Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

המלגזן שהעמיס אותי - פרק ב'

משה שלח לי הודעה ושאל כמה אני רטובה מ1 עד10. עניתי לו שכל פעם שאני חושבת עליו אני רטובה כמו סופת גשמים באמצע ינואר.

"מעולה, אני חרמן עלייך בטירוף. מצצת לי כאילו את באליפות העולם במציצות וזכית במקום הראשון - ובפער מכולן. הכנתי לך הפתעה מטורפת וזאת כנראה תהיה הפעם הראשונה שאת חווה סוג כזה של סקס. תגיעי אליי למשרד אחרי הארוחת צהריים." 

סיימתי ארוחת צהריים והגעתי למחסן של משה. הוא הביא לי חיבוק ונשיקה רטובה שכמעט תלשתי ממנו את הלשון. הוא הצביע לי על המלגזה ודרש ממני להתפשט ולהכנס לתנוחת דוגי עם הפנים לכיוון התא של הנהג , ולהתיישב על הפלטה שמונחת על המלגזה.

התפשטתי במהירות ונכנסתי לדוגי על הפלטה של המלגזה שמשה אמר לי לעלות עליה. משה נכנס לתא נהג וצעק לי שאנחנו יוצאים למסע במחסן הסודי ושאני צריכה להיות פתוחה לדברים חדשים. הנהנתי בשקט והתסקרנתי לאן הוא לוקח אותי

ההפתעה במחסן הסודי

משה הרים את הפלטה של המלגזה לגובה של 4 מטר והתחיל לשנע אותי למחסן הסודי.

נסענו כ2 דק' בתוך המחסן העצום והגענו למקום חשוך שאי אפשר לראות בו כלום. לפתע אורות אדומים נדלקים. ריח של סקס באוויר. הרגשתי שאני בבית זונות בתוך מקום העבודה שלי. תחושה הזויה לחלוטין. 

משה הצביע על נקודה כלשהי על מדף גבוה, שהיה שם משהו מכוסה בבד ככה שלא היה ניתן לראות מה מכוסה. משה אמר לי שאני צריכה לנחש מה מסתתר מאחורי הבד. לא היה לי מושג אבל הייתה לי תחושה טובה. משה שינע אותי ממש ממול לעצם המכוסה בבד כשאני בתנוחת דוגי עם התחת שלי מופנה לעצם המכוסה בבד. 

"תישארי בידיוק איך שאת ואל תזוזי, אנחנו מתחילים ממש עוד מעט"

אני שומעת שמשה מוריד את הבד מעצם המסתורי ולפתע את מרגישה זין ענק ומחוספס מתחיל לחדור אליי מאחורה. זה לא היה הזין של משה, עם כל הכבוד לזין של משה ויש מלא כבוד - חתיכת איבר בגודל 18 ס"מ! הזין שחדר אליי היה בגודל 24 ס"מ לפחות בקוטר 4.5 ס"מ. זה היה מוזר כי זין ענק חדר לתוכי וזה לא היה הזין של משה. בהתחלה הזין חדר אלי והיה סטטי, בלי שום תנועה.

"החגיגה מתחילה, תחזיקי חזק!"

הסקס הכי מטורף שאפשר לדמיין

לפתע הזין המטורף הזה התחיל לחדור אלי במהירות היסטרית ובתנועות סיבוביות שרק מכונה יכולה לבצע. כן, זאת הייתה מכונה סקס ענקית שמשה חיבר אלי. 

אני על המלגזה שלו והמכונה סקס שלו מזיינת לי את הצורה.

למכונת סקס אין רגש, מכונת סקס לא מתעייפת. התחושה הייתה מדהימה.

משה עמד בצד והתחיל להביא ביד עד שהוא כבר לא יכל יותר והחליט להצטרף לחגיגה. הוא טיפס למדף של המכונה ונעמד מעל הזרוע היוצאת מהמכונה, שאליה מחובר הזין הענק והתחיל לחדור אלי בסקס אנאלי מהסרטים.

התחושה הייתה מטורפת וללא ספק התחושה הכי כיפית שהייתה לי בחיים. כל הגוף שלי רעד ורק רציתי שזה לא ייגמר לעולם. צעקתי למשה שאני רוצה שהוא יגביר את הקצב של המכונה ושאני מוכנה למולטי אורגזמה נשית.

משה שלף מהכיס שלו שלט והגביר את המהירות לעוצמה המקסימלית תוך כדי שהוא מפעיל גם תוכנית של ויברציות חזקות.

בשלב הזה כבר הייתי שבורה לגמרי, כנראה שחוויתי לפחות 8 אורגזמות מתמשכות שהרגישו כמו גן עדן. משה עלה על הפלטה על המלגזה שעליה ישבתי ודחף עמוק לגרון שלי את הזין שלו. 

מצצתי לו טוב טוב תוך כדי שהמכונת סקס מפרקת לי את התחת עד שהוא גמר לי בפה (כמובן שבלעתי הכל)

 

כל סוף הוא התחלה חדשה

סיימנו את האקט הפסיכי הזה, התלבשנו ועישנו את הסיגרה של אחרי. 

משה אמר לי שהוא כבר לא יכול לשכב איתי יותר מבחינתו הוא לא יכול לקחת את הסקס שלנו למקום גבוה ומרגש יותר. כלומר יותר מטורף ממה שחווינו היום זה משהו שהוא בלתי אפשרי.

היה קשה לקבל את העובדה הזאת. זה אומר שמעכשיו משה יזיין תצורה לנשים אחרות בחברה במקום לזיין אותי.

למחרת התפטרתי.

 חרמן ורוצה לצפות בסקס לייב? כנס לפה ותהנה ממצלמות סקס בחינם!

התכנים הבאים מאוד יעניינו אותך!

  • האפי אנדינג

    השנה היא 2014, אני ואשתי נשואים טריים, מחפשים יעד חם ואטרקטיבי לירח הדבש שלנו. אחרי שבועיים של מחקר מעמיק מחליטים שטסים

  • השכנה שלי מצרפת חלק א'

    תקופת הקורונה הייתה מטורפת לכולם, אבל חיי המין שלי היו מטורפים ברמות שלא ניתן לתאר. כל ערב הייתי שוכב עם מישהי אחרת, עד

  • סקס בשירותים במועדון בת"א עם אישה נשואה

    אחד הערבים הכי מטורפים שהיו לי בחיים התחיל בסיום של עוד תל תל אביבי גרוע ומשעמם ונגמר בסקס מטורף בשירותים עם מילפית לא מ

השארת תגובה