Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

בת 18 ללא גבולות

היא הייתה בת 17 כשפגשתי אותה.

שמה היה מור והיא הייתה אולי הילדה הכי יפה שראיתי אי פעם. היה לה שיער ארוך ובלונדיני, וחיוך בין היפים שראיתי. אני הייתי בן 29 ולכן פחדתי לעשות מעט יותר מאשר להסתכל עליה, בכל זאת ילדה בת 17. מור ואני עבדנו יחד באותו מקום, יותר נכון אני ניהלתי את המסעדה שבה עבדנו, ומור הייתה עוד מלצרית במסעדה שעבדה תחתיי. ביום שבו מור חגגה 18, הרגשתי שדברים בינינו מתחילים להשתנות. התחלנו לדבר יותר, לצחוק יותר, ממש הרגשתי שהיא מפלרטטת איתי. תמיד חשבתי שאולי אני מגזים וסתם מדמיין, היא כל כך שווה, והיא כל כך רחוקה מכל בנות ה-18 שאני מכיר.

באחד מהימים, היינו במסעדה, והפסקת חשמל תקפה את כל העיר, מה שאומר שהמסעדה מושבתת ואי אפשר לעשות כלום עד שמתקנים את התקלה. אני ומור התיישבנו לדבר קצת, השיחה הייתה די גנרית ומשעממת, דיברנו על סרטים ועל סדרות טלוויזיה מפגרות. לא עבר זמן רב עד שהעניינים החלו להתחמם.

"אני חייב לספר לך משהו מור, אני אוהב נערות ליווי, פעם בחודש אני כותב בגוגל נערות ליווי אתר מומלץ ומאתר לי את הנערת ליווי המושלמת שתעשה לי את היציאה הכי כיפית בעולם"

היא הסתכלה עלי במבט מתעניין והקשיבה.

"אבל האמת שקצת מיציתי את הקונספט והייתי רוצה שתהיה לי נערת ליווי יותר מעניינת מהבנות שיש באינטרנט"

"אנחנו צריכים לצאת לבלות הלילה, אני רוצה להיות הנערת ליווי שלך" אמרה מור.

"ולעשות מה?" שאלתי אותה ביעני חצי תמימות.

"פשוט לבלות, אפשר לעשות כל מה שאתה רוצה" היא אמרה.

"מורוש, כל מה שאני רוצה יכול לכלול דברים שאת לא בהכרח תרצי לעשות" אמרתי.

"התכוונתי למה שאמרתי" אמרה מור. "אנחנו יכולים לעשות כל מה שרק תרצה".

 

תכננו לשבת באותו לילה אצלי בדירה.  החלפנו מספרי טלפון, ונתתי לה את הכתובת של הדירה שלי. החשמל חזר לעבוד, והמסעדה חזרה לתפקד. המשכנו לעבוד לעוד כמה שעות וסיימנו משמרת. בשעה תשע בערב, פעמון הדלת שלי מצלצל, אני פותח את הדלת ושם עומדת מור, כמו שקבענו. היא לבשה שמלה אדומה, קצרה עם מחוך שמרים את הציצים שלה בדיוק כמו שאני אוהב. הכנסתי אותה לדירה וסגרתי את הדלת, תוך כדי אני מעיף מבט על התחת המושלם שלה. ילדה רזה עם ציצי גדול ותחת מוצק. היא עוד לא דקה אצלי בדירה ואני מרגיש שהזין שלי עוד רגע מתפוצץ במכנס.

מזגתי לנו כוסות יין, וישבנו לדבר. אחרי חצי שעה של קשקושים וכמה כוסות יין, התחלנו להתנשק. היד שלי ליטפה את הרגל החשופה שלה, התחלתי לנשק אותה בצוואר והיא כבר חצי נאנחת. הגניחות הקטנות שלה חירמנו אותי כל כך, שעוד שניה אכלתי אותה מחרמנות. הרמתי את היידים קצת במעלה השמלה עד שהאצבעות שלי הגיעו לתחתונים שלה. אני מתחיל להכניס לה אצבעות לכוס, וללטף לה בעדינות את הדגדגן. מור מעביר את היד שלה ומכניסה אותה אל תוך המכנס שלי, להרגיש את הזין הקשה שלי.

"את בטוחה לגבי זה?" שאלתי. "אני הרבה יותר מבוגר ממך"

"אין לך מושג כמה אני בטוחה. אתה הולך להנות כמו שבחיים שלך לא נהנית" אמרה מור.

 

זה בדיוק מה שהייתי צריך לשמוע. נישקתי אותה שוב ואז התחלתי להפשיט אותה. לאט לאט התחלתי לנשק את החזה שלה תוך כדי שחרור החזייה שלה. הפה שלי עטף את הציצים שלה ברגע שהם נחשפו. לאחר מכן משכתי את התחתונים שלה למטה והורדתי ממנה בעדינות. היא בערך פי 10 יותר שווה כשהיא ערומה, וזה רק הופך להיות יותר ויותר טוב. נשכבתי על הספה שלי ומור עולה עליי בתנוחת בוקרת. היא ממקמת את הזין שלי ומכניסה אותו לתוך הפות שלה. היא כל כך רטובה. מור מתחילה לרכב עליי למעלה ולמטה בעוצמה, לא ראיתי אנרגיות כאלה כבר הרבה זמן.

הכוס הקטן והצר שלה כמעט גרם לי לגמור אחרי דקה, הייתי חייב להשתלט על עצמי ולהתאפק כדי לתת פה עבודה רצינית. הרמתי את מור מעליי וזרקתי אותה על הספה, הפעם אני מזיין אותה במיסיונרית. אני חודר חזק ומהר וכל פעם מגביר את הקצב עוד ועוד. מור מתחילה לגנוח בצרחות, ואני רואה שעוד שניה היא מגיעה לאורגזמה. אני מתחיל לזיין אפילו יותר מהר וממש מרגיש אותה רועדת מתחתיי, הכוס שלה נהיה כל כך הדוק והוא נסגר לי על הזין כמו מהדק. אני מרגיש שגם אני עומד לגמור ולהגיע לאורגזמה. שנינו גומרים יחד בעוצמה ואני משפריץ לתוכה כמויות של זרע. לקחתי לי רגע ויצאתי ממנה, רגיעה על הספה, מתנשפים ומרוצים.

לא עברו חמש דקות ומור רוצה סיבוב שני.

"שב על הספה, אני רוצה סיבוב שני". כמובן שכמו ילד טוב צייתתי לפקודתה.

הפעם אני יושב על הספה והיא מתיישבת עליי בתנוחת בוקרת אבל דוגי סטייל. היא לוקחת את הזין שלי ומחדירה ישירות לתוך הכוס הרטוב והצר שלה. היא כולה מטפטפת מבפנים, צעירה ורטובה, מלאת הורמונים, בדיוק כמו שאני אוהב. היא רוכבת עליי ואני מניח את הידיים על המותניים שלה ומושך אותה חזק לכיווני תוך כדי שהיא מקפצת ואני דוחף קדימה. מהר מאוד מור מגיעה לאורגזמה שניה, מה שגרם לי להמשיך ולזיין אותה יותר חזק מהסשן הקודם. במשך עשרים ושתיים דקות אני מזיין אותה ומעיף לה סטירות עדינות על התחת, עד שגמרתי ומילאתי אותה בסבב ב' של זרע. ממש יכולתי להרגיש את כל הזרע מטפטף סביב הזין שלי החוצה.

סיימנו את הערב המטורף הזה ונפרדנו בנשיקה לוהטת. ביום שלמחרת עבדנו שוב יחד ולא הזכרנו מה קרה, הכל היה רגיל ושום דבר לא באמת השתנה בינינו. כלום חוץ מהעובדה שפעם בשבוע היינו נפגשים לסקס לוהט ורטוב.

 

התכנים הבאים מאוד יעניינו אותך!

  • אשתי המושלמת

    לפתע מרגיש נוזל חם על היד.ישר מפסיק הכל."לא עמדת בהסכם, את תענשי"."מה העונש?" היא שואלת.שלוש מכות בפות.

  • סקס באילת

    אני והיא באילת מסתובבים ברחוב, כולם חצי ערומים וערומות, אני רק עם בוקסר והיא בחזיה ומכנסי ספורט קצרצרים פתוחים משני הצדד

  • מתחת לשולחן

    אני שואל אותה אם היא מסתדרת עם הנושאים ותוך כדי מנגב את השפיך שנשאר לי על היד על המפה ומכניס את הזין המגורה שלי פנימה. א

השארת תגובה