Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

החבר הכי טוב של בעלי

פגשתי אותו בחנוכת הבית שלנו, הוא נישק אותי פעמיים על הלחי בעדינות ואמר :"נעים מאוד להכיר, שמעתי עלייך כל כך הרבה וסוף סוף אנחנו נפגשים"
בהילוך מהיר חמש שעות לאחר מכן, הוא כבר היה על הברכיים שלו מושך למטה בעוצמה את המכנסיים שלי כשאני נשענת על הקיר שבחדר האורחים בקומה השניה שלי. הדלת האחורית של המרפסת הייתה פתוחה וכל כך לא היה איכפת לי אם מישהו שומע או רואה אותנו, הייתי כל כך חרמנית שהג'ינס שלי כבר היה עם כתמים רטובים.
תוך כמה רגעים בלבד הלשון שלו מצאה את הדגדגן שלי והוא התחיל ללקק חזק ומהר.
לפתע בעלי עבר על פנינו מבלי לשים לב שהחבר הכי טוב שלו יורד לי ומלקק לי את הדגדגן בזמן שכולם למטה חוגגים את חנוכת הבית שלנו. כאילו זה כל כך נועד לקרות, זה הרגיש כל כך נכון, החיבור הפתאומי הזה בינינו.
בזמן שהלשון שלו ליקקה לי את השפתיים הפנימיות של הפות ותוך כדי מציצה של הדגדגן שלי, הוא חסם לי את הפה עם היד כדי שלא אצרח, הייתי על סף אורגזמה ועילפון. לאחר דקות אורוכת של חרמונים, החלטנו לעבור לחדר השינה בעליית הגג, בכל זאת, זו חנוכת הבית שלי ובעלי וכל האורחים עוד נמצאים למטה.
הוא מרים אותי וסוחב אותי לחדר שינה למעלה, זורק אותי על המיטה ויורד לי שוב. אני מוציאה מהמגירה שלידי ויברטור ענקי ומכניסה אותו לכוס שלי על העוצמה הכי חזקה. דקות ארוכות שהוא מסתכל עליי מאוננת עם הויברטור, עד שהוא מחליט שהגיע הזמן לחדור. הוא מסובב אותי על הבטן וחודר אליי בשיא העוצמה מאחור בתנוחת דוגי סטייל, הוא נכנס ויוצא מהר ובעוצמה , דקה, שתיים, ואני גומרת ומשפריצה את חיי, כך גם הוא.
שנינו נשכבים על הגב ומסתכלים אחד על השניה בחיוך מרוח על כל הפנים. עוברות כמה דקות והוא רוצה סבב שני, הפעם אני רוכבת עליו כמו קאובויית, ומזיינת אותו חזק עד שכואב לו הזין. אני קופצת עליו בעוצמה ונותנת לו סטירות תוך כדי האקט. אני גומרת , והוא עדיין בשלו, לוקח לו מעט יותר זמן. אני רוצה שהוא יגמור אז אני קמה מעליו, חוזרת לתנוחת דוגי מפתה ומחכה לו על ארבע שיזיין אותי מאחור. הוא נכנס בחוזקה ודופק אותי כמו שבחיים לא דפקו, אני גומרת שוב והפעם גם הוא ביחד איתי, הוא נשכב לי על הגב ואנחנו מתנשפים כמו אחרי ריצת מרתון. אחרי כמה דק אנחנו קמים מהר מהמיטה מתלבשים ויורדים בתורות למטה בחזרה למסיבה. הוא יורד ראשון ולאחר מכן אני.
אני יורדת למטה פוגשת את בעלי שתהה איפה אני ושואל אותי לאן נעלמתי לכל כך הרבה זמן.

קלטתי אותו מסתכל באינטרנט ומחפש נערות ליווי באיזה אתר שקוראים לו סקס פייר נערות ליווי חיפה. זה גרם לי להרגיש לא טוב אבל אולי מגיע לי כי ממש לפני כמה רגעים החבר הכי טוב שלו מצץ לי תנשמה. 

אמרתי לו שהרגשתי לא טוב והייתי צריכה ללכת לשירותים לזמן מה. פתאום מהסיבוב מגיח חברו הטוב ומצטרף אלינו לשיחת החולין במטבח, כאילו כלום לא היה. "עוד לא הכרנו כמו שצריך" הוא אומר לי, ואני בתגובה עונה " אתה צודק, בוא אעשה לך סיבוב בבית החדש ותוך כדי נכיר קצת אחד את השני". כמובן שבראשי המחשבה שכל סיור בבית החדש עלול להסתיים שוב בעליית הגג.

המשך יבוא...

התכנים הבאים מאוד יעניינו אותך!

  • המורה ללשון והמורה לחינוך גופני

    אני מורה ללשון, בלונדינית יפייפיה בת 26, חרמנית שדלוקה על המורה לחינוך הגופני שבמקרה הוא גם נשוי ועם ילדים

  • האפי אנדינג

    השנה היא 2014, אני ואשתי נשואים טריים, מחפשים יעד חם ואטרקטיבי לירח הדבש שלנו. אחרי שבועיים של מחקר מעמיק מחליטים שטסים

  • השכנה שלי מצרפת חלק א'

    תקופת הקורונה הייתה מטורפת לכולם, אבל חיי המין שלי היו מטורפים ברמות שלא ניתן לתאר. כל ערב הייתי שוכב עם מישהי אחרת, עד

השארת תגובה