Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

המין אוראלי הראשון שלי

ינואר, מזג האוויר חורפי ורעמים חזקים נשמעים מבעד לחלון.

הפעמון בכניסה לבית מצלצל בזמן שעוד רעם מרעיד את רחבי הדירה.

אני מסתכלת בעינית הדלת ורואה את נופר עומדת רטובה כולה ומחייכת לעברי.

"נופר, מה את עושה פה? את ספוגה ממים י'משוגעת" אני פותחת את הדלת ושואלת עם חוסר הבנה ובלבול רב, השעה הייתה 22 ונופר נעמדה בכניסה לדירה עם חולצה רטובה, ומכנס קצר.

"ידעתי שאת שונאת ימים של גשם ועוד יותר בלילה, ולכן החלטתי לבוא להיות אצלך קצת עד שירגע הגשם והרעמים. מה רע? נעשה ערב בנות ביחד לזכר הימים היפים שלנו."

נופר גרה שני בניינים לידי ונשואה ליניב. היא החברה הכי טובה שלי והיינו ביחד בתיכון. התקרבתי אליה וחיבקתי אותה. אני מחבקת אותה חזק מאוד, היא רטובה ואני מרגישה את הפטמות הקשות שלה נלחצות עלי.

"לכי תחליפי בגדים אני אכין לנו קוקטייל טוב" נופר מחייכת וניגשת לחדר השינה.

חולפות מספר דקות והיא חוזרת לסלון. היא מגיעה עם חולצה טריקו גדולה ללא חזיה, עם תחתוני תחרה בצבע תכלת. פשוט חצופה איך היא משוויצה עם הישבן שלה תוהה לעצמי.

"עכשיו יותר נוח לי, איזה כיף שאנחנו אותה מידה ואפשר לחלוק בגדים" נופר אומרת כאשר צועדת לעברי.

נופר מתיישבת לידי בספה ולוגמת מהמרגריטה שהונחה בשולחן עבורה.

כשהיא לוקחת את הלגימה הראשונה, אני שוב פעם שמה לב שהפטמות שלה מתקשות מבעד לחולצת הטריקו הדקה שהיא לובשת.

"איך יצא? אהבת את הקוקטייל?" שואלת את נופר.

"ממ נהדר, רוצה לטעום?" היא שואלת עם חיוך סקסי על פניה.

"בהחלט" מתקרבת לעברה אחרי שאני מבינה את הרמז שלה, חופנת את צווארה ומושכת את שפתייה לעברי. השפתיים הרכות שלה נוגעות בשפתי ואני כבר יכולה לטעום את מיץ הליים. זרועותיה עוטפות את מותני, ובזמן שהיא מתקרבת אני פולטת גניחה עדינה כשהלשון שלי מלטפת את שלה. הפטמות שלי מתקשות למשמע הצליל כשאנחנו מתנגשים עם הלשונות. נופר עוצרת ומביטה בי בעיניים.

"אני רוצה אותך" נופר אומרת. ת'אמת חיכיתי המון זמן לשמוע את זה וכל כך שמחתי שלא יכלתי להסתיר את החיוך שלי.

היא מושכת אותי בחזרה פנימה, הפעם חזק יותר. הנשיקה שלנו מעמידה את פטמותיי, ואני מתגרה בה עם הלשון שלי. בזמן שאני מלטפת את שפתייה עם הלשון, היא שוב גונחת. אני תופסת את פניה ביד אחת, וביד השניה תופסת את ישבנה ומורידה אותה על הספה.

הנשימה שלנו מואצת כשאני עוקבת אחרי צווארה עם נשיקות. היא מושכת אותי חזק יותר, כל כך חזק שהפטמות הזקופות שלנו מתגרות זו בזו בכל נשימה שאנחנו לוקחות. הגניחות המתוקות שלה משגעות אותי ורועשות יותר עם כל לחיצה של הפטמות שלנו שמצחצחות זו את זו. אני מושכת למעלה את החולצה שלה כדי להסיר אותה ולזרוק אותה על הרצפה, חושפת את גופה החם והעירום.

בזמן שאני מעסה את שדייה, היא תופסת את חולצתי ומנסה להוריד אותה.

אני מחייכת, מחזירה את תשומת לבי לשדיה, והיא עושה את אותו הדבר לשלי. הידיים שלה עדינות ויודעות בדיוק איפה לגעת. היא מתגרה בפטמות שלי, ואני לא יכולה שלא להיסחף מההנאה. היא מתיישבת ומתחילה למצוץ ולנשנש את הפטמות שלי.

"אוי נופרר" אני גונחת.

אני יורדת לאט לאט, מתחילה לנשק את ירכיה, מסירה את התחתונים שלה וזוחלת בין רגלייה. אני משאירה שובל של נשיקות עדינות לאורך הירך שלה.

אני מתקרבת אל הדגדגן שלה ומנשקת בעדינות. אני שומעת את הגניחה שלה בורחת ממנה שוב, ואני לא יכולה להתאפק יותר. הפה שלי עמוק בדגדגן שלה ואני מתחיל ללקק אותו. לאט לאט בהתחלה, וכשהגניחות שלה מתגברות אני ממשיכה להגביר את הקצב. היא מתחילה להזיז את רגליה באי נוחות, מניחה את ידיה על ראשי ומכוונת אותי היכן היא רוצה בדיוק שאני יהיה.

"הוווו, שירן! היא אומרת, מתנשפת בין התקף להתקף. שירן, אני עומדת לג......."

"אל תפסיקי בבקשה" היא מתחילה לבכות מעונג.

היא תופסת חופן מהשיער שלי וגומרת, בחוזקה, צורחת ומרימה את ירכיה בהתלהבות. המיצים שלה, ממלאים את פי, אלוהים, הם אפילו יותר טעימים ממה שדמיינתי.

כשהיא סיימה, היא משכה אותי בעדינות אליה, מנשקת אותי עמוקות.

"עכשיו תורי לפנק אותך ולטעום את הדגדגן שלך" נופר אומרת בגסות.

אני מסירה את התחתונים שלי ונשכבת על הספה. אני כבר רטובה ומתרגשת להרגיש את הלשון הרכה שלה עליי, אני יודעת שזה יהיה רק ​​עניין של שניות עד שאתפוצץ. היא לא מבזבזת זמן וצוללת לי בין הרגליים. השפתיים שלה רכות ועדינות כשהיא מתגרה בדגדגן שלי.

"בבקשה תכניסי את הראש שלך עמוק בפנים" אני צועקת לנופר בזמן שאני תופסת את ראשה. אני פותחת את רגלי לרווחה עמוק יותר כדי לאפשר לה להתעמק עוד ועוד.

היא צוחקת שוב פעם רגע לפני שהיא תוקפת את הדגדגן שלי בלשונה המתוק והחם.

פתאום, שתי אצבעות נכנסות פנימה במהירות והיא מתחילה לדפוק אותי במהירות.

"בבקשה נופר, תדחפי את הלשון שלך שוב עמוק יותר" אני מצווה על נופר.

"אני רוצה להרגיש את הלשון שלך שוב על הדגדגן שלי בבקש....."

לפני שהספקתי לסיים את המשפט, אני מתחילה לגמור. מתכווצת קולי בזמן שאני דוחפת את ראשה עמוק בתוך הכוס שלי. אויייי איזה הרגשה נהדרת.

"שם..שם, הישארי שם!" אני מצליחה לצרוח, רק רגעים לפני שאני גומרת. היא מלקקת אותי שוב בפטמות.

אחר כך החזקנו אחת את השנייה, ערומות על הספה. אנחנו יודעות שהקשר שלנו השתנה לנצח, אבל בצורה הטובה ביותר.

התכנים הבאים מאוד יעניינו אותך!

  • חילופי זוגות חרדי

    קוראים לי שמואל ולאשתי שלומית, אנו זוג חרדים בגיל 29 מירושלים שלומית 1.65 שיער שטני סקסית בטירוף. לשלומית יש חברה טובה ש

  • בת 24 ומכורה לכניעות

    נתי, בת 24 ומכורה להיות נשלטת. "אין גבולות, אפשר הכל", היא אמרה לי.

  • המורה ללשון והמורה לחינוך גופני

    אני מורה ללשון, בלונדינית יפייפיה בת 26, חרמנית שדלוקה על המורה לחינוך הגופני שבמקרה הוא גם נשוי ועם ילדים

השארת תגובה