Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

הדלת המשותפת של אשתי ואחותה - פרק ג'

לאחר חודש נכנסו לגור בבית באחד הקיבוצים בצפון, קנינו 2 בתים צמודים, עם דלת משותפת. הקיבוץ היה ותיק, ועברנו לגור בחלק הישן שלנו, לא בשכונת ההרחבה שגדלה בצמוד. יצאנו מנקודת הנחה שהתבררה כמוצדקת שלקיבוצניקים של פעם פחות יפריע אורך החיים המגוון שלנו. במקום החדש היינו קצת משוחררים יותר, הלכנו מחובקים בשבילים, לפעמים שלושתנו, לפעמים רק בזוגות, עם ובלי הילדים.

החברה המבוגרים בקיבוץ זכרו את תקופת המתנדבות של שנות ה-80 והאהבו לפתוח בשיחה, אולי זה הזכיר להם את ימי הנעורים, אולי המראה של התאומות הזכיר להם את המתנדבות השוודיות... החיים היו טובים. חילקנו את הדירה כך שילדים חלקו 2 חדרים, קטנים במונחים נדל"נים, אנחנו חלקנו חדר שינה עם מיטה גדולה והאיזור הציבורי כלל מטבח וסלון. בורגנות זעירה, היו לנו 3 רכבים, לי ג'יפ ישן עם 8 מקומות ולבנות רכבי מיני קטנים זהים באותו צבע עם הבדל של סיפרה אחת בלוחיות רישוי. הסקס היה מדהים, פעמיים-שלוש בשבוע, תמיד איתי.

הבנות לא שכבו אחת עם השנייה לבד. אהבתי את זה. לפעמים הייתי שוכב עם אחת כאשר אחותה שוכבת ליד קוראת ספר. לפעמים אחת מהן הייתה מוצצת לי בבוקר מוקדם או בלילה. שמרנו על אינטימיות גם בזוגיות וגם כקבוצה. בערך חצי שנה אחרי שעברנו לקיבוץ הזמין אותנו אחי לבר מצווה של הבן שלהם. הבנות לא התלבטו כלל כיצד להגיב על האישור הגעה ואישתי שלחה להם הודעה שנהייה 6. בערב הארוע באחד מאולמות הארועים במרכז הארץ הגענו כולם ונכנסו ביחד. אני מאמין שהורי ואחי חשדו לגבי אורח החיים שלנו, אולם הם מעולם לא נחשפו לכך בצורה כזו גלוייה. הבנות הגיעו לבושות בצורה זהה, הן היו מדהימות לבושות בצורה אלגנטית לא בוטה או מוחצנת, אבל מבנה גופן והנינוחות שהפגינו שיוו להן הילה. הילדים נעלמו לפינת הפעלה עם הליצן לכול הערב, לא לפני שהצלם צילם את כולנו לתמונה משפחתית, אחותה של אישתי ביקשה ממנו שידפיס על מגנט ללא פרטי האירוע...הוא כמובן לא סירב, מי יכול לסרב לה? למסכן לה היה כול סיכוי... יש משהו משכר בתחושה של חשיפה פומבית.

הבנות האהבו את הסיטואציה והקרינו שלווה ואינטימיות שללא ספק "חושלה" מאז המעבר שלנו לביתנו החדש בקיבוץ, העובדה ששם לא הסתרנו את חיי המשפחה שלנו גרמה לכך שהביטחון העצמי שלהן ושלי היה בשמיים. ישבנו באותו שולחן עם הוריי, שלא הצליחו לסגור את הפה מרוב אלם רוב הארוע. בשלב כלשהו הם שאלו אותי כיצד זה עובד, צחקתי ועניתי שזה הרבה יותר פשוט והגיוני ממה שזה נראה. אישתי ואחותה ענו בטבעיות שזה ממש נוח עם הילדים ותמיד יש מישהו פנוי לסקס.

נו, מה נגיד היה ארוע מוצלח. בדרך חזרה, נהגתי, הילדים היו מפוזרים על כסאות הבטיחות ברחבי הג'יפ אישתי ישבה לידי ואחותה מאחורי, כך שהן יכלו לדבר ביניהן ומידי פעם הצטרפתי לשיחה רק באמצעות מבט ששלחתי לאחור דרך המראה או בסיבוב קל לכיוון אישתי. הקשבתי לבנות שדיברו בשקט ע"מ שהילדים לא יתעוררו, ברכב התנגנה מוסיקה חרישית ובחוץ ירד גשם... החיים לא יכולים להיות יותר טובים מזה חשבתי לעצמי. בלילה שכבנו שלושתנו במיטה ועשינו האהבה, לאט ובעדינות... היה משהו בערב הזה, בחשיפה שלנו כלפי חוץ שגרם לשלשתנו להיות הרבה יותר שלמים עם התא המשפחתי וזה ניכר ביחסי המין באותו לילה, כאשר הגשם דפק בחוץ על הגג ומים זרמו על החלונות. חדרתי לאישתי ולאחותה באותו לילה לעכוז ובשלבים מסוימים ירדתי לכול אחת ומתענג על הרכות של אברי המין שלהן ועל השדיים המדהימים שפיטמותיהן מצאו בית בפי.

הן מצצו לי ביחד ובנפרד... הסקס התנהל לאט ורגוע. בסוף גמרתי לאישתי מאחור, בכול זאת זה היה תענוג נדיר לבקר בפי הטבעת שלה. לאחר מכן, הן שכבו ונשענו עלי אחת מכול צד הראשים שלהן בשקעי כתפי, ידי מחבקות אותן מאחור ואוחזות בפלח עכוז בהתאמה, ידיהן היו על בטני, החזה שלי והפין שלי, מתחלפות, עלות ויורדות. נרדמו ככה והתעררנו בבוקר למחרת לקול קריאות הקרב של הילדים שחגגו את העובדה שהם היו פטורים ממסגרות חינוכיות באותו בוקר. התלבשנו, לא לפני שהחלפנו נשיקות של בוקר זריזות והבנות נכנסו ביחד למקלחת ע"מ לשטוף מעצמן את ארועי הלילה, אני אישית אהבתי את הריח של סקס שנותר והערבוב שלו עם הדורדורנט והאפטרשייב.

נסענו בבוקר על אופניים לפינת חיי, התאומות על אופניים בצבעים תואמים למכוניות שלהן, התינוקת על כסא קדמי שהיה מורכב על הכידון שלי, אחותה בת ה-3 על אופניים עם גלגלי עזר ואחיה הבכור בלי, כבר בשבוע הראשון שלנו בקיבוץ לימדתי אותו לרכב ללא גלגלי עזר. רכבתי אחרון וצפיתי בגאווה במשפחה המורחבת שלנו רוכבת ומפטפטת לאורך שבילי הקיבוץ... אושר. באותו ערב השארנו את הילדים עם בביביסיטר ויצאנו למעשה לחגוג את החשיפה שלנו, אישתי זכרה לארוז קרח הפעם.

הרגשתי שיש בבעלותי שתי נערות ליווי מדהימות שאפשר לעשות איתן כל מה שארצה, חשבתי שאפשר אפילו להציע להן להכנס לאתר נערות ליווי בייב אסקורט כדי להוסיף עוד פלפל ועניין ליחסי המין הקבוצתי שלנו. לצערי הן פחות הרגישו בנוח עם לצרף מישהו נוספת אבל מקווה שבעתיד זה יתאפשר.

אבל זה לא הפריע לאחותה למצוץ לי בדרך חזרה כי צריך לשמור על מסורת היא טענה, הסכמתי לכך בלב שלם בזמן שפרקתי את מטען הזרע שלי במורד גרונה. מה שלא הפריע לאישתי לנהל איתה שיחה שלמה על ארועי יום אתמול ומי אמר למי מה ומי הסתכל והתלחשיות שהיו מסביב. אחותה התרוממה לרגע כאשר הרגישה שאני לקראת השיא וביקשה ממנה לשתוק לרגע ע"מ שתוכל להתרכז. אחרי שהיא בלעה את הזרע שלי והתרוממה ממני היא העבירה אצבע אחת על שפתיה, אספה את העודפים ומצצה את האצבע (אחד הדברים הכי סקסים שאישה יכולה לעשות) לאחר שהוציא את האצבע מהפה, היא הסתובבה לאחותה ואמרה לה שאנשים יכולים לדחוף את הזין שלהם לתחת מבחינתה ושלא איכפת לה מה אחרים חושבים, אישתי ענתה לה בצחוק מתגלגל שלדחוף זין לתחת זה בדיוק מה שקרה אתמול בלילה... אין, אין על הבנות האלה...כול כך מצחיקות, מדהימות ושנונות פשוט כיף להיות בחברתן.

 

יותר מדי פטמות בפה שלי

האינטימיות היה חלק חשוב מהחיים המשותפים שלנו ואחד המקומות שהיא באה לידי ביטוי הייתה בלילה כאשר הלכנו לישון, לא כול לילה קיימנו יחסי מין אולם כמעט כול לילה שלב השינה הראשוני היה מעורב בכפיות עם אחת מהן. שלושתנו האהבנו את התנוחה הזו וכך ללא סדר מסויים בלילות היינו מתכרבלים כאשר אני מחבק את אחת מהן, ידי חופנות את השדיים ואברי בין שפתי הפות במקרה של אישתי או נעוץ בין פלחי העכוז של אחותה. כך היינו מחובקים עד שנרשמו, בזמן הזה האחות השנייה חיבקה אותי מאחור, חובקת את ידי על שדי אחותה. הסקס היה גורם מאחד ומחזק ביחסים שלנו, הוא שימש מצד אחד לפורקן ומצד שני לחיזוק הבעלות, כול פעם שקיימנו יחסי מין ראיתי בזה סימון לטריטוריה שלי והיה חשוב לי שהבנות ירגישו וידאו זאת שיבינו שהן מוגנות ואני ידאג לכול מחסור במידה והיה חס וחלילה.

מבחינתי היה אפשר לעשות סקס כול היום או לפחות מהרגע שחזרתי מהעבודה ועד הרגע שיצאתי לעבודה. הבנות גם עבדו ביחד, היתה להם חנות סטודיו של מוצרי קרמיקה שהן עשו לבד ובנוסף העבירו חוגים לילדים מהאיזור. הצחיק אותי כמה פעמים היו האבות באים לאסוף את הילדים שלהם מהחוג ולו רק ע"מ לראות את התאומות מנפנפות לשלום מדלת הכניסה. הבנות לבשו בד"כ אוברול ג'ינס וחולצות קצרות בסטודיו וזו בהחלט הייתה חוויה. לפעמים הן היו מקבלות את פני בבית כאשר הן לובשות אוברולים בלבד, כאשר ראיתי את השדיים מציצים מהצד ואת עור גבן החשוף ידעתי שיש בפני ערב ארוך.

ערב אחד אחותה של אישתי קיבלה את פני עם אבזם אחד פתוח, נכנסתי לבית ומצאתי את עצמי עם פיטמה אחת בפה עוד לפני שהספקתי להניח את המפתחות במקום. שמעתי בזמן הזה את אישתי מקלחת את אחד הילדים, ואת 2 האחרים כבר בחדרם מתארגנים לשינה. הנפתי אותה על ידי ונשאתי אותה לחדר השינה שלנו, הנחתי אותה על המיטה ושלפתי אותה בתנועה אחת רצופה מתוך האוברול, היא שכבה על מיטתנו עם רגלים מפוסקות באוויר וחדרתי לתוכה ללא הכנה מוקדמת, הסקס היה מהיר וחזק. גמרנו עוד לפני שאישתי סיימה לקלח את התינוקת, אפילו הספקתי להגיד לילה טוב לשני הגדולים שכבר היו במיטה וקראו ספר. בהמשך הערב ישבנו לאכול ביחד כאשר לקינוח אישתי התיישבה על הריצפה בין רגלי והכניסה את אברי לפיה. היא מצצה לי בזמן שאחותה פינתה את השולחן. לאחר שהשולחן היה פנוי הושבתי את אישתי על השולחן וחדרתי לתוכה בעדינות. אחותה התאומה בשלב זה נצמדה וחיבקה אותי מאחור כאשר בעזרת ידיה היא ליטפה ואחזה בשדי אחותה. גמרתי בתוכה, ממלא אותה בזרע שהצטבר בתוכי בשעה האחרונה. את המשך הערב העברנו מול הטלוויזיה, מחובקים, עירומים ומכוסים בשמיכה.

זה היה החורף הראשון שלנו בבית החדש, התנור עצים בער ותרם רבות לאווירה הרומנטית שהיתה בבית, הוא חימם במהירות את הבית הקטן מה שאיפשר לבנות להסתובב עם חולצות קצרות או גופיות גם בחורף כשבחוץ יורד גשם. למחרת בבוקר התעוררתי לרעשי קולות מהמטבח שעוסקים בהכנת ארוחת הבוקר, מהאור המועט שחדר מבעד לתריסי העץ שבחלון ומתחושה נפלאה בין רגליי. הורדתי את מבט ובעזרת רסיסי האור ראיתי ראש עם שיער בהיר עולה יורד על איבר מיני, אני מתבייש להגיד שלא הצלחתי לזהות מי מהשתיים דואגת לי כך.

התרוממתי קצת לאחור, מסדר לעצמי משענת מהכרית, הנחתי יד אחת על הראש שעמל בין רגליי ונתתי לבת זוגי לקבוע את הקצב. רק שאישתי פתחה את הדלת בחריץ קטן ע"מ לשאול האם התעוררנו, הבנתי שזו אחותה התאומה שמוצצת לי את הזין בכזו מיומנויות. אחותה שיחררה אותי לרגע וענתה לה שהיא מרגישה שאני בשלבי סיום ושתשים מים בקומקום והיא כבר מסיימת. בתזמון מושלם עם שריקת הקומקום גמרתי בפה שלה. היא התרוממה, נתנה לי נשיקת בוקר, קמה מהמיטה לבשה חלוק ויצאה למטבח. נשארתי לשכב במיטה עוד מספר דקות, מנסה להבין מה עשיתי בחיים קודמים שזכיתי בכזו זוגיות עם הבנות.

התכנים הבאים מאוד יעניינו אותך!

  • אשתי המושלמת

    לפתע מרגיש נוזל חם על היד.ישר מפסיק הכל."לא עמדת בהסכם, את תענשי"."מה העונש?" היא שואלת.שלוש מכות בפות.

  • סקס באילת

    אני והיא באילת מסתובבים ברחוב, כולם חצי ערומים וערומות, אני רק עם בוקסר והיא בחזיה ומכנסי ספורט קצרצרים פתוחים משני הצדד

  • מתחת לשולחן

    אני שואל אותה אם היא מסתדרת עם הנושאים ותוך כדי מנגב את השפיך שנשאר לי על היד על המפה ומכניס את הזין המגורה שלי פנימה. א

השאר תגובה

סיפורים מדהימים ומגרים מאוד

השארת תגובה