Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

הבעל של מריה

הקדמה

אני עוזרת מנכ"ל ומנהלת משרד בחברה מאוד גדולה המונה כ-100 עובדים. בת 35 ונמצאת בתפקיד כבר למעלה לחמש שנים.

אני חושבת שזו הפעם הראשונה שאני מעיזה בכלל לחשוב על אותו יום "בקול רם" וממש לכתוב ולתאר את אותו יום מילה במילה. לפני כחצי שנה, החברה ידעה את אחד הימים העמוסים שלה בכל שנות קיומה. שתי פגישות מאוד מאוד חשובות וגורליות תוכננו לאותו יום, האחת לשעות הבוקר והשניה לשעות הערב. קרן הון סיכון אמריקאית, מהגדולות שבשוק, תוכננה להגיע בשעות הערב למשרדי החברה לפגישה עם המנכ"ל, ועובדים נוספים, ביניהם אני כמובן, כעוזרת המנכ"ל. 

מקלחת וקפה – זה כל מה שאני צריכה

לאחר הפגישה הראשונה, חשתי מותשת ועייפה וכל מה שרציתי זו מקלחת קרה וריענון קל לקראת הפגישה הבאה. חשבתי לחזור הביתה להתרענן במהירות ולחזור למשרד תוך פחות משעתיים. לצערי הדבר לא היה אפשרי כי הדירה שלי ממוקמת יחסית רחוק מהמשרדים. מריה אחת מחברותיי הטובות במשרד, גרה ממש קרוב לבניין המשרדים שלנו, והציעה לי לקפוץ אליה להתקלח, לשתות, להתרענן ולחזור כמו חדשה לפגישה. כמובן שרציתי, אך הרגשתי אי נעימות, ולא רציתי להיקלע לסיטואציה בה בעלה חוזר הביתה במפתיע.

מריה התעקשה וטענה שבעלה נמצא מחוץ לעיר בנסיעת עסקים ולא אמור לחזור עד מחר בלילה. כמובן שאמרתי כן! הייתי כל כך זקוקה לזה, פשוט תפסתי את התיק שלי וברחתי לדירה שלה, כמה שיותר מהר. ברגע שהגעתי לדירה, נכנסתי ישר לחדר השינה הורדתי מעליי את כל הבגדים, עשיתי מקלחת מהירה, ייבשתי את כל הגוף והחזרתי רק את הגופיה הקיצית הלבנה שלי ללא חזייה, וזוג החוטיני הדק המנומר שלי. הכנתי לי קפה ונזרקתי על המיטה תוך כדי שאני משוטטת באינסטגרם ונחה. 

 

תומר – בעלה של מריה

מבלי שידעתי, מסתבר שעקבו אחרי במשך כל הזמן הזה, הציצו לי תוך כדי המקלחת והחלפת הבגדים. היה זה לא אחר מבעלה של מריה שכנראה נכנס הביתה בזמן המקלחת ולא הרגשתי שהוא נכנס. לפתע, תומר, בעלה של מריה הופיע מולי רק עם חולצה כשהוא עירום בכל חלקו התחתון. הופתעתי למראה הזין הענק שהופיע לי מול הפרצוף בין רגע, שבכלל שכחתי איך לדבר. לפני ששמתי לב הוא כבר איתי במיטה מוריד מעליי את החוטיני שלי ומתחיל לדחוף לי שתי אצבעות לכוס ולנשק אותי בצוואר. למען האמת, הייתי בשוק ולא ידעתי איך להגיב, הוא הסתכל לי בעיניים ואמר "אני מבטיח שאני יכול להסביר".

הדבר הראשון שעלה לי לראש זה שמריה הודיעה לו שאני בדרך אליהם הביתה והיא פירגנה לו לזיין אותי במידה ואני זורמת. יכול להיות שאמרתי את זה לעצמי בראש רק כדי לזרום איתו. בזמן הזה אני שוקעת במחשבות ותומר כבר מזיין אותי כל כך חזק שאני כבר רועדת מרטטים ואורגזמות. הכרתי את תומר לפני כן ותמיד הרגשתי שיש באוויר איזשהו מתח מיני לא מוסבר, הוא בחור שרירי, תמיד מתוקתק, ותמיד היה נראה שהוא מפלצת במיטה. מודה שתמיד היו לי פנטזיות שהוא מזיין אותי ואנחנו מסתירים את זה ממריה.

בכנות הייתי ממש המומה מכמה קל היה לו לזיין אותי בבית שלו בחדר שלו, במיטה שלו ושל אשתו. אחרי ששמעתי את הצד שלו בסיפור הבנתי איך צירוף מקרים יכול להסב כל כך הרבה הנאה. תומר טען שהוא רצה להפתיע את מריה ולחזור מוקדם מנסיעת העסקים, אז הוא תפס טיסה מוקדמת ובא הביתה. כשראה אותי במקומה, חצי עירומה, הוא כבר לא יכל לשלוט בזה ואמר שהיה כל כך נחוש לזיין אותי ששום דבר לא היה עוזר. 

את כל ההסבר הזה אני מקבלת ממנו בזמן שהזין הענק שלו בתוכי , והוא מחכה לתשובה ממני האם זה בסדר להמשיך או שזה לא מתאים. בהיותי הזונה חובבת מין שאני, מרגישה את הזין הענק הזה בתוך הגוף שלי, כמובן שלא יכולתי לסרב. אז צעקתי עליו ואמרתי לו "תומר, מה פתאום קפאת? אתה לא רוצה לזיין אותי? ". הוא שלף את הזין מהכוס שלי ואמר " זו לא הדרך הנכונה לזיין מישהי שווה כמוך". הוא התחיל לרדת לי וללקק את הכוס והחור תחת שלי תוך כדי שהוא מעסה לי את הציצים וצובט לי את הפטמות, זה עשה אותי כל כך חרמנית שכבר לא יכולתי להחזיק מעמד. תומר קם מחזיק את הזין שלו ביד ומצליף בשפתי הכוס שלי איתו, ואז דוחף אותו לתוכי לאט ובזהירות. 

זנותית ומאושרת

מרגישה קצת זונה, נהנית מהזין של בעלה של חברה טובה שלי, על המיטה שלה, אבל אין ספק שההרגשה הזו רק הוסיפה ריגוש לסקס. תומר מתחיל לחדור ולצאת בתנועות מהירות, הוא מזיין אותי כאילו אין מחר, אני צורחת וכל השכנים שומעים, ולי לא אכפת. אני מבקשת ממנו לזיין אותי יותר עמוק, ואחרי עשר דק שהוא דופק אותי, הוא מוציא את הזין, מסובב אותי עם הפנים כלפי מטה, מרים את התחת שלי , ומתחיל ללקק לי שוב את הכוס ואת החור תחת.

אחר כך הוא שוב חודר אליי, הפעם בדוגי סטייל. דופק אותי חזק, מנשק לי את הגב, ובו זמנית ממשש לי את הציצי וצובט שוב את הפטמות חזק חזק. לפתע, תומר שואל אותי איפה הייתי רוצה שהוא יגמור כשהוא יהיה מוכן? כמובן שבלי לחשוב פעמיים, אמרתי לו "בתחת שלי". הוא נראה כל כך שמח כשהוא שמע את זה ושאל "את מתכוונת....?" צרחתי לו "כן תזיין אותי בתחת ותגמור בתוכי בבקשה".

בדיעבד הבנתי שמריה לא אוהבת מין אנאלי ולא נותנת לתומר לזיין אותה בתחת, אף פעם! תומר שלף את הזין החלקלק שלו מהכוס שלי, ליקק לי קצת את התחת, שם קצת חומר סיכה ונכנס לאט ובזהירות פנימה. יש לציין שהוא מאוד נזהר והתקדם לאט, שפשף לאט לאט את הקצה והתחיל לדחוף, אבל אני כל כך אוהבת ומנוסה באנאלי, שפשוט צרחתי עליו ואמרתי "זה יקח עוד הרבה תומר?", תומר נדלק והתחיל לפעול קצת יותר באגרסיביות, בדיוק כמו שאני אוהבת. לבסוף הזין שלו החליק לתוך התחת שלי סנטימטר אחרי סנטימטר, תומר קצת היה בהלם ממני שיכולתי בקלות לקבל את כל הזין הענק הזה בבת אחת בתוך התחת שלי. הוא נרגע לכמה שניות, ואז התחיל לדחוף בעוצמה את הזין העבה שלו פנימה והחוצה, פנימה והחוצה.

לאחר כמה דק התחלתי להרגיש זרמים של זרע חם ודביק זורמים לי עמוק לתוך התחת, עד שממש חלבתי את הזין שלו עד הטיפה האחרונה. תומר גומר, נרגע על הגוף שלי כשהוא עדיין בתוכי ולוקח נשימות עמוקות. לבסוף הרגשתי את הזין שלו קופץ מהחור האחורי שלי, הסתכלתי בשעון והבנתי שאני חייבת לעוף בחזרה לפגישה. ביקשתי מתומר לא לספר למריה כמובן, התקלחתי שוב במהירות, לבשתי את הבגדים שלי וחזרתי מהר למשרד, מסרתי למריה את המפתח של הבית כאילו כלום לא קרה ונכנסתי ישר לתוך חדר הישיבות. יושבת מרוצה, מסופקת, ורעננה, בדיוק כמו שקיוויתי להיות לפני הפגישה השניה.

השארת תגובה