המשיכה עם השפתיים שלה לחזה שלי. קפאתי קצת במקום ושאלתי איפה בעלה, היא הרימה את ראשה וענתה "בחדר השינה צופה בטלוויזיה" ואז הוסיפה "זה בסדר, הוא ידע למה אני רוצה שתבוא", לא ידעתי איך לענות, אבל כשקרן החלה למצוץ בעדינות את הפטמות שלי ולתפוס את הזין שלי דרך המכנסיים שלי, נשכבתי לאחור בספה ואמרתי פשוט פאק איט. היא פתחה את כפתורי המכנסיים שלי והושיטה את ידה לתוך הבוקסר שלי ואחזה בזין שלי ואז הסתכלה בעיניי וחייכה, נישקתי אותה, קרן לחשה לי "בוא נהיה קצת יותר נינוחים" וקמה.

תוך כדי שקרן עומדת מולי, היא החליקה את הרצועות של השמלה שלה על כתפיה ואז הניחה לה ליפול לרצפה, השדיים המדהימים שלה היו מוחזקים על ידי חזייה לבנה, התחתונים שלה היו מתחרה שחורה והזין שלי לא איחר להגיב לנוף המרהיב שהיה לפניי. קמתי ושחררתי אותה מהחזייה. אחזתי את השד הימני ומצצתי את הפטמה שלה תוך כדי שהיא מחבקת את החלק האחורי של ראשי ואז פלטתי גניחה חלישה, מצצתי את הפטמה שלה חזק יותר כמו יונק.

המכנסיים שלי נפלו על הקרסוליים שלי תוך כדי שאני מעיף אותם, אחזתי ברצועת המותניים של קרן כשאנחנו מתנשקים בלהט. כשהתנתקנו מהנשיקה, הנחתי אותה בצורה רכה על הספה בתנוחת דוגי, קרן זרמה עם התנוחה וטמנה את ראשה בכרית, היה נראה שהתנוחה הזו היא האהובה עליה. הכל היה רטוב,  ואני פשוט כרעתי מאחוריה, אחזתי בזין שלי ופשוט קברתי את הזין שלי עמוק בתוכה, היא פלטה יבבה קטנה וגניחה נמוכה. הכוס הרגיש טוב, הרגיש נעים וחלק. דחפתי את הזין שלי לתוך החור שלה חזק יותר, קרן פלטה סוג של בכי וקברה את ראשה יותר לתוך הכרית כשהתחלתי לדחוף את הזין שלי פנימה ואז החוצה מהר יותר וחזק יותר מה שגורם ללחיים והמותניים שלה להתפתל כמו ג'לי.

הגניחות של קרן גברו בכל פעם שהיא דחפה את עצמה לאחור לכיוון הזין שלי וצרחה "אלוהים כן!". הרגשתי את הביצים שלי מתהדקות ומעקצצות, והיית מוכן לרוקן את השק הדביק הלוהט שאוחסן בביצים שלי וצעקתי "אני הולך לגמור", נתתי דחיפה חזקה עמוקה לתוך הכוס של קרן, היא הגיבה בפליטת " כֵּן!", אחזתי בירכיה כדי למשוך את עצמי לתוכה והתחלתי למלא אותה בזרע שלי.

התחושה הייתה מדהימה, הרגשתי כאילו חולבים אותי, אני לא זוכר מתי היה לי גמירה כזו. קרן התנשפה ובלחישה אמרה "עבר יותר מדי זמן מאז שעשיתי את זה" ואז התנתקה מהאיבר שלי ונשכבה עם הפנים כלפי מטה על הספה עם רגל אחת על הרצפה. התיישבתי לאחור והסתכלתי על הזרע שלי זולג מהכוס שלה, שכחתי בכלל את אייל עד שהוא דחף את ראשו סביב הדלת כדי לשאול את קרן אם הכל בסדר, "כן מאמי" היא ענתה, אייל הסתכל עלי, גיחך קלות ואז הוא נעלם שוב. זה כל כך מדליק שהם כאלה פתוחים.

 

תפסתי את הבוקסר שלי כדי להתלבש, קרן שאלה למה אני מתלבש ואז התיישבה והזמינה אותי לשבת לידה, ברגע שהתיישבתי היא צמידה את שפתיה לשפתיי, הניחה את היד שלה על הזין שלי והזין שלי בתגובה התקשח. קרן הייתה בת 40 והחשק המיני שלה היה נראה אינסופי. עצמתי את עיני כדי להירגע שמעתי את קרן לוחשת "אל תזוז", הרגשתי את נשימתה החמה תחילה על הכיפה של הזין שלי ואז את לשונה על הביצים שלי, לאחר מכן הגיעה חמימות פיה במורד הזין שלי, שפתיה אחזו בזין שלי בחוזקה; קרן לקחה את כל הצינור שלי לחלק האחורי של הגרון שלה שוב ושוב תוך כדי החלה ללטף בעדינות את שק האשכים שלי באצבע והשתמשה בזין שלי כדי לזיין את הגרון שלה. היה נראה שקרן לא קיבלה זין הרבה זמן והיא מפצה את עצמה עם הזין שלי.

הייתי קרוב לגמור, הפה שלה היה מעל הזין שלי, כל כך חם ולח שידעתי שאם היא לא תאט את הקצב, קרן הולכת לקבל כמות מלאה של נוזלים חמים ישר במורד הגרון. לא הייתה לי הזדמנות להזהיר אותה, פשוט הרמתי את הירכיים שלי מה שדחף את ראש הזין שלי עוד יותר לתוך גרונה, החזקתי את החלק האחורי של ראשה ושלחתי שפריץ חם ועבה כלכך במורד הגרון שלה ישר לתוך הבטן שלה; היא בלעה וגמעה את הכל תוך שהיא מחזיקה את פיה מקובע היטב על הזין שלי עד שנתתי טיפטוף אחרון לתוך הגרון שלה, היא הייתה כל כך מסורה שהיא ניסתה לנקז את הביצים שלי מכל טיפת זרע.

כשהתלבשתי אייל חזר לחדר וקרן שאלה אותו בהתרגשות אם היא יכולה להזמין אותי שוב, אייל יכל לראות שהיא נהנתה והחיוך על הפנים שלי דיי אמר לו כמה נהניתי, "בסדר" ענה אייל. סיימתי להתלבש וקבענו שאצא למחרת אחר הצהריים.

סיבוב ב':

למחרת היה לי בוקר דיי רע כששני לקוחות שלי אכזבו אותי, אבל התעודדתי מהמחשבה ללכת לקרן ואייל לארוחת צהריים. כשדפקתי על הדלת אייל פתח לך ואמר לי שקרן חיכתה לי בחדר שינה, מצאתי את חדר השינה די בקלות מכיוון שהדלת הייתה פתוחה וקרן שכבה לה באמצע המיטה הזוגית לובשת פיג'מת סאטן שחורה. פה, לעומת פעם קודמת הגעתי הרבה יותר מוכן וישר חתרתי למגע - "אני הולך לאכול אותך" אמרתי לה ואז התפשטתי במהירות עליתי על המיטה וקברתי את ראשי בין ירכיה הסקסיות תוך כדי שהיא פרשה את שפתי הכוס שלה. התחלתי לעבוד עם הלשון שלי עד כמה שיכולתי ואז החלתי למצוץ את הדגדגן שלה, מה שגרם לקרן להתפתל ולייבב, אחרי כמה מציצות העברתי את לשוני על בטנה החטובה ואז הרמתי שד אחד ומצצתי את הפטמה שלה. אייל ישב בצד, התבונן ואמר לי לנשוך את קרן. לקחתי ברצינות את מה שהוא אמר והתחלתי לנשוך אותה בכל הגוף, בשדיים, בירכיים, בצוואר עד שהכל נהיה כחול כבר. התחלנו להתנשק בחוזקה, הלשון שלה נחבטה סביב הפה שלי בזמן ששלי חיפשה את שלה, קרן תפסה חזק את הזין שלי, והורידה את הראש שלי כלפי מטה. התחושה הייתה מדהימה, ינקתי לה את הדגדגן כאשר הרגליים שלה באוויר תוך כדי שאני מחזיק אותן. באיזשהו שלב קרן עברה לדוגי והחור של התחת שלה פשוט קרא לי. נכנסתי לשם בכל הכוח ולמרבה ההפתעה קרן פשוט התחילה לצרוח מרוב עונג ואני הייתי בעננים. כעבור שלוש דקות הבכי והיבבות אמרו לי שהיא אוהבת את זה כל כך אז הגברתי את המהירות תוך כדי שהיא צועקת "אה אל תפסיק!, אל תפסיק! אל תפסיק!, הו אלוהים בבקשה אל תפסיק!" מה שרק עודד אותי להמשיך לזיין אותה יותר ויותר מהר. עד כמה שקרן אהבה לקבל בתחת, לא הייתי מסוגל להמשיך עוד הרבה זמן, הביצים שלי היו קרובות לנקודת התפוצצות עד שנתתי דחיפה אחת אחרונה של הזין שלי עמוק לתוך החור שלה והתפרקתי תוך כדי שאני ממלא את ישבנה בזרע. התעלפתי עליה ומשום מה היא לא מיהרה לבקש שאסיר את הזין מהחור שלה. נשכבתי לצד קרן, גמור. היא התכופפה ונישקה אותי ולחשה לי "תן לי דקה לסיבוב השני", ואני חושב לעצמי.. "מאיפה לעזאזל היא שואבת את האנרגיה הזו!?!?".

 

עבר זמן עד שאני וקרן התאוששנו, אבל ידעתי שהיא מוכנה לקבל מנה נוספת; התחלנו להתנשק והיד שלה אחזה בזין שלי, קרן צחקה שעכשיו היא תצטרך למצוץ אותו הרבה יותר טוב וישר הורידה את פיה מעל הזין שלי ובלעה הכל, הרגשתי את הלשון החמה שלה מתרוצצת למעלה ולמטה שלי ואז היא באמת משכה את תשומת ליבי כשדחפה את קצה הלשון שלה לתוך פתח השופכה שלי, ואז התחילה ללקק את הביצים שלי אשך אשך. איזו מסירות אלוהים.

קרן אמרה לי להחזיק את הזין שלי כדי שהיא תוכל להתיישב עליי. לאחר זמן מה היא רכבה על הזין שלי כאילו אין מחר. וברור שנהנתה מזה לפי הנשימות העמוקות והגניחות שהיא עשתה. היא רצתה שאזיין אותה בקצה המיטה, וכך עשיתי, קרן התחילה לצעוק ואייל במקביל נראה כל כך מרוצה ברמה הזויה. באיזשהו שלב אייל הוציא את הזין שלו ודוחף לפה שלה. היה נראה שקרן על גג החיים, חוטפת ממני ותוך כדי מוצצת לבעלה; באיזשהו שלב זה נהיה לי יותר מדי. צעקתי "אני הולך לגמור" ומילאתי לה את הכוס בזרע שלי. יכולתי להרגיש את הביצים שלי מתכווצות וכמות הזרע לא ביישה את בנק הזרע. כולנו שכבנו על המיטה עייפים אך מרוצים ואני הייתי חייב להתקפל לפגישה הבאה שלי.

הג'יגולו של השכונה:

למחרת קיבלתי טלפון מזוג שהתעניין בשטיחים לחדר השינה ובמסדרון. כשהגעתי לבית, פתחה לי את הדלת האישה והכניסה אותי לסלון. קראו לה רונה והיא הייתה גם בשנות באזור שנותת ה40 לחייה, בעלה היה  קצת יותר מבוגר, וכשקראתי את החדר הבנתי מהר מאוד שהבעל לא בעד שטיח חדש. בכל זאת החלתי במדידות של המסדרון, כשהגעתי לחדר השינה, האישה חיכתה לי שם וכשלקחתי מידות לרצפה של החדר שינה, האישה כרעה לידי ולחשה לי באוזן "קרן המליצה להתקשר אליך", לקח לי כמה רגעים לעכל את הסיטואציה שהפכתי לגי'גולו של השכונה. הסמקתי בטירוף, אפשר לומר שהייתי מרוצה מעצמי. קרצתי לה ואמרתי שאני אצטרך לחזור כי העט שלי נשבר, כשקמתי מהרצפה, רונה הסתובבה והניחה את היד שלי על התחת שלה וכשיצאנו היא עצרה, נישקה אותי ואמרה "מחר 10:30 בבוקר, דני ייצא, תהיה כאן".

-סוף-

השארת תגובה