Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

קוויקי לארוחת צהריים

כהרגלי במהלך כל יום עבודה, אני מתכתב במיילים עם אחת העובדות במשרד. אנחנו שולחים מיילים גנריים וחסרי תוכן אחד לשני כבר תקופה. היום, לשיחה בינינו הייתה נימה מינית, בשונה מהרגיל. זו לא הפעם הראשונה שזה קורה, הטיזינג הזה רץ כבר כמה חודשים טובים, אבל היום זה היה יותר מודגש מהרגיל. למרות הריחוק זה מזה בזמן העבודה, המתח המיני היה מורגש, ושנינו התקשינו להתרכז במשימות של אותו יום.

קודדנו את המיילים שלנו על ידי כתיבה "חסרה", בידיעה שמסנני הספאם של המשרד יתפוס כל מילה שמכילה תוכן או איזכור מיני. השתמשנו באות אחת או שתיים של מילה מסוימת כדי להביע רגש או תחושה מסוימת או בכדי להזכיר חלק מסוים בגוף.

 

אני: אני חר.

היא: גם אני.

הוא: אני לא יכול להחזיק עד הערב. רוצה את הפו שלך.

היא: גם אני לא מסוגלת להחזיק, מתה להרגיש את ה-זי שלך.

הוא: פשוט נלך לאנשהו ונזד?

היא: איפה?

הוא: הפסקת הצהריים שלך מתחילה בעוד חצי שעה, נכון? תפגשי אותי במסעדת X על הכביש המהיר. בלי יותר מדי שאלות, פשוט תהיי שם.

היא: נתראה שם.

הגעתי למקום המפגש, וחיכיתי בתוך האוטו. כעבור כמה דק אני שם לב שהיא מגיעה ונכנסת אל מגרש החניה הסמוך. היא מחנה את האוטו, נועלת ומתקדמת לכיווני, נכנסת אל האוטו שלי לצידי במושב הנוסע.

לא עברה שניה, ואנחנו מתנשקים בחושניות, היא מתחילה למשש לי את הזין ואני מכניס לה יד לתוך התחתונים. הפסקתי את ההתמזמזות, שמתי על דרייב, והתחלתי נסיעה לכיוון יער בסמוך למקום. אני מחנה בין העצים, הנוף כל כך יפה והאוויר כל כך נעים, אבל לא עניין אותנו שום דבר חוץ מהזיון המטריף ששנינו חולמים עליו כל כך הרבה זמן. תפסתי את היד שלה ומשכתי אותה מחוץ למכונית, הצמדתי אותה לאחד העצים, התכופפתי והורדתי לה את התחתונים מבעד לחצאית שלבשה. אני על הברכיים יורד לה ומלקק את הדגדגן בתנועות סיבוביות.

לאחר דק ארוכות שאני יורד לה, היא מרימה אותי, מצמידה אותי אל הקיר, יורדת על הברכיים ומורידה לי את המכנסיים והתחתונים. היא מתחילה למצוץ לי ותוך כדי להביא לי ביד בתנועות מהירות.

לא עברו יותר מחמש דק' והחלטתי שאני חייב לתת לה חוויה בלתי נשכחת, הרמתי אותה בחזרה והצמדתי אותה עם הפנים חזק אל העץ. קרעתי ממנה את הבגדים וכיסיתי לה את הפה ביד אחת, ביד השניה דחפתי את הזין הקשה שלי עמוק אל תוך הפות שלה. אני מזיין אותה בחוזקה, דוחף את כל האיבר שלי פנימה, קדימה ואחורה בדוגי סטייל בזמן שהיא ממלמלת ומנסה לדבר. הורדתי את היד מהפה שלה והיא החלה לצרוח ולצעוק : "זיין אותי חזק יותר, אל תפסיק!".

ככל שהיא התנשפה חזק יותר, ככה ידעתי שהאורגזמה שלה קרובה יותר, לקחתי את היד פתחתי את הלחיים של התחת שלה ולחצתי עם האגודל על פי הטבעת שלה, ידעתי שזה מה שיגרום לה להגיע לשיא. הלחץ הזה על פי הטבעת, היא כל כך רוצה שזה יכנס פנימה, זה שלח אותה אל הקצה. התכווצויות הפות שלה, הרטטים, והזרע שנטף מהתחתונים שלה, פשוט גרמו לי לרצות אותה עוד. חזרנו אל המכונית שלי והקפצתי אותה בחזרה אל מגרש החניה במסעדה. נישקתי אותה נשיקה רטובה ואמרתי "זה היה משחק מקדים להיום בלילה. נתראה בבית, אשתי המתוקה!"

 

למידע נוסף והטבות על מצלמות סקס לייב - הקליקו פה!

התכנים הבאים מאוד יעניינו אותך!

השארת תגובה