Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

השלישייה הראשונה שלי

אחרי המון זמן החלטנו כל החבורה לצאת לקמפינג בשטח. אנחנו חבורה גדולה וכולם רווקים ורווקות. היו פה ושם ניסיונות להתחיל אחד עם השנייה אבל בדרך כלל זה לא צלח.

בחבורה יש את דנה היזיזה שלי. אנחנו מכירים כבר המון שנים ובשנה האחרונה החלטנו לשכב ביחד ולענג אחד את השנייה בעיקר בשביל מין מזדמן. כבר בערב לפני החלטנו לישון ביחד אצלי בדירה ולנסוע באוטו שלי צפונה. הנסיעה זרמה טוב ואני ודנה לא הפסקנו לדבר על המון שיחות. במהלך אחת השיחות העלנו את הפעם ההיא ששכבנו ולדנה נתפס השריר והיא לא הספיקה לגמור בגלל זה. השיחות הלכו ונהיו מיניות יותר ויותר עד שהזין שלי התחיל לגדול ולבלוט. דנה ראתה את זה במהלך הנסיעה וצחקה. אני במקביל התחלתי להושיט את היד לעבר המכנס שלה והתחלתי למשש את הדגדגן שלה. היא דחפה את היד שלה עמוק לתוך המכנסיים שלי והתחילה לעשות לי ביד בזמן שאנחנו נוסעים בכביש המהיר. החלטתי שאני גם הולך על כל הקופה והכנסתי את היד לתוך החוטיני שלה והחדרתי אצבע עמוק לתוך הדגדגן שלה. דנה פלטה גניחה קלה ואני המשכתי. לפתע היא החלה לבוא לקראתי, הורידה לי את התחתון ושלפה את הזין שלי החוצה. היא החלה לרדת לי ודחפה אותו עמוק לתוך הגרון שלה. כנראה שזה עבד והיא התחילה להתגרות מהנגיעות שלי. אני עם שתי ידיים על ההגה, מוריד קצת מהמהירות והיא מגבירה את הקצב ושואבת את הזין שלי עמוק לתוך הגרון שלה. אני לא שולט בזה ואני רגע לפני גמירה. דנה עוצרת ואומרת לי "אתה מספיק מרוכז בכביש בשביל לגמור?". אני עונה לה "ברור, אני נוסע לאט יותר והכביש פתוח ללא רכבים. לכי על זה". דנה דוחפת את ראשה שוב פעם עמוק לתוך הזין שלי והיא מתחילה למצוץ אותו במהירות. אני מתחיל לגמור ולרעוד במושב. דנה מקבלת שפיך עמוק לתוך הגרון שלה והיא שואבת הכל מבלי לעצור לרגע. אני רועד במושב וצועק לה יותר מהר ודנה ממשיכה במהירות. זאת הייתה הפעם הראשונה שגמרתי למישהי בפה תוך כדי נסיעה והאדרנלין היה מטורף. דנה קמה וניקתה הפה שלה ואמרה לעברי "עכשיו תורך" תוך כדי שהיא מורידה את המכנס מעט עד שהדגדגן שלה מציץ החוצה. יד אחת על ההגה ויד שנייה אני מתחיל להחדיר לה אצבעות עמוק לתוך הדגדגן. דנה פשוט מטורפת, היא יכולה לקבל אורגזמה תוך שניות ספורות מרגע שאני נוגע לה בדגדגן. אני מחדיר לה את האצבעות עמוק יותר והיא מתחילה לרטוט במושב. אני ממשיך במהירות תוך כדי שאני נוהג ברכב והיא מתחילה לגמור. הרגליים שלה נפתחות עוד יותר והיא רועדת במושב היא קולות גניחה של אורגזמה מטורפת.

הגענו כולם לזולה והקמנו ציליה. הערב הגיע ואלכוהול התחיל לזרום בגוף. אני תמיד סיפרתי לדנה שהחלום שלי זה לעשות שלישייה עם מישהי, ולעומת זאת דנה תמיד רצתה לעשות שלישייה עם עוד גבר. משהו שאני פחות הייתי מוכן לקחת בו חלק. בעיקר כי תמיד רציתי לשמור את דנה רק בשבילי.

העיניינים בערב התחילו להתחמם ודנה סימנה לי עם הראש לכיוון נועה. מתברר שהיא דיברה איתה לפני שהגענו והיא הסכימה לישון איתנו באוהל ביחד. נועה הייתה בעלת גוף ארוך עם ציצי ענק. באמת משהו שאי אפשר לתאר. תמיד ניסיתי לדמיין מה יש שם מתחת לחזייה כבר מגיל קטן, אבל היא הייתה ביישנית ולא מדברת יותר מדי.

השעה הייתה 2 בלילה והחלטתי ללכת לאוהל. לפני שהלכתי ניסיתי לשכנע את דנה שתבוא אחרי. נכנסתי לאוהל ופרשתי את המזרן. נשכבתי בשק''ש והורדתי את המכנסיים והתחתונים. שמעתי משהו מתקרב  ושאלתי בקול "דנה?". הרוכסן נפתח ואני רואה את נועה מולי בלי חזייה. אני לא ידעתי איך להגיב ולמזלי נועה החלה לבוא לקראתי. היא הסתכלה לי בעיינים, חשפה את השק''ש וראתה אותי ערום ללא בגדים. היא החלה לנשק אותי בעדינות בפה ולאט לאט ירדה מטה עד שהגיעה לזין שלי שכבר בשנייה הראשונה נהיה קשה מאוד. היא התחילה לרדת לי בעדינות תוך כדי שהיא דוחפת את הזין שלי בעדינות לתוך הפה שלה עד שהיא בלעה כמעט את כולו. אני עוצם עיינים מתענג על כל רגע, והאוהל נפתח שנית. דנה עומדת בכניסה "למה לא חיכיתם לי?". אני נבוך לא יודע מה להגיד עד שנועה ענתה לה בחזרה "חבל שלקח לך זמן, אני לא הצלחתי להתאפק. דנה הצטרפה אליה והחלה לנשק לי את הביצים תוך כדי שנועה מוצצת לי את הזין במלואו. המון זמן חלמתי על פנטזיה כזאת ולא האמנתי שזה יקרה. נועה הורידה את התחתונים ודנה ישר אחרייה.

"עכשיו תורך לפנק אותי" נועה אמרה לכיווני, תוך כדי שאני שוכב היא נעמדת מעלי ערומה ומחליטה לשבת לי על הפרצוף תוך כדי שהיא מסמנת לי שאני אנשק את הדגדגן שלה. דנה במקביל הורידה את התחתונים, תפסה את הזין שלי, והחדירה אותו עמוק לתוך הדגדגן הרטוב שלה בתנוחת COW REVERSE. נועה מעלי עוד שנייה גומרת לי בפנים, ודנה מגבירה קצב ומתחילה לדהור בקצב מטורף. הן גונחות בקצב אחיד ואין ספק שהן נהנות מאוד. אני משקיע ומלקק בלי הפסקה את הדגדגן של נועה עד שהיא מתחילה לגמור ולגנוח. "תמשיך תמשיך" נועה צועקת לעברי. במקביל דנה שיושבת עמוק על הזין שלי לא מפסיקה להוריד את הקצב ומתחילה לגמור גם היא. אני צועק להן שאני גומר והן צועקות בחזרה להמשיך. אני ממשיך לרדת לנועה ודנה מעלי רוכבת ללא הפסקה עד שאני פשוט גומר עמוק בתוך הכוס של דנה. "פאקקקקק" אני פולט באוויר. נועה יורדת ממני ואומרת לי באוזן "חכה, אנחנו עוד מעט מתחלפות ואני הולכת להחדיר אותו עמוק לתוך הכוס שלי".

 

התכנים הבאים מאוד יעניינו אותך!

  • חילופי זוגות חרדי

    קוראים לי שמואל ולאשתי שלומית, אנו זוג חרדים בגיל 29 מירושלים שלומית 1.65 שיער שטני סקסית בטירוף. לשלומית יש חברה טובה ש

  • בת 24 ומכורה לכניעות

    נתי, בת 24 ומכורה להיות נשלטת. "אין גבולות, אפשר הכל", היא אמרה לי.

  • המורה ללשון והמורה לחינוך גופני

    אני מורה ללשון, בלונדינית יפייפיה בת 26, חרמנית שדלוקה על המורה לחינוך הגופני שבמקרה הוא גם נשוי ועם ילדים

השארת תגובה