Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

העובדת החדשה בחברה - פרק ב'

הגעה למשרד

הגענו לעבודה בשעה רבע ל9, והספקנו להגיע לפגישה בזמן. פתחתי את הלפטופ, חיברתי למקרן והתחלתי להציג לאגם ולעובדת נוספת את הלקוח החדש שאצטרף לחברה. בכל הזמן שהצגתי ראיתי איך אגם מסתכלת עלי ובוחנת את הגוף. לא יכלתי לעמוד מול העיניים התמימות שלה ובשלב מסוים התחלתי לגמגם ולהתבלבל. העובדת הנוספת שאלה אותי אם להביא לי מים אבל אמרתי לה שאין צורך ואני כבר מסיים.

סיימתי את המצגת וחילקתי משימות לאגם ולעובדת הנוספת. הן יצאו מהחדר, תודה לאל הזין שלי עוד שנייה גמר שוב רק מלהסתכל על אגם מולי. המחשבה שאגם ירדה לי וגמרתי לה בפה פשוט ליווה אותי במהלך כל הפגישה עד שהייתי חייב להתרוקן שוב פעם בשירותים והלכתי לעשות ביד. הגעתי לשירותים, פתחתי פורנהאב, והמנכתי את הווליום עד הסוף למנוע פדיחות בשירותים של הגברים. פתחתי את הקטגוריה אהובה עלי "מין אנאלי" והתחלתי לעשות ביד. כל הסרטונים שראיתי דמיינתי רק איך אני מזיין את אגם. גמרתי לאחר 2 דק' בלבד.

דפיקה בדלת

לאחר ההתרוקנות, חזרתי למשרד והתחלתי לעבוד, באזור השעה 12 לפני הארוחת הצהריים אני שומע דפיקה בדלת. צועק "פתוח" וממשיך להתעסק עם האקסל במחשב. הדלת נפתחת, אני מרים את הראש ושומע את אגם: "סליחה על ההפרעה, הייתי חייבת לשאול כמה שאלות בנוגע ללקוח החדש". היא באה והתיישבה מולי, היא מראה לי דוחות ותרשימים ואני יושב מולה ומהנהן עם הראש, אני קולט שהכפתור העליון של המכופתרת שלה פתוח ואני לא יכול להסיר את המבט מהשידיים היפים שלה שעד לפני 4 שעות היו דבוקים לי לפנים. היא ראתה שאני מסתכל והתחילה לצחוק באמצע ואני הצטרפתי לצחוק שלה. עניתי לה על כל השאלות ושלחתי אותה מחדש עם משימות.

יום חדש

לאחר לילה ללא שינה ובעיקר מחשבות על שבגדתי באישתי, לא יכלתי להישאר אדיש לסיטואציה וביקשתי מאגם להגיע למשרד בבוקר לשיחה. הגיע הרגע ואגם דופקת בדלת המשרד ומבקשת להיכנס. הבטחתי לעצמי לנסות להיות כמה שיותר מקצועי ולהיפרד בצורה יפה ממה שקרה אתמול בבוקר. אגם נכנסה, לבושה בחולצה בצבע ורוד, טייץ שחור צמוד לגוף, ונעלי עקב גבוהים. כבר באותו רגע התחלתי להזיע למראה המטורף של אגם. כל העת שהיא הייתה בחדר הרגשתי שבוחנים אותי לעמוד בפיתוי הנורא הזה. אגם התבוננה בי ושאלה "קראת לי לשיחה?", עניתי בחזרה, "כן הייתי חייב לדבר על מה שקרה אתמול, שלא תביני לא נכון, את מאוד מושכת. אבל אני נשוי וזה...". אגם קטעה את דברי ואמרה במהירות "מה שהיה אתמול נשכח, אל תדאג אמרתי לך שאני יודעת לשמור על סודות". עניתי בחיוב ואמרתי "תודה, זה מאוד חשוב לי שזה ישאר ביננו כל הסיטואציה הזאת, היה לי מאוד כיף אבל זה פחות מתאים". אגם חייכה ואמרה "חבל, מאוד נהניתי. לפחות הייתי שמחה לאכול איתך צהריים באחת המסעדות פה למטה". תאמת שבאותו רגע הבטן קירקרה והייתי די רעב אחרי שלילה שלם הייתי ער. חייכתי בחזרה וסיכמנו להיפגש עוד חצי שעה באחת המסעדות למטה.

מנה עיקרית

התיישבנו בשולחן צדדי, והתחלנו להזמין מהתפריט. מנות פתיחה החלו להתקבץ בשולחן ואנחנו בעיקר שמחנו שיש ביננו הבנה לאור האירועים שקרו אתמול. לפתע המלצרית הזונה פונה אלינו עם הצעה לצייסרים על חשבון הבית. סירבתי ישר, אגם שראתה אותי מסרב החלה לנסות לשכנע אותי להרים צייסר ביחד לכבוד הפרוייקט המשותף שאנחנו עובדים עליו. ידעתי, פשוט ידעתי שזה יוביל למקום לא טוב. "יאלה תביא שני וויסקי ונסגור סיפור" זרקתי באוויר. כעבור דקה הצייסרים הגיעו, ואגם אומרת "לחיים" ואני בחזרה מסתכל לה בעיניים ועונה "לחייך" ושותה את הצייסר. המנות העיקריות הגיעו והתחלנו לזלול באטרף תוך כדי השיחות חולין על החיים שלה ועל הילדים שלי. באמת שהיה נחמד.

קינוח מיוחד

יושבים בשולחן, ולרגע נזכר איך אתמול הבטחתי לאגם שפעם הבאה שאני יגמור זה יהיה בתוך הכוס שלה. ואי הייתי מאוד אמיץ, אומר לעצמי בלב. אגם סיימה לאכול ושואלת אותי "מה עם קינוח?", "לא תרצה איזה משהו מיוחד לסיום הארוחה?". מבפנים אני אוכל את עצמי ושואל אותה "איזה קינוח את רוצה?". לא חולף שנייה ואני מרגיש את הרגל שלה באזור המפשעה שלי. מתברר שתוך כדי ששאלתי את השאלה היא הורידה את הנעל שלה, היא התבוננה לצדדים ובחנה שאף אחד לא מסתכל והחלה להזיז את הרגל באזור המפשעה עד שהגיעה לאזור הזין שלי. לא חולף עוד שנייה, והזין שלי כבר מתרומם לזקפה מלאה. "שיט" מילמלתי בשקט ואגם צחקה. אגם נעלה את הנעל בחזרה, הלכה לכיוון השירותים, הסתובבה אלי ואמרה בשקט "אתה מוזמן לבוא". היא התחילה להתקדם, ואמרתי לעצמי יאלה עוד פעם אחת ואחרונה, מתי כבר יצא לי לזיין שוב פעם עם ריגוש כזה. מוציא מארנק שטרות כסף ומניח על השולחן, הולך לכיוון השירותים.

זיון בשירותים

אני דופק בדלת בעדינות, והיא פותחת את הדלת ואומרת "ריק פה, אפשר להתפרע". נכנסים לתא של הנכים, ומתחילים להתפרע עם נשיקות והמון לשון. תוך כדי אני מוריד את החולצה הורודה של אגם והיא פותחת לי את הכפתורים במכופתרת. היא יורדת לכיוון הזין שלי ופותחת את החגורה במכנס, מורידה לי את הבוקסר ומתחילה למצוץ לי את הזין בנדיבות. אני מרים אותה כלפי מעלה ואומר לה "הפעם אני אגמור לך בכוס". אני מסובב אותו לכיוון דוגי, מוריד לה את הטיץ והחוטיני השקוף כלפי מטה ומחדיר את הזין באגרסיביות. הנחת רווחה נשמעה מאגם והיא החלה לגנוח בעדינות. "יותר חזק, יותר מהר" אגם מלמלת לעצמה ואני מגיב בהתאם ללא יכולת להפסיק לזיין אותה. היא עוצרת אותי וזורקת אותי על האסלה בפינה. אני יושב והיא מתקרבת אלי ואז מתיישבת עלי. היא מתחילה להתנועע קדימה ואחורה ואני תופס לה את הישבן. היא גונחת מהר ולוחשת לי באוזן "יותר עמוק". אני אוחז את הישבן ודוחף אותו קדימה ואחורה. הגניחות שלה נעשות חזקות יותר והיא צועקת שהיא מתחילה לגמור. אני מצטרף ביחד איתה ושנינו גומרים ביחד. היא מתנשפת ומניחה את הראש על הכתף שלי. מתקרבת לאוזן ולוחשת "אל תדאג זה הסוד שלי ושלך".

חרמן ורוצה לצפות בשידורי סקס בזמן אמת? כנס לקישור הבא ותהנה ממצלמות לייב

התכנים הבאים מאוד יעניינו אותך!

  • חילופי זוגות חרדי

    קוראים לי שמואל ולאשתי שלומית, אנו זוג חרדים בגיל 29 מירושלים שלומית 1.65 שיער שטני סקסית בטירוף. לשלומית יש חברה טובה ש

  • בת 24 ומכורה לכניעות

    נתי, בת 24 ומכורה להיות נשלטת. "אין גבולות, אפשר הכל", היא אמרה לי.

  • המורה ללשון והמורה לחינוך גופני

    אני מורה ללשון, בלונדינית יפייפיה בת 26, חרמנית שדלוקה על המורה לחינוך הגופני שבמקרה הוא גם נשוי ועם ילדים

השארת תגובה