Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

עונג שבת

היה זה עוד בוקר רגיל של שבת. קמים אחרי שינה ארוכה, קצת מנוחה מכל השבוע העמוס שעבר עלינו. דנה, הבת זוג שלי, נכנסת למקלחת עוד לפני צחצוח השיניים, רק ככה היא מתחילה את הבקרים שלה.  חדר השינה שלנו משקיף על המקלחת מרחוק כשהדלת פתוחה, כך שאפשר לראות ולשמוע הכל. אני עוד מתגלגל במיטה מצד לצד, מביט בדנה מרחוק, רואה את השיער שלה נרטב ומים זורמים על פניה, מטפטפים על גופה. דנה קולטת אותי מרחוק ומחייכת אליי חיוך ערמומי של בוקר. היא מתחילה לגעת בעצמה, ממששת את השדיים ומלטפת את הכוס.

אני מזנק מהמיטה ישר אל המקלחת, דנה עם הגב אליי חופפת את השיער. אני מתפשט ונעמד מאחוריה, נצמד אליה מאחור ומתחיל לנשק את הצוואר שלה. בשלב הזה, הזין שלי עומד דום, הוא כל כך קשה שזה כבר כואב. לפתע דנה יורדת על הברכיים, מים זורמים על הגב והכתפיים שלה, והיא מתחילה למצוץ לי בעדינות. היא דוחפת קדימה ואחורה את הזין שלי לתוך הפה שלה וממש בולעת את כולי. דנה מוציאה את הזין שלי מהפה, מחזיקה אותה כלפי מעלה ומלקקת לי את הביצים בחוזקה, מוצצת אותם לתוך הפה, כל זה תוך כדי שהיא מביאה לי ביד.

דנה קמה, מסתובבת אליי עם הגב, ולוחשת לי "זיין אותי בדוגי סטייל". אני תופס את הזין שלי מרים את הישבן טיפה, ומתחיל לזיין אותה חזק. הפנים שלה צמודות לקיר, ואני דופק אותה מאחור בתנועות חדות ומהירות. אני מוציא את הזין, מצמיד את דנה עם הגב אל הקיר, יורד על הברכיים ומתחיל לרדת לה. היא מפשקת את הרגליים ואני מלקק לה את הדגדגן ודוחף לה אצבעות. אני מוצץ את השפתיים של הכוס שלה, ומרגיש שעקצוצים עוברים לה בגוף, היא רוטטת. היא גומרת.

דנה מרימה אותי מהרצפה ומבקשת שאזיין אותה אנאלי. אנחנו עוברים בחזרה לחדר השינה, עטופים בחלוק, אני זורק אותה על המיטה והיא ישר נשכבת על הבטן, מחכה שאחדור מאחור. אני מתחיל ללקק לה את פי הטבעת, והיא בינתיים משפשפת לעצמה את הדגדגן. אני מכניס את הזין שלי לתוך התחת שלה, ומתחיל לזיין אותה כמו שבחיים לא זיינתי. תוך כדי הזיון אני מתחיל להפליק לה בתחת, והיא צועקת "יותר חזק! תן לי סטירות חזקות יותר!", דנה גומרת שוב ונזרקת על המיטה באפיסת כוחות, כל הגוף שלה רוטט, והרגליים רוקדות סטפס.

אני חשבתי שסיימתי את תפקידי להיום, מרוצה עד השמיים, בכל זאת גרמתי לה לגמור כבר פעמיים בפחות משעה, כנראה אחד הבקרים הטובים שהיו לנו. לא עוברות עשר דקות ודנה כמו כלבה מיוחמת מבקשת ממני להתאפס ולחמם מנועים שוב. היא נשכבת על הגב, מפשקת רגליים ומחכה שאבוא וארד לה. אני מלקק לה את הדגדגן ומוצץ לה את השפתיים הפנימיות, אני דוחף גם אצבע קטנה בפי הטבעת שלה כדי להדליק אותה יותר, היא מלאת התרגשות ומתה שאחדור אליה שוב. אני שולף את העמוד החזק שלי, וחודר אליה במיסיונרית, חזק כל כך שהרגשתי שהיא עומדת להתעלף. דנה זורקת אותי מעליה, הופכת אותי על הגב ועולה עליי בתנוחת בוקרת. רוכבת חזק למעלה ולמטה, לצדדים, קדימה ואחורה. היא מזיינת אותי כל כך חזק שלי זה כבר כואב. דנה גונחת בצרחות שכל הבניין שומע, "אהההה...אהההה....אני גומרת!!". אורגזמה שלישית ורצופה, והפעם, היא באמת גמורה. אנחנו מתחבקים ומתנשקים באהבה, היא מסתכלת עליי ואומרת "אני אוהבת אותך, אבל שלא תחשוב שזה לא יקרה שוב בשבת הבאה".

התכנים הבאים מאוד יעניינו אותך!

השארת תגובה