Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

האמא של החברה הכי טובה שלי

הקדמה

דנה, בת 21, מלצרית, ממושב קטן בפריפריה הדרומית. המושב כשלעצמו, מקום די שקט ורגוע, כולם מכירים את כולם, וכולם חברים של כולם. ממש כמו משפחה אחת גדולה. קים, חברתי הטובה, תמיד חלמה לברוח מהמושב אל העיר הגדולה, להתיישב להתפתח, ובעיקר לצאת מבית אימה ולראות עולם חדש ושונה.

אמא של קים, דניאלה, הייתה ידועה כאישה הכי יפה במושב, מגניבה וסקסית, עם שיער ברונטי שופע, בשנות ה-40 לחייה, למרות שהיא נראתה בת פחות משלושים. בכל פעם שפגשתי בדניאלה  הרגשתי פרפרים בבטן והייתי נבוכה. כל כך אהבתי את החיוך של דניאלה, את השיניים הלבנות המושלמות, הגוף החטוב והשדיים הגדולים והעומדים שלה.

 

בקרים רועשים

"אמא שלך כל כך מגניבה", אמרתי לקים יום אחד אחרי שיצאנו מהבית שלה אל בית הקפה השכונתי.

"היא ואבא שלי עשו סקס כל כך רועש אתמול בלילה, זה היה מגעיל!", אמרה לי קים ודפקה מבט של גועל.

"אמא שלך עושה הרבה רעש באמצע סקס?", שאלתי, להוטה כל כך להבין עוד על חיי המין של דניאלה, האישה שאני כל כך חרמנית עליה.

"כן, היא עושה רעש כמו פטישון אוויר", אמרה לי קים. ״אני באמת חושבת שאמא שלי נימפומנית ,באמת. היא צרחה וגנחה כל הלילה, 'תכניס אותו חזק יותר דור! כן! זהו זה! עמוק! אה כן!...' זה נמשך יותר מפאקינג חצי שעה. הייתי צריכה להוציא את האיירפודס שלי ולשים מוזיקה בפול ווליום עד שהם יסיימו עם השיט שלהם!"

"מה רע בלגנוח ולהנות באמצע סקס", שאלתי אותה.

"כלום, כל עוד אני לא בבית ושומעת הכל מהחדר הסמוך!"

 

יום שישי הגיע והוא בא בדיוק בזמן

מאוחר יותר באותו שבוע, ביום שישי בשעות הבוקר המוקדמות, באתי אל קים הביתה במטרה להעיר אותה כדי שנצא לשתות קפה. קים ידועה כאחת שישנה כמו דוב בתקופת החורף, וכמובן שלא התעוררה. ירדתי מחדרה של קים מיואשת, ודניאלה אמא של קים ישבה למטה במטבח. לפתע דניאלה מזמינה אותי לשתות איתה קפה ואני הרי לא יכולה לעמוד בפניה. "אז מה העניינים אצלך דנה? מה שלום אמא ואבא? שאלה אותי דניאלה. "הם בסדר תודה" עניתי לה בתמימות וביישנות. "את יפיפייה דנה את יודעת את זה?" אמרה משום מקום דניאלה. האמת, הרגשתי קצת מובכת ומרוגשת. "את באמת חושבת ככה?" שאלתי אותה. "השיער השחור הקצר הזה כל כך מתאים לך והשפתיים האלו שאני בטוחה שכל גבר רוצה לנשק" אמרה דניאלה.

"את לא בקטע של גברים?" שאלה דניאלה. "אני כן, אבל מעדיפה נשים" עניתי לה. "היו לי כמה סצנות לסביות כשהייתי בגילך את יודעת? נשים הן יותר חושניות ומתחשבות מגברים, אבל אני חייבת לומר שאני מאוד אוהבת זין גדול וקשיח. אני חייבת לקבל את מנת הזין השבועית שלי." אמרה דניאלה. אני מודה שבאותו רגע נהיה לי חם ונרטבתי כמו שלא נרטבתי מעולם. התחלתי להרגיש את הרטיבות מחלחלת החוצה דרך התחתונים, בהיתי בדניאלה קצת המומה מהכנות שלה, ואמרתי לה שאני די מופתעת אבל מאוד מתחרמנת כשדיבורים כאלה יוצאים מהפה שלה. "אנחנו נמשכות אחת לשניה את לא חושבת?" אמרה דניאלה.

 

אני בהחלט מרגישה את זה, כבר הרבה מאוד זמן, השאלה אם גם את הרגשת ככה תמיד? דניאלה חייכה את החיוך הסקסי שלה ואמרה : "הרגשתי ככה כבר יותר מפעם אחת". לא עברה חצי שניה ודניאלה מתחילה לנשק אותי והידיים שלה מחליקות לכיוון התחת שלי. "זה מרגיש לא בסדר" אמרה דניאלה, אבל כמובן שאני אמרתי שהכל ישאר בסוד רק כדי שתמשיך להתחרמן איתי.

 

חדר השינה

פתאום דניאלה לוקחת אותי יד ביד ומובילה אותי במדרגות אל חדר השינה שלה. "מה עם קים? ומה עם דור בעלך?" שאלתי אותה, "קים לא תתעורר גם אם טנק יעלה על החדר שלה, ודור? הוא בכלל במילואים עד שבוע הבא". דניאלה מבקשת שאתפשט, מורידה מעליי את הבגדים ומשאירה אותי רק עם החוטיני השקוף שלי. דניאלה מתחילה למשש את החזה שלי, ולנשק לי את הפטמות בעדינות. "בואי נראה את הכוס היפה שמסתתר שם" אמרה דניאלה והורידה לי בעדינות את החוטיני השקוף.

התיישבתי על קצה המיטה, בפינה, מפשקת רגליים וקוראת לדניאלה לבוא ולרדת לי. דניאלה מתיישבת על הברכיים ומתחילה ללקק לי את הדגדגן כשאני כורכת סביבה את הרגליים שלי בעוצמה. פתאום דניאלה קמה, מתפשטת ונזרקת על המיטה עם רגליים פשוקות לרווחה, מחכה שארד לה. קפצתי אל המיטה הפוכה, וכעת שתינו בתנוחת 69, היא יורדת לי בעוצמה ואני במקביל אוכלת את השפתיים והדגדגן שלה.

לפתע דניאלה קמה מהמיטה, מתנשפת ומזיעה, ניגשת לארון ליד המיטה שלה ומוציאה תיק שחור קטן. "זה תיק הקסמים שלי" אמרה וצחקה בקול. דניאלה מתיישבת על קצה המיטה פותחת את התיק ומראה לי את כל צעצועי המין שלה, וויברטורים, חרוזים אנאליים, כדורי אהבה חשמליים, מצבטי פטמות והרשימה עוד ארוכה. "אני אוהבת צעצועי מין, מענגת את עצמי לפחות פעמיים בשבוע, אנאלי או וגינאלי" אמרה דניאלה והוציאה שני צעצועים מהקופסה. דניאלה מושיטה לי את החרוזים האנאליים מורחת קצת חומר סיכה על אצבעותיה ודוחפת אותן אל התחת הקטן שלי.

לאט לאט היא מחדירה גם את החרוזים האנאליים, חרוז אחרי חרוז נכנסים בקלות עד שכל הצעצוע נעלם בפנים, ואני מרגישה שאני עוד רגע מתפוצצת. "תהני לך בינתיים בזמן שאני משחקת עם הכוס שלי" אמרה דניאלה. אחרי כמה דק של עינוג עצמי, חוזרות למצב של 69, גלי העונג הרטובים והחמימים שהציפו אותי, הרגישו לי כמו סיפור מהאגדות, גיליתי עם האישה הזו איזורים בגוף שלי שמעולם לא ידעתי על קיומם.

קים צדקה, מסתבר שאמא שלה באמת נימפומנית, אמרתי לעצמי בלב. ליקקתי לדניאלה בין השפתיים הפנימיות שלה, מפרידה אותן בעזרת הלשון, כל זאת בזמן שדניאלה מסובבת בעדינות את החרוזים האנאליים שתקועים עמוק בפי הטבעת הקטן שלי. עם ארבע אצבעות בפות הספוג רטיבות שלי, והפה שלי דבוק אל הדגדגן של דניאלה, שתינו מגיעות לאורגזמה, גומרות יחד ומשפריצות כל כך חזק שזה מרטיב את כל הסדינים. לא האמנתי שדניאלה, אמא של החברה הכי טובה שלי, הפנטזיה שלי, תהיה כל כך סוטה. נחות בזרועות אחת של השניה, בלי יכולת להוציא מילה מהפה, הגוף עוד רוטט ממה שקרה פה, ואני מנסה לעכל ולהכיל.

דניאלה נכנסת להתקלח וקוראת לי להצטרף, בלי להסס אני קופצת איתה למקלחת, ותוך רגע אנחנו בעיצומו של סיבוב שני. דניאלה משפריצה זרם חזק של מים חמים ישירות אל תוך הפות שלי, תוך כדי שהיא נושכת לי את הפטמות בעדינות. אני צורחת בקולי קולות, לא מצליחה להחזיק את עצמי. לא עוברות שלוש דקות ואני שוב בשיא האורגזמה, גומרת ומתיישבת על הרצפה מרוב שהרגליים רוטטות משמחה וכבר לא מחזיקות את הגוף שלי.

אני יוצאת מהמקלחת מנגבת את גופי ומתלבשת, מחכה שדניאלה תגמור בעצמה ותצא גם היא. דניאלה יוצאת מהמקלחת ומתלבשת, ושתינו יורדות למטה ונפרדות לשלום בנשיקה עסיסית. "עד הפעם הבאה" לוחשת לי דניאלה באוזן ומפליקה לי בטוסיק. אני מקפצת הביתה שמחה ומאושרת מהבוקר הנפלא שהרגע חוויתי, ופתאום שיחת טלפון מקים, "את לא מבינה! שוב אמא שלי הרעידה את השכונה עם איזה גבר בחדר השינה שלה! ועוד בבוקר! סיוט! ניפגש בבית הקפה בעוד חצי שעה?" קים שואלת, ואני כמובן עונה בחיוב "חצי שעה בבית הקפה".

רוצים לצפות בזוגות אחרים עושים סקס מול המצלמות? הקליקו כאן ותהנו מסקס לייב בחינם!

השארת תגובה