Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

השכנה החדשה שלי

עוד יום טיפוסי בו אני חוזר מהעבודה, פותח את הבקבוק בירה ורואה משחק כדורגל. רק שהפעם דפיקות עזות מהקומה שמעלי נשמעות ברחבי הדירה.

אני גר במלון דירות בהרצליה, בדרך כלל מאוד שקט והדיירים מתחלפים לעיתים קרובות. הרעש היה מוזר והיה נשמע שיש שיפוצים. במהלך המחצית הראשונה ניסיתי להתרכז במשחק אבל הרעש פשוט חירפן אותי עד שבלית ברירה שמתי את החולצה ועליתי לקומה מעל במחצית המשחק.

עליתי במעלית והגעתי לדירה שמעלי. הדלת הייתה מעט פתוחה ובשביל הנימוסים דפקתי בדלת. הרעש היה חזק של קדיחות וכנראה בגלל זה לא שמעו אותי. נכנסתי לדירה אשר הייתה מאובזרת ברהיטים חדשים. המשכתי ללכת לכיוון חדר השינה עד שהתגלה מול עיני מחזה נדיר: אישה בגילאי ה30 לחייה עם משקפי אבק קודחת בתקרה עם פטישון. לא האמנתי שאישה יכולה להחזיק כלי כזה עם כל כך הרבה קלאס.

"סליחה" צועק בחדר, האישה קודחת ולא שומעת. הגברתי את הקול וצעקתי שנית "סליחה אני השכן מהקומה למטה". לרגע היה שקט והאישה הפסיקה לקדוח והסתובבה אלי. היא לבשה טופ לבן צמוד עם מחשוף עמוק. מכנס עבודה צמוד לגוף ונעלי עבודה. היא כנראה נבהלה שנכנסתי מבלי רשות עד שכמעט נפלה מהסולם. היא הורידה את המשקפיים, ועינייה הכחולות התגלו מול עיני. "היי, סליחה על הרעש, שמי מריה ועליתי לישראל שבוע שעבר מאירלנד." חייכתי אליה ועניתי בחזרה "שמעי את מדברת ממש יפה למישהי שרק עכשיו עשתה עלייה. איך זה שיש לך עברית כל כך טובה?". מריה ענתה בחזרה ואמרה שהיא למדה בבית ספר יהודי בדבלין והמשפחה שלה משם. היא החליטה לעלות לישראל בגיל 30 ועל הדרך לשנות את שמה למרי.

מריה הייתה מאוד חמודה ונראתה טוב למדי, החלפנו עוד כמה משפטים עד שנפרדנו לשלום. עליתי בחזרה לדירה ופשוט לא הפסקתי לחשוב איזה שווה היא הייתה. באותם רגעים הייתי גם מאוד חרמן עד שהחלטתי לעשות ביד במקלחת. כל מה שעבר לי בראש זה איזה שם מחרמן זה מריה.

יום למחרת החלטתי להביא למריה מתנה וקניתי בקבוק יין. דפקתי בדלת ומוזיקה נשמעה ברקע. הדלת נפתחה והיא נעמדה מולי עם חולצת בטן צמודה בלי חזייה ומכנס קצר צמוד, בנוסף היא התנשפה מעט בכבדות. "היי מאור איזה כיף לראות אותך, בוא כנס". הבאתי לה את הבקבוק יין והיא ממש שמחה לקבל אותו. היא חייכה אלי ואמרה "יופי נוכל לשתות אותו ביחד במהלך השבוע". עניתי בחזרה שהיא מוזמנת אלי לארוחת ערב. לפתע נזכרתי שאתמול היו קדיחות בתקרה ושאלתי אותה מה היא התקינה. היא הובילה אותי לחדר השינה ולפתע התגלה מול עיניי עמוד ריקוד. בהתחלה הייתי המום ולא ידעתי איך להגיב. מריה התחילה להסביר, שזה התחביב שלה בשעות הפנאי, ובדיוק היא סיימה להתאמן ולכן היא מתנשפת ככה. תאמת שתמיד הייתי סקרן מי הן הנשים הללו שרוקדות על עמוד. עוד לא הספקתי להגיב ומריה שאלה אם אני רוצה לראות קטע קטן מהריקוד. עניתי בשמחה והתיישבתי על המיטה. מריה הפעילה את המוזיקה והחלה לטפס על העמוד ולהסתובב לפי קצב המוזיקה. אני חושב שבחיים לא חירמנו אותי כמו המופע הזה והזין שלי לא יכל להתאפק עד שהייתה לי זקפה מלאה וזה רק בדקה הראשונה. השילוב של הרגליים סביב העמוד, והעמוד דבוק לחזה שלה זה היה מראה מרהיב. מריה ראתה שזזתי באי נוחות ומשהו התחיל לגדול בין רגליי. היא הסתכלה לאזור ומייד הרימה את מבטה לעיניים שלי. היא סיימה את הריקוד והתקרבה אלי למיטה ושאלה איך היה. "שמעי מריה, זה הדבר הכי סקסי שיצא לי לראות בשנים האחרונות, את פשוט מהפנטת". לא הספקתי לסיים את המשפט ומריה פשוט דפקה לי נשיקה בלחי. הייתי מעט נבוך והורדתי את הראש מטה. לצערי או לשמחתי נתקלתי במחשוף האדיר של השדיים הגדולות שלה שהיו מעט אדומות בגלל העמוד. מריה ראתה מסתכל לשם ואמרה שהיא כבר רגילה לחיכוך עם העמוד. הזין שלי פשוט איבד שליטה באותו רגע ונהיה לי זקפה מלאה. מריה ראתה את זה וצחקה. היא התקרבה אלי ושלחה את היד לכיוון המכנס שלי. היא ליטפה את הזין שלי עד שהתכופפה למטה והתחילה להוריד לי את המכנס והתחתונים.

פייר הייתי בהלם שנפלה מעליי שכנה כל כך פצצה ומהר מאוד הגענו למיטה. היא דחפה אותי אחורה במיטה והחלה להכניס את הזין לתוך הפה שלה. היא נישקה בעדינות את הכיפה עד שדחפה את כל הזין שלי עמוק לתוך הגרון שלה. היא הזיזה את הראש קדימה ואחורה ומצצה בהתלהבות יתרה.

תפסתי אותה בראש והיא אהבה את זה, דחפתי לה את הראש עוד יותר עמוק והיא כמעט בלעה את כל הזין שלי בשלמותו. משכתי אותה בחזרה אחורה, והורדתי לה את החולצה. השדיים שלה אכן היו ענקיים ולא האמנתי שיש שדיים שעדיין עומדים טבעי בגודל הזה. היא במקביל הורידה את המכנס והחוטיני ונעמדה מעלי ערומה לגמרי. הכוס שלה היה מגולח ומטופח. היה לה גוף של ילדה בת 20 וזה כל כך חירמן אותי. היא טיפסה מעלי תפסה את הזין שלי והחדירה ישר לתוך הכוס הרטוב שלה. היא פשוט החליקה פנימה עד שהיא פלטה גניחה קלה ותפסה אותי בחזה. היא החלה לרכוב קדימה ואחורה בקצב מטורף והצמידה את הידיים שלי לשדיים שלה. היא התקרבה אלי לאוזן ולחשה לי שהיא הולכת לגמור. הקצב התגבר והיא גנחה כל כך חזק עד שהייתי בטוח שהקדיחות של אתמול היו שקטות לעומת הצעקות שלה. שנינו גמרנו ביחד והיא שכבה על החזה שלי. "מריה רק שתדעי שאתמול אחרי שנפגשנו הייתי כל כך חרמן ועשיתי ביד תוך כדי שחשבתי עלייך. את הגשמת לי פנטזיה". מרייה חייכה ואמרה, "תחכה לארוחת ערב שלנו ותראה איך עושים סקס על עמוד, זאת פנטזיה אמיתית".

התכנים הבאים מאוד יעניינו אותך!

השארת תגובה