Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

זיון על האסלה

הבית של ההורים של אישתי

בשנים האחרונות אני מתקשה לישון כמו שצריך, שלא לדבר על לישון כשאני חרמן. אני נשוי לאלונה כבר כ10 שנים ואני עדיין לא מצליח להבין איך היא כל פעם מצליחה להירדם תוך 5 דקות כשאני נשאר ער בוהה בתקרה? זזתי באי נוחות על הגב במיטה הישנה של אשתי בבית הוריה. החלטנו להישאר שם ערב נוסף אחרי ביקור בשבת, היינו עייפים מאוד. מוצאי שבת היו "סוערים", שתינו אין סוף יין לאורך כל השבת ובייחוד במוצ"ש.

אף פעם לא אהבתי לישון בבית של ההורים של אלונה, הסיבה העיקרית שלא אהבתי את זה היא כי אלונה, לעולם לא תקיים יחסי מין בבית של ההורים שלה. לא משנה כמה רציתי את זה וכמה היא הייתה חרמנית, התשובה תמיד היתה לא. אני יכול להבין שזה מביך אם בעלך מזיין אותך בחדר מול המסדרון בבית של אמא ואבא שלך אבל אנחנו מבוגרים, מה הם חושבים שאנחנו עושים בבית? בכל זאת אנחנו רועשים מאוד אבל מצד שני עשינו את זה במקומות בעבר שבהם היה צריך לרסן אותנו.

לאונן או לא לאונן – זאת השאלה

בהיתי באלונה, היא נראתה כל כך יפה עם שערה הגלי, הברונטי שפרוש על הכרית. אני אשכרה שקלתי ללכת לשירותים ולאונן על הפורנו שיש לי בפלאפון כדי שאוכל להירדם. תאחלס, קופסת הטישו הייתה בצדי המיטה ואם הייתי ממש שקט, כנראה שאוכל לסיים תוך 10 דקות להביא ביד.  וויתרתי על הרעיון של לעשות את זה במיטה והחלטתי ללכת לשירותים לעשות את זה, הם היו ממש מחוץ לחדר שלנו. החלקתי מהמיטה עם הטלפון שלי ביד וצעדתי על פני החדר לעבר הדלת. כשהגעתי לידית שמעתי חבטה עמומה לאורך המסדרון. עצרתי באמצע הצעד והקשבתי, כשאימצתי ממש את אוזני, היה אפשר לשמוע שצליל החבטה הוא הצליל המובהק של מיטה על קיר.

לא האמנתי, אשתי לא תקיים יחסי מין בבית הוריה, אבל הם הולכים על זה כמו 2 שפנים, עד לרמה שאני יכול לשמוע את זה דרך שתי דלתות. חמקתי בחזרה למיטה, שכבתי שם ובהיתי בתקרה שוב במבט זועף. אני אחכה שהם יסיימו, אתן לזה 10 דקות ואז אשתמש בשירותים; הם אמורים להירדם עד אז.

ההורים של אישתי שלי היו בשנות ה-50 לחייהם, אלי כבן 54 ואתי בדיוק הגיעה לגיל 52. שניהם היו בכושר טוב לגיליהם, הם אכלו טוב והמשיכו להיות פעילים. מאז שמלאו לה 50 אתי הייתה נחושה לא לדעוך אז היא החליטה להתחיל להרים משקולות כמה פעמים בשבוע יחד עם יוגה ופילאטיס. למרות שעברה את גיל 50, היא עדיין הייתה אישה יפה עם גוף רזה יחסית לגילה, רגליים דקיקות וחזה עגול מלא. לא היה לי מושג באיזה גודל אבל הם נראו גדולים, כל מה שידעתי זה שהם גדולים יותר משל אלונה. אלונה נראתה מאוד כמו אמה אבל היה לה גוף מלא יותר וציצים קטנים יותר.

לאונן – זאת התשובה

החבטות פסקו, אלי כנראה סיים. לא שמעתי שום צרחה אבל יכולתי לזהות מישהו מסתובב בחדר. לאחר זמן מה הקולות פסקו כליל, הצצתי בשעון שלי על השולחן ליד המיטה, השעה היתה 12.45, החלטתי לחכות עד 1 בלילה ואז אלך לשירותים. התחלתי ללטף את עצמי מתחת למצעים כדי להתחיל את הגירוי, משכתי את הבוקסר הצידה ושיחקתי עם עצמי עד שהזין שלי ממש עמד. הסתכלתי בשעון שלי,השעה היתה 12.56 החלטתי שעל הזין שלי- אני הולך עכשיו. החלקתי שוב מהמיטה והלכתי לכיוון הדלת, בכל צעד הזין שלי קפץ בבוקסר השחור שלי, סובבתי בעדינות את הידית ונכנסתי למסדרון. ממש מולי היה החדר של אלי ואתי ומימין וכמה מטרים למטה בקצה המסדרון היה חדר האמבטיה. ירדתי בעדינות, סגרתי ונעלתי את הדלת, התיישבתי על האסלה והבטתי בידיי. שכחתי את הטלפון שלי! אין בעיה אני כבר חרמן, עמדתי והחלקתי את הבוקסר שלי סביב הקרסוליים והתיישבתי בחזרה.

הרגשתי שאני עושה יותר מידי רעש בחדר האמבטיה, על אחת כמה וכמה שהכל היה כל כך שקט, לא היה לי נעים והזין שלי הפסיק לעמוד. ויתרתי. הלכתי לדלת, סובבתי את המנעול וכיביתי את האור בו זמנית. פתחתי את הדלת ובום! "יואו! סליחה שהבהלתי אותך", בדיוק אתי עמדה בכניסה לאמבטיה. שנינו היינו בהלם אבל גיחכנו קלות.

"השירותים הצמודים שלכם לא עובדים?" שאלתי את אתי. היה לה חדר אמבטיה נחמד צמוד לחדר השינה שלה אז לא כל כך הבנתי למה היא כאן.

 

"לא, אני לא צריכה להשתמש בשירותים." היא עמדה ממש באמצע המסדרון אז לא יכולתי לעבור. הייתה לה מעין הילה של אור סביבה מהחלון שמאחוריה בקצה המסדרון, זה נתן לה זוהר של עולם אחר ואני קצת התחלתי להתבלבל. היא לבשה כותונת לילה עם תחרה, כאילו יצאה מקטלוג.

כשאמא של אישתי לא מסופקת

כשניסיתי לעבור במסדרון, אתי עמדה במרכז והושיטה יד קדימה ותפסה את הזין הרפוי שלי דרך הבוקסר שלי ודחפה אותי בחזרה לשירותים. היא עמדה שם מולי, נעלה את הדלת של האמבטיה, נראית די נחושה, לא יכולתי לשלוט בזה והזין שלי עמד דום תוך כדי שאתי לוחשת לי "לא אכפת לי מה, אני רוצה את הזין שלך עכשיו". באיזשהו מקום ממש פחדתי אבל לזין שלי היו חיים משלו. היא ציוותה עלי לשבת וכך עשיתי. אתי ירדה על הברכיים כשאני רואה את השדיים שלה מבצבצות מהכותנות ואני רק חושב איך אני הולך לזיין אותה כאן כמו שבחיים לא זיינתי מישהי. שכחתי שאני נשוי, שכחתי שהיא אמא של אישתי שכחתי הכל. היא התחילה לשפשף לי את הזין תוך כדי שהיא מלבישה את השפתיים שלה על הזין שלי ומתחילה לשלב את הלשון הרטובה שלה על הזין היבש שלי.

יכולתי להרגיש את הציפורניים שלה צובטות בעדינות את העור במעלה הצינור שלי וזה עשה לי את זה מאוד. הציפורניים של אתי תמיד היו מחרמנות, על אחת כמה וכמה שהייתי רואה אותה אוחזת בכוס יין בארוחות שבת.

עמדתי לגמור מהמציצה הרטובה שלי אבל לא רציתי שזה יקרה, רציתי ללכת עד הסוף. אם כבר אז כבר. אתי ידעה בדיוק מתי לעצור, הרימה את הכותונת שלה והתיישבה לי על הזין. פלטתי אנחה קטנה והיא אמרה לי "שתוק, אתה תעיר מישהו" יד אחת החזיקה בעדינות את הצד של הפנים שלי והשנייה לחצה על הפה שלי כדי שלא אעשה רעש.

זיון על האסלה

שתי הידיים שלה ערסלו את הראש שלי תוך כדי שהיא רוכבת עלי במעגלים איטיים. החזקתי את הירכיים הסקסיות והשזופות שלה בזמן שהתנשקנו. לחמותי היו שפתיים עסיסיות ומלאות ולאורך כל האקט היא לא הפסיקה להחדיר את הלשון שלה לפה שלי בצורה הכי עסיסית שיש. לאשתי היה פה זהה לאמא שלה אבל היא הייתה קצת יותר רגישה לנשיקות אגרסיביות ככה שזה היה מרענן שיש לי פה שאני יכול "להתעלל" בו מעט. היא הקדישה תשומת לב מיוחדת לשפה העליונה שלי ומצצה אותה מהפנים שלי, הלשון שלה התפתלה וליקקה את החלק האחורי שלה.

יכולתי להרגיש את שדיה על החזה שלי מבעד לכותונת הלילה שלה ותהיתי אם היא תרשה לי להוריד אותה. היינו בעמדה המושלמת להוריד לה את הכותונת. תפסתי לה את החולצה ושלפתי את הכותונות ממנה, התשוקה הייתה בלתי ניתנת להכחשה. בזמן שהתנשקנו באגרסיביות, אתי השליכה את ראשה לאחור וחשפה את צווארה, נכנסתי פנימה וכיסיתי לה את הצוואר ביריקות ושריטות שקיוויתי שיחלפו עד הבוקר.

הפעם היה צעקה, שמתי לה את היד על הפה ופתאום היא דפקה לי חיוך סקסי שלא יכלתי לעמוד בפניו.

היא נשענה שוב לאחור והסתכלה למטה למקום שבו נפגשו המפשעות שלנו, המיצים והזיעה התערבבו לעיסה מחרמנת שעלתה לאט עד מתחת לפופיק שלי. חשבתי על כמה בקלות הזין שלי החליק לתוכה ללא התנגדות וזה היה ראוי להערצה, היא בדיוק קיימה יחסי מין עם בעלה וכנראה שחלק מהשפיך שלו עדיין היה בתוכה. הדליק אותי בטירוף שהיא לא הייתה מרוצה מבעלה מזה 30 שנה והייתה זקוקה שאסיים את העבודה כמו שצריך.

השדיים הענקיים שלה פשוט חבטו בי תוך כדי שהפיטמות שלה זקורות כמו מגדל אייפל. לא היו לי ציצים גדולים בפנים במשך שנים אז נצרתי כל רגע. פירקתי אותם וליקקתי את הזיעה ביניהם וסטרתי בהם בעדינות. מצצתי לה את הפטמות, הנשימות שלה התגברו, נשימתה הפכה רדודה יותר תוך כדי שהיא מתעוותת עליי. שנינו הרגשנו כאילו אנחנו מתקרבים לקצה, אתי החליטה שהיא משנה פוזיציה בשביל הגראנד פינאלה. היא הסתובבה תוך כדי שאני יושב על האסלה והתיישבה עליי כשהגב שלה מופנה אליי והטוסיק הסקסי שלה התחיל לחבוט בי בקצב של טוורקינג במסיבה.

 

היה אפשר לראות את הרגליים החטובות שלה עובדות קשה ואת קול החבטות שמילא את האמבטיה; אם מישהו היה ער הוא בהחלט היה שומע את זה. היה נראה כאילו היא יודעת מה היא עושה, כל שנות הנסיון התכנסו לרגע אחד שבו שנינו גמרנו, היה אפשר לשמוע את הטוסיק שלה חובט לי בגוף, שנינו מזיעים וכבר לא ברור מה זיעה ומה מיץ סקס. כשסיימנו היא נשענה עליי רטובה לגמרי אבל מרוצה מאוד.

זאת הולכת להיות ארוחת בוקר מעניינת

לאחר שהתאוששתי הרמתי את מבטי אליה, אתי עדיין הייתה מחייכת אליי גם אחרי שקרעתי את הציצים שלה ובכללי את כל הגוף שלה. היא נישקה את שפתיי פעם נוספת והתנתקה ממני, הבוקסר שלי היה ספוג בכל מיני נוזלים כאלה ואחרים. אתי שלפה נייר טואלט והרימה רגל אחת על האמבטיה כדי לחשוף את הכוס שלה. אלוהים, זה היה יפה, לא האמנתי שככה כוס של אישה בגיל ה50 נראה,  חלק לגמרי בשעווה עם רצועה קטנה באמצע. הוא היה נפוח ומבריק. היה נראה כאילו הוא קיבל מעט מכות אבל הוא עדיין היה סקסי.

ישבתי שם מוקסם והבנתי שאני צריך לחזור למיטה. עשיתי כמיטב יכולתי לנקות את הבלגן בבוקסר שלי אבל הוא היה רטוב מדי. כשעברתי בחזרה את המסדרון פתחתי את דלת חדר השינה בעדינות, התגנבתי לחדר והחבאתי את הבוקסר שלי מתחת לבגדים אחרים. לבשתי במהירות זוג מכנסיים קצרים שמונחים ליד המיטה והחלקתי חזרה פנימה למיטה. עוצר את נשימתי שכבתי בשקט לשמוע אם אלונה ערה, אפשר היה לראות לפי הנשימה שלה שהיא מחוסרת הכרה, הסתכלתי בשעון שלי, 1:37 לפנות בוקר, איך לעזאזל זה היה חצי שעה? נשמתי עמוק נאנחתי והסתכלתי למעלה אל התקרה.

ארוחת הבוקר הולכת להיות מעניינת.

חרמן על סקס לייב? כנס לקישור הבא ותהנה ממצלמות הסקס הטובות בעולם!

התכנים הבאים מאוד יעניינו אותך!

  • אשתי המושלמת

    לפתע מרגיש נוזל חם על היד.ישר מפסיק הכל."לא עמדת בהסכם, את תענשי"."מה העונש?" היא שואלת.שלוש מכות בפות.

  • סקס באילת

    אני והיא באילת מסתובבים ברחוב, כולם חצי ערומים וערומות, אני רק עם בוקסר והיא בחזיה ומכנסי ספורט קצרצרים פתוחים משני הצדד

  • מתחת לשולחן

    אני שואל אותה אם היא מסתדרת עם הנושאים ותוך כדי מנגב את השפיך שנשאר לי על היד על המפה ומכניס את הזין המגורה שלי פנימה. א

השארת תגובה