Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

לזיין את הברמנית

אין כמו לזיין קצינה שבדיוק השתחררה

נטלי בחורה קצת מלאה בת 23 שהשתחררה כרגע מהצבא אחרי תקופה שהייתה קצינה. לנטלי שדיים ענקיים ותחת קצת גדול (כזה שהייתם רוצים לזיין בדוגי). הכרתי אותה באחד הברים שצפון, בעודי מסתובב עם אחד החברים שלי. היא הייתה ברמנית, מינית, ראו על העיניים שלה שהיא מחפשת מישהו להזדיין איתו, מישהו לפרוק איתו את כל השנים האחרונות בלי מחויבות. אני, בן 30, לא מחפש מחויבות כל כך, נעניתי לאתגר. באחד מימי החמישי שהיינו יוצאים לאותו הבר, זרקתי לה איזה משפט קטן ומשם התפתחה שיחה, היה חיבור מיידי.  

היה קצת רועש מידי אז הצעתי לה שנמשיך את השיחה בסוף המשמרת שלה והשארתי את המספר שלי. נטלי לא חזרה אליי באותו הלילה אבל באחד מימי שישי שלאחר אותו ערב, קיבלתי ממנה הודעה בשעה 1 לפנות בוקר – "ער"? הגבתי לה "לקח לך זמן", אחרי כמה התכתבויות הבנתי שהיו לה כמה ימים עמוסים והיא רצתה לדבר איתי כשהראש שלה פנוי. גרתי בדירת גג נחמדה שצופה לים והצעתי לה לקפוץ אליי לשאכטה; נטלי לא כל כך היססה והתניעה את הרכב ישר אליי.

לא שוכבים על הדייט הראשון

הערב התפתח ולא קפצנו מיד למיטה, דיברנו לא מעט אל תוך הלילה עד שהתחלנו לדבר על חוויות מיניות. מסתבר שהבחורה עברה הכל, החבר הקודם שלה זיין אותה יחד עם חברים שלו בתורות, היה נראה שהיא דיברה על זה ממש בתשוקה. ממה שהבנתי ממנה היא הייתה קצת מבואסת מהם כי חבר שלה והחברים שלו בדרך כלל היום גומרים מהר. היא אמרה שהיא מחפשת מישהו קצת יותר בוגר שיתן לה זיון טוב ושיפתח אותה; ניכר היה שהיא הייתה צריכה גבר ולא ילד. אני לעומתם, שועל קרבות ותיק, עברתי כבר כמה עשרות בחורות והרגשתי מוכן מספיק בשביל לתת לה את מה שרצתה. באותו הלילה נטלי לא נתנה לי לזיין אותה למרות שחשבתי שהיא תיתן, מה שכן היא נתנה לי מציצה שאני לעולם לא אשכח, היא דאגה להשאיר את הרוק שלה על כל הזין והאשכים שלי ועל הדרך גם לבלוע כל טיפת זרע שיש לי.

לא אשקר לכם, היא השאירה לי טעם של עוד. יום חמישי לאחר מכן הגעתי אליה עם הרכב שלי וחיכיתי לה בסוף המשמרת, הגעתי עם השברולט גג נפתח שלי והיא נראה שכשהיא יצאה החוצה ונכנסה לרכב שהיא חרמנית יותר מהרגיל. כשהיא נכנסה לרכב היא קיבלה את פני בחיבוק גדול מהרגיל, הציצים היפים שלה נלחצו חזק נגדי וכל כך רציתי להעביר את ידי במורד גבה ולסחוט את לחיי ישבנה המשתלבות בתחתית חצאית המעודדות הקצרה שלה, אבל ידעתי שאם אני אחכה מספיק  אז תהיה לי שליטה על כל סנטימטר בתחת הזה. המשכנו לבר ליד והתחלנו לשתות קצת טקילה, כל שוט שנטלי קיבלה היא שתתה במהירות הבזק, לא הצלחתי לעמוד בקצב שלה. שתינו עוד שוט ועוד שוט, באיזשהו שלב ראיתי על הפרצוף שלה שהיא רוצה לעשות קצת שטויות. הצעתי לה לבוא איתי לשירותים והיא לחשה לי באוזן "בכיף, אבל הזיון הראשון שלנו לא יהיה בשירותים". לקחתי את מה שיש והובלתי אותה לשירותים, היא התיישבה על האסלה ואספה את השיער שלה, הרגשתי כל כך בר מזל, הכנסתי את הזין שלי לפה שלה ופשוט התחלתי לזיין את הפה שלה כאילו הוא כוס. גמרתי לה בפה ולמרות שסיימתי היא המשיכה ללקק לי את הכיפה כאילו היא רק התחילה. אני מצידי הייתי עדיין חרמן אבל לא רציתי להמשיך את זה בשירותים של הבר. נטלי הציעה באותו הרגע שגמרתי לדלג על המשחק הלילה ולבוא אליה – "הגיע הזמן שאני אקבל קצת ממך". גימגמתי ורצתי איתה לרכב.

בדיקת גבולות

זו היתה 20 דקות נסיעה במורד הכביש המהיר עד לביתי ובנסיעה החלטתי לבדוק את הגבולות של נטלי. כשנהגתי ליד משאית למחצה מימיני אמרתי לה לפתוח את רוכסן המכנסיים שלי ולתת לי מציצה כשהיינו בדרך הביתה – סתם בשביל שאני אגיע חם לבית. היא הביטה בנהג המשאית חייכה והושיטה את ידה ופתחה את רוכסן המכנסיים שלי. הייתי בהלם מרמת המחויבות.

נהג המשאית מצידו נהנה כשיכל לראות הכל דרך הגג הנפתח שלי תוך כדי שהיא מוצצת את הזין שלי ומצחקקת לעצמה. פיה היה כמו גן עדן כשהיא מצצה והעבירה את לשונה סביב הצינור ומלטפת את הביצים שלי בידה. נהג המשאית שמר על אותה מהירות כמונו אז החלטתי לתת לו הצגה טובה יותר. הצעתי לנטלי להוריד את התחתונים שלה. התחת שלה כבר היה באוויר במושב הנוסע בזמן שהיא נתנה לי את המציצה, רק שעכשיו היא הורידה את התחתונים שלה, נהג המשאית קיבל את מבט ישיר בכוס הרטוב והנוטף שלה. עדיין מוצצת את הזין שלי ולוקחת כמה שהיא יכולה בפיה בלי להיחנק, כאילו לא עשינו את זה הרגע בשירותים של המועדון.

הושטתי את היד שלי אל התחת שלה וקברתי את האצבע שלי בחריץ הרטוב שלה. נטלי התחילה לגנוח על הזין שלי תוך כדי שהאצבע שלי מזיינת אותה מול נהג המשאית. ביקשתי ממנה להפסיק כדי שאני לא אגמור שוב. רציתי להגיע לבית מוכן לעבוד ולא סחוט.

עוברים לBDSM

נכנסנו לדירה שלי, לא הספקתי כבר לסגור את הדלת ונצמדנו שנינו אל הקיר, נשקתי אותה הכי עמוק שיש ואמרתי לה להתפשט. שמתי לב שנטלי מגיבה טוב מידי להוראות שלי והרגשתי שיש כאן הזדמנות לסקס BDSM, נטלי כרעה מולי עירומה, בפעם הראשונה אני רואה כל סנטימטר בגופה היפה. עיניה הכהות מסתכלות עליי עם הרצון הנכסף לרצות אותי, שיערה הכהה והארוך נופל לאורך גבה עד לסדק ישבנה ההדוק והחצוף. היא חפנה את הביצים שלי ביד אחת ועטפה את ידה השנייה סביב הצינור שלי. אני לא יכול שלא לשים לב שהזין שלי כל כך עבה בידה הקטנה שאצבעותיה לא יכולות להקיף לחלוטין את היקפו. הייתי כבר ממש חרמן וגם היא. אמרתי לה להכנס למצב דוגי והחלטתי לשלב אזיקים לאקט, לא היה נראה שזה מפחיד את נטלי, להפך. שמתי את ידי על כתפיה ומשכתי קצת בשיערה תוך כדי שאני מנשק את עורפה, היא גנחה קלות ונשכתי את אוזן שמאל שלה. גופה רעד כשהידיים שלי החליקו מכתפיה אל הציצים המוצקים שלה. החלקתי את הידיים שלי מתחת לשדיה היפים ואז לחצתי ועיסיתי אותם תוך כדי שאני עדיין מוצץ את צווארה ונושך את אוזנה וטוחן את הזין שלי בסדק ישבנה. משכתי את הפטמות שלה ישר החוצה שהן התקשו לגמרי. החלקתי את האגודלים שלי מתחת לפטמות הקשות שלה והשתמשתי באצבע האמצעית שלי כדי להקיש שוב ושוב על החלק העליון של הפטמה שלה, כל נקישה היא גנחה כאילו אני מזיין אותה. הקרום שלי סיכה את סדק התחת שלה והיה נראה שנטלי רק רוצה שאחדור. הידיים שלי המשיכו במורד המותניים שלה וקצות האצבעות שלי החליקו מעצם הירך שלה בקמט שבין רגליה ובטנה המוביל אותי אל הכוס הרטוב והנפוח שלה. ירכיה הפנימיות ספוגות במיציה החמים, סטרתי בכוס שלה תוך כדי שמשכתי את הזין שלי מהסדק של ישבנה לכיוון הכוס שלה ומשכתי את ראשה לאחור בשערה. אמרתי לה שהיא צריכה לבקש רשות לגמור והיא נענתה בחיוב.

חדרתי עם הזין שלי לתוך הכוס שלה והתחלתי לזיין אותה הכי חזק שאפשר לזיין, החבטות של הגוף שלנו נשמעו בכל הרחוב, כמו גם הצעקות שלה. כל פעם שהיא רצתה לגמור משכתי לה בשיער ולא נתתי לה, הזכרתי לה שהיא רצתה גבר ולא ילד שיגמור תוך דקה וחצי.

באיזשהו שלב היא תפסה את הכרית והתחילה לנשוך אותה כי הקול שלה נהיה כבר צרוד, בשלב הזה אני כבר הרגשתי אני עומד לגמור אז נתתי לה סטירה חזקה לתחת ואמרתי לה עכשיו אפשר לגמור – באותו הרגע היא שפכה לי את כל הנוזלים שלה על המיטה, מה שגרם גם לי להשפריץ לה את כל מה שיש לי בתוך הגוף שלה.

 

המשך יבוא..

התכנים הבאים מאוד יעניינו אותך!

  • סקס באילת

    אני והיא באילת מסתובבים ברחוב, כולם חצי ערומים וערומות, אני רק עם בוקסר והיא בחזיה ומכנסי ספורט קצרצרים פתוחים משני הצדד

  • מתחת לשולחן

    אני שואל אותה אם היא מסתדרת עם הנושאים ותוך כדי מנגב את השפיך שנשאר לי על היד על המפה ומכניס את הזין המגורה שלי פנימה. א

  • בת 17 עם ספטום וחולת מין

    כמה בנות מהשבט מתחת כולם התלבשו צנוע חוץ מאיזה אחת שלבשה מין שמלה שחורה סקסית כזאות עם מחשוף קטן ומחוך ענק שחשף כמעט את

השארת תגובה