Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

פאנגויה 2021

פאנגויה 2021
אוי כמה חיכיתי לפאנגויה הזאת.

הקדמה

שמי הדר (שם בדוי), בת 24, שנה שלישית ללימודי עיצוב במכללה מוכרת. אחרי שנתיים של ביטולים בעקבות הקורונה סוף סוף הגיע הרגע המיוחל והאירוע התקיים.

חייבת לציין שאני אחרי פרידה של 3 שנים והרגשתי סוף סוף משוחררת ללא מעצורים. הבטחתי לעצמי שאני לא משתגעת בפומבי אבל נותנת לעצמי להנות ככל האפשר גם מאיזה סטוץ טוב. אבל שום דבר לא הוביל אותי לאותה מסיבה משוגעת באגמים ביום שישי.

החבר החדש שלי

בוקר שישי, לאחר נחיתה רכה ולילה של שיכרון חושים במסיבת הלילה הראשונה, התעוררתי בשעה 10 בבוקר. הבטחתי לעצמי שאני בחופשה הזו ארצה לנסות להיפתח לעולם חדש של עונג וכך קרה. מצאתי את עצמי מאוננת באמצעות מכשיר חדש שקניתי שכל החברות שלי מדברות עליו. הוא הפך לחבר החדש שלי לאחר הפרידה. באותה חופשה גיליתי את עולם צעצועי המין, עולם שלם של עונג שלא הכרתי לפני. בזמן שהחברות התחילו לשתות, נכנסתי למקלחת; בהתחלה השתמשתי בזרם הדוש לענג את הדגדגן ולאחר מכן השתמשתי ביונק. המכשיר התחיל לגעת בשיער הערווה שלי עד שחדר לשפתיים של הדגדגן. כבר שם הזרמים התחילו לזרום בגופי, תוך כדי הגברת הקצב פלטתי צעקה בלתי רצויה שגרמה לחברות לבדוק שהכל בסדר איתי. הזרמים בגוף התפשטו והעמידה שלי שהייתה יציבה פשוט התפתלה לפי קצב הוויברציות שהלך וגבר. צועקת בחזרה בקול גבוה "אני כבר יוצאת". פאקקק האורגזמה הייתה פשוט מושלמת. כנראה כמות הבחורים שראיתי במסיבה בלילה פשוט חירמנו אותי רק מהמבטים. ההקדמה הזאת לא נתנה לי את מירב האורגזמה ולכן מראש ידעתי שאני הולכת להתפרע במסיבת צהרים.

מסיבת בריכה אגמים – שישי צהריים

יוצאת מהמקלחת עם מבט חצי מחויך, והחברות מסתכלות ופשוט צוחקות. בעיקר כי הצעקה כנראה הסגירה את עצמי והדופק הגבוה. תוך כדי סירוק השיער, יעל ( שם בדוי) מגיעה מאחורי ופשוט מפליקה לי בתחת ועם היד השנייה מחזיקה מגש צייסרים של עראק. התחלנו. קצב הצייסרים שהלך אצלנו בחדר היה לא נורמלי וכבר בשעה 11 הרגשתי בבטן פרפרים של חרמנות בלתי פוסקת.

מגיעות למסיבה, אנחנו מתחילות ביחד אבל יודעות מראש שאין סיכוי שנחזור כולן לחדר ביחד, או לבד.

המוזיקה מטורפת, השמש בעננים מטגנת אותנו לתפוס קצת צבע גוף ותוך כדי נענוע התחת לכיוון יעל אני רואה אותו מתהלך על שפת הבריכה. בחור יחסית גבוה מטר שמונים בערך, שיער מתולתל, שחום. אין ספק שהריבועים בבטן מעידים על ספורטאי או פשוט בחור עם גנים בלתי מוסברים. בעבר לא הייתי מבינה איך בנות מתלהבות משרירים אבל ברגע שהוא התהלך עם הריבועים הבולטים וחזה הנפוח פשוט התחלתי לדמיין מה נמצא לו מתחת לבגד ים. זרם של אנרגיה פשוט תקף אותי באותו רגע, מאותן תנועות גוף שלא ניתן לשלוט בהן.

הוא מגיע לכיווני, ואני מחליטה לתת איזה סימן של התעניינות ויורדת לסקוואט נמוך לעבר יעל שפשוט זורמת איתי. תוך כדי הריקוד יעל מתחככת לי עם התחתון וזה גורם לי למין הנאה קטנה של חיכוך עם הדגדגן שלי.

אין ספק שהצעד הזה עזר לחמם את העניינים, הוא קולט אותי ומחייך לחבר שלו שמאחוריו עם קריצה קטנה.

אנחנו מתקרבים אחד לשני, וכנראה משמיים הדיג'יי החליט לנגן רגטון ואיך לא, אני מלכת הרגטון. הקצב עולה ואני מתקרבת לעברו ויורדת בקצב תנועות המוזיקה תוך כדי שאני מרגישה איך הזין שלו פשוט מתחכך לי בבטן. אני רואה את החיוך שהתחיל לזרוח בפניו ואני ממשיכה עם התנועות עד שפשוט הזין שלו נעמד לגמרי והוא מתקרב ומחבק אותי עם נשיקות בצוואר. הצמרמורת בגוף מתחילה לזרום ואני שואלת אותו אם יש לו חדר פה במלון. החלטתי ללכת על כל הקופה. כן, אני לא כזו בדרך כלל וכן, הכל קרה מאוד מהר אבל אין מה לעשות חיים רק פעם אחת. הוא אומר שהוא ישן בחדר בקומה השלישית והחלטנו לעלות למעלה.

נכנסים למעלית, הדלת נסגרת ואין שליטה לשנינו על מה שנעשה. הוא מנשק אותי באגרסיביות תוך כדי שהוא תופס לי את השד. אני מכניסה את היד מתחת לבגד ים שלו ותופסת לו את הביצים. הוא נותן חצי קפיצה ומוריד את היד לכיוון המפשעה שלי. המעלית נעצרת ואני מזיזה לו את היד. הדלת נפתחת וזוג בנות מסתכלות עלינו עם חיוך של "אנחנו יודעות מה אתם הולכים לעשות". אנחנו נכנסים לחדר והכל פשוט התחיל לזרום.

הוא פותח את הקשר של הטופ ומנשק לי את הפטמה, תוך כדי שאני מתענגת לו על הצוואר. הוא תופס אותי בחוזקה ומניח אותי על השידה, מוריד לי את התחתון ומתחיל לנשק את השפתיים של הדגדגן בעדינות תוך כדי שאני תופסת לו את השיער. אלוהים, תעשה שזה לא יגמר. מתפללת שזה לא יפסק והזרמים לא מפסיקים. הכפות רגליים מתכווצות ואיתם אני תופסת את השיער שלו בחוזקה עד שהוא צועק בחצי חיוך שאני מכאיבה לו. הגזמתי אבל אני לא שולטת בזה. הוא פשוט שואב לי את הדגדגן והאורגזמה מתחילה לזרום. מרימה לו את הראש למעלה ויורדת לכיוון הבגד ים שלו. הוא נזרק על המיטה ואני מתחילה ללקק לו את הזין תוך כדי מעסה לו את הביצים. הזין שלו עומד ואין ספק שיש לו זין מאוד גדול. אני נכנסת אליו ומתחילה לדהור ללא הפסקה, הוא אוחז בישבן ומצמיד אותי בחוזקה אליו. אני שמה את הידיים על הקיר של המיטה ופשוט גונחת מהנאה. המיטה רועדת ואני לא מפסיקה לצעוק, הוא פשוט לא מוריד את הרגל מהגז. הקצב היה מהיר וטוב ושנינו גמרנו יחד. כמה זמן חיכיתי לסקס כזה טוב ועוצמתי.

השארת תגובה